Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scurgeri de la etajul superior

Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...
 Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen
 Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950
 Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 

București - cel mai congestionat trafic din Europa

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
74 răspunsuri în acest subiect

#55
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.662
  • Înscris: 29.09.2005
Sa stii ca ai dreptate la faza cu numerele,  dar iti spun din experienta,  femeie sau numere de probincie si gata  , te si incurca in trafic,  nici macar nu e vina lor  ,  inghiata la volan  , se pierd  , dar uneori sint deranjanti cind te cam grabesti.


#56
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.051
  • Înscris: 04.07.2009
Stiti care-i problema-n bucuresti ?

Toti dau vina pe altii.

Bucurestenii pe aia din provincie, aia din provincie pe bucuresteni. In realitate nu exista nici-o diferenta, toti sunteti fix la fel de vinovati.

#57
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.543
  • Înscris: 24.05.2005

View PostAdm, on 01 aprilie 2015 - 14:51, said:

Din pacate nu se are un plan de rezolvare al situatiei
Cum sa nu fie plan?! Are vizionarul si sanatosul primar Oprescu: Sosele suspendate, Sosele pe sub pamant, micsorat Calea Victoriei cu 2 benzi, Ring mare, Ring mic.

Problema e ca planurile lui au termene de finalizare 30-40 de mandate...

#58
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Mesaje: 24.228
  • Înscris: 22.05.2003

View Postlil debul, on 01 aprilie 2015 - 17:03, said:

Sa stii ca ai dreptate la faza cu numerele,  dar iti spun din experienta,  femeie sau numere de probincie si gata  , te si incurca in trafic,  nici macar nu e vina lor  ,  inghiata la volan  , se pierd  , dar uneori sint deranjanti cind te cam grabesti.

1. Spuneai pe undeva ca esti taximetrist.
2. Sunt femeie si sunt de acord, ca in 75% din cazurile, in care cineva abia se taraie, vinovatul e femeie.
3. Ma scoate din minti acel 45 Km/h al taximetristilor. In spatele lor buluc lumea sa ii depaseasca, dar nuuu... ei nu ating 50 Km/h decat in depasire, de parca sunt nemuritori!
Ca sa nu mai zicem de faptul ca majoritatea taxiurilor nu sunt dotate cu semnalizare!

#59
aloha2015

aloha2015

    Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 341
  • Înscris: 26.12.2014

View PostAdm, on 01 aprilie 2015 - 14:51, said:

Din pacate nu se are un plan de rezolvare al situatiei, iar ideea de a deveni toti biciclisti sau pietoni nu e de luat in calcul.

Asa e, insa uiti de cazul in care destule persoane ar merge cu bicicleta sau cu transportul in comun daca benzile acestora n-ar fi blocate de masini parcate (uneori chiar si in zone cu parkinguri subterane cu taxa aproape goale).  "Decat sa stau blocat in trafic intr-un autobuz imputit, mai bine stau blocat in trafic in masina mea" si uite-asa mai creste coada cu un autoturism.

Nu trebuie sa devina toti biciclisti sau pietoni, insa daca 20% ar face asta, mai mult ca sigur s-ar simti.


Multi ma vor injura, dar eu as prefera o taxa locala de 30-40 Lei/luna (cat un abonament TV) care sa fie platita de toti cei ce vor sa stationeze intr-un oras anume, pe spatiul public in zilele lucratoare, indiferent de unde au inmatriculata masina (da, si "bulgarii" s-o plateasca), iar banii sa mearga in constructia de parcari supraetajate in acel oras. Cui nu-i convine, sa parcheze doar pe terenuri private. Un prim efect ar fi disparitia a o gramada de junghiuri, mutate din an in pasti, care ocupa in rest spatiul degeaba.

Daca in Bucuresti sunt inregistrate cam 1.000.000 de autoturisme, sa zicem ca jumate din ele circula si parcheaza in oras, deci s-ar strange cel putin 3-4 milioane de euro lunar. Uitandu-ma la preturile de constructie din Cluj (anul 2012, str. Mehedinti, 129 locuri, pret 3 mil Lei, deci mult sub 1 milion de euro) s-ar putea construi lejer in doar Bucuresti cate 10.000 de locuri de parcare civilizate anual.

#60
wattu

wattu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.782
  • Înscris: 30.03.2014
De parca Letca Noua e un oras civilziat din Ardeal sau Banat nu un sat din Giurgiu :lol:

#61
sylvius

sylvius

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.400
  • Înscris: 01.01.2007
Ce ma deruteaza pe mine cand conduc in Bucuresti este faptul ca acolo timpul are o cu totul alta valoare.
Acolo totul este calculat in functie de "secunda de Bucuresti ".

Voi stiti ce e secunda de Bucuresti, pentru un provincial ?
Timpul scurs de la aparitia culorii verzi la semafor si...primul claxon.

Ei, aia-i secunda de Bucale.

#62
wattu

wattu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.782
  • Înscris: 30.03.2014

View Postsylvius, on 01 aprilie 2015 - 18:07, said:

Ei, aia-i secunda de Bucale.
Sa-ti mai spun eu taximetria de Bucale. Cand e rosu, tot mergi in fata pana depasesti semaforul, apoi te opresti pe trecerea de pietoni si nu mai vezi cand se face verde. Apoi arunci un ochi la telefon si eventual o scoti din viteza, si astepti pana cand te claxoneaza unul din spate ca e verde de 5 secunde :lol:

#63
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.642
  • Înscris: 17.03.2009

View Postlil debul, on 01 aprilie 2015 - 16:55, said:

Frate,  asta e deja invazie  .
Forma de adresare corecta este " ce faci bai cumetre  (vere,  fratie) " dar tu spune cum doresti.
Judetul,  te rog?

Eu sunt din provincie si nu fac parte din categoria care isi schimba accentul intr-o zi si jumatate. Vrei sa opresti migratia, mergi pe la Universitatea si organizeaza un protest, sunt curios cati  vin ( in afara de taximetristi ).

Asa ca, vorba fostului meu profesor de sport, "Ciocu' mic si joc de glezna!" .

#64
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.662
  • Înscris: 29.09.2005
Taximetristi cu 50 la ora? ??  Merg incet cind sint in apropierea adresei si o cauta  , in rest mu stiu ce sa zic,  personal navighez prin Bucuresti cu o viteza destul de  ... interesanta dar vai  , de aia se circula greu ca merg eu prea repede  .
Citi eram in '89  ? 2 mil.  Citi sintem acum?  3 milioane  ? Cam multa lume totusi pt. acest oras.  
Daca brusc migreaza 500.000 in Botosani se imtimpla fix acelasi trafic de cojmar

#65
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 35.456
  • Înscris: 27.06.2004

View Postlil debul, on 01 aprilie 2015 - 15:04, said:

La citi tarani sint in Bucuresti nu ma mai mira nimic  . Tarani  , provinciali emigranti din toate judetele veniti cu o diploma in papornita si cu o mare foame in glanda, corporatisti sau zugravi cu cele mai dubioase accente.  Voi pt. cine credeti ca s-au facut atitea cartiere pe linga Bucuresti  , pt. Nativi in conditiile in care natalitatea e pe minus  ? Daca ii dai pe toti afara se face instantaneu loc  , bucurestenii nu cred ca aveau nevoie de migratia asta.
Si tie ti-au furat provincialii jobul? :console:

#66
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.662
  • Înscris: 29.09.2005

View Postwattu, on 01 aprilie 2015 - 18:07, said:

De parca Letca Noua e un oras civilziat din Ardeal sau Banat nu un sat din Giurgiu :lol:
Este doar o alta locuinta de-a mea,  in rest Cotroceni  , Romana  , cartiere marginase  , nu am coborit din tren in triaj  .

Nu mi-a furat nmeni  "locul de munca " , job este o expresie des intilnita la romglezi  ,  eu am facut o analiza a fenomenului migratiei si mi-au sarit toti taranusii in cap  ,  sanchi  , acu' e si ei Bucuresteni  , are opinii  .

#67
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.642
  • Înscris: 17.03.2009
Nu e nimeni invidios si nici nu cred ca cei care ti-au comentat se cred bucuresteni. Cert este ca esti invidios pe moldoveanul/ardeleanul/olteanul pe care il duci in taxi catre o corporatie si te bucuri cand iti lasa 15-20 de lei in mana si nu iti mai cere restul. Sau astepti cate un fraier din provincie in Gara de Nord sa il plimbi prin tot orasul si sa il taxezi de 3 ori mai mult.


ps: job a intrat de multa vreme in DEX

View Postlil debul, on 01 aprilie 2015 - 18:51, said:

Merg incet cind sint in apropierea adresei si o cauta  , in rest mu stiu ce sa zic,  personal navighez prin Bucuresti cu o viteza destul de  ... interesanta dar vai  , de aia se circula greu ca merg eu prea repede  .

Pe unde navighezi: Dambovota, Lacul Morii, Floreasca, Herastrau? Esti la Pelicanul, nu?  Posted Image

Editat de gozmyn, 01 aprilie 2015 - 22:12.


#68
Southishere

Southishere

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 45
  • Înscris: 13.11.2006

View PostQuantum, on 01 aprilie 2015 - 17:29, said:

Cum sa nu fie plan?! Are vizionarul si sanatosul primar Oprescu: Sosele suspendate, Sosele pe sub pamant, micsorat Calea Victoriei cu 2 benzi, Ring mare, Ring mic.

Problema e ca planurile lui au termene de finalizare 30-40 de mandate...
Sosele, sosele, sosele... unii, care locuiesc mai la vest de noi si deci mai civilizati au avut o altfel de abordare si au investit masiv in transportul public. Nimeni nu il opreste pe Sorin Oprescu sau alt cap luminat de la primarie sa vina cu un proiect de revigorare a transportului public, sa vina si sa spuna de ex: in 5 ani investim X euro in  benzile unice si in 10 linii de metrouusor care sa traverseze Bucurestiul de la un cap la altul in 30 minute. Cati si-ar mai lua atunci masina proprie sa stea in trafic cand ar avea un transport public rapid si eficient? Am zis cuiva odata chestia asta si a zis ca sunt comunist, el era cam meltean dar pe profilul majoritatii. Inseamna ca nemtii si francezii sunt cei mai mari comunisti din Europa si noi suntem cei mai destepti daca este injositor sa folosesti mai eficient infrastructura rutiera!

Un alt motiv e nepasarea... in apropiere de mine e o intersectie semaforizata acum 15 ani, cu un defect major - timpii de trasversare sunt subestimati, s-au produs zeci de accidente, vine politia rutiera, vede, pleaca dar nu se schimba nimic in afara de becurile care se ard la semafoare (si alea dupa doua saptamani). Si asa e in tot Bucurestiul. O nepasare generala!

#69
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 18.049
  • Înscris: 20.07.2003

View PostSouthishere, on 02 aprilie 2015 - 00:15, said:

Cati si-ar mai lua atunci masina proprie sa stea in trafic cand ar avea un transport public rapid si efficient?
Transportul public e eficient cand ai linie directa si destinatie in vecinatatea imediata a statiei. Cand ai de facut o schimbare, deja pierde din farmec. Mai mult de o schimbare si s-a dus toata eficienta. O ocupatie care nu e de birou si unde ai de facut calatorii neanticipabile ca mod de combinare al traseului si iar nu te ajuta cu nimic la eficienta.

Ca sa nu vorbim de confortul abisimal mai mic, lipsa de intimitate si igiena precara.

#70
Arianna-D

Arianna-D

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.477
  • Înscris: 16.09.2014
La astfel de articole/studii/statistici nu trebuie luate in considerare si aspecte precum densitatea populatiei, suprafata urbana, nr locuitorilor ("tarani", "provinciali", dubiosii cu  "papornita",  ca sa il citez pe Lil debul, plus nativi), zona in care sunt amplasate punctele de interes (companii, universitate, locuri de agrement, scoli, centre comerciale, mall-uri, spitale mari etc)?
Ma gandesc ca ar trebui ajustate traseele in functie de zona/interes (mai multe autobuze in zonele turistice/universitare, multinationalele/firmele sa fie si in alte zone decat centrul, cu posibilitatea accesului cu masina personala din autostrada/sosea de centura/sosea de legatura).

