Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Scumpire servicii Telekom - MagentaAinț

- - - - -
  • Please log in to reply
235 replies to this topic

#19
masstransit

masstransit

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 77
  • Înscris: 05.05.2015

 aris86, on 22 mai 2015 - 11:34, said:

Corect asta e scopul, sa falimenteze compania telekom, sa o cumpere la pret de nimic si sa valorifice terenul si imobilele fostului rtc.
Nu inteleg insa de ce  au bagat fibra in zona mea, si au trimis agenti din usa in usa. (pret la jumatate pe 6 luni)

#20
bogocnb

bogocnb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 558
  • Înscris: 20.03.2006
Vor scadea tarifele curand, nu cred ca le mentin asa.

#21
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010

 bogocnb, on 22 mai 2015 - 12:01, said:

Vor scadea tarifele curand, nu cred ca le mentin asa.
Si vor trambita ca au facut  mari reduceri de tarife  . . . si iar se bulucesc clientii la ei . . .Posted Image

#22
v_condratovici

v_condratovici

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,788
  • Înscris: 21.03.2009

 Syneweap, on 22 mai 2015 - 11:33, said:



DA! La concurență!

Eu v-am zis de mai multă vreme că băieții ăștia lucrează cu cap și au o agendă foarte bine stabilită, posibil ĂŽn complicitate directă cu GunoiMonta.... se zbat strașnic să scadă valoarea de capitalizare a companiei ĂŽn așa fel ĂŽncât să cumpere restul de acțiuni de la statul român cu banii de o șaorma + o lamă de Orbit. ĂŽncă o țeapă grobiană pt. statul român și implicit și pentru fiecare cetățean al său ĂŽn parte.
Dacă e aşa cum spui, vor cumpăra un cal mort. Nu vor mai recupera niciodată clienţi. Iar clădirile alea vor valora zero bani. Au scos poşta afară din ele că s-au gândit că cine ştie ce client găsesc pentru spaţiile alea. Clientul e intemperia care le va duce la stadiul de ruină.

#23
Daniellone

Daniellone

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,586
  • Înscris: 25.09.2006

 Rao633, on 22 mai 2015 - 11:17, said:

Da. Din 25 Mai, totul va fi mai simplu

Din 25 mai, totul va fi mai scump.

#24
Syneweap

Syneweap

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 04.09.2006

 Daniellone, on 22 mai 2015 - 12:54, said:

Din 25 mai, totul va fi mai scump.

*la Telekom

Edited by Syneweap, 22 May 2015 - 14:11.


#25
v46is

v46is

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 06.11.2014
Mie imi pare faliment sigur strategia asta.
RDS tocmai ce a marit banda la acelasi pret fara prelungiri de abonamente .
UPC mi-a pus oferta la poarta cu 74 lei pachet complet pe 2 ani cu primele 6 luni gratis .
Pe langa acesti au mai supravietuit si ceva retele de cartier/locale si merg brici pe partea de net .

#26
Rao633

Rao633

    Setting the stage to ride into the sunset

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,935
  • Înscris: 21.10.2014
Sa vedem si ofertele pentru servicii mobile. Sunt curios la cartele ce strategie au.

#27
Syneweap

Syneweap

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 04.09.2006
Păi dacă la serviciile fixe "ofertele" lor sux big time cum te aștepți să fie la serviciile mobile? Aici schizofrenia o să ia proporții galactice.

#28
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,517
  • Înscris: 02.09.2006
-firmele pe la care lucrati dv. nu au majorat deloc preturile in ultimii ani, sau asta nu se pune??

#29
Rao633

Rao633

    Setting the stage to ride into the sunset

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,935
  • Înscris: 21.10.2014

 tytysor, on 22 mai 2015 - 14:56, said:

-firmele pe la care lucrati dv. nu au majorat deloc preturile in ultimii ani, sau asta nu se pune??

Am o problema de strategie de marketing pe care vreau sa v-o pun in fata:
Sa presupunem ca deschizi o cafenea pe o strada unde mai exista 3 cafenele. Costurile tale cu o portie de cafea sunt de 1 euro, iar costurile celorlalte 3 cafenele sunt de 0.5 euro/portie. (Deci astea sunt costurile de productie)
Celelalte cafenele vand cafeaua cu preturi intre 3 si 3.5 euro (astea sunt preturile de vanzare)

Intrebare: Ce faci ca om de business, ca sa atragi clientii si sa obtii atat cota de piata cat si sa maximizezi profitul? Cum iti vinzi produsul, ce preturi percepi de la client? Ce atitudine comerciala ai fata de client?

Edited by Rao633, 22 May 2015 - 15:22.


#30
grinci

grinci

    Bang the bass, turn up the treble

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,225
  • Înscris: 10.09.2013
Pai in cazul nostru, dai cafeau cu 4 euro, o servesti rece in doua cu apa si la sfarsit faci panarama ca n-ai primit bacsis. Dar înainte pui reclame in tot orasul in care spui ce buna e cafeau ta nemteasca...

#31
androholic

androholic

    nemuritor si rece

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,898
  • Înscris: 26.03.2012

 Rao633, on 22 mai 2015 - 11:13, said:

Odata cu lansarea pachetelor de servicii integrate MagentaAinț, incepand cu Luni 25 Mai, se pare ca Telekom va creste tarifele la pachetele fixe, astfel:

Oferta Veche:
Televiziune L + Internet L + Voce S = 89 lei (50% reducere in primele 6 luni = 45 lei)

Oferta MagentaAinț
Televiziune L + Internet L + Voce S = 115 lei (50% reducere in primele 6 luni = 56 lei)

Deci vom vedea o crestere de aprox 30% la tarife.

Beneficiile din abonamente raman neschimbate.

Va urez spor la incheiat noi contracte!
:lol:
Attached File  uploadfromtaptalk1432301418790.jpg   20.25K   20 downloads

#32
Rao633

Rao633

    Setting the stage to ride into the sunset

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,935
  • Înscris: 21.10.2014

Ca sa nu fiu foarte scolastic, pun urmatoarele actiuni posibile:
1. Vinzi si tu cafeaua cu 3 euro ca si concurenta. => Crestere foarte lenta.

2. Vinzi cafeaua cu pretul de 1.5 euro (jumatate din pretul concurentei). => profit slab, crestere foarte lenta.

3. Amesteci cafeaua cu naut ca sa scazi costurile de productie. Obtii un produs de calitate mai slaba pe care il vinzi cu 2 euro. Obtii acelasi profit ca si concurenta (evident, clientul stie ce gust are cafeaua ta).

4. Vinzi cafeaua cu 3 euro, pastrezi calitatea, si in plus pe langa cafea, ii oferi clientului lapte condensat, o farfuriuta cu napolitane si un ziar.

Care din cele 4 strategii de marketing credeti ca te diferentiaza cel mai mult si iti asigura cel mai mare succes al afacerii?

#33
gabybcr

gabybcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,192
  • Înscris: 22.03.2008
Evident ca ultima strategie. Vi cu ceva in plus fata de concurenta. O napolitana, o guma, o reducere la a 3-a cafea cumparata sau personal foarte amabil, dar Telekom n-a venit cu nimic in plus.

Edited by gabybcr, 22 May 2015 - 15:39.


#34
Rao633

Rao633

    Setting the stage to ride into the sunset

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,935
  • Înscris: 21.10.2014

 gabybcr, on 22 mai 2015 - 15:38, said:

Evident ca ultima strategie. Vi cu ceva in plus fata de concurenta. O napolitana, o guma sau personal foarte amabil, dar Telekom n-a venit cu nimic in plus.

Exact. Telekom nu se incadreaza in niciuna din cele 4 strategii.

Si-atunci intreb: prin ce se diferentiaza Telekom de ceilalti operatori?
1. Ce gust are cafeaua lui?
2. Ce pret are cafeaua lui?
3. Cum sunt tratat eu ca si client in cafeneaua Telekomului?

Care sunt motivele pentru care as alege sa intru mereu in cafeneaua Telekom?

Edited by Rao633, 22 May 2015 - 15:45.


#35
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007

 Rao633, on 22 mai 2015 - 15:36, said:

Ca sa nu fiu foarte scolastic, pun urmatoarele actiuni posibile:
1. Vinzi si tu cafeaua cu 3 euro ca si concurenta. => Crestere foarte lenta.

2. Vinzi cafeaua cu pretul de 1.5 euro (jumatate din pretul concurentei). => profit slab, crestere foarte lenta.

3. Amesteci cafeaua cu naut ca sa scazi costurile de productie. Obtii un produs de calitate mai slaba pe care il vinzi cu 2 euro. Obtii acelasi profit ca si concurenta (evident, clientul stie ce gust are cafeaua ta).

4. Vinzi cafeaua cu 3 euro, pastrezi calitatea, si in plus pe langa cafea, ii oferi clientului lapte condensat, o farfuriuta cu napolitane si un ziar.

Care din cele 4 strategii de marketing credeti ca te diferentiaza cel mai mult si iti asigura cel mai mare succes al afacerii?
Niciuna. Cea mai buna strategie e sa nu deschizi o cafenea pe o strada unde mai sunt 3 cafenele.

#36
Rao633

Rao633

    Setting the stage to ride into the sunset

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,935
  • Înscris: 21.10.2014

 Clovis, on 22 mai 2015 - 15:45, said:


Niciuna. Cea mai buna strategie e sa nu deschizi o cafenea pe o strada unde mai sunt 3 cafenele.

Credeam ca ai inteles analogia cu realitatea la care ma refer. Raspunsul tau e cam superfluu.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate