Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Codurile rutiere din Austria, Italia, Franta, Polonia, Cehia ...
Ultima postare: aug 10 2017 01:51, Inițiat de
dfani511
, mai 06 2014 14:34
·
0
#2
Publicat: 06 mai 2014 - 16:05
Nu stiu sa iti spun daca titlul cartilor e ca si la noi, in sensul ca e simplu "codul rutier" sau "noul cod rutier". Sper sa te ajute, totusi, link-uri catre site-uri unde gasesti codurile rutiere respective:
Code de la route in Franta! Codice della strada in Italia. Straßenverkehrsordnung in Austria. Kodeks drogowy in Polonia. Codul Rutier din Cehia il poti cumpara de aici, sau il poti citi aici, sau aici. Editat de Venboteam, 06 mai 2014 - 16:13. |
#7
Publicat: 15 ianuarie 2015 - 18:06
Eram interesat de radare, am gasit doar asta:
Quote driver who uses a device interfering the operation of devices used for measurementof the driving speed of the vehicles; Si, pt ca tot am citit (pe diagonala), pun ce-i mai interesant... scutesc "munca" altora. Quote
Art. 182. (1) Who exceeds the permitted maximal speed shall be fined as follows: 1. for exceeding up to 2 km/h - 5 levs; 2. for exceeding from 20 to 30 lm/h including - 10 levs; 3. for exceeding from 30 to 40 km/h including - 20 levs; 4. for exceeding from 40 to 50 km/h including - 30 levs; 5. (amend. SG 85/04) for exceeding over 50 km/h - 70 levs. (2) (new – SG 43/02, amend. SG 85/04) When the offence of para 1, items 4 and 5 is committed for second time, the penalty shall be a fine of 150 levs and deprivation from rightto drive motor vehicle for a term of 3 months. Si nu pot sa nu remarc faptul ca bulgarii sunt mult mai destepti decat noi si-au pastrat in lege bucata asta: Quote Art. 22. (1) The driver of a vehicle must not drive, without valid reason, with a too low speed, thus obstructing the traffic of the other vehicles. (2) Driver of a vehicle which goes with a low speed, thus causing the formation of a column of vehicles, must let them through at the first possibility. (3) Prohibited to the driver of a vehicle shall be to drive with a low speed without switched on emergency lights. Editat de Barboso, 15 ianuarie 2015 - 18:08. |
#10
Publicat: 08 iulie 2015 - 13:52
Speedo, on 16 ianuarie 2015 - 16:25, said:
Ai inteles corect, se pot folosi detectoarele. Este de remarcat de asemenea valoarea mica a amenzilor si faptul ca nu se retine carnetul pentru viteze peste 50Km/h fata de limita. Amenda este ~161Lei (1leva = ~2,3Lei) Sigur mai e in vigoare din 2004 ? Nu sunt modificari ? In alte tari au crescut mai mult decat dublu amenzile.. Macar daca stiam asta in 2010, ca nu se ia permisul, nu dadeam "spaga" la un "talhar" de militian care a vrut sa-mi ia permisul ca aveam 44km/h in plus (nici macar nu aveam 10 km/h in plus !! aveam si detectorul) Oricum nu am mai vazut de peste 4ani "talharii" . Editat de mihaiC1, 08 iulie 2015 - 14:19. |
|
#11
Publicat: 08 iulie 2015 - 14:30
Cipiotul, on 09 ianuarie 2015 - 11:33, said:
stie careva vreo sursa a codului rutier in Suedia? am condus cateva luni acolo tinand cont de regulile invatate in RO, dar sunt curios daca au ceva reguli diferite de-ale noastre. multumesc O chestie: avem centuri in spate si trebuie folosite.. la noi nu se folosesc deobicei..la ei se da amenda PS o dif. mica ar fi obtinerea permisului: "conduci cateva luni insotit de un posesor de permis" apoi dai examen... si nu ai voie sa ai evenimente ca nu vezi permis prea repede, nici dupa ce iei permisul cateva luni.. Editat de mihaiC1, 08 iulie 2015 - 14:45. |
#12
Publicat: 14 iulie 2015 - 09:08
@mihaiC1: Da, centura din spate este obligatorie. Insa si radarele sunt fixe si semnalizate din timp. Suficient de mult incat sa cobori de la 140 la 80.
Din ce am vazut in jur cu carnetul, e ca si la noi, numai ca te obliga sa iei simularea de derapaj. Ce spui cu tu cred ca se aplica la adolescenti. Alte diferente ? Editat de vladdy99, 14 iulie 2015 - 09:09. |
#13
Publicat: 14 iulie 2015 - 09:42
Si la noi e obligatorie centura pe orice loc, ca in toata Europa!
In orice stat UE se semnalizeaza radar fix ! Daca nepoata mea , cetatean suedez, a luat permis la peste 25 ani ( oare mai era adolescent?) daca ma mintit.. asta e! Se pune accent pe multa PRACTICA, nu ca la noi Teorie... Nu am inteles : " te obliga sa iei simularea de derapaj" ?? Am sa-mi intreb nepoata de alte dif... ce nu cred ca sunt. Legile doara' sunt aplicate muuult mai riguros! Editat de mihaiC1, 14 iulie 2015 - 09:56. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi