Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Dunca Hypercar, o super masina de productie autohtona...

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#37
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009
Aia merg pe principiul ca motorul trebuie sa tina  o competitie, maxim. Cum spunea un mare pilot de F1: Cea mai buna masina de F1 este aceea care se strica dupa ce ai trecut linia de finish: iti ia foc motorul, se strica cutia, directia cedeaza etc. Astea sunt cele mai bune masini pentru competitie.

#38
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,322
  • Înscris: 14.04.2010
Ideea e ca nu trebuie sa ne gandim ca masina asta va fi pt buzunarul oricui... deci prea putin vazuta pe strazile dezastruoase ale Romaniei.
Pe mine ma intriga modul in care gandeste omul afacerea asta: a desenat probabil impreuna cu vre-un student sau un baiat mai talentat o masina (exterior si interior), lucru pe care oricine de pe planeta asta il poate face... si pana aici este totul perfect si ca orice masina noua totul pleaca de la un concept, indifferent cat de futuristic sau nerealizabil pare.
Dar de aici lucrurile o dau in fantasmagorii: omul nu cred ca are nici cea mai vaga idee in ce inseamna un process de dezvoltare a unei masini complet noi, sa nu mai zic de costuri implicate.
Sa vii sa faci o pagina web patetica precum cea de fata si sa zici ca va fi o masina dedicate pietei luxury... e cel putin dureros...
Vad ca si-a pus el numele peste tot, pai unde e echipa? unde-s oamenii care vin cu expertiza si experienta necesara promovarii si lansarii unui asemenea produs?
In loc sa inceapa cu angajarea inginerilor ar trebui sa inceapa cu cei de sus: promovare, logistica, manageri departamente etc ca mai apoi acestia sa isi caute ei oamenii necesari...

#39
Patrulescu

Patrulescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 03.09.2015

Quote

Sa vii sa faci o pagina web patetica precum cea de fata si sa zici ca va fi o masina dedicate pietei luxury... e cel putin dureros...

Pagina de prezentare mi se pare de-a dreptul geniala. Ce anume e "patetic"??

#40
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,322
  • Înscris: 14.04.2010

 Patrulescu, on 10 septembrie 2015 - 12:27, said:

Pagina de prezentare mi se pare de-a dreptul geniala. Ce anume e "patetic"??

Prietene... nush cum sa-ti explic... Dar cand tu vii cu visul unei masini pt milionari atunci prezentarea trebuie sa fie pe masura! Deja de la inceput sunt 3 coloane cu 3 motto-uri, la 2 dintre ele sunt cateva cuvintele explicative iar la al 3-lea ----- a ramas in pana de idei... apoi ni se arunca in fata niste specificatii tehnice fabuloase fara cateva cuvinte care sa ne faca sa intelegem cum ar fi realizabile (nush ce inventive care sa propulseze masina in acel mod etc). Treaba cu About us e singura care e mai ok, dar apoi vine si pune o poza cu el Posted Image Posted Image... creier, muschi... batmobil... greu de digerat... macar daca era el langa o machete 1:1 a masinii asteia... ORIBIL!

LE: esti cumva implicat in proiectul cu pricina?

Edited by Engineer_xxl, 10 September 2015 - 12:39.


#41
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
Chiar ca zici ca e batmobil de acolo s-a inspirat probabil, oricum e ceva site sa mai pacaleasca niste prosti probabil sa-i transfere ceva monetar prin conturi dupa care se face nevazut.

#42
Patrulescu

Patrulescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 03.09.2015

Quote

Prietene... nush cum sa-ti explic... Dar cand tu vii cu visul unei masini pt milionari atunci prezentarea trebuie sa fie pe masura!
Eu zic ca este...

Quote

Deja de la inceput sunt 3 coloane cu 3 motto-uri, la 2 dintre ele sunt cateva cuvintele explicative iar la al 3-lea ----- a ramas in pana de idei...
Pai ce mai poti spune in plus ce n-au spus altii despre o masina atat de fabuloasa?

Quote

apoi ni se arunca in fata niste specificatii tehnice fabuloase fara cateva cuvinte care sa ne faca sa intelegem cum ar fi realizabile (nush ce inventive care sa propulseze masina in acel mod etc).
E totusi un site de prezentare pentru eventualii cumparatori, nu are rost sa se incurce in detalii tehnice complicate.

Quote

Treaba cu About us e singura care e mai ok, dar apoi vine si pune o poza cu el Posted Image Posted Image... creier, muschi... batmobil... greu de digerat... macar daca era el langa o machete 1:1 a masinii asteia... ORIBIL!
Pai e Eugen Dunca, este destul de celebru in lumea culturistilor, numele si poza lui sunt suficiente pentru a da credibilitate proiectului.

Quote

LE: esti cumva implicat in proiectul cu pricina?
Nu am absolut nicio legatura cu proiectul, dar o sa il urmaresc cu mare interes.

#43
Engineer_xxl

Engineer_xxl

    Fara glie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,322
  • Înscris: 14.04.2010

 Patrulescu, on 10 septembrie 2015 - 15:15, said:

Eu zic ca este...


Pai ce mai poti spune in plus ce n-au spus altii despre o masina atat de fabuloasa?


E totusi un site de prezentare pentru eventualii cumparatori, nu are rost sa se incurce in detalii tehnice complicate.


Pai e Eugen Dunca, este destul de celebru in lumea culturistilor, numele si poza lui sunt suficiente pentru a da credibilitate proiectului.


Nu am absolut nicio legatura cu proiectul, dar o sa il urmaresc cu mare interes.

Eu sper totusi ca esti doar ironic si nu m-am prins eu...
Uite aici un site pt un produs nou ce va fi lansat la anul, nu este o masina, dar te face sa intelegi bazele unei afaceri pt un produs nou:

https://www.lily.camera/

#44
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009

 Patrulescu, on 10 septembrie 2015 - 15:15, said:



Pai e Eugen Dunca, este destul de celebru in lumea culturistilor, numele si poza lui sunt suficiente pentru a da credibilitate proiectului.



Patrulescu, traiesti intr-o lume tangentiala cu realitatea? Nu inteleg ce treaba au culturistii cu clasa societatii pentru care vrea sa tinteasca Dunca asta, poate doar tu poti sa intelegi.

#45
Patrulescu

Patrulescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 03.09.2015
Dunca era cunoscut ca colectionar de masini, a fost cred ca primul roman care si-a cumparat Lamborghini, l-a tunat, facea furori pe aici prin Romania pe la inceputul anilor 2000, deci se pricepe la masini.

Apropo, am gasit si masina inregistrata la OSIM - in 2013, prototipul arata diferit fata de asta de acum, si era depusa si o propunere de patent pentru un set de roti sau un soi de senile, are cineva idee care o fi rostul lor si daca ar ajuta cu ceva masina?

[ http://oi61.tinypic.com/2dri2a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://oi61.tinypic.com/2lied6o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#46
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Testoasa Ninja????

#47
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,083
  • Înscris: 09.01.2007
Da, au reinventat batmobilul.
Ce imi place mie, toti jmecherii astia se arunca sa faca nu stiu ce bolid de lux pentru nababi.
Cu adevarat o performanta uimitoare ar fi sa realizeze o masina din clasa compacta de 100 cp la 5-7k euro care sa fie de trei ori mai fiabila decat rahaturile de pe piata.

#48
Patrulescu

Patrulescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 03.09.2015

 overseas, on 11 septembrie 2015 - 16:45, said:

Cu adevarat o performanta uimitoare ar fi sa realizeze o masina din clasa compacta de 100 cp la 5-7k euro care sa fie de trei ori mai fiabila decat rahaturile de pe piata.
Pai celebrul inventator Iustin Capra a construit o gramada de masini compacte de-a dreptul geniale, dar nu s-a vrut trecerea lor in productie de serie.

#49
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Ce anvelope (cat de late) ar trebui ca sa propulseze masina la 100 km/h in 1,2 s?
Dar ce anvelope ar trebui, ca sa reziste la 500 km/h?

Cat de usoara e masina? Usoara nu are cum sa fie. Rezervorl cat de mare e, ca sa poata ajunge la 500 km/h? Dar motorul, cat de mare? Un motor bine facut, ultramodern, scoate astazi cam 150 cp/l. Sa zicem ca el e semizeu si scoate 200 cp/l. Pentru 3000 cp are nevoie de motor de 15l.

Din randari, motorul pare sa fie un V8 amplasat in fata. Posted Image

Si inca, din punct de vedere al seriozitatii: adresa e "Bucuresti", iar punctul pe harta e pus in curtea Directiei de asistenta sociala a sectorului 1.

Rolul departamentului comercial de pe site probabil este de a licentia modelul pentru jocuri si benzi desenate.

Iar faptul ca se baga pe circuitul de F1 si depaseste el masina de F1, cu forma si aerodinamica pe care le are, e de-a dreptul hilar.

#50
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,325
  • Înscris: 09.09.2006
Acuma, pentru ăia mai vechi, se vede clar asemănarea dintre Patrulescu și răposatul Basarab. Or fi veri, mai știi?
Prezentarea...să zicem că e un desen animat drăguț, da' evident că doar atât.
Interiorul e super bling, nu știu dacă e făcut pentru negri, țigani sau pițipoance, cu toate chestiile alea strălucitoare p-acolo.
Partea tehnică:Posted Image Posted Image

#51
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,571
  • Înscris: 11.06.2010
Omul asta din Anglia si-a construit o masina de strada , legala adica, de 2200 de cai ...



[ http://images4.fanpop.com/image/quiz/556000/556839_1300345833701_500_296.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9eH837Fh1Oo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#52
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,325
  • Înscris: 09.09.2006
"after each run, Andy spends couple of hours inspecting the engine".
Nu mi se pare ceva atractiv pentru un milionar...

#53
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,982
  • Înscris: 09.05.2009
Singurele lucruri asemanatoare intre masina din clip si un super-car asa cum ar fi de exemplu Bugatti Veyron, e puterea motorului si faptul ca ambele pot circula pe drumurile publice.

Edited by DannyMC, 12 September 2015 - 19:03.


#54
Patrulescu

Patrulescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 03.09.2015
Uitati aici un roman care a modificat o Dacia si acuma zboara cu 210km/h:
„Am băgat cam 14.000 de euro în ea până acum. Ani de zile, salariul meu a intrat în această Dacie. Am schimbat tot la ea: din vechea maşină au rămas doar pedalele de frână şi ambreiaj. Are motor de Renault 5 de 1.400 cmc, din care vreau să scot peste 160 de cai putere. Are scaune sport, geamuri electrice şi bord electronic. Şi urmează multe alte îmbunătăţiri”, spune Ciprian Pop, un tanar pasionat de masini.

Daca un roman a facut asta cu o Dacie, nu cred ca ar fi asa greu sa modifici un Ferrari sau Lamborghini sa prinda 500 la ora. Dupa cum am mai zis, noi romanii avem oameni foarte geniali, totul e posibil!

[ http://www.click.ro/sites/default/files/styles/articol/public/medias/2015/09/12/4-1.-5col-cu-tifet-la-cap-dc_0312.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.click.ro/sites/default/files/styles/articol/public/4-3.-2col-dc_0328.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Patrulescu, 12 September 2015 - 21:00.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate