S5 Duos - discutii generale
Last Updated: Apr 01 2017 07:46, Started by
xaser
, Aug 21 2014 10:48
·
0
#577
Posted 29 May 2016 - 12:58
VladyDrx, on 28 mai 2016 - 14:11, said:
Autonomia a căzut în groapa cu update-ul la Marshmallow. Eu când am plecat de acasă la antrenament aveam 70%, si cand am plecat a consumat bateria cu 2% (adică aveam 68%). Pot sa spun ca autonomia a căzut din lac în puț. Screenshot_2016-05-28-15-07-08.png |
#578
Posted 29 May 2016 - 14:00
Eu aștept următorul update de securitate, ca ăla poate va rezolva problemele
|
#579
Posted 30 May 2016 - 16:37
#580
Posted 30 May 2016 - 18:16
Am observat și eu ca acum nu mai consuma bateria în draci, m-a ținut toată ziua azi, și ținut intensiv.
Edited by VladyDrx, 30 May 2016 - 18:16. |
#581
Posted 02 June 2016 - 16:29
Am observat de unde este atâta consum de baterie.
uploadfromtaptalk1464877615510.jpg 128.62K 28 downloads uploadfromtaptalk1464877622107.jpg 56.18K 31 downloads Servicii Google Play e de vina. Nu se optimizează deloc, ca se cred astia de la Google superiori si nu trebuie sa-si optimizeze aplicatia care iti are serviciile astea (YouTube, Magazin Play, Google+, etc., care alea măcar se optimizeaza), si cred ca nu consuma baterie. Ei bine eu îi contrazic. Edited by VladyDrx, 02 June 2016 - 16:31. |
#582
Posted 15 June 2016 - 18:04
Salut. Acum mi-am dat seama ca Marshmallow tine mai mult la baterie (mi-am dat seama după aproape o luna de la testare). Totuși, astăzi l-am ținut intens, iar acum am baterie 3%. Va las screen mai jos.
uploadfromtaptalk1466006692953.jpg 38.37K
24 downloads
|
#583
Posted 19 June 2016 - 13:59
Au aparut update-uri, nu vad nimic nou doar Peel smart remote..
|
#584
Posted 19 June 2016 - 14:51
Pai nu era? Ce versiune are updateul?
Edited by badmania98, 19 June 2016 - 14:53. |
#586
Posted 19 June 2016 - 18:45
Și eu care mă așteptam ca nu se vor mai lansa update-uri pentru optimizare așa de des. Văd ca update-urile sunt lunare dacă nu gresesc.
|
|
#587
Posted 21 June 2016 - 19:13
Am primit un update mic (transferul de la CPB1 la CPB2).
uploadfromtaptalk1466529176398.jpg 60.81K
33 downloads
uploadfromtaptalk1466529183090.jpg 26.82K
29 downloads
Edited by VladyDrx, 21 June 2016 - 19:14. |
#588
Posted 14 July 2016 - 19:23
Am primit update la aplicația Muzica (asta înseamnă ca vom avea Android 7.0?).
uploadfromtaptalk1468516981680.jpg 54.45K
16 downloads
uploadfromtaptalk1468516987406.jpg 79.82K
17 downloads
|
#589
Posted 29 July 2016 - 23:00
Salut. Am un " noroc " cu telefonul de cand l-am cumparat.
La achizitionare aveam android 4.4.2 , dupa cateva zile si-a facut upgrade automat la v 5.0 - la cateva zile de la actualizare a inceput sa faca figuri, asa cum scrie in prima mea fise de service : Prima fisa - 19/10/2015 Defect reclamat : " cand vrea sa se conecteze la wifi asteapta aproximativ 1 minut sa se activeze wifi, are momente cand touch-ul se blocheaza, nu preia nici o comanda " - aici acum observ ca ma tras in teapa si nu a adaugat si urmatorul lucru " cateodata cand se da restart la telefon sau il aprinde, intra in modul de recovery mode ". Rezultatul primei fise de service : " update soft, test ok ". La cateva ore de la receptie produs cand sa il aprind, aceeasi problema adica " cateodata cand se da restart la telefon sau il aprinde, intra in modul de recovery mode ". Pentru ca nu am avut de unde sa fac rost de telefon , a durat cateva luni cand am revenit cu el din nou in service (android v 5.0) Fisa 2 - 26/02/2016 Defect reclamat : " are momente cand daca il aprinde telefonul porneste in recovery mode (hard, reset), telefonul a mai fost in service cu fisa 1...0 unde ia fost facut update soft ". Rezultatul fisei : " defectul nu se confirma ". Fisa 3 - 16/06/2016 Defect reclamat : " dupa restart intra in boot recovery mode (atasat poza) Rezultat fisa : " soft - reparat " Dupa fisa 3 , o saptamana a mers perfect , dupa aceea mi sa cerut sa faca upgrade la versiunea 6.0 . Am acceptat si am facut upgrade. A mers o saptamana perfect, apoi iar a aparut problema " cateodata cand se da restart la telefon sau il aprinde, intra in modul de recovery mode ". Fisa 4 - 18/07/2016 Defect reclamat : " ocazional cand telefonul este resetat intra in bootup menu, telefonul a mai fost in fise anterioare cu acelasi defect dar se manifesta in continuare, clientul nu are date importante pe dispozitiv. Rezultat fisa : " refuz garantie " " am sunat clientul, asteapta produsul retur la SW " Pe data de 25/07/2016 am fost sunat de depanero si mi sa spus ca am pierdut garantia pe motiv ca sa umblat la soft si ca nu a venit cu versiunea de soft din fabrica. Ei mi-au zis ca cei de la Samsung ar fi sunat pe ei (Depanero) sa le comunice acest lucru si eu m-au sunat pe mine sa imi zica mai departe acest lucru. Azi 26/07/2016 am fost in showroom emag pentru a ridica telefonul si mi sa dat o gramada de hartii : "proces verbal de constatare garantie anulata " + " nota de constatare " + 3 poze cu telefonul meu. Le-am zis ca m-am saturat sa am telefonul mereu in service si ei au zis ca au facut o sesizare sau ceva de genul la depanero pentru a cere explicatii de ce am primit refuz de garantie, primesc un raspuns maine sau poimaine. Ce sa fac in acest caz ? |
#590
Posted 29 July 2016 - 23:46
Ghiordi, on 29 iulie 2016 - 23:00, said: Salut. Am un " noroc " cu telefonul de cand l-am cumparat. La achizitionare aveam android 4.4.2 , dupa cateva zile si-a facut upgrade automat la v 5.0 - la cateva zile de la actualizare a inceput sa faca figuri, asa cum scrie in prima mea fise de service : Prima fisa - 19/10/2015 Defect reclamat : " cand vrea sa se conecteze la wifi asteapta aproximativ 1 minut sa se activeze wifi, are momente cand touch-ul se blocheaza, nu preia nici o comanda " - aici acum observ ca ma tras in teapa si nu a adaugat si urmatorul lucru " cateodata cand se da restart la telefon sau il aprinde, intra in modul de recovery mode ". Rezultatul primei fise de service : " update soft, test ok ". La cateva ore de la receptie produs cand sa il aprind, aceeasi problema adica " cateodata cand se da restart la telefon sau il aprinde, intra in modul de recovery mode ". Pentru ca nu am avut de unde sa fac rost de telefon , a durat cateva luni cand am revenit cu el din nou in service (android v 5.0) Fisa 2 - 26/02/2016 Defect reclamat : " are momente cand daca il aprinde telefonul porneste in recovery mode (hard, reset), telefonul a mai fost in service cu fisa 1...0 unde ia fost facut update soft ". Rezultatul fisei : " defectul nu se confirma ". Fisa 3 - 16/06/2016 Defect reclamat : " dupa restart intra in boot recovery mode (atasat poza) Rezultat fisa : " soft - reparat " Dupa fisa 3 , o saptamana a mers perfect , dupa aceea mi sa cerut sa faca upgrade la versiunea 6.0 . Am acceptat si am facut upgrade. A mers o saptamana perfect, apoi iar a aparut problema " cateodata cand se da restart la telefon sau il aprinde, intra in modul de recovery mode ". Fisa 4 - 18/07/2016 Defect reclamat : " ocazional cand telefonul este resetat intra in bootup menu, telefonul a mai fost in fise anterioare cu acelasi defect dar se