Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
București - cel mai congestionat trafic din Europa
#57
Publicat: 01 aprilie 2015 - 17:29
Adm, on 01 aprilie 2015 - 14:51, said:
Din pacate nu se are un plan de rezolvare al situatiei Problema e ca planurile lui au termene de finalizare 30-40 de mandate... |
#58
Publicat: 01 aprilie 2015 - 17:57
lil debul, on 01 aprilie 2015 - 17:03, said:
Sa stii ca ai dreptate la faza cu numerele, dar iti spun din experienta, femeie sau numere de probincie si gata , te si incurca in trafic, nici macar nu e vina lor , inghiata la volan , se pierd , dar uneori sint deranjanti cind te cam grabesti. 1. Spuneai pe undeva ca esti taximetrist. 2. Sunt femeie si sunt de acord, ca in 75% din cazurile, in care cineva abia se taraie, vinovatul e femeie. 3. Ma scoate din minti acel 45 Km/h al taximetristilor. In spatele lor buluc lumea sa ii depaseasca, dar nuuu... ei nu ating 50 Km/h decat in depasire, de parca sunt nemuritori! Ca sa nu mai zicem de faptul ca majoritatea taxiurilor nu sunt dotate cu semnalizare! |
#59
Publicat: 01 aprilie 2015 - 17:57
Adm, on 01 aprilie 2015 - 14:51, said:
Din pacate nu se are un plan de rezolvare al situatiei, iar ideea de a deveni toti biciclisti sau pietoni nu e de luat in calcul. Asa e, insa uiti de cazul in care destule persoane ar merge cu bicicleta sau cu transportul in comun daca benzile acestora n-ar fi blocate de masini parcate (uneori chiar si in zone cu parkinguri subterane cu taxa aproape goale). "Decat sa stau blocat in trafic intr-un autobuz imputit, mai bine stau blocat in trafic in masina mea" si uite-asa mai creste coada cu un autoturism. Nu trebuie sa devina toti biciclisti sau pietoni, insa daca 20% ar face asta, mai mult ca sigur s-ar simti. Multi ma vor injura, dar eu as prefera o taxa locala de 30-40 Lei/luna (cat un abonament TV) care sa fie platita de toti cei ce vor sa stationeze intr-un oras anume, pe spatiul public in zilele lucratoare, indiferent de unde au inmatriculata masina (da, si "bulgarii" s-o plateasca), iar banii sa mearga in constructia de parcari supraetajate in acel oras. Cui nu-i convine, sa parcheze doar pe terenuri private. Un prim efect ar fi disparitia a o gramada de junghiuri, mutate din an in pasti, care ocupa in rest spatiul degeaba. Daca in Bucuresti sunt inregistrate cam 1.000.000 de autoturisme, sa zicem ca jumate din ele circula si parcheaza in oras, deci s-ar strange cel putin 3-4 milioane de euro lunar. Uitandu-ma la preturile de constructie din Cluj (anul 2012, str. Mehedinti, 129 locuri, pret 3 mil Lei, deci mult sub 1 milion de euro) s-ar putea construi lejer in doar Bucuresti cate 10.000 de locuri de parcare civilizate anual. |
#61
Publicat: 01 aprilie 2015 - 18:07
Ce ma deruteaza pe mine cand conduc in Bucuresti este faptul ca acolo timpul are o cu totul alta valoare.
Acolo totul este calculat in functie de "secunda de Bucuresti ". Voi stiti ce e secunda de Bucuresti, pentru un provincial ? Timpul scurs de la aparitia culorii verzi la semafor si...primul claxon. Ei, aia-i secunda de Bucale. |
#62
Publicat: 01 aprilie 2015 - 18:15
sylvius, on 01 aprilie 2015 - 18:07, said:
Ei, aia-i secunda de Bucale. |
#63
Publicat: 01 aprilie 2015 - 18:43
lil debul, on 01 aprilie 2015 - 16:55, said:
Frate, asta e deja invazie . Forma de adresare corecta este " ce faci bai cumetre (vere, fratie) " dar tu spune cum doresti. Judetul, te rog? Eu sunt din provincie si nu fac parte din categoria care isi schimba accentul intr-o zi si jumatate. Vrei sa opresti migratia, mergi pe la Universitatea si organizeaza un protest, sunt curios cati vin ( in afara de taximetristi ). Asa ca, vorba fostului meu profesor de sport, "Ciocu' mic si joc de glezna!" . |
#64
Publicat: 01 aprilie 2015 - 18:51
Taximetristi cu 50 la ora? ?? Merg incet cind sint in apropierea adresei si o cauta , in rest mu stiu ce sa zic, personal navighez prin Bucuresti cu o viteza destul de ... interesanta dar vai , de aia se circula greu ca merg eu prea repede .
Citi eram in '89 ? 2 mil. Citi sintem acum? 3 milioane ? Cam multa lume totusi pt. acest oras. Daca brusc migreaza 500.000 in Botosani se imtimpla fix acelasi trafic de cojmar |
|
#65
Publicat: 01 aprilie 2015 - 18:54
lil debul, on 01 aprilie 2015 - 15:04, said:
La citi tarani sint in Bucuresti nu ma mai mira nimic . Tarani , provinciali emigranti din toate judetele veniti cu o diploma in papornita si cu o mare foame in glanda, corporatisti sau zugravi cu cele mai dubioase accente. Voi pt. cine credeti ca s-au facut atitea cartiere pe linga Bucuresti , pt. Nativi in conditiile in care natalitatea e pe minus ? Daca ii dai pe toti afara se face instantaneu loc , bucurestenii nu cred ca aveau nevoie de migratia asta. |
#66
Publicat: 01 aprilie 2015 - 18:59
wattu, on 01 aprilie 2015 - 18:07, said:
De parca Letca Noua e un oras civilziat din Ardeal sau Banat nu un sat din Giurgiu Nu mi-a furat nmeni "locul de munca " , job este o expresie des intilnita la romglezi , eu am facut o analiza a fenomenului migratiei si mi-au sarit toti taranusii in cap , sanchi , acu' e si ei Bucuresteni , are opinii . |
#67
Publicat: 01 aprilie 2015 - 22:05
Nu e nimeni invidios si nici nu cred ca cei care ti-au comentat se cred bucuresteni. Cert este ca esti invidios pe moldoveanul/ardeleanul/olteanul pe care il duci in taxi catre o corporatie si te bucuri cand iti lasa 15-20 de lei in mana si nu iti mai cere restul. Sau astepti cate un fraier din provincie in Gara de Nord sa il plimbi prin tot orasul si sa il taxezi de 3 ori mai mult.
ps: job a intrat de multa vreme in DEX lil debul, on 01 aprilie 2015 - 18:51, said:
Merg incet cind sint in apropierea adresei si o cauta , in rest mu stiu ce sa zic, personal navighez prin Bucuresti cu o viteza destul de ... interesanta dar vai , de aia se circula greu ca merg eu prea repede . Pe unde navighezi: Dambovota, Lacul Morii, Floreasca, Herastrau? Esti la Pelicanul, nu? Editat de gozmyn, 01 aprilie 2015 - 22:12. |
#68
Publicat: 02 aprilie 2015 - 00:15
Quantum, on 01 aprilie 2015 - 17:29, said:
Cum sa nu fie plan?! Are vizionarul si sanatosul primar Oprescu: Sosele suspendate, Sosele pe sub pamant, micsorat Calea Victoriei cu 2 benzi, Ring mare, Ring mic. Problema e ca planurile lui au termene de finalizare 30-40 de mandate... Un alt motiv e nepasarea... in apropiere de mine e o intersectie semaforizata acum 15 ani, cu un defect major - timpii de trasversare sunt subestimati, s-au produs zeci de accidente, vine politia rutiera, vede, pleaca dar nu se schimba nimic in afara de becurile care se ard la semafoare (si alea dupa doua saptamani). Si asa e in tot Bucurestiul. O nepasare generala! |
#69
Publicat: 02 aprilie 2015 - 00:32
Southishere, on 02 aprilie 2015 - 00:15, said: Cati si-ar mai lua atunci masina proprie sa stea in trafic cand ar avea un transport public rapid si efficient? Ca sa nu vorbim de confortul abisimal mai mic, lipsa de intimitate si igiena precara. |
|
#70
Publicat: 02 aprilie 2015 - 05:04
La astfel de articole/studii/statistici nu trebuie luate in considerare si aspecte precum densitatea populatiei, suprafata urbana, nr locuitorilor ("tarani", "provinciali", dubiosii cu "papornita", ca sa il citez pe Lil debul, plus nativi), zona in care sunt amplasate punctele de interes (companii, universitate, locuri de agrement, scoli, centre comerciale, mall-uri, spitale mari etc)?
