Scumpire servicii Telekom - MagentaAinț
Last Updated: Jun 30 2015 13:42, Started by
Rao633
, May 22 2015 11:13
·
0
#19
Posted 22 May 2015 - 11:57
#21
Posted 22 May 2015 - 12:24
#22
Posted 22 May 2015 - 12:43
Syneweap, on 22 mai 2015 - 11:33, said: DA! La concurență! Eu v-am zis de mai multă vreme că băieții ăștia lucrează cu cap și au o agendă foarte bine stabilită, posibil ĂŽn complicitate directă cu GunoiMonta.... se zbat strașnic să scadă valoarea de capitalizare a companiei ĂŽn așa fel ĂŽncât să cumpere restul de acțiuni de la statul român cu banii de o șaorma + o lamă de Orbit. ĂŽncă o țeapă grobiană pt. statul român și implicit și pentru fiecare cetățean al său ĂŽn parte. |
#23
Posted 22 May 2015 - 12:54
#24
Posted 22 May 2015 - 13:43
#25
Posted 22 May 2015 - 14:30
Mie imi pare faliment sigur strategia asta.
RDS tocmai ce a marit banda la acelasi pret fara prelungiri de abonamente . UPC mi-a pus oferta la poarta cu 74 lei pachet complet pe 2 ani cu primele 6 luni gratis . Pe langa acesti au mai supravietuit si ceva retele de cartier/locale si merg brici pe partea de net . |
#26
Posted 22 May 2015 - 14:34
Sa vedem si ofertele pentru servicii mobile. Sunt curios la cartele ce strategie au.
|
#27
Posted 22 May 2015 - 14:45
Păi dacă la serviciile fixe "ofertele" lor sux big time cum te aștepți să fie la serviciile mobile? Aici schizofrenia o să ia proporții galactice.
|
#28
Posted 22 May 2015 - 14:56
-firmele pe la care lucrati dv. nu au majorat deloc preturile in ultimii ani, sau asta nu se pune??
|
|
#29
Posted 22 May 2015 - 15:12
tytysor, on 22 mai 2015 - 14:56, said:
-firmele pe la care lucrati dv. nu au majorat deloc preturile in ultimii ani, sau asta nu se pune?? Am o problema de strategie de marketing pe care vreau sa v-o pun in fata: Sa presupunem ca deschizi o cafenea pe o strada unde mai exista 3 cafenele. Costurile tale cu o portie de cafea sunt de 1 euro, iar costurile celorlalte 3 cafenele sunt de 0.5 euro/portie. (Deci astea sunt costurile de productie) Celelalte cafenele vand cafeaua cu preturi intre 3 si 3.5 euro (astea sunt preturile de vanzare) Intrebare: Ce faci ca om de business, ca sa atragi clientii si sa obtii atat cota de piata cat si sa maximizezi profitul? Cum iti vinzi produsul, ce preturi percepi de la client? Ce atitudine comerciala ai fata de client? Edited by Rao633, 22 May 2015 - 15:22. |
#30
Posted 22 May 2015 - 15:26
Pai in cazul nostru, dai cafeau cu 4 euro, o servesti rece in doua cu apa si la sfarsit faci panarama ca n-ai primit bacsis. Dar înainte pui reclame in tot orasul in care spui ce buna e cafeau ta nemteasca...
|
#31
Posted 22 May 2015 - 15:30
Rao633, on 22 mai 2015 - 11:13, said: Odata cu lansarea pachetelor de servicii integrate MagentaAinț, incepand cu Luni 25 Mai, se pare ca Telekom va creste tarifele la pachetele fixe, astfel: Oferta Veche: Televiziune L + Internet L + Voce S = 89 lei (50% reducere in primele 6 luni = 45 lei) Oferta MagentaAinț Televiziune L + Internet L + Voce S = 115 lei (50% reducere in primele 6 luni = 56 lei) Deci vom vedea o crestere de aprox 30% la tarife. Beneficiile din abonamente raman neschimbate. Va urez spor la incheiat noi contracte! uploadfromtaptalk1432301418790.jpg 20.25K 20 downloads |
#32
Posted 22 May 2015 - 15:36
Ca sa nu fiu foarte scolastic, pun urmatoarele actiuni posibile: 1. Vinzi si tu cafeaua cu 3 euro ca si concurenta. => Crestere foarte lenta. 2. Vinzi cafeaua cu pretul de 1.5 euro (jumatate din pretul concurentei). => profit slab, crestere foarte lenta. 3. Amesteci cafeaua cu naut ca sa scazi costurile de productie. Obtii un produs de calitate mai slaba pe care il vinzi cu 2 euro. Obtii acelasi profit ca si concurenta (evident, clientul stie ce gust are cafeaua ta). 4. Vinzi cafeaua cu 3 euro, pastrezi calitatea, si in plus pe langa cafea, ii oferi clientului lapte condensat, o farfuriuta cu napolitane si un ziar. Care din cele 4 strategii de marketing credeti ca te diferentiaza cel mai mult si iti asigura cel mai mare succes al afacerii? |
#33
Posted 22 May 2015 - 15:38
Evident ca ultima strategie. Vi cu ceva in plus fata de concurenta. O napolitana, o guma, o reducere la a 3-a cafea cumparata sau personal foarte amabil, dar Telekom n-a venit cu nimic in plus.
Edited by gabybcr, 22 May 2015 - 15:39. |
|
#34
Posted 22 May 2015 - 15:40
gabybcr, on 22 mai 2015 - 15:38, said:
Evident ca ultima strategie. Vi cu ceva in plus fata de concurenta. O napolitana, o guma sau personal foarte amabil, dar Telekom n-a venit cu nimic in plus. Exact. Telekom nu se incadreaza in niciuna din cele 4 strategii. Si-atunci intreb: prin ce se diferentiaza Telekom de ceilalti operatori? 1. Ce gust are cafeaua lui? 2. Ce pret are cafeaua lui? 3. Cum sunt tratat eu ca si client in cafeneaua Telekomului? Care sunt motivele pentru care as alege sa intru mereu in cafeneaua Telekom? Edited by Rao633, 22 May 2015 - 15:45. |
#35
Posted 22 May 2015 - 15:45
Rao633, on 22 mai 2015 - 15:36, said:
Ca sa nu fiu foarte scolastic, pun urmatoarele actiuni posibile: 1. Vinzi si tu cafeaua cu 3 euro ca si concurenta. => Crestere foarte lenta. 2. Vinzi cafeaua cu pretul de 1.5 euro (jumatate din pretul concurentei). => profit slab, crestere foarte lenta. 3. Amesteci cafeaua cu naut ca sa scazi costurile de productie. Obtii un produs de calitate mai slaba pe care il vinzi cu 2 euro. Obtii acelasi profit ca si concurenta (evident, clientul stie ce gust are cafeaua ta). 4. Vinzi cafeaua cu 3 euro, pastrezi calitatea, si in plus pe langa cafea, ii oferi clientului lapte condensat, o farfuriuta cu napolitane si un ziar. Care din cele 4 strategii de marketing credeti ca te diferentiaza cel mai mult si iti asigura cel mai mare succes al afacerii? |
#36
Posted 22 May 2015 - 15:47
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users