Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
parte electronica pompa servodirectie logan 1,5 DCI
Ultima postare: apr 13 2015 17:47, Inițiat de
pacor
, mar 25 2015 20:05
·
0
#1
Publicat: 25 martie 2015 - 20:05
Va salut.De curand m-a lasat pompa servodirectie Logan.Am demontat-o ,si nu stiu cum sa masor tensiunile care ar trebui sa alimenteze motorasul.Am inteles ca este un motor trifazic ,fara perii colectoare,si care este alimentat de 3 borne.Atasez un fisier cu partea electronica a pompei.Daca patrunde apa in ea se intrerup circuite,etc.Poate stie cineva sa ma ajute cu aceste masuratori .
Fișiere atașate |
#2
Publicat: 25 martie 2015 - 21:05
#3
Publicat: 25 martie 2015 - 21:26
Nu e chiar asa simplu pe cit pare...din pacate plus ca e si scumpa distractia .
Este un motor trifazat asincron cu rotor colivie de veverita - rotor in scurtcircuit , fara perii , comandat de o grupa de tiristori turnati in silicon . Are 3 senzori Hall ce citesc un disc magnetic cu 6 perechi de poli ce e fixat pe axul motorului . Se programeaza pe baza de VIN al masinii cu ajutorul CLIP GEP-DA se numeste tehnic . Parerea mea e sa cauti in oras pe cineva care stie cu ce se maninca aceasta pompa , pare simpla din exterior dar este foarte complexa , toate setarile se pot face numai cu ajutorul CLIP in service , altfel nici gind sa o pornesti si ai impresia ca e defecta . |
#5
Publicat: 25 martie 2015 - 22:18
Da , asa este , am amintit si pentru cei care doresc sa o schimbe .
Defectiunea in mare parte intervine de la masca fata stinga ce atinge circuitul de alimentare de forta (sa-i spun asa) si rupe izolatia pe unde intra si umezeala . GEP - urile astea consuma foarte mult curent , in jur de 70-80Ah, noroc de faptul ca merg doar cind sesizeaza miscare . Verifica circuitele de pe cablaj sa nu fie corodate de umezeala , defectiune destul de des intilnita . Ai o siguranta de 5 sau 8 A in habitaclu ce deobicei se arde plus una la motor de 80 sau 70 . Dar cum spuneam mai sus mai bine cauta un specialist in domeniu ce are experienta cu pompele servo . Uleiul de la servo cum arata , negru sau rosu in borcan ? Trebuie schimbat si acela din cind in cind desi Dacia spune ca e "pe viata" Pe a mea am mecanica si-l schimb la 3-4 ani , nu e o avere dextron d2-ul si se schimba rapid la benzinare , la diesel cred ca a fost beat proiectantul cind a pus borcanul acolo... Dupa ce am facut primul schimb , era negru uleiul, am pus ELF de la mama lui - imediat s-a simtit , nu mai sacada la parcare , e foarte important uleiul . Editat de xilo, 25 martie 2015 - 22:23. |
#6
Publicat: 25 martie 2015 - 22:40
Uleiul este rosu,si limpede.Dar cand a dat pompa jos de pe masina si a vrut sa o probeze la un redresor ,a legat bornele gresit:(+la - si invers).Se poate sa se fi ars ceva in circuitul electronic?
Sigurantele le-am verificat si sunt OK. Editat de pacor, 25 martie 2015 - 23:02. |
#7
Publicat: 27 martie 2015 - 14:28
Aici ai schema electrica a pompei http://forum.softped...i/#entry9597354
Mergi cu ea la un electronist care cunoaste problema . In ultima instanta cumperi una sh de pe o masina avariata , iesi mult mai ieftin , cam 3-5 sute lei costa fata de 2 mii lei una noua. |
#8
Publicat: 13 aprilie 2015 - 17:47
O pompa originala noua este scumpa dar cautind oglinzi MCV am gasit anuntul asta http://www.loganclub...j-t33072p4.html, unde dai si unde crapa .(post #73)
Daca te ajuta sa ai bafta la montaj ! Editat de xilo, 13 aprilie 2015 - 17:48. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi