Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Linii false de apel digimobil, din 2015 !
Last Updated: Apr 26 2015 22:16, Started by
gry2000
, Mar 02 2015 08:54
·
0
#37
Posted 03 March 2015 - 14:54
Am avut suficiente urgente in care DiGi mi-a fost de ajutor. N-am zis c anu exista apeluri ratate. Am zis ca exista si chiar in toate retelele atat mobile cat si fixe. Dar de-aici pana la a insinua ca lumea isi pierde vietile din cauza acestor rateuri sunt ani lumina. Poate nu-ti dai seama de gravitatea acuzatiilor.
Eu sper sa nu ai tu nevoie de apel de urgente. De niciun fel. Pana una-alta, muta si tu catapulta de-aici. Multumesc. La cate drop-call-uri am avut pe Connex cand eram abonat, ar trebui sa-i consider de un mic genocid, nu? Da' poate ii gasim responsabili si pentru ceva avorturi spontane datorita zgomotelor ciudate ce apar in timpul convorbirilor si, de ce nu, chiar de cateva sute de atacuri cerebrale. Sa stiti ca foamea si razboiul in lume se datoreaza tot DiGi. Nu Rusia, nu ISIS sunt cele mai mari amenintari pentru omenire, ci aceasta companie. Hai, spune-ne cum rebelii din Ucraina folosesc cadouri-capcana cu telefonie DiGi pentru a-i determina pe ucraineni sa se sinucida sau sa se mute mai la vest, intr-o zona cu semnal. Edited by filip.serban, 03 March 2015 - 15:04. |
#38
Posted 03 March 2015 - 14:59
Mobuntu, on 03 martie 2015 - 08:55, said:
Daca tu compari cu durerea de burta situatia in care ajungi sa suni de 2-3-4 ori o persoana inainte sa poti vorbi cu ea, iti recomand niste Furazolidon si Rudotel. Pentru ca ce face RDS e de rahat. Indiferent cat costa abonamentul si cate minute are, RDS e primul provider care isi bate joc de standardele minimale de calitate pentru telefonie, la cateva decenii distanta de la inventarea ei. |
#39
Posted 03 March 2015 - 16:28
Toate au avut si inca mai au probleme dar nu poti tot timpul sa compari cum a fost o retea acu 5-10 ani. Daca peste 100 de ani apare pe piata o noua firma care ofera servicii de telecomunicatii nu trebuie sa aiba aceleasi erori si inceputuri cum au avut cosmote/dialog/connex acu 100 de ani. E ca si cum daca maine loganul scoate o masina sport sa aiba scuze ca are greseli de proiectare cum avea prima masina sport scoasa acu 100 de ani.
|
#40
Posted 03 March 2015 - 17:49
Va rog sa pastrati limita bunului simt si fara atacuri la persoana.
Ieri si azi am patit din nou aceasta belea, deci este din ce in ce mai des folosit acest truc numit linii false SI ESTE INADMISIBIL !!! Ati confirmat si voi, ramane deci calea de reclamatie spre ei direct sau catre ANPC. Cu cat mai multe cu atat mai bine si mai repede stopam aceasta problema. Este clar o problema tehnica a retelei DIGI prezenta si in reteaua lor proprie si in Roaming, deliberata sau nu, pe noi NE AFECTEAZA ! Din constatarile mele tehnice taierea canalului de voce 64 kbs in ambele sensuri, este facuta in centrala DIGI, deci este o problema centrala si nu tine de releele BS din teren, fie ale lor sau partenerilor Vodafone si nici vorba de telefoanele noastre. Nu putem accepta aceasta bataie de joc ! Faceti reclamatii scrise toti cei care sunteti in aceasta situatie. Edited by gry2000, 03 March 2015 - 17:55. |
#42
Posted 04 March 2015 - 08:51
gry2000, on 03 martie 2015 - 17:49, said:
Va rog sa pastrati limita bunului simt si fara atacuri la persoana. Ieri si azi am patit din nou aceasta belea, deci este din ce in ce mai des folosit acest truc numit linii false SI ESTE INADMISIBIL !!! Ati confirmat si voi, ramane deci calea de reclamatie spre ei direct sau catre ANPC. Cu cat mai multe cu atat mai bine si mai repede stopam aceasta problema. Este clar o problema tehnica a retelei DIGI prezenta si in reteaua lor proprie si in Roaming, deliberata sau nu, pe noi NE AFECTEAZA ! Din constatarile mele tehnice taierea canalului de voce 64 kbs in ambele sensuri, este facuta in centrala DIGI, deci este o problema centrala si nu tine de releele BS din teren, fie ale lor sau partenerilor Vodafone si nici vorba de telefoanele noastre. Nu putem accepta aceasta bataie de joc ! Faceti reclamatii scrise toti cei care sunteti in aceasta situatie. Nu inteleg de ce accepti pe banii tai sa isi bata joc de tine??? Exista reclamatie sau sa renunti la serviciul respectiv, cred ca ii doare mai tare rezilierea in masa, decat o amenda de la ANPC. |
#43
Posted 04 March 2015 - 09:11
Acuma nu ştiu câţi reziliază în masă pentru asta, chiar 5% apeluri cu probleme e tipic pentru telefonia mobilă. Mai grav e să păţeşti ca mine, să nu poţi fi sunat o perioadă, să nu poţi suna după N încercări, faze din astea.
|
#44
Posted 05 March 2015 - 17:06
Daca vreti sa intelegeti ca orice in tara asta se rezolva numai cu hartii scrise, bine. Daca nu, acceptati sa isi bata joc de voi.
Am deschis topicul ca un semnal de alarma. Pana azi cine a depus reclamatii cu nr de inregistrare ? Ati primit vreun raspuns, vreo rezolvare ? Edited by gry2000, 05 March 2015 - 17:07. |
#45
Posted 05 March 2015 - 17:24
Ai dreptate, eu sunt în situaţia menţionată de tine. Tot Digi, tot probleme tehnice însă niciodată nu am avut problema menţionată de tine. Eu nu puteam primi apeuluri şi de multe ori nu puteam efectua apeluri.
http://forum.softped...-digi-business/ Acuma, eu unul nu mă mai agit, aştept o soluţie amiabilă cu ei sau merg în instanţă. Totuşi, din moment de Orange a acceptat o soluţie amiabilă, deşi nu era vorba de probleme tehnice, nu cred că Digi se riscă să piardă bani şi imagine. Cel puţin aşa sper, altfel mă ambiţionez şi trag şi fibră de la alţii, chit că plătesc dublu. |
#46
Posted 05 March 2015 - 21:04
Confirm si eu situatia. Astăzi mi s-a părut chiar agasant in sensul ca mai mult de jumătate din apelurile efectuate nu s-au putut realiza de la prima încercare (nu au fost multe, fiind o zi foarte linistita).
|
|
#47
Posted 07 March 2015 - 09:44
Ieri am sunat de 2 ori pe un număr de Vodafone și am avut problema asta. Nu s-a remediat, trebuie sa notez de acum orele când am avut problemele ca sa fac sesizare scrisa..
|
#48
Posted 07 March 2015 - 11:58
Repet: Cate sesizari scrise ati facut catre ei sau ANPC ?
Ce raspunsuri ati primit ? |
#49
Posted 07 March 2015 - 13:03
In primul rand nu cred ca trebuie sa luam in bascalie chiar orice problema semnalata mai ales daca ea este reala si confirmata de cel putin 3-4 useri.
Ideal si aici ma refer la initiatorul topicului este ca inainte de a te plange pe forum ca operatoru te fura este sa te plangi direct operatorului in cauza si eventual autoritatilor competente dupa ce primesti un raspuns atunci poti sa vi sa ne spui ce si cum. Si da comparatia asta cu inceputurile telefoniei mobile de acu 10000 de ani nu e relevanta, altele erau vremurile in '97 altele sunt acum si nu se pot compara. Probleme sunt si la Orange si la Vodafone ASTAZI nu acum 15-20 ani. Iar legat de manunte de genul "cu o rata de 5%" sigur ca e suspect s vi asa cu cifre din astea exacte mai ales ca nu esti nici o autoritate si aceasta cifra nu poate fi confirmata de cineva autorizat. Probabil ca omu a vrut sa spuna ca a intrebat 100 de persoane iar 5 din ei s-au intalnit cu aceasta problema cel putin odata. In concluzie asteptam sa vedem ce iti raspunde Digi asta in care ai depus sesizare. Edited by danielavram, 07 March 2015 - 13:04. |
#50
Posted 08 March 2015 - 11:31
Ca sa raspunnd la obiect:
1. Operatorul a fost sesizat demult dar nu a bagat in seama aceste probleme si nici nu le-a rezolvat, fapt care ma face sa cred ca problemele sunt deliberate. Urmeaza procedurile legale pentru reclamatiile la organele Statului, care sunt in desfasurare. 2. Am intrebat cati dintre cei care au probleme asemanatoare au sesizat verbal sau scris aceste probleme si nimeni nu a confirmat. Topicul nu are rol de a ne plange de mila, ci de a rezolva problemele. Si daca cei afectati nu le sesizeaza cine sa o faca pentru ei ? Sf Petru ? 3. Procentul spus de mine ESTE DIN CONSTATARILE PERSONALE si se apropie de 10% din apelurile efectuate de mine !!! Adica in medie la un apel din 10 efectuate de mine, am primit LINIE FALSA ! 4. Am spus si repet, nu ma intereseaza de alti operatori, aici vorbim de DIGI. Doar ca fapt divers am spus ca la Vodafone nu am avut aceste probleme din 1998 pana azi. Si nu e o scuza pentru DIGI. 5. Toti cei cu care am vorbit pana azi si au Digimobil (4 persoane apropiate) mi-au confirmat problemele in diferite zone ale tarii, deci 100% procent. Asadar am zis sa intreb si pe altii aici. Se confirma si din spusele altora. Rolul principal al unui topic de probleme tehnice este ca sa fie rezolvate. Citesc pe aici si cei din companie si cunosc opiniile, cunosc faptele, trebuie doar sa ia masuri ca sa nu mai avem astfel de probleme. Inteleg, reteaua poate fi suprasolicitata din cauza nr mare de utilizatori, dar cu toata stima, se pot face setari de a rejecta apelurile in momentul unor fluxuri mari de apeluri. Este calea cea mai rezonabila si pe care o intelegem in anumita masura. Incerci sa faci apelul peste 3-4 minute. Dar este foarte PENIBIL sa suni la cineva, sa nu-l auzi si sa nu te auda crezand ca nu vrei sa-i vorbesti !!! In rest putina gramatica nu-ti strica Daniele, asta ca sa intelegem si noi ce vrei sa spui... Edited by gry2000, 08 March 2015 - 11:39. |
#51
Posted 08 March 2015 - 11:41
Eu patesc asta cand ma suna un prieten de pe Digi, eu fiind pe Voda.
Cand ma suna,de multe ori primul apel este mut si trebuie sa ma sune din nou. Cu numere din alte retele nu am problema asta. Asta cu problema din telefon e vrajeala. |
|
#52
Posted 08 March 2015 - 12:27
@ cristian0007
Exact, aceste probleme le am doar când sun din Digi in Vodafone. E o problema de interconectare aparent... |
#53
Posted 08 March 2015 - 12:29
Nu stiu de ce dar si eu am in general probleme la apeluri Digi - Voda. Nu am stat sa verific, dar o sa o fac in viitor, daca exista probleme si spre alte retele in afara de Voda. Sa nu fie vreun sabotaj al celor de la Voda, suparati de cati clienti au pierdut in favoarea Digi, nu m-ar mai mira nimic. Cel putin pe partea de date, am observat ca Voda le-o trage celor de la Digi cu Roamingul National, in zone in care un telefon cu Voda are semnal full > 3G, totusi abonatii Digi sunt conectati GPRS.
PS: oligofrenilor care o sa inceapa iar cu "teoria conspiratiei" le recomand sa se abtina. Pot trolla liber pe aria de Sex, nu trebuie sa o faca si aici. Edited by Mobuntu, 08 March 2015 - 12:30. |
#54
Posted 08 March 2015 - 16:01
Si eu am patit-o tot cu Vodafone, sunam nu se auzea nimic dar legătura era făcută. Trebuia sa mai sun odata și să aștept , după aproximativ 30 de secunde de stat pe fir venea si vocea . Eu sunam din București după Digi și cealaltă persoană era prin Județul Vâlcea pe 2g în RN .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users