View Postlil debul, on 01 aprilie 2015 - 17:03, said:

iti spun din experienta,  femeie sau numere de probincie si gata  , te si incurca in trafic,  nici macar nu e vina lor  ,  inghiata la volan  , se pierd  , dar uneori sint deranjanti cind te cam grabesti.
Daca te grabesti fara motiv e o problema ce nu tine de provinciali. Respectivii te incurca sau "inghiata" pentru ca nu cunosc zona (oricat te-ai informa pe google maps, tot esti surprins de trafic).

View Postlil debul, on 01 aprilie 2015 - 15:04, said:

La citi tarani sint in Bucuresti nu ma mai mira nimic  . Tarani  , provinciali emigranti din toate judetele veniti cu o diploma in papornita si cu o mare foame in glanda, corporatisti sau zugravi cu cele mai dubioase accente.  Voi pt. cine credeti ca s-au facut atitea cartiere pe linga Bucuresti  , pt. Nativi in conditiile in care natalitatea e pe minus  ? Daca ii dai pe toti afara se face instantaneu loc  , bucurestenii nu cred ca aveau nevoie de migratia asta.
Tarani = provinciali = corporatisti = aceeasi chestie....... Posted Image Daca bucurestenii n-au nevoie de migratie hai sa desfiintam Unibuc si alte Universitati, multinationalele, aeroportul, spitalele mai mari etc....


View Postlil debul, on 01 aprilie 2015 - 18:59, said:

Este doar o alta locuinta de-a mea,  in rest Cotroceni  , Romana  , cartiere marginase  , nu am coborit din tren in triaj  .
Nu mi-a furat nmeni  "locul de munca " , job este o expresie des intilnita la romglezi  ,  eu am facut o analiza a fenomenului migratiei si mi-au sarit toti taranusii in cap  ,  sanchi  , acu' e si ei Bucuresteni  , are opinii  .
Eu am stat in timpul facultatii la Romana, parintii mei "migratori" ajung lunar in Bucuresti, unul din ei e nascut si crescut in Bucuresti, nu a coborat nimeni din familie la triaj. Sunt si eu tarancuta de Bucuresti cu opinii?? Posted Image

Editat de Arianna-D, 02 aprilie 2015 - 05:19.


#71
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.266
  • Înscris: 08.10.2010

View Posttchoara, on 01 aprilie 2015 - 16:41, said:

Deci baietii au facut 2.6 miliarde din taxa, din care jumatate i-au bagat in DEZVOLTARE de infrastructura. Restul, probabil, in reparatii ale infrastructurii. Din jumatatea asta bagata in dezvoltarea infrastructurii, 80% au fost bagati in dezvoltarea retelei de autobuze.

Vezi tu asta intamplandu-se la noi? In tara in care se intampla asta:
Da, da, "dezvoltare"... de aia transportul in londra devine tot mai scump si tot mai scump, fiind oricum deja printre cele mai scumpe din lume, daca nu cel mai scump... congestion charge-ul ala, care a ajuns la un obscen 11.5 gbp / zi (de la 5) se pare ca nu schimba cu nimic faptul ca transportul public de acolo e ca un sac fara fund... iar retardatul de primar curent viseaza sa dubleze taxa asta pana in 2020 Posted Image

Eu cred ca nu-i bine sa ne inspiram de la altii, doar fiindca sunt vestici.

Editat de MrReason, 04 aprilie 2015 - 15:06.


#72
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.824
  • Înscris: 25.07.2006
Pai daca e plin nu e normal cumva ca pretul sa creasca ? Zic si eu. Daca tot e cererea atat de mare.
Nici eu nu inteleg de ce in Bucuresti nu sunt taxe speciale pe oras, sau de ce parcarile costa doar 60 de ron pe an etc.

De ce sa nu fie parcarea 600 de ron pe an, sau 1000, si asa nu sunt destule ?
Sau de ce sa nu se faca licitatie pentru ele, etc. La fel si cu transportul public.

Editat de tavktm, 04 aprilie 2015 - 15:09.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate