Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 

Dunca Hypercar, o super masina de productie autohtona...

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#19
v_andrei

v_andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 585
  • Înscris: 05.08.2014

View PostEngineer_xxl, on 09 septembrie 2015 - 11:22, said:

Oamenii astia cica cauta o sa faca o echipa de proiectanti auto (de mentionat ca cica ofera salarii peste media europeana)
Pai du-te. Atata timp cat primesti banu ce-ti pasa tie daca aia is in stare sa finalizeze proiectu sau nu. :lol: :lol:

#20
sun_kid

sun_kid

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,263
  • Înscris: 28.05.2012

View PostPatrulescu, on 09 septembrie 2015 - 12:12, said:

Simplu - pui un motor mai mare.
cat de mare? foarte multa energie se pierde prin ... caldura.
metal fatigue-ul va fi la el acasa in acel motor. si daca gigelul resposabil cu franele le concepe cand e beat ragaind mici si bere exista probabilitatea ca giumbicsul care o cumpara sa nu mai poata frana la 500 km/h+ si dupa ce va intra in copac se va lauda la dracii din iad ca el a fost cetateanul care a murit la cea mai mare viteza la categria auto

Edited by sun_kid, 09 September 2015 - 12:22.


#21
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,030
  • Înscris: 07.11.2006

View PostPatrulescu, on 09 septembrie 2015 - 12:01, said:

Dacia Logan se vinde foarte bine, avem o industrie auto puternica. Acum a sosit momentul sa ne concentram si pe masini de fitze, nu crezi? Adica de ce sa faca italienii Ferrari si Lamborghini si sa nu avem si noi o companie asemanatoare?
I-am cunoscut personal pe italieni si nu mi s-au parut mai destepti decat romanii, la mecanica si inginerie oricum sunt cam varza, doar cu designul stau bine.

Ai dreptate.Toti italienii aia care fabrica Ferarri si Lamborghini sunt imbecili.Ce mecanica la marcile alea?
Doua marci de "rahat".Nici nu-mi pot da seama cum de toti magnatii lumii doresc aceste masini in garajul lor.Poate ca ei inca n-au aflat ca inginerii mecanici din Italia sunt varza.Poate nici nu-i intereseaza.

engineer_xxl
Nu uita ca in istorie toate ideile revolutionare au avut nevoie de sustinatori pasionati.Si de asemenea au avut parte de neincredere.
Nu exista o solutie de compromis?Adica sa nu renunti la actualul loc de munca dar sa te bagi,din pasiune,la acest concept?

#22
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,074
  • Înscris: 19.12.2012

View PostPatrulescu, on 09 septembrie 2015 - 12:12, said:

Simplu - pui un motor mai mare.
Da..foarte simplu..chiar mai simplu ca in filme doar ca in realitate, lucrurile nu-s asa de simple. Tu din ce observ nu prea ai mare legatura cu realitatea.

Edited by A10, 09 September 2015 - 12:44.


#23
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Cam cat ar fi impozitu' la masina aia? Laptopu' zice "arithmetic overflow", nu stiu ce-i aia.

#24
Patrulescu

Patrulescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 03.09.2015

View Postadisz, on 09 septembrie 2015 - 12:27, said:

Ai dreptate.Toti italienii aia care fabrica Ferarri si Lamborghini sunt imbecili.Ce mecanica la marcile alea?
Doua marci de "rahat".Nici nu-mi pot da seama cum de toti magnatii lumii doresc aceste masini in garajul lor.Poate ca ei inca n-au aflat ca inginerii mecanici din Italia sunt varza.Poate nici nu-i intereseaza.
Se strica usor, nu sunt foarte fiabile, iar piesele sunt foarte scumpe.

#25
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,052
  • Înscris: 10.04.2006
Eu vad ca nimeni nu pomeneste nimic de o chestie elementara precum FIZICA.
Sa faci o masina de strada sa ajunga la 500 km/h iti trebuie o forma aerodinamica pe care nu o gasesti pe masinile de strada.
Apoi, un motor mare implica multe kilograme. Kilograme care trebuie si ele impinse pana la o anumita viteza.
Abia au reusit cei de la Koenigsegg sa scoata un raport 1:1. Pentru 3000 hp ar trebui 3000 kg.
Ca sa accelerezi 3000 kg pana la 60 mph in 1.2 secunde Posted Image
Ma opresc aici.

Edited by Nenea Zap, 09 September 2015 - 13:24.


#26
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009

View Postbalauru69, on 09 septembrie 2015 - 12:15, said:

Eu tot n-am inteles cine e nenea ala, si de ce figureaza revista aia pe site. E si culturist si inginer proiectant?

Din cate scrie pe site, el ar fi facut cam tot proiectul sau schita. Astia nu vor construi niciodata asa ceva, ci doar sa faca o caroserie in CATIA, apoi sa vanda proiectul unei firme mai mari. Totusi, frumoasa combinatie, culturist si inginer proiectant.

La 500km/h, o opresti cu parasuta!

#27
moldoveanca2001

moldoveanca2001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 589
  • Înscris: 27.03.2015
Buna Engineer_xxl,

ca si proiectant auto cred ca v-ati dat seama ca nu este un proiect serios.
Eu nefiind experta in acest domeniu cunosc doua proiecte similare rasarite in tari cu economie sanatoasa, si care promiteau performante mai mici, si de care nu am mai auzit nimic de ani de zile.

Daca totusi intentionati sa va intalniti cu ei aveti mare grija. Domnul acela crescut cu HGH in exces este cetatean al lumii interlope

#28
Vladinskaya

Vladinskaya

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 06.03.2011
Cand o sa te plimbi cu masina aia sa nu-i iei pe astia care n-au crezut in tine!

#29
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Tin sa atrag atentia glumetilor de serviciu, ca nu suntem pe FUN, ci pe Auto...
Am curatat aberatiile, daca mai insistati, dam si premii.

#30
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 14.04.2010

View Postv_andrei, on 09 septembrie 2015 - 12:19, said:

Pai du-te. Atata timp cat primesti banu ce-ti pasa tie daca aia is in stare sa finalizeze proiectu sau nu. Posted Image Posted Image

View Postadisz, on 09 septembrie 2015 - 12:27, said:

engineer_xxl
Nu uita ca in istorie toate ideile revolutionare au avut nevoie de sustinatori pasionati.Si de asemenea au avut parte de neincredere.
Nu exista o solutie de compromis?Adica sa nu renunti la actualul loc de munca dar sa te bagi,din pasiune,la acest concept?

Pasiune am, dar am si familie, punand in balanta responsabilitatile e greu sa I-au in serios treaba asta. Daca eram mai tanar... poate as fi riscat, trebuie sa te gandesti ca exista o sansa de 0.000001% ca treaba sa functioneze, de acolo numai benificii mai apoi ;)

View Postmoldoveanca2001, on 09 septembrie 2015 - 13:24, said:

Buna Engineer_xxl,

ca si proiectant auto cred ca v-ati dat seama ca nu este un proiect serios.
Eu nefiind experta in acest domeniu cunosc doua proiecte similare rasarite in tari cu economie sanatoasa, si care promiteau performante mai mici, si de care nu am mai auzit nimic de ani de zile.

Daca totusi intentionati sa va intalniti cu ei aveti mare grija. Domnul acela crescut cu HGH in exces este cetatean al lumii interlope
Dupa cum ziceam si mai sus, nu am cum sa I-au in considerare treaba asta... dar mersi te sfat ;)

Treaba cu culturismul m-a bagat cel mai mult in balarii, la stadiul asta al proiectului cred ca o putea lasa afara...

#31
Patrulescu

Patrulescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 03.09.2015

View PostNenea Zap, on 09 septembrie 2015 - 13:20, said:

Eu vad ca nimeni nu pomeneste nimic de o chestie elementara precum FIZICA.
Sa faci o masina de strada sa ajunga la 500 km/h iti trebuie o forma aerodinamica pe care nu o gasesti pe masinile de strada.
Apoi, un motor mare implica multe kilograme. Kilograme care trebuie si ele impinse pana la o anumita viteza.
Abia au reusit cei de la Koenigsegg sa scoata un raport 1:1. Pentru 3000 hp ar trebui 3000 kg.
Ca sa accelerezi 3000 kg pana la 60 mph in 1.2 secunde Posted Image
Ma opresc aici.

Exista totusi masini folosite in drag racing care au 8000 de cai putere, prind 500 km/h si accelereaza de la 0 la 100 in 0,8 secunde.
Totul e sa adaptezi una ca asta pentru sosea - simplu!

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PvLZ_hea4h4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#32
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,052
  • Înscris: 10.04.2006
De asta am specificat masina de strada si forma aerodinamica :)

#33
Patrulescu

Patrulescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 03.09.2015

View PostNenea Zap, on 09 septembrie 2015 - 20:19, said:

De asta am specificat masina de strada si forma aerodinamica Posted Image

Ti se pare ca masinile de drag racing sunt foarte aerodinamice? Se bazeaza pur si simplu pe forta bruta... Ah...si pe un combustibil pe baza de nitrometan care ofera de 2,5 ori mai multa putere decat benzina clasica.

[ https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/aa/15/a8/aa15a84318135d2a5fc7e505b5afc31d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.strangedangers.com/images/content/157705.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#34
2bani

2bani

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 824
  • Înscris: 19.08.2015
Nici filtru pe admisie, un motor daca tine cateva curse... parerea mea, de ce nu se apuca de reconstruit si fabricat matizul? Le dau voie sa puna 100 cp pe el.

#35
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009

View PostPatrulescu, on 09 septembrie 2015 - 20:26, said:

Ti se pare ca masinile de drag racing sunt foarte aerodinamice? Se bazeaza pur si simplu pe forta bruta... Ah...si pe un combustibil pe baza de nitrometan care ofera de 2,5 ori mai multa putere decat benzina clasica.


Tu stii cate curse poate tine un motor ca ala? Ai vazut cum se opresc masinile alea la viteze atat de mari?

#36
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

View PostPatrulescu, on 09 septembrie 2015 - 20:17, said:

Exista totusi masini folosite in drag racing care au 8000 de cai putere, prind 500 km/h si accelereaza de la 0 la 100 in 0,8 secunde.
Totul e sa adaptezi una ca asta pentru sosea - simplu!

Nu, nu e simplu deloc...
E al dracu' de complicat.

View Post2bani, on 09 septembrie 2015 - 20:34, said:

Nici filtru pe admisie, un motor daca tine cateva curse... parerea mea, de ce nu se apuca de reconstruit si fabricat matizul? Le dau voie sa puna 100 cp pe el.

Pai oamenii ar vrea sa faca masini, totusi... :P

View Postgozmyn, on 09 septembrie 2015 - 22:00, said:


Tu stii cate curse poate tine un motor ca ala?

Exact asta e problema :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate