Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sisteme de supraveghere PNI - Pareri, Testare
Last Updated: Dec 22 2023 11:55, Started by
suport_PNI
, Apr 10 2015 10:34
·
19
#361
Posted 29 March 2018 - 14:52
Neolix: Din pacate nu putem raspunde si pentru daunele provocate de caderi sau socuri de tensiune. Aceste situatii nu sunt normale, si pot afecta functionarea echipamentelor electrice/electronice.
Ce putem face, este sa diagnosticam si sa incercam remedieerea defectelor care apar pe durata de viata a produselor noastre, gratuit pe perioada de garantie, si contracost in afara perioadei. Daca doriti acest lucru puteti trimite produsul la service completant pagina rma.pni.ro . |
#362
Posted 29 March 2018 - 20:30
La sistemele de supraveghere si camerele aferente intotdeuna se folosesc UPS-uri - tocmai ptr a preveni caderile de tensiune.
Un hot poate taia firele de curent. Ce faci atunci daca nu mai poti inregistra nimic ? Un UPS decent poate sa mai tina sistemul in functionare cel putin inca 30 de minute, unul de capacitate mare - cateva ore. Asta prvine si defectarea hardurilor - la servere sunt obligatorii UPS_urile si alea sunt si redundante - folosesc HDD-uri in RAID. |
#363
Posted 30 March 2018 - 16:47
Ai uitat sa precizezi faptul ca DVR-ul trebuie sa salveze datele in cloud, daca hotul fura DVR-ul cu totul nu mai conteaza ca ai UPS, RAID si alte cele. Ce ai scris este frumos si corect dar pentru un DVR home use nu cred ca se blindeza cineva cu atatea echipamente, iesi mai ieftin daca contractezi o firma de paza,
Oricum reclamatia facuta la ANPC pasata mai apoi la ENEL s-a concluzionat ca a fost o intradevar o cadere de medie tensiune dar nu este vina acestui incident ca s-a ars echipamentul electric. Este cel putin ciudat ca ANPC sa intrebe tocmai firma care ar fi trebuit sa despagubeasca (ENEL in cazul de fata) si sa ia de buna ce au declarat ei , fara alte investigatii, sa vada macar echipamentul degect sau alte cele. Partea de despagubire la ENEL lipseste cu desavarsire , faceti asigurare pe echipamente sa le recupereze paguba avocatii firmei de asigurari de la ENEL. |
#364
Posted 20 April 2018 - 13:05
Trebuie sa fim optimisti si mai realisti : sistemele de securitate au ca scop principal:
- protectia si preventie: echipamentelor conectate la un UPS de socuri sau caderi dese si grave de tensiune ; - preventie: existenta unui sistem de Supraveghere, alaturi de un sistem de alarma pot opri sau descuraja o tentativa de efractie; - descurajarea : simpla existenta a unor camere functionale pe fatadele cladirilor descurajeaza intentia de patrundere prin efractie. Nu traim in filmele cu hoti, din fericire, si doar prezenta unor valori cu adevarat mari in anumite incinte, ar putea determina si atrage un risc major de efractie. Varianta cu firma de paza e o alternativa viabila, care renteaza fie cand valoarea protejata depaseste anumite valori, fie daca exista disponibilitate . |
#365
Posted 07 May 2018 - 09:16
Buna ziua , am un NVR PNi home cumparat din carrefour cu 8 camere , si am probleme cu vizionarea online, si din reteaua interna si din exterior face acelasi simptom, vad imaginile cateva secunde apoi apare mesajul " server unavailable" . din cand in cand isi da drumul , dar tot pentru scurt timp. face asa indiferent de pe ce dispozitiv incerc sa le vizionez.
imi puteti da o sugestie ? multumesc |
#366
Posted 07 May 2018 - 09:47
relu_br : verificati configurarea corecta a dispozitivului in reteaua locala. Verificati setari de securitate in router. Verificati eventuale probleme la cablurile de retea.
Pot fi multe cauze care pot determina o astfel de manofestare. |
#367
Posted 07 May 2018 - 10:02
suport_PNI, on 07 mai 2018 - 09:47, said:
relu_br : verificati configurarea corecta a dispozitivului in reteaua locala. Verificati setari de securitate in router. Verificati eventuale probleme la cablurile de retea. Pot fi multe cauze care pot determina o astfel de manofestare. |
#368
Posted 22 May 2018 - 20:27
De ce nu mai există aplicația PNI SmartCam în magazin Google Play?
De unde mai poate fi descărcată? |
#369
Posted 24 May 2018 - 21:40
Se pot monta camere video de catre o firma specializata, pentru monitorizarea perimetrala a unei cladiri cu doua firme proprietare( curtea care apare partial in imagini este de asemenea comuna) fara acordul unui proprietar? Daca am postat in loc gresit scuze, poate un sfat unde gasesc un raspuns pe forum? Multumesc
|
#370
Posted 08 June 2018 - 16:16
Vreau sa imi pun un sistem de supraveghere video cu 4 camere. Mi-au recomandat sa fie PoE.
Din urmatoarele firme care sa aleg: Hikvision Envio Bentech Videomatix Paradox Dsc Mtx Dahua |
|
#371
Posted 11 June 2018 - 08:38
Avand in vedere topicul curent, si caracterul acestuia, putem sa va recomandam un produs ce functioneaza in regim POE:
https://www.mo.ro/ki...r-ethernet.html Puteti deasemeni folosi sisteme de supraveghere cu IP, iar cablarea o puteti face cu splittere POE , pentru a usura montajul, si pentur a economisi : https://www.mo.ro/sp...praveghere.html Edited by suport_PNI, 11 June 2018 - 08:54. |
#372
Posted 13 June 2018 - 11:37
Buna ziua ,
Ma poate ajuta cineva cu o actualizare firmware pt un NVR kit PNI House wifi 400 ? |
#373
Posted 20 June 2018 - 16:05
Salut. Am o mare rugaminte la dumneavoastra. Am o camera PNI IP720P conexiune internet cu fir si wireless. As vrea sa o pot accesa de acasa, ea fiind montata la un garaj - cu acces la internet. Furnizorul de internet este orange, am cumparat si IP de la ei. Va rog sa-mi explicati pasii pe care trebuie sa ii urmez pentru a o configura. Multumesc anticipat.
|
#374
Posted 22 June 2018 - 09:54
Am o camera PNI IP720P conexiune internet cu fir si wireless. Am setat-o full, am acces de oriunde dar nu reușesc să setez avertizarea prin email.
Vă rog să mă ajutați. Mulțumesc! Mesajul este: send email to [email protected] Success to connect server(smtp.gmail.com:587) Fail check password Fail to send email,something is wrong??? |
#375
Posted 26 June 2018 - 11:22
Versiune Software: H.264 7.16
Versiune Web: ipcam(2013.10.28) Data creare Firmware: May 4 2015 10:13:50 |
|
#376
Posted 26 June 2018 - 12:08
Trebuie sa verificati cu furnizorul de mail, daca permite conectarea aplicatiilor gen camere, sau sisteme de supraveghere la contul de mail. Verifiati daca trebuie setari suplimentare facute in contul de e-mail pentru a permite acest tip de conectare.
|
#377
Posted 26 June 2018 - 13:11
Dede303, on 22 iunie 2018 - 09:54, said:
Am o camera PNI IP720P conexiune internet cu fir si wireless. Am setat-o full, am acces de oriunde dar nu reușesc să setez avertizarea prin email. Vă rog să mă ajutați. Mulțumesc! Mesajul este: send email to [email protected] Success to connect server(smtp.gmail.com:587) Fail check password Fail to send email,something is wrong??? https://support.goog...r/6010255?hl=en |
#378
Posted 29 June 2018 - 12:59
Am făcut acea setare. Atât pe cont de gmail cât și pe cont de yahoo. Nu funcționează. Am creat chiar o adresă de email distinctă. Nimic.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users