Dunca Hypercar, o super masina de productie autohtona...
#19
Posted 09 September 2015 - 12:19
#20
Posted 09 September 2015 - 12:20
Patrulescu, on 09 septembrie 2015 - 12:12, said:
Simplu - pui un motor mai mare. metal fatigue-ul va fi la el acasa in acel motor. si daca gigelul resposabil cu franele le concepe cand e beat ragaind mici si bere exista probabilitatea ca giumbicsul care o cumpara sa nu mai poata frana la 500 km/h+ si dupa ce va intra in copac se va lauda la dracii din iad ca el a fost cetateanul care a murit la cea mai mare viteza la categria auto Edited by sun_kid, 09 September 2015 - 12:22. |
#21
Posted 09 September 2015 - 12:27
Patrulescu, on 09 septembrie 2015 - 12:01, said:
Dacia Logan se vinde foarte bine, avem o industrie auto puternica. Acum a sosit momentul sa ne concentram si pe masini de fitze, nu crezi? Adica de ce sa faca italienii Ferrari si Lamborghini si sa nu avem si noi o companie asemanatoare? I-am cunoscut personal pe italieni si nu mi s-au parut mai destepti decat romanii, la mecanica si inginerie oricum sunt cam varza, doar cu designul stau bine. Ai dreptate.Toti italienii aia care fabrica Ferarri si Lamborghini sunt imbecili.Ce mecanica la marcile alea? Doua marci de "rahat".Nici nu-mi pot da seama cum de toti magnatii lumii doresc aceste masini in garajul lor.Poate ca ei inca n-au aflat ca inginerii mecanici din Italia sunt varza.Poate nici nu-i intereseaza. engineer_xxl Nu uita ca in istorie toate ideile revolutionare au avut nevoie de sustinatori pasionati.Si de asemenea au avut parte de neincredere. Nu exista o solutie de compromis?Adica sa nu renunti la actualul loc de munca dar sa te bagi,din pasiune,la acest concept? |
#22
Posted 09 September 2015 - 12:44
#23
Posted 09 September 2015 - 12:44
Cam cat ar fi impozitu' la masina aia? Laptopu' zice "arithmetic overflow", nu stiu ce-i aia.
|
#24
Posted 09 September 2015 - 12:49
adisz, on 09 septembrie 2015 - 12:27, said:
Ai dreptate.Toti italienii aia care fabrica Ferarri si Lamborghini sunt imbecili.Ce mecanica la marcile alea? Doua marci de "rahat".Nici nu-mi pot da seama cum de toti magnatii lumii doresc aceste masini in garajul lor.Poate ca ei inca n-au aflat ca inginerii mecanici din Italia sunt varza.Poate nici nu-i intereseaza. |
#25
Posted 09 September 2015 - 13:20
Eu vad ca nimeni nu pomeneste nimic de o chestie elementara precum FIZICA.
Sa faci o masina de strada sa ajunga la 500 km/h iti trebuie o forma aerodinamica pe care nu o gasesti pe masinile de strada. Apoi, un motor mare implica multe kilograme. Kilograme care trebuie si ele impinse pana la o anumita viteza. Abia au reusit cei de la Koenigsegg sa scoata un raport 1:1. Pentru 3000 hp ar trebui 3000 kg. Ca sa accelerezi 3000 kg pana la 60 mph in 1.2 secunde Ma opresc aici. Edited by Nenea Zap, 09 September 2015 - 13:24. |
#26
Posted 09 September 2015 - 13:23
balauru69, on 09 septembrie 2015 - 12:15, said:
Eu tot n-am inteles cine e nenea ala, si de ce figureaza revista aia pe site. E si culturist si inginer proiectant? Din cate scrie pe site, el ar fi facut cam tot proiectul sau schita. Astia nu vor construi niciodata asa ceva, ci doar sa faca o caroserie in CATIA, apoi sa vanda proiectul unei firme mai mari. Totusi, frumoasa combinatie, culturist si inginer proiectant. La 500km/h, o opresti cu parasuta! |
#27
Posted 09 September 2015 - 13:24
Buna Engineer_xxl,
ca si proiectant auto cred ca v-ati dat seama ca nu este un proiect serios. Eu nefiind experta in acest domeniu cunosc doua proiecte similare rasarite in tari cu economie sanatoasa, si care promiteau performante mai mici, si de care nu am mai auzit nimic de ani de zile. Daca totusi intentionati sa va intalniti cu ei aveti mare grija. Domnul acela crescut cu HGH in exces este cetatean al lumii interlope |
#28
Posted 09 September 2015 - 13:29
Cand o sa te plimbi cu masina aia sa nu-i iei pe astia care n-au crezut in tine!
|
|
#29
Posted 09 September 2015 - 14:03
Tin sa atrag atentia glumetilor de serviciu, ca nu suntem pe FUN, ci pe Auto...
Am curatat aberatiile, daca mai insistati, dam si premii. |
#30
Posted 09 September 2015 - 14:22
v_andrei, on 09 septembrie 2015 - 12:19, said:
Pai du-te. Atata timp cat primesti banu ce-ti pasa tie daca aia is in stare sa finalizeze proiectu sau nu. adisz, on 09 septembrie 2015 - 12:27, said:
engineer_xxl Nu uita ca in istorie toate ideile revolutionare au avut nevoie de sustinatori pasionati.Si de asemenea au avut parte de neincredere. Nu exista o solutie de compromis?Adica sa nu renunti la actualul loc de munca dar sa te bagi,din pasiune,la acest concept? Pasiune am, dar am si familie, punand in balanta responsabilitatile e greu sa I-au in serios treaba asta. Daca eram mai tanar... poate as fi riscat, trebuie sa te gandesti ca exista o sansa de 0.000001% ca treaba sa functioneze, de acolo numai benificii mai apoi moldoveanca2001, on 09 septembrie 2015 - 13:24, said:
Buna Engineer_xxl, ca si proiectant auto cred ca v-ati dat seama ca nu este un proiect serios. Eu nefiind experta in acest domeniu cunosc doua proiecte similare rasarite in tari cu economie sanatoasa, si care promiteau performante mai mici, si de care nu am mai auzit nimic de ani de zile. Daca totusi intentionati sa va intalniti cu ei aveti mare grija. Domnul acela crescut cu HGH in exces este cetatean al lumii interlope Treaba cu culturismul m-a bagat cel mai mult in balarii, la stadiul asta al proiectului cred ca o putea lasa afara... |
#31
Posted 09 September 2015 - 20:17
Nenea Zap, on 09 septembrie 2015 - 13:20, said:
Eu vad ca nimeni nu pomeneste nimic de o chestie elementara precum FIZICA. Sa faci o masina de strada sa ajunga la 500 km/h iti trebuie o forma aerodinamica pe care nu o gasesti pe masinile de strada. Apoi, un motor mare implica multe kilograme. Kilograme care trebuie si ele impinse pana la o anumita viteza. Abia au reusit cei de la Koenigsegg sa scoata un raport 1:1. Pentru 3000 hp ar trebui 3000 kg. Ca sa accelerezi 3000 kg pana la 60 mph in 1.2 secunde Ma opresc aici. Exista totusi masini folosite in drag racing care au 8000 de cai putere, prind 500 km/h si accelereaza de la 0 la 100 in 0,8 secunde. Totul e sa adaptezi una ca asta pentru sosea - simplu! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PvLZ_hea4h4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#32
Posted 09 September 2015 - 20:19
De asta am specificat masina de strada si forma aerodinamica
|
#33
Posted 09 September 2015 - 20:26
Nenea Zap, on 09 septembrie 2015 - 20:19, said:
De asta am specificat masina de strada si forma aerodinamica Ti se pare ca masinile de drag racing sunt foarte aerodinamice? Se bazeaza pur si simplu pe forta bruta... Ah...si pe un combustibil pe baza de nitrometan care ofera de 2,5 ori mai multa putere decat benzina clasica. [ https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/aa/15/a8/aa15a84318135d2a5fc7e505b5afc31d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.strangedangers.com/images/content/157705.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#34
Posted 09 September 2015 - 20:34
Nici filtru pe admisie, un motor daca tine cateva curse... parerea mea, de ce nu se apuca de reconstruit si fabricat matizul? Le dau voie sa puna 100 cp pe el.
|
#35
Posted 09 September 2015 - 22:00
Patrulescu, on 09 septembrie 2015 - 20:26, said:
Ti se pare ca masinile de drag racing sunt foarte aerodinamice? Se bazeaza pur si simplu pe forta bruta... Ah...si pe un combustibil pe baza de nitrometan care ofera de 2,5 ori mai multa putere decat benzina clasica. Tu stii cate curse poate tine un motor ca ala? Ai vazut cum se opresc masinile alea la viteze atat de mari? |
#36
Posted 09 September 2015 - 22:37
Patrulescu, on 09 septembrie 2015 - 20:17, said:
Exista totusi masini folosite in drag racing care au 8000 de cai putere, prind 500 km/h si accelereaza de la 0 la 100 in 0,8 secunde. Totul e sa adaptezi una ca asta pentru sosea - simplu! Nu, nu e simplu deloc... E al dracu' de complicat. 2bani, on 09 septembrie 2015 - 20:34, said:
Nici filtru pe admisie, un motor daca tine cateva curse... parerea mea, de ce nu se apuca de reconstruit si fabricat matizul? Le dau voie sa puna 100 cp pe el. Pai oamenii ar vrea sa faca masini, totusi... gozmyn, on 09 septembrie 2015 - 22:00, said: Tu stii cate curse poate tine un motor ca ala? Exact asta e problema |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users