Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

Achizitie masina noua buget maxim 7500-8000 E + RABLA

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#37
iulyk

iulyk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 14.08.2005
Reiterez, masina o voi folosi in oras cel putin 80% din cazuri (gradinita/scoala, servici si retur.. timp petrecut in masina = maxim 60-70 de minute in conditii de trafic intens).
Masina va ramane in familie cel putin 5-7 ani daca nu apar probleme grave in exploatare.
Din ce am inteles 1.4 e asemanator ca si performante cu actualul 1.2 .. iar daca este asa .. atunci 1.2 e suficient pentru nevoile mele. (nu fac raliu sau depasiri la limita prostiei si nu car vaci sau porci in masina nu de alta dar nu am de unde cel multi de la kaufland).
Intre timp am discutat si cu posesori (oameni in care am incredere si care nu fac taximetrie ) de Logan ( cumparate in perioada 2005-2008). Toti au mentionat  faptul ca din momentul achizitiei si pana in prezent nu au schimbat nimic costisitor, au mentionat si de aparitia unor pete de rugina dar de regula in locurile unde tabla nu mai era protejata de vopsea, insa au mentionat si de grosimea tablei (de foaie de hartie) ... urme lasate de grindina, nuci cazute din copaci etc.

View PostStefanSC, on 06 septembrie 2015 - 11:43, said:

Ce inseamna "Bugetul de 8000 de Euro"? ....
Nu vad relevanta intrebarii dar... banii exista (din ce surse iar este irelevant .. ei exista si atat),si nu.. n-au cazut din cer .. am muncit si muncesc pentru ei motiv pentru care nu ma infing in primul "'BMW cu de toate''.
Ca si variante in momentul actual:
1. raman pe varianta sandero/logan, motivat de costurile mici de intretinere, dotarile incluse in pret si garantie.
2. analizez si varianta unui efort pentru a  achizitiona acel Hyundai i20 mentionat in posturile anterioare, insa desi este superior Daciei probabil si costurile de intretinere vor fi asemenea.
3. Iau in calcul si varianta SH pentru masini relativ mici (corsa, Fabia, fiesta, ibiza) anii 2012+ insa ca ultima solutie.
Va multumesc pentru opiniile exprimate.

Edited by iulyk, 06 September 2015 - 13:19.


#38
MihaiG81

MihaiG81

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 19.06.2012
I20 este foarte mic, raportat la nevoile tale.
As merge fara sa clipesc pe Logan/Sandero. Nu ai batai de cap, e noua, te incadrezi in buget, costuri mici de intretinere, spatiu suficient.

#39
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011

View Postiulyk, on 06 septembrie 2015 - 13:13, said:

Nu vad relevanta intrebarii dar... banii exista (din ce surse iar este irelevant .. ei exista si atat),si nu.. n-au cazut din cer .. am muncit si muncesc pentru ei motiv pentru care nu ma infing in primul "'BMW cu de toate''.

Relevanta intrebarii este foarte mare, cel putin din dpmdv, deoarece ti-ar putea deschide o a 4-a optiune:

4) Daca ai 8000 de euro in mana fara a avea obligatii, poti sa iti faci niste calcule ce venituri ai disponibile lunar, siguranta acestor venituri si posibilitatile lor de crestere si ai putea, de exemplu, sa iti iei o Skoda Rapid (au o oferta foarte buna de echipare Smart Ambition la vreo 13400 de euro fara rabla). Cel putin eu unul asa as face (si asa am facut cu doua masini pana acum): as da un avans decent (5000 de euro sa zicem) si as esantiona restul pe 4 ani (cat e garantia masinii). In exemplul meu cu Rapid-ul, te-ar duce la ~700 RON pe luna.

In felul acesta nu blochez nici toti banii odata (munciti, dupa cum prea bine ai subliniat) intr-un bun si ma bucur si de o masina mai buna decat altfel. Evident, ca tine si de disciplina ta financiara, de veniturile disponibile samd.

Edited by StefanSC, 06 September 2015 - 14:14.


#40
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View PostStefanSC, on 06 septembrie 2015 - 14:14, said:


de exemplu, sa iti iei o Skoda Rapid (au o oferta foarte buna de echipare Smart Ambition la vreo 13400 de euro fara rabla). Cel putin eu unul asa as face (si asa am facut cu doua masini pana acum): as da un avans decent (5000 de euro sa zicem) si as esantiona restul pe 4 ani (cat e garantia masinii). In exemplul meu cu Rapid-ul, te-ar duce la ~700 RON pe luna.


Niciodata nu o sa fie rata doar 700ron.

View Postiulyk, on 06 septembrie 2015 - 13:13, said:


3. Iau in calcul si varianta SH pentru masini relativ mici (corsa, Fabia, fiesta, ibiza) anii 2012+ insa ca ultima solutie.
Va multumesc pentru opiniile exprimate.

Eu pe varianta aceasta as merge, dar cu o masina din clasa compacta, diesel. In timp cheltuielile vor fi considerabil mai mici iar tu mult mai satisfacut.

#41
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011

View Postiulyk, on 06 septembrie 2015 - 13:13, said:

Insa au mentionat si de grosimea tablei (de foaie de hartie) ... urme lasate de grindina, nuci cazute din copaci etc.

La astea ultimele modele Dacia a dus traditia mai departe, daca ai ciupit putin capota, aripa sau vreo usa, adio. piesa noua !

Dintre SH-urile amintite de tine m-am dat cu Corsa D si cu Fiesta. Corsa D e o masina foarte slaba, nu are nimic in fata Logan-ului nou, din contra, ii lipseste spatiul. Fiesta in schimb e o jucarie misto, cat timp n-ai nevoie de spatiu merita o Fiesta sh in detrimentul unui Logan nou.

#42
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
http://www.promotor....rmania-13786360

de ce lumea zice de loganuri ca ar fi fiabile?

"După cum se poate vedea, generaţia precedentă a berlinei româneşti Dacia Logan îşi păstrează ultima poziţie în topul fiabilităţii pentru modelele între doi şi trei ani"

listele complete pe diferite perioade:
http://www.tuv.com/m...lierer_2015.pdf

#43
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
@Kazmer - acolo sunt o suma de factori:

  1. principalul motiv e ca nemtii cand mananca c***t baga in gura cu amandoua mainile - vezi testul elanului la Logan facut prima data cu o roata dezumflata, dupa care cu roata de rezerva
  2. pana si flotele romanesti merg pe Megane / Focus / Golf / Astra iar la nemti cine are bani mai ales cash nu-si ia Logan ... nici nu vreau sa-mi inchipui ce saracii de firme / turcaleti, arabeti & co cumpara masinile astea in Germania si cum trag de ele pana pica
  3. Nu-si ia nimeni Logan sa-l piloteze ca la Nürburgring, probabil tinuta originala slaba a Loganului ii face pe posesori sa treaca cu vederea niste amortizoare slabe.
  4. Idem frane. Astia care mai aveti frane pe tambur pe spate, bagati mana in foc ca masina franeaza corect pe spate?
  4. rugina e pe lista de "defecte"
  5. cu mici exceptii, cam toti cunoscutii mei care au Logan nou au trecut de 50k asa ... dupa vreo 8 ani. Cand sa se strice?!?

#44
iulyk

iulyk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 14.08.2005
Multumesc celor ce si-au exprimat parerile in acest topic.
Incepand de azi posed  (pe hartie) un Sandero 1.2 laureate . Am testat motorul de 1.2  cu 4 adulti in masina (eu, sotia, socrul si dealerul) si e suficient pentru nevoile mele. In viraje scurte la viteze mai mari intr-adevar simti balansul insa nu e nimic de speriat. Testul a fost relativ scurt insa pentru cel putin  80% condus in oras a fost edificator. Directia este sesizabil mai tare decat la Golful pe care l-am avut insa chiar si asa e usor manevrabil.
Nu am asteptari prea mari de la o Dacia asa ca aproape sigur nu ma va dezamagi avand in vedere scopul pentru care am cumparat aceasta masina.

View PostBV87FFF, on 07 septembrie 2015 - 11:48, said:

@Kazmer - acolo sunt o suma de factori:
  .........
  5. cu mici exceptii, cam toti cunoscutii mei care au Logan nou au trecut de 50k asa ... dupa vreo 8 ani. Cand sa se strice?!?
Cunostinte:
3 posesori cel putin 7 ani vechime Logan... toti peste 100.000 km parcursi in conditii à la Roumanie.
1 posesor Logan  35.000 km in cateva luni (taximetrist) .. "verdictul ....nici o carie".
Probleme cu rugina sigur vor fi, tabla este subtire, insa toti au masini intregi fara reparatii capitale fara costuri de occidentali etc.
Toate acestea au inclinat balanta catre alegerea facuta.
Din nou, multumesc celor ce si-au expus parerile.
Ca sa inchei in stil romanesc... operatie reusita .. pacientul e mort. Posted Image

Edited by iulyk, 07 September 2015 - 18:31.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate