Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sisteme de supraveghere PNI - Pareri, Testare
Last Updated: Dec 22 2023 11:55, Started by
suport_PNI
, Apr 10 2015 10:34
·
19
#343
Posted 11 February 2018 - 10:52
Dacă e vorba despre acest model, da, merge cu xmeye, scrie și pe site.
Linkul tău tot nu merge. online shop.jpg 200.21K 7 downloads Edited by ammazon, 11 February 2018 - 10:53. |
#344
Posted 11 February 2018 - 11:34
Culmea e ca nici link-ul tau nu merge. Cred ca e ceva cu site-ul de la PNI. Pun link-ul de pe EMAG. https://www.emag.ro/...x/pd/D022T2BBM/
Stiu ca merge cu xmeye, voiam sa stiu daca da alerte pe mobil la detectia miscarii. Edited by XL700VA, 11 February 2018 - 11:35. |
#345
Posted 11 February 2018 - 11:39
Foarte tare. Acum am văzut că nici linkul meu nu e bun.
Mai toate camerele ip trimit alerte pe mail. Cel mai sigur întrebi mâine când intră colegul de la PNI. |
#346
Posted 13 February 2018 - 19:45
Suport PNI te rog mult HELP. La multe din problemele aparute m-am descurcat singur. Acum am un sistem format din doua camere PNI IP801W si o camera PNI IP12MP, HD, ONVIF cu IP, exterior si interior. Ultima am cumparat-o azi. Ce am reusit:
Pot vedea toate trei camere pe net accesand IP-ul lor si conectandu-ma cu user si parola; Pot vedea toate cele trei camere pe aplicatia CMS in calculator; Pot vedea toate cele trei camere pe net accesad site-ul XMEYE (la fel bagand parola fiecarei camere). Si acum singura probleme care ma irita. Pe telefon pe aplicatia Xmeye nu vad decat cele doua camere PNI IP801W. Sau mai bine zis nu vad imagini decat de la aceste doua camere. Daca accesez camera cealalta (IP12MP) se gandeste, se gandeste apoi spune Error Prompt Connection network time aout, pls trz again. Si mai jos Error code:-10005(SystemInfo). Ce vrea sa insemne asta? Edited by XL700VA, 13 February 2018 - 19:46. |
#347
Posted 14 February 2018 - 11:57
Buna ziua
Am o problema : Am un NVR PNI House PTZ720P , cu 4 camere IP , toate bune si frumoase , dar la miezul noptii face shutdown . Am schimbat ora , la fel . Automaintain\Reboot e pe Never . Daca aveti vre-o idee , va rog ajutati-ma. Multumesc Mihailcaz |
#348
Posted 15 February 2018 - 13:42
XL700VA, on 13 februarie 2018 - 19:45, said:
Suport PNI te rog mult HELP. La multe din problemele aparute m-am descurcat singur. Acum am un sistem format din doua camere PNI IP801W si o camera PNI IP12MP, HD, ONVIF cu IP, exterior si interior. Ultima am cumparat-o azi. Ce am reusit: Pot vedea toate trei camere pe net accesand IP-ul lor si conectandu-ma cu user si parola; Pot vedea toate cele trei camere pe aplicatia CMS in calculator; Pot vedea toate cele trei camere pe net accesad site-ul XMEYE (la fel bagand parola fiecarei camere). Si acum singura probleme care ma irita. Pe telefon pe aplicatia Xmeye nu vad decat cele doua camere PNI IP801W. Sau mai bine zis nu vad imagini decat de la aceste doua camere. Daca accesez camera cealalta (IP12MP) se gandeste, se gandeste apoi spune Error Prompt Connection network time aout, pls trz again. Si mai jos Error code:-10005(SystemInfo). Ce vrea sa insemne asta? Pe camera PNI IP12MP, nu reusesc sa o fac sa imi trimita alerte pe mobil la miscare. Daca celelalte doua camere trimit pe mobil alerte la detectarea miscarii, asta nu trimite deloc. Asta e singura problema, pe care oricat m-as stradui nu reusesc sa o rezolv singur. Suport PNI rog help! Edited by XL700VA, 15 February 2018 - 13:43. |
#349
Posted 16 February 2018 - 09:06
Interesanta politica celor de la PNI. Aici nu raspund. I-am sunat la telefon si le-am spus problema (de ce nu imi trimite camera alerte pe mobil). Imi spune ca nu e sigur, dar ca s-ar putea ca acest model de camera sa nu trimita alerte pe mobil. Sa mai umblu la setari. Intreb la care setari. Pai sa umblu acolo. Il rog pe el sa verifice daca aceasta camera trimite sau nu alerte pe mobil. pai, nu poate ca ar insemna sa monteze camera sa instaleze softul si sa piarda o jumatate de zi .... Il rog sa imi recomande o camera de exterior care sa transmita mesaje pe mobil pe Xmeye ... Pai nu stie, ca nu e sigur, si nu are timp sa verifice!
Domnilor de la PNI, nu va cunoasteti marfa? Nu stiti ce vindeti? Atunci ce mai cautati pe piata? Mi se pare absurd ca un comerciant sa nu cunoasca caracteristicile marfii care le vinde. Rusinica. Eu in veci nu mai cumpar PNI. Ma orientez catre alta firma care stie ce vinde! Edited by XL700VA, 16 February 2018 - 09:08. |
#350
Posted 18 February 2018 - 17:17
Buna ziua .
Am un sistem de supraveghere PNI House - NVR 16CH 1080P, format dintr-un nvr și 4 camere Ip. De ceva timp ,o data la 2 săptămâni se oprește brusc și repornește aleator , in special pe timpul nopții . Bănuiesc ca are nevoie de un update de firmware , update care nu se găsește pe pagina producătorului . Dacă vede postul o persoana autorizată PNI rog sa-mi dea o soluție pentru rezolvarea problemei. Mulțumesc ! |
#351
Posted 19 February 2018 - 16:02
XL700VA: Interesant ce spuneti .
Totusi tin sa va reamintesc ca produsul mentionat de dumneavoastra a fost creat ca si accesoriu pentru Sistemul de supraveghere cu NVR si anume PNI IPMAX2: https://www.mo.ro/ca...-cu-ipmax2.html Va recomand sa cititi cu atentie specificatiile tehnice ale acestei camere, si sa verificati inainte de achizitie daca se preteaza pe cerintele dumneavoastra sau nu. Am analizat din nou si am constatat ca in caracteristici nu scrie nicaieri de aceasta functie de detectie la miscare, deci putem trage concluzia ca nu este disponibila si documentata la acest produs. Colegul meu a gresit cand v-a recomandat sa testati alte functii. El trebuie sa va spuna direct pentru ce a fost creata aceasta camera si modul de utilizare. Camere cu detectie miscare si alerta pe e-mail si aplicatie sunt: https://www.mo.ro/ca...ot-microsd.html https://www.mo.ro/ca...e-exterior.html https://www.mo.ro/ca...e-exterior.html https://www.mo.ro/ca...e-exterior.html Aceste camere au aceasta functie, dar este important sa stiti ca functionarea ei este conditionata de: o conexiune de calitate la internet, Securitatea serverelor de mail, Securitatea si permisiunile de pe Smartphone pentru aplicatii si notificari. In general recomandam utilizarea acestor camere in sisteme complete cu NVR si HDD pentru inregistrare, deoarece ofera siguranta, autonomie mare a filmarilor si calitate pe masura a imaginilor. jac35 : Este greu de diagnosticat o problema care cauzeaza acest tip de comportament. Desi se intampla rar, poate fi cauzat de socuri de curent, atacuri de pe internet, sau chiar de un viciu de fabricatie. Monitorizati sistemul mai departe, si daca problema persista puteti trimite produsul la garantie gratuit urmand instructiunile din certificatul de garantie, si completand pagina rma.pni.ro. |
#352
Posted 19 February 2018 - 16:36
Eu cred ca am scris romaneste. Nu vreau cu alerta pe mail, vreau cu alerta pe MOBIL (telefon) prin aplicatia Xmeye. Nici una din camerele date de dvs. nu functioneaza cu aplicatia Xmeye. Ce va tot invartiti dupa deget? Aveti asa ceva sau nu?
Edited by XL700VA, 19 February 2018 - 16:38. |
|
#353
Posted 19 February 2018 - 19:42
Pai vreau un update de soft pentru nvr, pe care îl fac de la distanță . Nu am timp sa-l trimit la garantie și nici nu îmi sunt la îndemâna 200 km, unde se afla sistemul de supraveghere.
Totuși era greu sa îl puneți online, pe site la secțiunea de Download ??? |
#354
Posted 28 February 2018 - 13:09
XL700VA : Asa cum am spus si mai sus, si ati aflat si dumneavoastra documentandu-va pe pagina / specificatiile / manualele produselor utilizate cu Xmeye, functia de alerta pe telefon prin aceasta aplicatie nu este disponibila. Aceste produse sunt concepute pentru supravegherea video locala, sau de la distanta, pentru inregistrare locala pe un NVR, si datorita modului de lucru / si conectare intr-o retea locala, cu acces la internet.
Am avut in gama un model ce corespundea cererii facute de dumneavoastra, dar nu mai este disponibil si de actualitate. . Cautam sa aducem pe piata un model ce are si aceasta functie, dar nu avem un termen exact de livrare in acest moment. jac35: Pentru siguranta dispozitivului, si reusita update-ului, procedura se face doar la noi in service gratuit. La noi ne asumam raspunderea pentru orice defectiune ce poate aparea in timpul procedurii. Multumim de intelegere. |
#355
Posted 01 March 2018 - 21:39
Am un DVR PNI DATBS1, 4 canale -->> https://www.emag.ro/.../pd/EJTSNBBBM/. La un moment dat, dupa o cadere de tensiune in zona, nu a mai recunoscut HDD-ul. DVR=ul functioneaza fara probleme doar ca nu mai inregistreaza pe HDD. Am verificat HDD-ul in calculator si nu are probleme, Am instalat HDD-ul in alt DVR si la fel nu are probleme. Am instalat alt HDD si tot nu il recunoaste,
De la ce poate fi problema si cum se poate remedia ? Mai am si o camera de supraveghere PNI 68HR3CA, IR Waterproof cu placa de leduri arsa, in service-ul PNI nu s-a putut inlocui din lipsa piesa. Daca stie cineva de unde pot cumpara din tara o placa de acest gen sau are o asemenea placa va rog sa scrieti, Speram sa fie mai fiabile produsele PNI... Multumesc, |
#356
Posted 21 March 2018 - 08:51
Am un sistem de supraveghere Pni house ipmax poe one si de ceva timp a inceput sa se restarteze. Am monitorizat nvr-ul si am observat faptul ca acesta nu se mai restarteaza daca il scot de la internet.
Având in vedere faptul ca sunt pe o conexiune rds cu ip dinamic am incercat si cu un reconect din router pt un nou ip si are momente cand merge o zi sau doua fara intreruperi cu noul ip si apoi incepe din nou faza cu restartul. Banuiesc ca nu-i convine ceva legat de internet ip sau ceva de genul, stie cineva care ar putea fi problema? Edited by skyeon, 21 March 2018 - 08:52. |
#357
Posted 21 March 2018 - 14:01
@ suport_PNI, nici o idee referitoare la problema semnalata?
|
|
#358
Posted 26 March 2018 - 20:55
Skyeon , sistemele de supraveghere de la PNI se vor a fii niște sisteme sigure , dar nu sunt nici pe departe, sunt niște jucării care se vor a fii profi.
La fel am pățit și eu cu al meu sistem de supraveghere , se restarta intr-o veselie...tocmai fusesem hackuit. Am rezolvat cu un reset la setările din fabrica . Văd ca acum chinezăriia funcționează și nu se mai restarteaza. Sper sa te ajute . |
#359
Posted 28 March 2018 - 07:47
Neolix : verificati cu alta sursa de alimentare. In general sursele de alimentare sunt primele care primesc si opresc socurile si variatiile de tensiune de la retea, si din acest motiv pot ceda in timp. Avand in vedere ca DATBS este un model de acu 4-5 ani, ma gandesc ca are ceva vreme de functionare.
skyeon: Este posibil ca sistemul de supraveghere sa fie tinta unor atacuri de pe internet. Din pacate astfel de probleme au avut si producatori consacrati de sisteme de supraveghere, si se rezolva cu un update de firmware in general. Ne puteti contacta in privat pentru detalii. jack35: In momentul cand sunteti conectat la internet sunteti vulnerabil, indiferent de echipamentul pe care il aveti: jucarie, sau profi. Drept dovada, va puteti documenta, si veti afla ca in ultima jumatate de an atacurile asupra sistemelor de supraveghere au crescut substantial, ( exita sute de articole pe internet) si au fost atacate inclusiv Brand-uri si echipamente profi , de top. Producatorii profi au recunoscut, si au rezolvat problema ca si noi prin update de firmware la dispozitive. |
#360
Posted 28 March 2018 - 19:38
Am incercat si cu alta sursa dar nu rezolva problema, ma gandesc ca oricum nu avea cum sa functioneze partial doar de la o problema la sursa. Eu nu consider ca este normal sa cumpar cate un DVR la fiecare 3 - 4 ani, ok este chinezarie si nu a costat 1000 de lei dar totusi.
Multumesc pentru raspuns, chiar daca nu m-a ajutat prea mult. Edited by Neolix, 28 March 2018 - 19:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users