manifesta in continuare, clientul nu are date importante pe dispozitiv. Rezultat fisa : " refuz garantie " " am sunat clientul, asteapta produsul retur la SW " Pe data de 25/07/2016 am fost sunat de depanero si mi sa spus ca am pierdut garantia pe motiv ca sa umblat la soft si ca nu a venit cu versiunea de soft din fabrica. Ei mi-au zis ca cei de la Samsung ar fi sunat pe ei (Depanero) sa le comunice acest lucru si eu m-au sunat pe mine sa imi zica mai departe acest lucru. Azi 26/07/2016 am fost in showroom emag pentru a ridica telefonul si mi sa dat o gramada de hartii : "proces verbal de constatare garantie anulata " + " nota de constatare " + 3 poze cu telefonul meu. Le-am zis ca m-am saturat sa am telefonul mereu in service si ei au zis ca au facut o sesizare sau ceva de genul la depanero pentru a cere explicatii de ce am primit refuz de garantie, primesc un raspuns maine sau poimaine. Ce sa fac in acest caz ? Am patit ceva similar cu acelasi model de telefon (bine, la mine defectul era altul), insa cu garantia "asigurata" de Quick Mobile, nu de Depanero. Am trimis telefonul de 3 ori la ei cu acelasi defect, si bineinteles ca mi l-au dat inapoi nereparat. Am cerut ajutorul ANPC-ului ca sa se solutioneze situatia, am facut 2 plangeri pe site-ul lor si au intrat chiar foarte repede in actiune, desi stiindu-i dintr-o experienta anterioara pe cei de la Quick, nu ma asteptam sa se rezolve ceva. Incearca deci cu ANPC-ul. Intrebarea mea insa ar fi daca ai incercat sa te duci cu el direct la service la Samsung inainte sa apelezi la Depanero. Sau si tie ti-au zis ca si mie, ca asta nu e model de Europa si ca n-au ce sa-i faca? |
#591
Posted 30 July 2016 - 07:23
Probabil o să-i spună că nu este acoperit de garanție și atunci există posibilitatea ca cei care trebuie să-i asigure garanția să specifice că s-a umblat neautorizat în telefon. Cu ANPC văd soluția de rezolvare. Să specifice și timpul total cât a stat telefonul în reparație.
Edited by badmania98, 30 July 2016 - 07:24. |
|
#592
Posted 30 July 2016 - 17:54
viruselworm, on 29 iulie 2016 - 23:46, said:
Fa reclamatie la ANPC. In mod normal, la a treia trimitere in service cu acelasi defect, dat fiind ca s-a intors tot nerezolvat, ar fi trebuit fie sa-ti dea banii inapoi, fie sa-ti inlocuiasca produsul. Am patit ceva similar cu acelasi model de telefon (bine, la mine defectul era altul), insa cu garantia "asigurata" de Quick Mobile, nu de Depanero. Am trimis telefonul de 3 ori la ei cu acelasi defect, si bineinteles ca mi l-au dat inapoi nereparat. Am cerut ajutorul ANPC-ului ca sa se solutioneze situatia, am facut 2 plangeri pe site-ul lor si au intrat chiar foarte repede in actiune, desi stiindu-i dintr-o experienta anterioara pe cei de la Quick, nu ma asteptam sa se rezolve ceva. Incearca deci cu ANPC-ul. Intrebarea mea insa ar fi daca ai incercat sa te duci cu el direct la service la Samsung inainte sa apelezi la Depanero. Sau si tie ti-au zis ca si mie, ca asta nu e model de Europa si ca n-au ce sa-i faca? Nu mi-a zis nimic ca nu poate sa il faca, pur si simplu stateam mereu 15 zile fara telefon cat el era in service, cand venea "reparat" la cateva zile pateam aceeasi chestie ... badmania98, on 30 iulie 2016 - 07:23, said:
Probabil o să-i spună că nu este acoperit de garanție și atunci există posibilitatea ca cei care trebuie să-i asigure garanția să specifice că s-a umblat neautorizat în telefon. Cu ANPC văd soluția de rezolvare. Să specifice și timpul total cât a stat telefonul în reparație. Edited by Ghiordi, 30 July 2016 - 17:55. |
#593
Posted 30 July 2016 - 17:59
Ghiordi, on 30 iulie 2016 - 17:54, said:
Deci eu am cumparat telefonul de la emag Constanta, deci l-am dus direct la ei la showroom ... iar cei de la emag am inteles ca au parteneriat cu depanero... Nu mi-a zis nimic ca nu poate sa il faca, pur si simplu stateam mereu 15 zile fara telefon cat el era in service, cand venea "reparat" la cateva zile pateam aceeasi chestie ... Pai deja mi-a anulat garantia ! la ultima fisa de service mi-a venit certificatul de garantie anulat plus alte hartii prin care imi comunica ca sa anulat garantia pe motiv ca sa umblat neautorizat in soft. |
#594
Posted 30 July 2016 - 18:56
Umblare neautorizată în soft = root. Deci asta e cea mai penibila scuza. Adică eu abia reușesc sa-mi rootez telefonul, iar ție îți zice ca ai umblat neautorizat în soft, dar tu n-ai făcut așa. Și serios acum, doar cei care care își rooteaza telefonul umbla în soft. Și părerea mea e tot aceeași, du-te la ANPC.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users