Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!

La multi ani @xmanyacs77!

Tableta office
 Comanda Mobexpert - o zi inainte ...

Ocolirea limitatoarelor de viteza...

Recomandare adeziv - pt pervaz PVC

Sfat achizitie, Xiaomi 14 Ultra s...
 Priza contorizare consum energie

Cat timp purtați o pereche d...

Problema Makita PLM 4628n

Nelamurire sunet navigatie auto
 Ma bate gandul la primul bmw

Cum rezolv o incompatibilitate in...

Despre instaurarea normalitã...

De cate ori purtati o pereche de ...
 

Unreal 2 - probleme rezolvate

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
Mr_Woppit

Mr_Woppit

    the last of them..

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 17,834
  • Înscris: 26.11.2001
Pentru cei care aveti probleme cu EAX-ul din Unreal 2, urmatoarele setari va pot ajuta.

In Unrealsystem deschideti unreal.ini si la partea de sunet faceti urmatoarele setari

Quote

[ALAudio.ALAudioSubsystem]
UseEAX=True
CompatibilityMode=True
UsePrecache=True
ReverseStereo=False
Channels=32
MusicVolume=0.800000
SoundVolume=0.800000
DopplerFactor=1.000000
Rolloff=0.500000
Use3DSound=True
UseDefaultDriver=True
TimeBetweenHWUpdates=15.000000

aceste lucru este valabil pentru posesorii de placi capabile EAX, dar fara a se numi Audigy sau Extigy

#2
menetz

menetz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,715
  • Înscris: 08.04.2002
se pare ca ei (realizatorii jocului) recomanda sa dezactivezi de tot EAX, lucru pe care l-am si facut. Vezi forumurile de la www.unreal2.com

Si tocmai am terminat si sters Unreal 2, fara sa ma mai enerveze GPFurile. Haios joc, cam simplu si cam dark pt mine.

#3
Silent Thunder

Silent Thunder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 773
  • Înscris: 28.11.2002
Merci mult pentru setarile valabile.
Chiar acum o zi am scris, aici pe forum, ca ma dat afara din joc si scria la eroare ca erau probleme cu sunetul.

#4
Mr_Woppit

Mr_Woppit

    the last of them..

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 17,834
  • Înscris: 26.11.2001
destul de multe sisteme audio suporta EAX, dar daca CompatibilityMode=True este, default, adica pus pe false, atunci probabil singurele suportate sunt Audigy si Extigy.

Eu am SBLive si nu functioneaza decat daca CompatibilityMode = True, desi ....este Creative , dar  .... caile sunt multe.

Ideea este ca sunt mai multe setari disponibile in unreal.ini decat in interfata, si o multime de probleme se pot rezolva de acolo

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate