Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Accident mortal pe autostrada! A1 Deva-Sibiu
Last Updated: Apr 04 2015 18:01, Started by
Kidore
, Mar 27 2015 13:58
·
0
#37
Posted 27 March 2015 - 15:25
din ce inteleg eu, doi cetateani s-au intalnit noaptea pe autostrada, au oprit masinile (si luminile lor), s-au dat jos si au inceput sa discute ultimul meci al lui Halep. si sa vezi surpriza, a venit un camion si le-a explicat ce-i ala forehand.
intrucat unul dintre cetateni e acum intr-o lume mai buna, soferul camionului e anchetat pentru savarsirea infractiunii de omor din culpa. 1-5 ani inchisoare (daca n-a mai avut probleme sunt sanse foarte mari sa ia cu suspendare), anulare permis (poate da iar examen la 1 an de la pronuntarea hotararii definitive). daunele vor fi platite de catre asiguratorul RCA-ului camionului urmarile imediate: permisul ramane la politie, soferul camionului primeste dovada cu drept de circulatie pe care va trebui sa o reinoiasca lunar (depune o cerere la procuror, apoi cu aprobarea se duce la politie). presupun ca partea cu declaratii si probe biologice a trecut deja. soferul camionului ar cam fi cazul sa angajeze un avocat, care sa incerce sa imparta culpa cu decedatul (intr-un procent cat mai mare). |
#38
Posted 27 March 2015 - 15:32
Foarte ciudat evenimentul, spui ca mergeai drept, ai fost atent la un flash al unuia de pe banda 2, tu te aflai pe banda 1, apoi intr-o secunda ai lovit ceva, viteza ta de deplasare era undeva la 80kmph(22mps) deci ar fi trebuit sa-i vezi pe aia si inainte de flashurile aluia, ca pana la urma masina are stopuri reflectorizante si numarul este reflectorizant, mie greu sa cred ca nu i-ai vazut deloc, poate doar daca erai mai mult atent la cel de pe banda 2.
|
#39
Posted 27 March 2015 - 15:32
#40
Posted 27 March 2015 - 15:34
SI mai e ceva de neinteles: de ce nu a aparut nimic in presa? Cand s-a intamplat accidentul? Nu are cum sa scape asa ceva presei.
|
#41
Posted 27 March 2015 - 15:35
#42
Posted 27 March 2015 - 15:36
_Smiley_, on 27 martie 2015 - 15:25, said:
din ce inteleg eu, doi cetateani s-au intalnit noaptea pe autostrada, au oprit masinile (si luminile lor), s-au dat jos si au inceput sa discute ultimul meci al lui Halep. si sa vezi surpriza, a venit un camion si le-a explicat ce-i ala forehand. intrucat unul dintre cetateni e acum intr-o lume mai buna, soferul camionului e anchetat pentru savarsirea infractiunii de omor din culpa. 1-5 ani inchisoare (daca n-a mai avut probleme sunt sanse foarte mari sa ia cu suspendare), anulare permis (poate da iar examen la 1 an de la pronuntarea hotararii definitive). daunele vor fi platite de catre asiguratorul RCA-ului camionului urmarile imediate: permisul ramane la politie, soferul camionului primeste dovada cu drept de circulatie pe care va trebui sa o reinoiasca lunar (depune o cerere la procuror, apoi cu aprobarea se duce la politie). presupun ca partea cu declaratii si probe biologice a trecut deja. soferul camionului ar cam fi cazul sa angajeze un avocat, care sa incerce sa imparta culpa cu decedatul (intr-un procent cat mai mare). Nu am mai avut atencedente ,nu am mai avut accident ,sau asa ceva ...din pacate sa intamplat! |
#43
Posted 27 March 2015 - 15:37
#44
Posted 27 March 2015 - 15:40
Mr_Woppit, on 27 martie 2015 - 15:32, said:
asta nu inteleg.. Kidore, on 27 martie 2015 - 13:58, said: ...........duminica seara .......... Tin sa precizez ca : Nu a avut vesta reflectorizanta Nu a fost pus triunghi (nici nu avea) Nu a avut avariile puse nici si nici pozitile (deoarece il vedeam inainte,si nici dupa impact nu au mers! ........... |
#45
Posted 27 March 2015 - 15:41
04 Martie 2015,nu gasiti nimic ,nu a fost la fata locului nimic,am cautat si eu,au mai fost 2 accidente dupa accea,tot in accelas loc,alea apar.....
|
#46
Posted 27 March 2015 - 15:44
tot tu esti si aici?
http://www.avocatnet...emnalizata.html Edited by Bucifon, 27 March 2015 - 15:50. |
|
#47
Posted 27 March 2015 - 15:47
Deci daca am inteles bine, doua masini erau oprite pe banda de urgenta, iar soferul uneia din masini s-a dus si a deschis usa celeilalte masini ( asta presupune initiatorul - el de fapt nu a vazut nimic pana in momentul impactului). Chiar daca masinile erau pe banda de urgenta, sunt destule sanse ca pietonul sa fi fost pe linia alba, sau chiar pe banda 1 daca usa vehiculului cu al carui sofer vorbea, era deschisa.
Durata medie de viata a unui pieton pe autostrada, statistic este de 12 secunde. Edited by zardato, 27 March 2015 - 15:50. |
#48
Posted 27 March 2015 - 15:49
#49
Posted 27 March 2015 - 15:51
Deocamdata nu ma ambalez ...nu sunt sigur ca e o poveste adevarata. Comentarii:
Faptul ca sunteti orbiti ( ce face?) Inseamna ca nu aveti reglate oglinzile cum trebuie. 2. Becurile se recunosc dupa culoare...mai ales halogen...daca au functionat la impact. 3. A mai spus cineva...ochii la drum...nu ma uit/ fug de cel din spate...ma dau la o parte cand sunt in siguranta. 4 cati ani ai? 5. Nu am inteles ce legatura are faptul ca ala a dat flash cu atentia ta. O spui de parca ala ar fi vinovat... 6. Vreau sa vad poze. 7. Locatia pe harta? |
#50
Posted 27 March 2015 - 15:54
Mr_Woppit, on 27 martie 2015 - 15:49, said:
de ce sa opresti pe banda de urgenta si sa nu lasi luminile aprinse? Pai vezi ce intampla daca romanii nu-s obisnuiti cu autostrazile? Unii nu stiu cum sa circula pe ele. Am patit-o si eu odata, la intrarea pe autostrada de catre Hateg. Un nene era oprit pe banda de accelerare in dreptul indicatorului "cedeaza trecerea". Saracul, el astepta sa treaca toti Edited by Bucifon, 27 March 2015 - 15:56. |
#51
Posted 27 March 2015 - 15:56
Sper ca e clar ca trebuie contactata asigurarea (atentie, orice le spui si mai ales orice completezi poate sa apara si sa te bintuie pe la proces deci daca vrei sa faci totul ok fa rost intii de avocat si consulta-l si pe tema asta). Ei au enorm de pierdut pe civil si in mod sigur stiu cum sa trateze problema.
In alta ordine de idei soselele romanesti nu se potrivesc foarte bine cu mentalitatile si reglementarile. NU am vazut inca personal fazele teribiliste de pe youtube cu mers pe contrasens pe banda a doua la misto DAR am vazut nenumarate cazuri de mers noaptea fara lumini pe spate, oprit fara nici un fel de lumini (si ziua si noaptea), carute, carute pe contrasens, pietoni mergind in lungul autostrazii, pietoni traversind autostrada, oameni facindusi nevoile, familii dezmortindu-si oasele pe banda de urgenta, etc. Poate ar fi nevoie si de niste educatie in domeniu si de sanctiuni si mai ales pentru cazul de fata o culpa si a celor opriti acolo fara lumini. Edited by f300, 27 March 2015 - 15:57. |
|
#52
Posted 27 March 2015 - 15:59
Autostrada avea panouri protectie orbire? Foloseai faza lunga? La 80 km h trebuia sa vezi ceva. Pana nu vad pozeccu masina...na abtin
|
#53
Posted 27 March 2015 - 15:59
Mr_Woppit, on 27 martie 2015 - 15:49, said:
de ce sa opresti pe banda de urgenta si sa nu lasi luminile aprinse? ahaaa.....asta nu intelegeai tu pai motive ar fi o gramada. de la "atat l-a dus capul" pana la "probleme pe partea electrica". ca si idee, eu n-as trambita atat de mult partea cu masina care a "depasit" pe banda a doua cu flash-uri. lasa impresia ca ti-a distras atentia si din cauza asta s-a produs accidentul, nu din cauza ca inteligentii aia erau opriti necorespunzator. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users