Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...
 Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...
 

parte electronica pompa servodirectie logan 1,5 DCI

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
7 răspunsuri în acest subiect

#1
pacor

pacor

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 240
  • Înscris: 26.10.2009
Va salut.De curand m-a lasat pompa servodirectie  Logan.Am demontat-o ,si nu stiu cum sa masor tensiunile care ar trebui sa alimenteze motorasul.Am inteles ca este un motor trifazic ,fara perii colectoare,si care este alimentat de 3 borne.Atasez un fisier  cu partea electronica a pompei.Daca patrunde apa in ea se intrerup circuite,etc.Poate stie cineva sa ma ajute cu aceste masuratori .

Fișiere atașate



#2
romulus69ro

romulus69ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.004
  • Înscris: 20.08.2012
Cel mai bine sa suni la, vezi anuntul urmator,
http://www.euanunt.r...AN--163062.html

#3
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 4.052
  • Înscris: 25.10.2014
Nu e chiar asa simplu pe cit pare...din pacate plus ca e si scumpa distractia .
Este un motor trifazat asincron cu rotor colivie de veverita - rotor in scurtcircuit , fara perii , comandat de o grupa de tiristori turnati in silicon .
Are 3 senzori Hall ce citesc un disc magnetic cu 6 perechi de poli ce e fixat pe axul motorului .
Se programeaza pe baza de VIN al masinii cu ajutorul CLIP
GEP-DA se numeste tehnic .
Parerea mea e sa cauti in oras pe cineva care stie cu ce se maninca aceasta pompa , pare simpla din exterior dar este foarte complexa , toate setarile se pot face numai cu ajutorul CLIP in service , altfel nici gind sa o pornesti si ai impresia ca e defecta .

#4
pacor

pacor

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 240
  • Înscris: 26.10.2009
Am inteles ca aceste setari sunt necesare doar atunci cand montezi o pompa noua,daca pompa a fost pe masina este deja setata.

#5
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 4.052
  • Înscris: 25.10.2014
Da , asa este , am amintit si pentru cei care doresc sa o schimbe .
Defectiunea in mare parte intervine de la masca fata stinga ce atinge circuitul de alimentare de forta (sa-i spun asa) si rupe izolatia pe unde intra si umezeala .
GEP - urile astea consuma foarte mult curent , in jur de 70-80Ah, noroc de faptul ca merg doar cind sesizeaza miscare .
Verifica circuitele de pe cablaj sa nu fie corodate de umezeala , defectiune destul de des intilnita .
Ai o siguranta de 5 sau 8 A in habitaclu ce deobicei se arde plus una la motor de 80 sau 70 .
Dar cum spuneam mai sus mai bine cauta un specialist in domeniu ce are experienta cu pompele servo .

Uleiul de la servo cum arata , negru sau rosu in borcan ?
Trebuie schimbat si acela din cind in cind desi Dacia spune ca e "pe viata"
Pe a mea am mecanica si-l schimb la 3-4 ani , nu e o avere dextron d2-ul si se schimba rapid la benzinare , la diesel cred ca a fost beat proiectantul cind a pus borcanul acolo...
Dupa ce am facut primul schimb , era negru uleiul, am pus ELF de la mama lui - imediat s-a simtit , nu mai sacada la parcare , e foarte important uleiul .

Editat de xilo, 25 martie 2015 - 22:23.


#6
pacor

pacor

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 240
  • Înscris: 26.10.2009
Uleiul este rosu,si limpede.Dar cand  a dat pompa jos de pe masina si a vrut sa o probeze la un redresor ,a legat bornele gresit:(+la - si invers).Se poate sa se fi ars ceva in circuitul electronic?
Sigurantele le-am verificat si sunt OK.

Editat de pacor, 25 martie 2015 - 23:02.


#7
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 4.052
  • Înscris: 25.10.2014
Aici ai schema electrica a pompei http://forum.softped...i/#entry9597354
Mergi cu ea la un electronist care cunoaste problema .
In ultima instanta cumperi una sh de pe o masina avariata , iesi mult mai ieftin , cam 3-5 sute lei costa fata de 2 mii lei una noua.

#8
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 4.052
  • Înscris: 25.10.2014
O pompa originala noua este scumpa dar cautind oglinzi MCV am gasit anuntul asta http://www.loganclub...j-t33072p4.html, unde dai si unde crapa .(post #73)
Daca te ajuta sa ai bafta la montaj !

Editat de xilo, 13 aprilie 2015 - 17:48.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate