Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 

De ce sa-mi iau un SUV 4x4?

- - - - -
  • Please log in to reply
253 replies to this topic

#37
sezibland

sezibland

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.03.2015
Nu concep camioanele astea fara 2800- 3000 centimetri cubi si 300 de cai. ce nu sunt pe aici sunt glume proaste pentru fite si figuri.

Edited by sezibland, 11 April 2015 - 09:57.


#38
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Dacă dorești să-ți iei un suv 4x4 nepermanent ar fi de preferat,  deși la genul asta de mașini probabil sunt mai greu de găsit.  În general au tracțiune față, spatele intervenind la începutul lipsei de aderenta pentru fata. Ca și motorizare diesel pentru cuplu. Un suv are minim 200 kg în plus față de o berlina echivalenta. Poți opta si pentru o CV manuala,  diesel -ul e suficient de elastic. Dar intervin și unele dezavantaje,  consum mărit,  reprize mai lente, și o oboseala suplimentara la drumurile lungi datorita poziției de condus mai înalte.

#39
sezibland

sezibland

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.03.2015
prefer pozitia de condus mai la inaltime, este mai relaxant, se vede mai decent in fata fara sa te obosesti psihic, Plus ca prefer masini cu schimbatorul langa volan. Urasc automatele si nici nu ma sui la volanul lor !

#40
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Pentru drumuri lungi nu îs așa de relaxante, dar poate ține de obișnuință. Cam întotdeauna am condus cu scaunul maxim jos și destul de în spate. Posibil și datorita dimensiunilor șoferului �.

#41
sezibland

sezibland

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.03.2015

View Postswtm, on 11 aprilie 2015 - 10:37, said:

Pentru drumuri lungi nu îs așa de relaxante, dar poate ține de obișnuință. Cam întotdeauna am condus cu scaunul maxim jos și destul de în spate. Posibil și datorita dimensiunilor șoferului �.
ai si tu dreptatea ta; ru nu sunt asa de inalt !!!! Ghinion...

#42
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Nici eu, doar 1.89...

#43
sezibland

sezibland

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.03.2015

View Postswtm, on 11 aprilie 2015 - 11:02, said:

Nici eu, doar 1.89...
mda, un picut mai mult ca 1.69

#44
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
1. Sunt adeptul dieselului oricand si oriunde. Cine utilizeaza stie de ce cine e benzinar inca nu a aflat. Diesel in oras = no problem.
2. Crossover = o masina umflata cu pompa, nu-mi place si n-o inteleg.
3. SUV avantaje: a. mai sus - vezi traficul mai bine, esti mai safe si ai garda mai mare (nu te gandesti la orice piatra "ah baia de ulei").
           b.4x4 - nu numai iarna ci si la un picnic, pe asfalt ud sau cu mazga, etc. iti permiti sa mergi fara probleme.
4. Limuzina avantaje: a. comfort mai bun, in rest dezavantajele de mai sus, cu exceptia 4x4 care e posibila.
5. Nissan din ceea ce am citit, in ultimii ani sta cam prost cu fiabilitatea. A cam devenit frantuzeasca la toate capitolele nu numai actionerat.
Concluzii : la bugetul tau (20K+), m-as uita la Honda CR-V, Toyota Rav4, Mazda CX5, Mitsu Outlander sau Suzuki Grand Vitara ca SUVuri (Subaru Forester e si el OK dar nu-mi place), iar daca astea-s prea scumpe si nu poti suplimenta, uita-te la o Octavia 4x4, care are avantajul unui interior generos, fiabilitate excelenta si garda la sol buna (14 cm).

Edited by mufasa, 11 April 2015 - 16:56.


#45
lucianer75

lucianer75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 414
  • Înscris: 19.02.2012
Dude, Loganul stock are 16,5 cm...de unde 14 cm la Skoda aia 4x4? Si care nu are nicio treaBa cu "SUV 4X4", este un plus la un break.

#46
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postlucianer75, on 11 aprilie 2015 - 21:49, said:

Dude, Loganul stock are 16,5 cm...de unde 14 cm la Skoda aia 4x4? Si care nu are nicio treaBa cu "SUV 4X4", este un plus la un break.

Nu stiu cat are Loganul, s-ar putea sa fie cocotat si nu ma mira nimic la Dacia. Daca SUVurile si masinile off road au cam intre 18 si 22 cm cum pare 16,5 la o berlina de clasa mica ? Octavia are 14 cm si e o garda mare pt. o berlina. Daca 4x4 are mai mult asta chiar nu stiu.
Dupa cum ai vazut am recomandat SUV cf. topicului, dar daca nu ajunge bugetul eu as prefera un break 4x4 decat un crossover 4x2.

#47
scoty

scoty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,948
  • Înscris: 01.01.2005
Cum am spus vreau un SUV pentru garda la sol, plus ca Nissan la variant 4x4 are pe spate suspensie multilink, ceea ce face ca sa fie mult mai confortabil si cu o aderenta mai buna, nu stiu prea multe despre Nissan, stiu destul de multe despre motorul 1.6 dCI produs de Renault, care este fiabil si raspunde cerintelor mele de putere, n-am ce sa fac cu 300 CP imi ajung 130!. Noul Nissan qasqhai imi place ca design, imi place si noul Honda CVR dar depaseste cu mult bugetul meu. Daca are cineva noul qasqhai 1.6 dCI poate sa-mi spuna si mie care sunt costurile de intretinere?

#48
lucianer75

lucianer75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 414
  • Înscris: 19.02.2012
Pai care este bugetul care il ai pentru masina? Costurile de intretunere sunt asemanatoare. In cazul unei masini SH...loterie.

#49
scoty

scoty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,948
  • Înscris: 01.01.2005
Voi lua masina noua nu SH, bugetul pentru cumparare se duce pana la 22000 euro!

#50
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
La banii astia cel mai ok e Suzuki Vitara 1,6 benzina 4x4. E 17.300 E versiunea Passion. Dragut, bun de oras (benzina, usor), cu tractiune integrala. E facut in Ungaria, deci piesele nu ar trebui sa fie o problema, la fel si fiabilitatea.
Mai ramane sa iti placa tie.

#51
lucianer75

lucianer75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 414
  • Înscris: 19.02.2012
Din pacate , in ziua de azi nu te ajuta prea mult. Nu ai decat un Duster si un Panda sub buget. XV de la Subaru era o masina buna de bagat in seama. Poti sa faci un drive test si mai poti incerca la Suzuki, noul Vitara 2015.

#52
scoty

scoty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,948
  • Înscris: 01.01.2005
Ma refer la 22000 euro fara TVA!

#53
lucianer75

lucianer75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 414
  • Înscris: 19.02.2012
In afara de Vitara si XV, restul masinilor sunt doar niste masini compacte cu 4x4 si niste unghiuri....bune de urcat bordura�
...sa nu uitam de Duster.

Edited by lucianer75, 13 April 2015 - 19:15.


#54
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Si Vitara tot cam acelasi lucru e, nu ca ar fi neaparat ceva rau in asta, mai ales ca omul trage spre 2WD adica fix opusul unui 4WD adevarat cu motor longitudinal. Tinand cont de asta poate e ok si un sistem mai subtirel, speciric motoarelor transversale.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate