Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Uber in Bucuresti
#55
Posted 26 February 2015 - 00:22
sandel_u, on 25 februarie 2015 - 17:38, said:
Sunt eu taximetrist asa cum tu esti priceput a intelege ce se intampla in jurul tau: zero. Ma deranjeaza doar economia subterana. Sa inteleg ca tu esti un sustinator inflacarat el economiei subterane? Am firma de transport, si am lucrat pana in 2013 taximetrist. Eliberam 1 bon pe zi, si rar 3/zi ca mai decontau clientii, te deranjaza? Aveam masina personala si banii seara in jur de 200 / 230 ron mergeau la mine in buzunar. |
#56
Posted 26 February 2015 - 00:44
Sustii si conspiratii cu razboaie, ai fost si taximetrist antisistem, calumea
Edited by andreic, 26 February 2015 - 00:44. |
#57
Posted 26 February 2015 - 00:46
eu vreau sa ma fac partener uber, am vz documentele pe care le cer ei, treci de doua ori pe la politie si le scoti, nu e mare bai;
merg 25 de km / zi pana la birou asa ca dimineata si seara daca prind pe cineva care vrea o cursa cat de cat in aceiasi directie de ce nu? uber face plati saptamanale catre partneri; platile respective vor avea valoare fiscala; clientii pot scoate facturi din aplicatie daca au nevoie de ele; e obligatia partenerilor sa declare aceste venituri la anaf anual ca orice alte venituri. Habar n-am cum vor fi clasificate si sincer nici nu ma intereseaza. Cert e ca minim 16 %, impozitul pe venit, va trebui sa returnezi la iubitul stat roman din ce iti da uber . Tariful de 1.39 nu mi se pare fair pt taximetristi. Cei de la Uber ar trebui sa accepte doar masini din clasa medie in sus in program si sa puna tariful undeva la 2,5 ron / km. Adica pentru un serviciu un pic mai bun, gen masina curata, mai spatioasa, mai sigura sa fie un tarif corespunzator. Edited by Manimal, 26 February 2015 - 00:47. |
#58
Posted 26 February 2015 - 01:04
lil debul, on 25 februarie 2015 - 18:00, said:
Ce parinte naspa , vrei sa-ti faci fiul strungar , nu tu o facultate , nu tu o diploma ???? In afara de faptul ca nu stii nimic , pina la urma un lucru normal , te puteam lamuri eu , mai afisezi si o atitudine ostila si lejer caustica in unele puncte ale discursului , mai pe intelesul tau , esti cam tare in gura si cam fudul , in continuare apeleaza la WWW pt. informatii . Sau este pe cale s-o pi . Sau se poate inchiria . Sau stai angajat , platesti plan , gaz si ramii si tu cu ceva , dar ca in orice meserie trebuie sa fii bun . Sa o piarda (licienta). Spui ca ma puteai lamuri tu ? De ce nu o faci ? Ce frumos se vede monopolul din interiorul lui ? Ti se pare normal sa cumperi o licenta de la " cineva " ?? Cine este acest " cineva " cum a ajuns el in situatia de a vinde licente ? Are mai multe coaie decat restul lumii ? Vorbesti de reglementare in piata ? Total de acord, nu trebuie sa traim in jungla , dar trebuie impus obligatoriu tahograful . Ce pana mea , pe banii mei , eu consumatorul sunt obligat sa-mi pun viata in mainile unui om care este la volan de 20 de ore ? Edited by December, 26 February 2015 - 06:40. |
#59
Posted 26 February 2015 - 01:05
tiopedi, on 26 februarie 2015 - 01:04, said: Spui ca ma puteai lamuri tu ? De ce nu o faci ? Ce frumos se vede monopolul din interiorul lui ? Ti se pare normal sa cumperi o licenta de la " cineva " ?? Cine este acest " cineva " cum a ajuns el in situatia de a vinde licente ? Are mai multe coaie decat restul lumii ? Edited by December, 26 February 2015 - 06:40. |
#60
Posted 26 February 2015 - 01:09
anoniymus, on 26 februarie 2015 - 01:05, said:
Sunt firme care au dat spaga in primarie au pus mana pe cate 100 de licenta pe o spaga de cateva mii de euro, si acum vand licentele intre 5000 si 10000 euro per bucata. Tahograf si licente nelimitate . Sa se termine odata cu coruptia din sistem. |
#61
Posted 26 February 2015 - 01:17
#62
Posted 26 February 2015 - 01:19
Uber sa intre cat mai mult pe piata din Ronania.
