Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum se folosesc farurile?
Last Updated: Apr 03 2015 19:44, Started by
klaus_08
, Mar 31 2015 19:46
·
0
#19
Posted 31 March 2015 - 20:46
#20
Posted 31 March 2015 - 20:47
Atentie la proiectoarele de ceata. Se ia amenda daca sunt folosite cand NU este ceata.
|
#21
Posted 31 March 2015 - 20:49
Ideea e aşa, dacă e ceaţă deasă, lumina trebuie să fie cît mai jos, pt. că altfel nu vezi drumul din cauza ceţei iluminate de către farul normal. Şi de aceea aprinzi proiectoarele de ceaţă. Becul din spate, de ceaţă, este un bec roşu puternic (21W în loc de cei 5W normali) care asigură vizibilitatea spatelui maşinii tale atunci cînd ceaţa face greu vizibile poziţiile normale (roşii de 5W cum spuneam). Dacă însă îl aprinzi aiurea, cînd nu e ceaţă, 21W plus oglinda e de obicei suficient de puternic să-l orbească pe cel din spatele tău, deci NU se foloseşte decît pe ceaţă !
|
#22
Posted 31 March 2015 - 20:53
bluesnake, on 31 martie 2015 - 19:52, said:
1 - reglarea pe inaltime a becurilor. noaptea le faci proba si le reglezi 2. pozitii 3. faza scurta. Probabil ca poti comuta pe faza lunga din maneta din dreapta volanului 4. proiectoare de ceata. 4. proiectoarele se aprind tragand de buton catre tine - are doua pozitii - tragi la prima treapta se aprind proiectoarele de ceata iar la a 2-a treapta se aprinde stopul rosu de ceata din spate. Pe drumurile publice se utilizeaza faza de intalnire/faza scurta. Pozitiile se utilizeaza pentru a semnala masina oprita. Nu se folosesc in mers. In mers aprinzi farurile pe faza scurta. |
#23
Posted 31 March 2015 - 20:59
f300, on 31 martie 2015 - 20:46, said: E bine ca intreaba. Citi soferi nu merg cu pozitiile sau pozitii+ceata... |
#24
Posted 31 March 2015 - 20:59
Stinge luminile total, calcă la blană accelerația și trage de volan dreapta maxim.
|
#25
Posted 31 March 2015 - 21:01
CONSTANT1708, on 31 martie 2015 - 20:20, said:
Ma intreb daca intrati in pom din cauza ca un "sofer" care va chioraste cu faza lunga,o sa mai aveti timp de explicatii pe forum in loc sa il trimiteti direct la practica. dorin_2k, on 31 martie 2015 - 20:29, said:
Nu toate. Aveo din 2008 nu are. In schimb Corsa din 1995 are. |
#26
Posted 31 March 2015 - 21:03
#27
Posted 31 March 2015 - 21:28
@V_i_c_t_o_r
Da-mi un exemplu de masina la care aprinzi faza scurta fara sa aprinzi pozitiile. Orice comutator de lumini, intai aprinde pozitiile iar cand treci pe faza scurta raman pozitiile aprinse si se aprinde si faza scurta. |
#29
Posted 31 March 2015 - 22:02
Salut.Felicitari danutzu_1069 .Esti singurul care a sesizat ca faza scurta/lunga sunt "legate" de luminile de pozitie.Pozitiile sunt aprinse vrei nu vrei.....Cata stupizenie pe unii...auzi dom'le pozitiile se folosesc numai la stationare .Celor in cauza le recomand inca odata sala .OMG.Il mai zapaciti si pe initiator cu ideile voastre gresite.
ps:ma intreb,cati dintre dvs sunteti soferi cu sute de mii de km?? Edited by Adi blondu, 31 March 2015 - 22:08. |
#30
Posted 31 March 2015 - 22:07
#31
Posted 31 March 2015 - 22:08
la symbol e asa , invarti de capatul manetei o data e pozitia , a doua invartire e faza scurta sau lumina de intalnire tragand cu totul spre tine maneta e faza lunga sau lumini de drum . nu poti avea aceste doua din urma fara sa fi trecut prin prima faza , adica pozitia .
|
#32
Posted 31 March 2015 - 22:09
Klaus,cauti un Sp user din Transilv.,ii platesti o ora condus noaptea,si ai rezolvat prb.
|
#33
Posted 31 March 2015 - 22:10
Faza scurta se foloseste tot timpul. Nu merg nici 5m fara faza scurta, deja este un act involuntar si mi-a prins tare bine,
|
|
#34
Posted 31 March 2015 - 22:14
asa e cel mai bine , oricat de mare ar fi iluminarea naturala , merg cu luminile de intalnire aprinse . esti mai vizibil in trafic , vedeti ce meseriasi avem acolo !
|
#35
Posted 31 March 2015 - 22:20
Adi blondu, on 31 martie 2015 - 22:02, said:
Salut.Felicitari danutzu_1069 .Esti singurul care a sesizat ca faza scurta/lunga sunt "legate" de luminile de pozitie.Pozitiile sunt aprinse vrei nu vrei.....Cata stupizenie pe unii...auzi dom'le pozitiile se folosesc numai la stationare .Celor in cauza le recomand inca odata sala .OMG.Il mai zapaciti si pe initiator cu ideile voastre gresite. ps:ma intreb,cati dintre dvs sunteti soferi cu sute de mii de km?? Dar cand se mai folosesc pozitiile? Ia fa tu lumina . |
#36
Posted 31 March 2015 - 22:53
Felicitari initiatorului.
Prost nu e cine nu stie. prost e cel care nu intreaba! Acuma, functie de masina, o sa gasesti blocul de lumini separat, ori tot, pe o maneta din laterala volanului. Ideea e sa stii ce inseamna fiecare din simboluri: 1- Lumini de pozitie 2 - Faza scurta (comutarea pe faza lunge se face de pe o maneta laterala a volanului) 3 - Proiectoare de ceata (cele din fata) 4 - Stopul de ceata (de obicei e unul singur in unul din stopurile spate) Attached FilesEdited by Batranelul, 31 March 2015 - 23:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users