Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
[TEMA]X si 0 cu mai multe "table de joc"
Last Updated: Jun 19 2015 15:35, Started by
GlontzZz
, Jun 03 2015 20:43
·
0
#91
Posted 17 June 2015 - 19:13
#92
Posted 17 June 2015 - 19:15
OriginalCopy, on 17 iunie 2015 - 19:13, said:
Tu ce crezi, abereaza dani.user? Deci, pentru a face putea lucra la test, intai va trebui sa pun ceva pe tabla. Voi pune asta manual, modificand tabla, mai exact direct in program (de exemplu gameBoard[1][1] = 'O'), sau voi lua input-ul de la user, asta necesitand inceperea unei noi clase? |
#93
Posted 17 June 2015 - 19:18
#94
Posted 17 June 2015 - 19:22
#95
Posted 17 June 2015 - 19:29
GlontzZz, on 17 iunie 2015 - 19:22, said:
Cand incep un test, pornesc cu niste erori. Dar daca nu am nimic pe tabla, cum as putea primi acele erori care sa ma indrume inspre ce sa modific? Cand ai inceput proiectul nu aveai cod de productie, nu? Pai si cum oare ai reusit sa scrii cod de testare fara a avea pic de cod de productie? Omul te-a intrebat foarte clar: dani.user, on 17 iunie 2015 - 18:20, said:
when_something_is_on_the_board - unde pui ceva in board? static char * when_something_is_on_the_board_the_board_is_not_empty(){ Board board; mu_assert("When there's something on the board, the board isn't empty", !board.isEmpty()); return 0; } |
#96
Posted 17 June 2015 - 19:34
OriginalCopy, on 17 iunie 2015 - 19:29, said:
Pai chiar asa, cum? Cand ai inceput proiectul nu aveai cod de productie, nu? Pai si cum oare ai reusit sa scrii cod de testare fara a avea pic de cod de productie? OriginalCopy, on 17 iunie 2015 - 19:29, said:
Unde in aceste linii de cod ii spui SUT-ului (system under testing) ca are piese pe board? |
#97
Posted 17 June 2015 - 19:41
#98
Posted 17 June 2015 - 19:43
Cred ca da... In caz contrar, nu vad nicio diferenta intre primul test si acesta, ambele verificand daca tabla e goala si atat.
|
#99
Posted 17 June 2015 - 19:47
GlontzZz, on 17 iunie 2015 - 19:43, said:
Cred ca da... In caz contrar, nu vad nicio diferenta intre primul test si acesta, ambele verificand daca tabla e goala si atat. Totul porneste de la nume, d-aia te-am pus sa scrii propozitii intregi si clare care definesc ce scenariu testeaza testul. Apoi exprimi intr-un limbaj formal pentru calculator (aici: C++) acel scenariu, ca sa te inteleaga si calculatorul. Ai doua etape intr-un test:
Edited by OriginalCopy, 17 June 2015 - 19:49. |
#100
Posted 17 June 2015 - 20:18
Am reusit sa il fac sa treaca... De acum o sa denumesc mai bine testele, ca sa nu se repete greseala de acum.
+push E ok daca as include conio.h si as pune un getch() la finalul main-ului? Ar deranja cu ceva? Nu de alta, dar sa pot vedea ce se afiseaza in consola... Sau sa pun erorile testelor intr-un fisier? |
|
#102
Posted 17 June 2015 - 20:25
Pentru compilare folosesc Visual Studio, deoarece imi e mai usor, avand fisierele impartite in 2 foldere. Nu am invatat inca sa folosesc CMake, pentru a imi usura compilarea din foldere diferite... Lucrand in VS, imediat dupa compilare, imi e mai usor sa pornesc aplicatia direct, insa acest lucru nu imi permite sa citesc textul returnat de teste.
|
#103
Posted 17 June 2015 - 20:27
[ https://i.imgur.com/zXfYwGx.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Oribila schimbarea asta. Interactiunea dintre test si SUT trebuie sa se faca mereu prin interfata publica, nu expunand detalii interne clasei doar pentru a face clasa testabila. Edited by OriginalCopy, 17 June 2015 - 20:30. |
#104
Posted 17 June 2015 - 20:30
Si cum as putea face acea schimbare a unei valori, avand gameBoard in private? Sa fac o metoda in clasa Board ce imi va modifica valoarea?
|
#105
Posted 17 June 2015 - 20:35
GlontzZz, on 17 iunie 2015 - 20:30, said:
Si cum as putea face acea schimbare a unei valori, avand gameBoard in private? Sa fac o metoda in clasa Board ce imi va modifica valoarea? Aproape niciodata nu vei avea variabile-membru publice, le pui pe toate private si le faci protected doar cand apare o nevoie punctuala si doar cand problema nu poate fi evitata cu un refactoring. Plus ca doar cu o metoda poti valida inputul, daca e public, oricine isi poate face de cap cu membrul ala. |
|
#107
Posted 17 June 2015 - 20:49
#108
Posted 17 June 2015 - 20:56
GlontzZz, on 17 iunie 2015 - 20:18, said:
E ok daca as include conio.h si as pune un getch() la finalul main-ului? Ar deranja cu ceva? Nu de alta, dar sa pot vedea ce se afiseaza in consola... Sau sa pun erorile testelor intr-un fisier? Pui un breakpoint pe ultima acolada din main si-ti ramane consola deschisa cand pornesti din VS. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users