Ma gandesc ca ar trebui ajustate traseele in functie de zona/interes (mai multe autobuze in zonele turistice/universitare, multinationalele/firmele sa fie si in alte zone decat centrul, cu posibilitatea accesului cu masina personala din autostrada/sosea de centura/sosea de legatura). lil debul, on 01 aprilie 2015 - 17:03, said:
iti spun din experienta, femeie sau numere de probincie si gata , te si incurca in trafic, nici macar nu e vina lor , inghiata la volan , se pierd , dar uneori sint deranjanti cind te cam grabesti. lil debul, on 01 aprilie 2015 - 15:04, said:
La citi tarani sint in Bucuresti nu ma mai mira nimic . Tarani , provinciali emigranti din toate judetele veniti cu o diploma in papornita si cu o mare foame in glanda, corporatisti sau zugravi cu cele mai dubioase accente. Voi pt. cine credeti ca s-au facut atitea cartiere pe linga Bucuresti , pt. Nativi in conditiile in care natalitatea e pe minus ? Daca ii dai pe toti afara se face instantaneu loc , bucurestenii nu cred ca aveau nevoie de migratia asta. lil debul, on 01 aprilie 2015 - 18:59, said:
Este doar o alta locuinta de-a mea, in rest Cotroceni , Romana , cartiere marginase , nu am coborit din tren in triaj . Nu mi-a furat nmeni "locul de munca " , job este o expresie des intilnita la romglezi , eu am facut o analiza a fenomenului migratiei si mi-au sarit toti taranusii in cap , sanchi , acu' e si ei Bucuresteni , are opinii . Editat de Arianna-D, 02 aprilie 2015 - 05:19. |
#71
Publicat: 04 aprilie 2015 - 14:43
tchoara, on 01 aprilie 2015 - 16:41, said:
Deci baietii au facut 2.6 miliarde din taxa, din care jumatate i-au bagat in DEZVOLTARE de infrastructura. Restul, probabil, in reparatii ale infrastructurii. Din jumatatea asta bagata in dezvoltarea infrastructurii, 80% au fost bagati in dezvoltarea retelei de autobuze. Vezi tu asta intamplandu-se la noi? In tara in care se intampla asta: Eu cred ca nu-i bine sa ne inspiram de la altii, doar fiindca sunt vestici. Editat de MrReason, 04 aprilie 2015 - 15:06. |
#72
Publicat: 04 aprilie 2015 - 15:08
Pai daca e plin nu e normal cumva ca pretul sa creasca ? Zic si eu. Daca tot e cererea atat de mare.
Nici eu nu inteleg de ce in Bucuresti nu sunt taxe speciale pe oras, sau de ce parcarile costa doar 60 de ron pe an etc. De ce sa nu fie parcarea 600 de ron pe an, sau 1000, si asa nu sunt destule ? Sau de ce sa nu se faca licitatie pentru ele, etc. La fel si cu transportul public. Editat de tavktm, 04 aprilie 2015 - 15:09. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi