Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Extra-opțiuni cartela Telekom România.
Last Updated: Apr 30 2024 19:00, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 20 2015 17:11
·
43
#775
Posted 20 October 2017 - 20:07
Roaming de 2 euro
[ https://s1.postimg.org/7j8z6w0n9b/Screenshot_20171020-203720.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Giga Day nu mai e activ la 5 euro [ https://s1.postimg.org/1g6pwsiwwf/IMG_20171020_210258.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#776
Posted 20 October 2017 - 20:59
Nasol asa...
Si eu am patit odata, ce sa facem, se mai intampla. Noroc acum cu abonamentul, la asta nu mai am grija reincarcarii ca sa nu pierd 4G de pe cont si Gigaday . |
#777
Posted 20 October 2017 - 22:17
In vara am încărcat special cartela ca sa beneficiez de 4G de la telekom prin tara, dar nu mi-au dat acces decat dupa 60 de zile când a expirat extraoptiunea. Acu am pus, ca o sa ma duc la tara si vreau sa testez viteza la 4G, nu ma intereseaza prea mult cartela ca am net nelimittat la orange pana in iulie 2018, dupa oi mai vedea ce negociez cu ei.
Edited by aris86, 20 October 2017 - 22:17. |
#778
Posted 21 October 2017 - 08:47
aris86, on 20 octombrie 2017 - 22:17, said:
In vara am Ăźncărcat special cartela ca sa beneficiez de 4G de la telekom prin tara, dar nu mi-au dat acces decat dupa 60 de zile cĂąnd a expirat extraoptiunea. Acu am pus, ca o sa ma duc la tara si vreau sa testez viteza la 4G, nu ma intereseaza prea mult cartela ca am net nelimittat la orange pana in iulie 2018, dupa oi mai vedea ce negociez cu ei. |
#779
Posted 23 October 2017 - 16:01
am primit o cartela telekom cu zero euro credit,cum o pot activa?
|
#780
Posted 23 October 2017 - 16:06
Numai prin reincarcare.
Pana atuni nici macar nu poti primi apeluri sau SMS-uri. Dar de ce vrei sa faci cu ea? Edited by danutz1, 23 October 2017 - 16:06. |
#781
Posted 23 October 2017 - 16:14
dar pe site nu ma lasa sa o incarc caci numarul nu este activ
|
#782
Posted 23 October 2017 - 18:33
Am reușit sa achiziționez un cod de pe un site și nu merge 4g,cică au deschis o sesizare care poate dura până la 30 zile😂
|
#783
Posted 24 October 2017 - 13:01
aris86, on 20 octombrie 2017 - 20:07, said:
Roaming de 2 euro [ https://s1.postimg.org/7j8z6w0n9b/Screenshot_20171020-203720.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Giga Day nu mai e activ la 5 euro [ https://s1.postimg.org/1g6pwsiwwf/IMG_20171020_210258.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Gigaday este activ si la 5E, dar daca ai continuitate. Daca ti se dezactiveaza optiunea nu mai ai Gigaday. Dar daca acum ai Optiunea 5 si luna viitoare nu lasi sa se dezactiveze (reincarci la timp astfel incat sa ti se activeze automat) vei beneficia de Gigaday. bh23sip, on 23 octombrie 2017 - 18:33, said:
Am reușit sa achiziționez un cod de pe un site și nu merge 4g,cică au deschis o sesizare care poate dura până la 30 zile Cum ai activat optiunea? SMS, MyAccount...? |
#784
Posted 26 October 2017 - 09:02
Commentator, on 15 septembrie 2017 - 13:48, said:
Credit back se face imediat, nu trebuie sa astepti, dar trebuiesc indeplinite cateva conditii: 1. sa faci solicitarea la 24 de ore de la activarea optiunii 2. sa nu fi consumat din beneficiile optiunii Am activat aseara o cartela, am procedat ca la carte si banii nu au venit nici pana dimineata. Am sunat la RC. Rezultatul? O sesizare, fireste . Ca sa vada ei ce are Sistemul, ca la mine e totul in regula, dar ca e o eroare in Sistem. Etc Sistemul. Daca voiam sa activez un roaming si sa ma sui in avion peste juma' de ora? Stiu, cumparam cartela de la altii si asteptam la astia "maximum 30 de zile" sa-mi dea banii inapoi... Repet ce am mai scris pe aici: sunt depasiti. Si sa nu uit: conform RC, Servicul de Mesagerie Vocala NU mai fac parte din serviciile oferite pentru cartelele nou activate. Nici Conferinta. N-au stiut sa-mi spuna de cand ... |
|
#785
Posted 26 October 2017 - 09:14
Salut. Serviciul de mesagerie vocala este functional.
|
#786
Posted 26 October 2017 - 09:33
Pai si eu ce sa fac daca astia de la RC dau informatii gresite? Pe cine sa cred?
|
#787
Posted 26 October 2017 - 13:21
Mi-au pus banii pe cartela, la loc. Repede, in nici 24 de ore !
In privinta Serviciului de Mesagerie Vocala, a ramas asa cum am scris eu mai sus si asa cum banuiam mai demult: practic, NU mai exista pentru cartelele nou activate. Textul de RC suna asa, insa: "in acest moment, serviciul este indisponibil pe o perioada nedeterminata; cand va fi din nou disponibil, il puteti activa. Nu se stie cand va fi disponibil" . Si nu se mai ofera agentul sa deschida o sesizare, ca pana mai acum vreo doua luni. Au facut training . Bine, omu' incerca sa ma convinga ca nu mai are nimeni mesagerie vocala la Telekom. I-am explicat ca nu trebuie sa le gogoneze chiar asa, ca la cartelele activate pana prin primavara (cel putin) functioneaza la toate (care au solicitat serviciul, fireste). Ce naiba o fi cu astia? |
#788
Posted 30 October 2017 - 21:12
Se mai piate actuva extraoptiunea regionala de 3 euro la cartele noi?
|
#789
Posted 31 October 2017 - 09:35
Da, din informatiile adunate de pe saitul Telekom. Dar: "Activează-ți Opțiunea 3 în județul tău, doar prin apel la 1234"
Promotie disponibilă până la 12 noiembrie 2017 Poate confirma si cineva care a activat-o efectiv mai de curand. |
|
#791
Posted 01 November 2017 - 15:50
La reactivarea optiunii de 3 euro trebuie sa fii tot in unul din judetele eligibile?
|
#792
Posted 01 November 2017 - 19:51
Telekom spune ca nu, alti utilizatori de aici, de pe forum, zic la fel, ca nu. Deci...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users