Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Info/discuții despre abonamentele Telekom România.
Last Updated: Apr 24 2024 12:22, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 20 2015 17:20
·
65
#2126
Posted 14 October 2018 - 11:06
cris2d2, on 14 octombrie 2018 - 10:45, said: Abonamentul e folosit de bunicul meu, care nu este prea descurcaret cu tehnica si a reusit performanta, de cateva ori, sa faca cost suplimentar din cauza ca nu a inchis apelul (si nici destinatarul). Nestiind sa existe metode de limitare a duratei unui apel, atunci cand nu mai exista dialog la telefon de ambele parti, ma vad nevoit sa il transfer pe prepay, pentru a evita costurile suplimentare. |
#2127
Posted 14 October 2018 - 15:42
Ceea ce include abonamentul Mobil 8, conform Info Cost din contul de pe telekom.ro pentru numarul lui, sunt urmatoarele:
1000.0 SMS SMS National 100.0 minute Voce International NELIMITAT Voce National NELIMITAT Trafic de date In factura, la beneficii, apar precum in imaginea atasata, cat si consumul efectuat. Se observa ca are un cost suplimentar de 35 Euro in Vodafone. Se mai observa ca, desi pe site e mentionat Nelimitat Voce National, in factura se diferentiaza minutele in retea - Nelimitate - de cele tip Voce National, care sunt limitate la 400 :-) In detaliile convorbirilor din aceasta factura, consumul extra de aprox. 36 Euro a fost efectuat la acelasi nr., cu prefix 0799 (Vodafone, se pare), de doua ori: un apel de 2 ore si 3 secunde (22.5 Euro) si al doilea apel de 1 ora si 11 minute (13.5 Euro). Stiu sigur ca nu a vorbit intentionat atat timp, mai ales ca nici nu aude bine (are proteze auditive la ambele urechi) iar apelurile nu au fost inchise automat dupa o ora, asa cum spune mariusr1976. Attached Files |
#2128
Posted 14 October 2018 - 15:46
Vezi ca te fura.
Fa o reclamație la ANPC, tu ai nelimitat minute naționale, asta e furt. |
#2129
Posted 14 October 2018 - 15:48
Mai mult ca sigur e factura gresita, sunt recunoscuti pentru asta, trimit facturi umflate...
Sper ca n-ai platit-o! N-o lasa asa, suna la relatii cu clientii, explica-le situatia, trebuie sa se gaseasca o solutie. Daca nu se rezolva pe cale amiabila fa-le reclamatie la ANPC. Edited by heinz, 14 October 2018 - 15:49. |
#2130
Posted 14 October 2018 - 15:56
Cum naiba e nelimitat dar doar 400 ? Ceva nu pusca .Ai nelimitat dar incluse doar 400 minute .E o eroare undeva clar .
|
#2131
Posted 14 October 2018 - 16:20
Sigur abonamentul se numește Mobil 8 si nu Mobil 6?
|
#2132
Posted 14 October 2018 - 16:47
Aceasta e captura de ecran din contul numarului pe telekom.ro. Sus scrie clar Mobile 8, jos se observa beneficiile incluse iar in postarea de mai sus se observa, in factura, ca beneficiile "nelimitate" sunt divizate in minute in retea (nelimitate) si Voce National (400). Poate asa o fi si in contract, nu m-am uitat, dar o sa-l rasfoiesc de indata ce il voi gasi.
Attached Files |
#2133
Posted 14 October 2018 - 16:50
Da,conform planului tau tarifar,ai NELIMITAT minute nationale si in retea.
Zic sa faci o reclamație la ANPC. |
#2134
Posted 14 October 2018 - 17:35
Sa încerce pe cale amiabila, ar trebui sa se rezolve.
Evident ca e foarte urat ce au făcut, merita o amenda zdravănă, cum dracu' sa te taxeze când tu ai minute nelimitate? @cris Poti încerca să le ceri daune materiale, o reducere la abonament, ceva. În niciun caz sa nu plătești factura! E prima factura de genul asta care ți-a venit sau ai mai pățit-o!? |
|
#2136
Posted 14 October 2018 - 17:41
Dacă are chef, timp și nervi s-o facă, sigur va ieși câștigător.
Hai ca mi s-a făcut frica, oare cât va fi pe prima mea factura? |
#2137
Posted 14 October 2018 - 18:03
heinz, on 14 octombrie 2018 - 17:35, said:
Sa încerce pe cale amiabila, ar trebui sa se rezolve. Evident ca e foarte urat ce au făcut, merita o amenda zdravănă, cum dracu' sa te taxeze când tu ai minute nelimitate? @cris Poti încerca să le ceri daune materiale, o reducere la abonament, ceva. În niciun caz sa nu plătești factura! E prima factura de genul asta care ți-a venit sau ai mai pățit-o!? Iar din moment ce bunicul nu pricepe ca trebuie sa inchida apelul ca sa nu fie suprataxat, ma gandisem sa-l trec pe prepay. Voi cere detalii despre aceste aspecte zilele urmatoare la un magazin Telekom. (Poate va intrebati de ce bunicul are nevoie de telefon?! Pe scurt, are 88 de ani, a fost cadru didactic si militar de cariera, profesor la catedra de istorie a academiei militare din Sibiu si este colaborator voluntar si neremunerat la diverse ziare si reviste ale pensionarilor militari si nu numai, de peste 50 de ani, la care a publicat si publica tot felul de articole despre veterani, eroi militari, evenimente specifice etc. Are nevoie de telefon pentru a tine legatura cu diversi redactori, subiecti din articole si asa mai departe, chiar daca nu aude bine. Practic, are aceasta activitate pentru a nu cadea in depresia tipica omului ajuns la o varsta la care viata ajunge mai mult sa-i ia decat sa-i dea...) |
#2138
Posted 14 October 2018 - 18:13
Suna-i și explică-le situația, spune-le ca a plătit bunicul tau și nu știa ca are minute nelimitate.
Trebuie sa se rezolve cumva chiar dacă ai plătit factura. Daca ai timp, chef si nervi cu ANPC rezolvi garantat. |
#2139
Posted 15 October 2018 - 08:30
[sper sa mai cititi randurile de mai jos, sunt doar niste constatari]
Negasind inca contractul, m-am uitat la pagina telekom.ro referitoare la abonamentul Mobil 8, unde am remarcat urmatoarele: Beneficii incluse: Minute internationale Zona 1 si Zona 2 - 100 SMS-uri nationale - 1000 Minute nationale - nelimitat Trafic date inclus (GB) - 2.5 GB Costuri si tarife (printre altele): Apeluri in retea - 0.0 Euro/min Apeluri nationale - 0.23 Euro/min Asadar, minutele nationale Nelimitate, de la beneficii incluse, sunt de fapt doar in retea, cele nationale costand 0.23 Euro/min. In factura exista doua costuri suplimentare afisate: unul de 35,91 Euro (in Vodafone) si al doilea de 0,33 Euro (alti operatori ficsi - printre care un numar cu prefix RCSF0269... - conform fisierului de Excel cu detalierea apelurilor). Daca fac un calcul pe baza consumului de minute extra in Voce National din factura (care include 400 de unitati), acest consum suplimentar insumeaza 113:07 unitati (minute), adica 513:07 utilizate minus 400:00 incluse. 113:07 sunt de fapt 114 minute inmultit cu 0.23 Euro/min = 26,22 Euro. Totusi, in factura si in lista apelurilor detaliate, aceste minute extra in Vodafone (singurele care au avut un cost suplimentar) + cele din alte retele fixe, de 0,33 Euro, au un total de 36,24 Euro, cu 10 Euro mai mult decat am calculat eu. Nu doar acest cost de 26,22 Euro ar fi trebuit sa fie contorizat si vizibil in factura? Gresesc cu ceva in calculul si rationamentul meu? Sper sa gasesc contractul si astept sa ajung la magazinul Telekom din oras, sa vad daca angajatele de acolo pot sa clarifice ceva... LE: e posibil ca in contract sa apara alt cost/min al apelurilor nationale, asadar calculele de mai sus sunt reale doar daca acest cost din contract este acelasi cu cel de pe pagina Telekom a abonamentului Mobil 8. LE2: se pare ca am facut o confuzie: nu m-am uitat atent in factura, doar in contul online asociat numarului. Despre ce e vorba: in contul online, tipul abonamentului este Mobil 8. In factura, abonamentul este Talk XS+. Intr-adevar, Talk XS+ contine doar 400 minute nationale. Asadar, din punctul meu de vedere misterul a fost elucidat. Totusi, ramane un mister acel cost suplimentar care ar fi trebuit sa fie calculat dupa costul/min de 0,23 Euro/min (la fel si in Talk XS+ cat si in Mobil 8). Si, bineinteles, misterul celor doua abonamente diferite in factura si in contul online... Edited by cris2d2, 15 October 2018 - 08:43. |
|
#2140
Posted 15 October 2018 - 08:37
0,23 e costul standard informativ .La nelimitat e 0 . Așa apare și la mine dar după aia apare reducerea și e cu minus .Mai jos cu un rând .
|
#2141
Posted 15 October 2018 - 08:46
Suna-i și discuta cu ei, trebuie sa se rezolve cumva!
|
#2142
Posted 16 October 2018 - 01:02
Spuneai ca expira peste un an. In print screen expira in 2020. Sigur bunicul tau nu a prelungit recent pe mobil 8 si costul l-a facut pe talk xs+?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users