Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
De ce sa-mi iau un SUV 4x4?
Last Updated: Jul 05 2017 16:29, Started by
scoty
, Apr 10 2015 08:00
·
0
#37
Posted 11 April 2015 - 09:55
Nu concep camioanele astea fara 2800- 3000 centimetri cubi si 300 de cai. ce nu sunt pe aici sunt glume proaste pentru fite si figuri.
Edited by sezibland, 11 April 2015 - 09:57. |
#38
Posted 11 April 2015 - 10:14
Dacă dorești să-ți iei un suv 4x4 nepermanent ar fi de preferat, deși la genul asta de mașini probabil sunt mai greu de găsit. În general au tracțiune față, spatele intervenind la începutul lipsei de aderenta pentru fata. Ca și motorizare diesel pentru cuplu. Un suv are minim 200 kg în plus față de o berlina echivalenta. Poți opta si pentru o CV manuala, diesel -ul e suficient de elastic. Dar intervin și unele dezavantaje, consum mărit, reprize mai lente, și o oboseala suplimentara la drumurile lungi datorita poziției de condus mai înalte.
|
#39
Posted 11 April 2015 - 10:22
prefer pozitia de condus mai la inaltime, este mai relaxant, se vede mai decent in fata fara sa te obosesti psihic, Plus ca prefer masini cu schimbatorul langa volan. Urasc automatele si nici nu ma sui la volanul lor !
|
#40
Posted 11 April 2015 - 10:37
Pentru drumuri lungi nu îs așa de relaxante, dar poate ține de obișnuință. Cam întotdeauna am condus cu scaunul maxim jos și destul de în spate. Posibil și datorita dimensiunilor șoferului �.
|
#41
Posted 11 April 2015 - 11:01
swtm, on 11 aprilie 2015 - 10:37, said:
Pentru drumuri lungi nu îs așa de relaxante, dar poate ține de obișnuință. Cam întotdeauna am condus cu scaunul maxim jos și destul de în spate. Posibil și datorita dimensiunilor șoferului �. |
#43
Posted 11 April 2015 - 11:04
#44
Posted 11 April 2015 - 16:55
1. Sunt adeptul dieselului oricand si oriunde. Cine utilizeaza stie de ce cine e benzinar inca nu a aflat. Diesel in oras = no problem.
2. Crossover = o masina umflata cu pompa, nu-mi place si n-o inteleg. 3. SUV avantaje: a. mai sus - vezi traficul mai bine, esti mai safe si ai garda mai mare (nu te gandesti la orice piatra "ah baia de ulei"). b.4x4 - nu numai iarna ci si la un picnic, pe asfalt ud sau cu mazga, etc. iti permiti sa mergi fara probleme. 4. Limuzina avantaje: a. comfort mai bun, in rest dezavantajele de mai sus, cu exceptia 4x4 care e posibila. 5. Nissan din ceea ce am citit, in ultimii ani sta cam prost cu fiabilitatea. A cam devenit frantuzeasca la toate capitolele nu numai actionerat. Concluzii : la bugetul tau (20K+), m-as uita la Honda CR-V, Toyota Rav4, Mazda CX5, Mitsu Outlander sau Suzuki Grand Vitara ca SUVuri (Subaru Forester e si el OK dar nu-mi place), iar daca astea-s prea scumpe si nu poti suplimenta, uita-te la o Octavia 4x4, care are avantajul unui interior generos, fiabilitate excelenta si garda la sol buna (14 cm). Edited by mufasa, 11 April 2015 - 16:56. |
#45
Posted 11 April 2015 - 21:49
Dude, Loganul stock are 16,5 cm...de unde 14 cm la Skoda aia 4x4? Si care nu are nicio treaBa cu "SUV 4X4", este un plus la un break.
|
#46
Posted 12 April 2015 - 07:51
lucianer75, on 11 aprilie 2015 - 21:49, said:
Dude, Loganul stock are 16,5 cm...de unde 14 cm la Skoda aia 4x4? Si care nu are nicio treaBa cu "SUV 4X4", este un plus la un break. Nu stiu cat are Loganul, s-ar putea sa fie cocotat si nu ma mira nimic la Dacia. Daca SUVurile si masinile off road au cam intre 18 si 22 cm cum pare 16,5 la o berlina de clasa mica ? Octavia are 14 cm si e o garda mare pt. o berlina. Daca 4x4 are mai mult asta chiar nu stiu. Dupa cum ai vazut am recomandat SUV cf. topicului, dar daca nu ajunge bugetul eu as prefera un break 4x4 decat un crossover 4x2. |
|
#47
Posted 12 April 2015 - 08:33
Cum am spus vreau un SUV pentru garda la sol, plus ca Nissan la variant 4x4 are pe spate suspensie multilink, ceea ce face ca sa fie mult mai confortabil si cu o aderenta mai buna, nu stiu prea multe despre Nissan, stiu destul de multe despre motorul 1.6 dCI produs de Renault, care este fiabil si raspunde cerintelor mele de putere, n-am ce sa fac cu 300 CP imi ajung 130!. Noul Nissan qasqhai imi place ca design, imi place si noul Honda CVR dar depaseste cu mult bugetul meu. Daca are cineva noul qasqhai 1.6 dCI poate sa-mi spuna si mie care sunt costurile de intretinere?
|
#48
Posted 12 April 2015 - 13:07
Pai care este bugetul care il ai pentru masina? Costurile de intretunere sunt asemanatoare. In cazul unei masini SH...loterie.
|
#49
Posted 12 April 2015 - 20:51
Voi lua masina noua nu SH, bugetul pentru cumparare se duce pana la 22000 euro!
|
#50
Posted 12 April 2015 - 23:09
#53
Posted 13 April 2015 - 19:15
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users