Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Opel Astra K, primele imagini și informații oficiale cu noua generație de Astra
Last Updated: Oct 04 2021 18:49, Started by
fredy2007
, Jun 01 2015 20:12
·
0
#235
Posted 28 March 2016 - 17:58
Consumul, de 5.1, la ce viteza l-ai obtinut? Pana in 120km/h?
|
#236
Posted 28 March 2016 - 20:24
fredy2007, on 28 martie 2016 - 17:54, said: Detii Golful 7?Este mai ok Golful 7 fata de Astra K? Greu de spus...comparatia nu e doar golf / astra, ci si benzina / diesel, cutie manuala / cutie automata... Sincer ma simt foarte bine in amandoua, mai departe e doar chestiune de gust. Ca sa ma si pronunt totusi intr-un fel, hai sa zic asa: poate as prefera golful daca astra nu ar fi automata Torquemada-666, on 28 martie 2016 - 17:58, said:
Consumul, de 5.1, la ce viteza l-ai obtinut? Pana in 120km/h? Pe Ploiesti-Bucuresti ai maxim 3 reprize unde ii poti da 140-160. In rest, da: sub 120 km / h. Daca te ajuta cumva aceasta informatie, calculatorul arata viteza medie 47 km / h ( repet, vreo 150 km / zi, din care 100 km pe dn 1 si inca 45-50 km prin Bucuresti |
#237
Posted 30 March 2016 - 10:53
Cand am facit drive test pe astraK exact aceeasi chestie am observat-o ca la viteza fasaie , si am intrebat "care ati deschos geamul in spate?"
Dar bu umblase nimeni la geamuri si toate erau inchise. E zgomotoasa la viteze peste 100kmh. |
#239
Posted 30 June 2016 - 15:48
Acuma ca a aparut si Astra K ST am facut o simulare de pret pentru un Enjoy 1.4 Turbo 150 de cai cu ceva optiuni de bun simt (clima "bizonica", temponat, Intellilink, comenzi pe volan, senzori de parcare si jante de 17" plus tot ce se poate in materie de siguranta si nu e inutil gen recunoasterea semnelor de ciculatie) si a iesit pret de lista 20800 EUR cu tot cu TVA. Un 10% discount nu cred ca e de neimaginat si ar rezulta un break compact interesant si fasnet.
|
#241
Posted 30 June 2016 - 21:36
Exact atât mi-a dat si mie, in cap:)) ai pus volan incalzit si scaune sport nu?)
Vezi ca pe autovit este oferta la astra k st, de la 20700 la 15300 cu rabla si discounturi incluse. Cu navi si bine dotat. Discount-urile de la dealer, din ce am vazut din ofertele lor se invart in jurul a 3-4000 de euro la care se mai poate adauga si rabla. Urmeaza si ei acelasi model ca la Ford aparent. |
#242
Posted 01 July 2016 - 15:47
v-ati urcat in vreunul? cum vi s-au parut plasticele, cusaturile etc? pe mine nu m-au dat pe spate...
|
#245
Posted 03 July 2016 - 17:32
#246
Posted 03 July 2016 - 17:46
Cred ca sunt doua lucruri despre care Opel considera ca sunt demne de segmentul premium: scaunele certificate AGR si farurile intellilux. In rest n-as zice ca masina iese din pluton!
Masina s-a lansat cu punte spate watts pentru modelele de peste 125 de CP, dar cica la modelele din 2017 va fi optionala pentru toata gama si trebuie sa platesti extra pentru ea! Si cica vor mai fi pe ea si alte reduceri de costuri! |
#247
Posted 03 July 2016 - 18:24
Stau si eu in balanta ce masina din clasa compacta sa iau, undeva in 2-3 luni ma gandesc sa dau comanda.
Pe lista "scurta" ar fi Focus Titanium 2.0 TDCI 150 CP M6, Mazda 3 Nakama 150 CP, Astra Innovation 1.6 CDTI 136 CP si Renault Megane 1.6 dCi 130 CP. Golf, Leon, Octavia nu ma intereseaza. La 308 inca nu am avut curiozitatea sa merg, iar C4 nu-mi ofera ce caut eu la o masina. Sa revenim la Astra K: pacat ca farurile IntelliLux Matrix, scaunele AGR si motorul sunt montate pe masina asta, fiindca in rest, e o porcarie dezamagitoare. Am vrut sa imi placa, insa nu a reusit. Motorul e excelent, in scaune se sta ideal, cred chiar ca sunt "best in class", farurile sunt by far mai bune (conform testelor de specialitate) decat ce ofera concurenta pe acelasi segment, insa... masina dezamageste. Echiparea cu care am facut eu drive test avea un metru patrat de decor Piano Black pe bord: pe plansa, pe consola centrala, pe usi, efectiv plin. Singurul moment cand asta arata bine, e cand ridici masina din showroom. In rest, e un magnet de praf si, ce-i mai trist, de zgarieturi. In plus, in timp ce rulam cu masina pe langa pomii de pe langa drum, acestia se reflectau intr-un mod foarte obositor si neplacut de plansa de bord si nu aveam ce sa-i fac. Pe panourile usilor este plastic moale doar in sfertul superior al portierei. In rest, plastic dur si zgariecios cum nici macar pe Logan n-am vazut. Pacat. Manetele de semnalizare sunt din alt film, parca acolo li s-a terminat bugetul. Plastic gri, care da impresia de nefinisat, care contrasteaza cu absolut toate celelalte elemente din bord. Instrumentele de bord au, in mijloc, intre turometru si vitezometru un mic MFD color al carui meniu e obturat in partea de jos de martorii pentru centurile de siguranta necuplate PE CARE NU II POTI INLATURA prin tasta Esc sau alt meniu. Pur si simplu raman acolo si acopera partial informatiile de pe ultimul rand. Idiots... In mers, pe autostrada, la 160-170 km/h, eram singur. Ploua si masina care era dotata cu senzori de avertizare unghi mort imi arata ca am "ceva" si in stanga si in dreapta. Era de fapt, spray-ul de la roti Ei, pentru toate treburile astea, Astra a iesit de pe lista. A ramas fie Mazda 3, fie Megane 1.6 Bose Edition. Inca nu m-am hotarat, insa legat de masina in cauza, mie mi s-a parut ca e pacat, fiindca arata bine, are cateva chestii interesante pe ea, insa overall, masina e un esec din punctul meu de vedere. |
#248
Posted 03 July 2016 - 20:27
kodiak, on 03 iulie 2016 - 17:46, said: Cred ca sunt doua lucruri despre care Opel considera ca sunt demne de segmentul premium: scaunele certificate AGR si farurile intellilux. In rest n-as zice ca masina iese din pluton! Masina s-a lansat cu punte spate watts pentru modelele de peste 125 de CP, dar cica la modelele din 2017 va fi optionala pentru toata gama si trebuie sa platesti extra pentru ea! Si cica vor mai fi pe ea si alte reduceri de costuri! |
#249
Posted 03 July 2016 - 21:37
De sonorizarea bose n-am avut habar!
@Bwwlan Eu cred ca ma uit dupa un break din gama compacta de vreo doi ani si nu ma convinge nici una! Mi s-a nazarit ca vreau si cu cutie de viteze automata! Focusul mi se pare prea inghesuit in interior, Mazda 3 nici macar n-are break si oricum e prea mica, meganul nou încă n-a apărut si când va apărea va avea cutie cu dublu ambreiaj, pejeul 308 e foarte interesant dar are cateva chestii care ma scot din minți, cum ar fi lipsa unui motor pe benzina in 4 cilindri cuplat cu cutia de viteza automata, plus ceasurile din bord la care te uiti in cruci, vw&company ma enervează cu dsg-urile lor care pot sa mearga foarte bine sau sa-ti mănânce zilele + motoare hibașe, astra e cum ai zis tu, breakul de la Honda e bun de transportat valize cu chinezi morți, că oameni vii nu poți transporta pe bancheta din spate fără sa fi acuzat de tratamente inumane, aiurică hybrid de la "tayota" e cam puturoasă + ca are consola centrală proiectată de un urmaș al lui Picasso, probabil făcut la beție, Nissan n-are break-uri, doar niște monștri cocoșați cu denumiri ciudate gen cașcai, pe coreenii de la hyundai-kia nu-i scoți din motoarele de 1.6 și acum au dat și in ei cutiile de viteze cu dublu ambreiaj, cică design si producție proprie, mai sunt și alții care mi-au scapat? Plus că daca te duci la un "dilăr" de mașini și zici că vrei să faci drive test cu o mașină cu cutie de viteze automată, parcă l-ai înjurat de mamă, nu se există așa ceva la noi, n-are băiatu'! Singurii la care am făcut drive test cu automata au fost cei de la Toyota, pe motiv ca "așa ie toate hibridele"! Și cică zic "iexperții" că segmentul C e cel mai competitiv din piața auto! |
|
#250
Posted 04 July 2016 - 09:19
Bre, din doua una: fie renunti la clasa compacta si cauti o treapta mai sus, fie iei masina la care faci cele mai putine compromisuri
Eu oscilez acum intre Mazda 3 Nakama cu motor diesel de 150 CP si Renault Megane Estate, Bose Edition 130 CP (bun, asta nu a aparut inca, da'nici eu nu ma grabesc cu achizitia, ce-i drept). Posibil, totusi, sa fac un viraj la dreapta in privinta lui Megane si sa ma decid pentru un GT |
#251
Posted 04 July 2016 - 09:37
Megane, Astra, Auris, 308, Golf, Octavia sunt suficient de incapatoare pentru mine, Focusul e cam mic in fata iar Civicul in spate!
Nu vreau cutie cu dublu ambreiaj fiindca o sa o birjaresc 80% in oras asa ca mai raman in discutie Astra, Auris si 308, Auris e mai puturoasa, 308 are motor in 3 cilindrii asa ca ramane Astra, care e cim e! |
#252
Posted 04 July 2016 - 09:46
Bwwlan, on 03 iulie 2016 - 18:24, said:
In mers, pe autostrada, la 160-170 km/h, eram singur. Ploua si masina care era dotata cu senzori de avertizare unghi mort imi arata ca am "ceva" si in stanga si in dreapta. Era de fapt, spray-ul de la roti |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users