Volkswagen prins cu fofarlica mare de EPA in SUA
Last Updated: Jul 02 2020 23:30, Started by
vanitty
, Sep 18 2015 21:53
·
0
#3655
Posted 16 September 2019 - 17:12
valitudor, on 16 septembrie 2019 - 16:27, said: Wuau ce veste buna. Cred ca e momentul sa trecem la cumparat conserve Euro 3 si 4. VW le va cumpara inapoi de la noi si vom face o gramada de bani E o idee bună și asta. In SUA unii au dat doar carcase înapoi și au câștigat și banii de la VW si bani de la aia care comercializează piese de schimb sh ! |
#3656
Posted 17 September 2019 - 14:46
Postul public de televiziune SWR din Germania susține că Volkswagen utilizează un dispozitiv de trucare a emisiilor inclusiv pe motoarele Euro 6, pe baza unor informații incluse într-o serie de documente interne. Constructorul german a negat însă acuzațiile.
SWR susține că a intrat în posesia unor documente interne din 2015 ale Grupului Volkswagen care detaliază modul în care funcționează motorul diesel EA 288. Motorul EA 288 respectă normele de poluare Euro 6 și este disponibil în versiuni de 1.6 litri și 2.0 litri pe numeroase modele din cadrul Grupului Volkswagen. În documentele interne citate de SWR, Volkswagen explică modul în care funcționează un "detector de cicluri". De altfel, SWR a publicat inclusiv un clip video pe site-ul oficial cu documentul intern în care scrie "utilizarea și detecția [...] testului NEDC pentru a activa întrerupătorul pentru controlul emisiilor". NEDC este testul de emisii care era valabil în 2015, anul în care a fost redactat documentul intern. "Mașina detectează dacă este pe bancul de probe și injectează suficient AdBlue. În condiții normale de condus se folosește mult mai puțin AdBlue", susține Friedrich. "Vehiculele echipate cu motorul diesel EA 288 respectă standardele de emisii din Uniunea Europeană și nu conțin metode de detecție a testelor. Prin urmare, nu există niciun dispozitiv ilegal. Studiem această problemă din 2015 și rezultatele măsurătorilor noastre confirmă acest lucru", au precizat reprezentanții Volkswagen. Pe de altă parte, un purtător de cuvânt al Volkswagen citat de publicația franceză Caradisiac a admis că motorul poate detecta dacă este sau nu pe bancul de probe, însă asta nu înseamnă automat că software-ul pentru tratamentul cu AdBlue a fost implementat. Edited by cata, 17 September 2019 - 14:49. |
#3657
Posted 20 September 2019 - 15:30
Interesant un comentariu: https://twitter.com/...942846828179457
VW says detections was needed to know what to do with ABS and other fuctions. As someone involved in software projects I would also like to point out de-activating cycle beating was probably much easier than rewriting the code. Mentioneaza acolo https://m.focus.de/a...d_11152423.html On ZDF said VW boss Herbert Diess: "Test bench recognition per se, you always need, because of course on the test bench must ensure that ABS does not regulate, for example, that the car behaves properly on the test bench." The crucial question is whether This test stand recognition is used to achieve different emission levels while driving. "And that's certainly not the case," the manager assured. "The engine has no defeat device." Am si eu o nedumerire totusi: inteleg ca s-a pastrat detectia pentru ABS??? Care ar fi scopul? |
#3658
Posted 20 September 2019 - 17:02
Sa-mi dea si mie o mana de ajutor cineva!!! Hansolo?
In data de16 septembrie 2019, colegul Cata posteaza o stire senzationala (prin noutate) cum ca noile motoare VW, adica EA 288, sunt banuite ca ar truca normele de poluare pe banc, prin injectarea unei cantitati mai mici de uree. VW cica neaga toate acuzatiile. Pana aici totul este foarte clar Ceea ce nu inteleg eu si din acest motiv v-as ruga sa-l intrebe cineva pe Hansolo, ca le stie pe astea, despre ce anume a tot vorbit el pe forum vreme de 4 ani? Adica are vreo insusire comuna cu Mama Omida, din moment ce a prevestit acum 4 ani ceea ce s-a intamplat azi? Ar mai fi o posibilitatea ca el sa nu fi inteles bine de ce anume era acuzat VW in toti anii astia, in ceea ce priveste motoarele Euro 6. Imi amintesc ca am tot repetat ca VW a fost obligat sa scoata softul de detectare a ciclului pe banc. ATAT So, este absolut caragios sa va vad, dragi colegi, cum postati stiri in septembrie 2019 despre trucarea emisiilor de catre VW pentru motoarele EA 288. EA 288, pentru cine nu stie, sunt in productie din 2012. So, despre ce ati comentat voi pe forum, vreme de 4 ani? Edited by valitudor, 20 September 2019 - 17:04. |
#3660
Posted 20 September 2019 - 20:04
Unii oricat le-ai explica nu inteleg nimic, ca e in romana sau engleza, drept pentru care se comporta ca pe stadion.
|
#3661
Posted 07 October 2019 - 07:27
Se pare că și în Europa lucrurile se mișcă în direcția corectă pe calea justiției măcar, dacă politicienii au grija lui VW în loc să fie de partea populației.
https://www.g4media....reclamanti.html Să sperăm că verdictul le va fi favorabil pentru a deschide calea tuturor celor înșelați de această firmă mincinoasă să-și obțină drepturile. Și poate și lui VW în a-și schimba politica de firmă |
#3662
Posted 15 October 2019 - 15:25
Well, evident ca VW nu putea sa faca un banal update de soft si cazanele diesel sa nu mai polueze, au inlocuit detectie banc cu thermal window https://www.ft.com/c...40-3b065ef5fc55
Quote
Volkswagen was accused on Friday of installing technology after the diesel emissions scandal that resulted in affected cars releasing higher levels of nitrogen oxide on most of the journeys they made in the UK. Lawyers representing up to 94,000 VW customers in Britain alleged that a software fix rolled-out in the months following Dieselgate ensures cars are only in low-emission mode when driving in temperatures between 15 and 33 degrees Celsius. The cars get progressively more pollutive in hotter or colder conditions. At a pre-trial review in London, Thomas de la Mare QC, acting for the claimants, cited analysis of data from the UK’s Met Office and the Department for Transport that approximately 70 per cent of all journeys in England and Wales are made in temperatures below 15 degrees. He inferred that many VW cars in the UK were regularly driven in higher-emission mode, which could lead to the company defending a large group claim that software updates rolled out following the 2015 diesel emissions scandal contained a further illegal defeat device. The carmaker installed the upgrade, which involves the use of so-called thermal windows to ensure the cars are in low-emission mode in certain weather conditions, in millions of vehicles after approval by German regulators in 2016. VW’s lawyers said the systems featured in every modern diesel car. Lawyers for the claimants also alleged VW “declined to provide further information” on references to thermal windows made by two Austrian courts in submissions to the Court of Justice of the European Union (CJEU) earlier this year. They told Mr Justice Waksman that during those proceedings it emerged that the KBA, Germany's federal motor transport authority, did not know about the thermal windows when it approved the fix. VW’s legal team, led by Michael Fordham QC, countered that the Austrian cases were closed, and “only a ruling by the CJEU on the referred question might have been relevant” to the UK case. But Shazia Yamin, a solicitor at Leigh Day which is acting for the vehicle owners, said the presentation of evidence regarding thermal windows could persuade more owners of the roughly 1.2m cars affected by Dieselgate in the UK to pursue a claim. “If it is found VW have continued to cheat the consumer and pollute the environment despite the outrage following the discovery of their use of the defeat device software, I predict that the penalties VW will ultimately be liable for will be immense,” she said. Under English law, consumers who believe they were victims of fraud and concealment have up to six years from the point of discovery to make a claim. Edited by Hansolo, 15 October 2019 - 15:27. |
#3663
Posted 04 December 2019 - 08:27
Procurorii din Germania au efectuat ieri mai mult percheziţii la sediul central din Wolfsburg al Volkswagen, în cadrul celei mai recente investigaţii legate de manipularea emisiilor (Dieselgate), transmite Reuters.
Procurorii au anunțat că au confiscate mai multe documente din sediul companiei auto. Reprezentanţii companiei auto Volkswagen au precizat că vor coopera pe deplin cu autorităţile, dar consideră că investigaţia este nefondată, relatează Reuters. Ei au informat că percheziţiile au legătură cu investigaţia privind maşinile diesel cu motoare EA 288, modelul care a urmat motorului EA 189, aflat în centrul scandalului legat de falsificarea rezultatelor testelor antipoluare. Edited by cata, 04 December 2019 - 08:28. |
#3664
Posted 04 December 2019 - 09:36
Cine zicea ca motoarele diesel mai nou sunt curate ?
|
|
#3665
Posted 04 December 2019 - 09:38
#3666
Posted 04 December 2019 - 13:29
cata, on 04 decembrie 2019 - 08:27, said:
Ei au informat că percheziţiile au legătură cu investigaţia privind maşinile diesel cu motoare EA 288, modelul care a urmat motorului EA 189, aflat în centrul scandalului legat de falsificarea rezultatelor testelor antipoluare. EA 288 sunt motoarele diesel Euro 6, EA 189 sunt motoarele Euro 5 + cele vandute in State care au stat la baza dieselgate. Poate ii intreaba cineva pe Hansolo si Fortzoso cum se face ca "stiau" de acum 4 ani ca motoarele Euro 6 ale VW nu ar respecta normele de poluare, din moment ce nici acum nu exista vreo acuzatie si/sau dovada oficiala, ci doar se investigheaza. existenta unui software ilegal ≠ poluare peste limita legala Lucru pe care l-am spus acum 3-4 vreo ani Ford4, on 04 decembrie 2019 - 09:36, said:
Cine zicea ca motoarele diesel mai nou sunt curate ? Cred ca PISA spunea asta. Ei au facut legatura intre ce a fost scris si ceea ce ai inteles tu si... altii Motoarele diesel sunt curate sau murdare in functie de ceea ce iese pe teava lor, nu in functie de inselatoriile (sau nu) ale grupului VW
Edited by calinkgb, 04 December 2019 - 15:59.
|
#3667
Posted 04 December 2019 - 13:43
#3668
Posted 20 December 2019 - 16:19
Volkswagen trebuie să plătească o nouă amendă în scandalul Dieselgate, de 86 de milioane de dolari, după ce autoritățile din Australia au anunțat că producătorul german a manipulat emisiile pentru peste 57.000 de mașini în perioada 2011-2015.
https://m.automarket...zhnbxQp50JADW2U Edited by cata, 20 December 2019 - 16:20. |
#3670
Posted 03 January 2020 - 22:38
Volkswagen a anunțat că a început negocierile pentru un acord cu proprietarii de automobile diesel din Germania, care solicită în justiție să fie despăgubiți din cauza emisiilor poluante ale vehiculelor, transmite Reuters.
https://www.profit.r...siilor-19216240 Edited by cata, 03 January 2020 - 22:39. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users