Asa se va crea o concurenta reala iar conditiile oferite clientului se vor imbunatati. La Uber (sper) poti sa comentezi si sa dai note/rating soferului, prin acea aplicatie. Astfel, un viitor client poate citi feedback-ul altor clienti si-si pot face o idee. Intr-o cursa, conteaza foarte mult ca masina sa fie curata (macar in interior), soferul aranjat si respectuos. M-sm saturat de taximetristi in maieuri, cu tigara la gura si cu radioul pe manele. Plus ca majoritatea taximetristilor incalca legea prin furt. De exemplu, face 15 curse pe zi si pe aparat se inregistreaza doar 10. Pentru ca reseteaza memoria aparatului de taxare prin metoda "aragazul". Mai incarca si pretul prin metoda "maimuta" si aia e. Taximetristul care zice ca el nu a folosit niciodata maimuta si aragazul, acel taximetrist minte. Chiar patronii lor ii incurajeaza sa faca astfel de manevre ca sa compenseze salariul mic. Acum, iei un taxi si nu stii la ce sa te astepti. La Uber poti vedea poza soferului, masina, feedback-ul altor clienti. Per total, o initiativa binevenita. |
#63
Posted 26 February 2015 - 09:17
Poti împărții costul-ul cursei cu mai multe persoane?Am văzut pe youtube ca da,dar vreau confirmarea celor din București.
|
#64
Posted 26 February 2015 - 09:21
Deja ma orientez dupa o maimuta , si eu sustin economia subterana si concurenta .
|
|
#65
Posted 26 February 2015 - 12:09
Cititi aici "jurnalul" unui calator Uber.
Cum, cand, cat, etc: http://www.cavaleria...uber-bucuresti/ Pentru calator e simplu. Pentru sofer e mai complicat pentru ca sunt acele acte necesare, pentru ca trebuie sa ai masina mai noua de 2005, necolantata, curata, etc. Partea cu calificative de la final e la fel de importanta, pentru ca daca primesti calificative proaste, Uber te poate bana. Daca tu ca si sofer dai 1 stea clientului, trebuie sa-i faci poza ca sa dovedesti - ceea ce poate fi o problema. |
#66
Posted 26 February 2015 - 12:23
lil debul, on 26 februarie 2015 - 09:21, said:
Deja ma orientez dupa o maimuta , si eu sustin economia subterana si concurenta . Edited by ZIGZAG20, 26 February 2015 - 12:23. |
#67
Posted 26 February 2015 - 19:06
Mda , am citit , e atit de heirupist ca te umfla risul , sincer , auzi , calculeaza pretul cum reiese din GPS , sa vedem ce zic aia de la ANAF ca se merge fara aparat atestat metrologic , eu cred ca voi nici nu banuiti ce acte iti trebuie , sa nu mai zic ca harta de la Google e de tot risul.Ar fi multe de spus .
|
#68
Posted 26 February 2015 - 21:57
Chiar te umfla rasul. Vin strainii in Romania, stiu ca in Bucuresti exista Uber si, in loc sa-i toace rechinii de zeci de Euro, il pacaleste GPS-ul cu cativa metri la un tarif de 1,39 lei/km.
De fapt, aici se duce batalia. Taximetristii vor pierde exact clientii premium pe care-i jupuiau la greu. Una e sa vina un strain pe Otopeni si sa deschida aplicatia si alta e sa iasa din aeroport si sa incerce sa gaseasca cel mai cinstit taximetrist rechin. De aia sunt sanse mari ca acest serviciu va fi interzis in cateva luni. Smecherii astia nu vor lasa lucrurile asa. |
#69
Posted 26 February 2015 - 22:10
Una peste alta Uber e o alternativa la celebrele taxiuri.Nu discut despre cat de legala sau ilegala e toata afacerea, dar cred ca asa cum in alte tari functioneaza cu succes sunt sanse sa functioneze si la noi.
De altfel, am citit ca serviciul a fost deja testat de cativa blogari si au fost incantati. Probabil va trebui sa mai treaca ceva timp pana cand se va dezvolta o baza de date cu masini inregistrate pe Uber si vom vedea cat de mult a prins la public.Daca va avea succes, probabil ca cei care se vor urzica cel mai tare vor fi taximetristii care nu vor pupa picior de strain de la/spre aeroport. |
|
#70
Posted 26 February 2015 - 22:16
primuministru, on 26 februarie 2015 - 22:10, said:
probabil ca cei care se vor urzica cel mai tare vor fi taximetristii care nu vor pupa picior de strain de la/spre aeroport. Poate peste vreo 5-10 ani asa cand se inscriu suficient de multi in program, asta daca nu se dovedeste inainte ca serviciul acesta nu este conform cu legislatia din RO si dispare de tot. Edited by gumball3000, 26 February 2015 - 22:17. |
#71
Posted 26 February 2015 - 22:53
Si cum o s-o interzica ? O sa stearga app din PlayStore si AppStore?
|
#72
Posted 26 February 2015 - 22:59
In astfel de cazuri este mai profitabil sa angajezi (tu, ca stat) vreo 2-3 gigei undercover care sa preia comenzi prin uber, apoi sa-i bagi la evaziune fiscala/lipsa de licenta de transportator sau ce alte nereguli mai sunt pe acolo.
Oricum, am inteles ca inca nu este aplicabila nici legea aceea cu autostopistii, trebuie sa mai fie promulgata de presedinte si publicata in Monitorul Oficial pentru a se putea aplica. Edited by gumball3000, 26 February 2015 - 22:57. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users