Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
motoare electrice monofazate
Ultima postare: iul 07 2020 14:48, Inițiat de
calin78
, dec 29 2013 12:35
·
0
#19
Publicat: 28 ianuarie 2014 - 20:59
salut. sunt nou pe forum.am o problema cu un motor monofazat de 2,2 kw 3000 rot/min proaspat bobinat care se incalzeste cam in 10 min de mers in sarcina nu foarte grea.oare de ce incalzeste?cel ce la bobinat a spus ca rotorul e un pic mai lung decat normal oare de acolo sa fie buba?si inainte de a se arde tot asa incalzea.precizez ca iam schimbat si rulmentii cand lam bobinat. daca este cineva in masura sami raspunda rog frumos.
|
#25
Publicat: 30 iulie 2014 - 09:54
Acel motor nu va functiona corect la 220V monofazat. Va fi un fel de frectie la un picior de lemn. Se poate incerca astfel: avem 3 bobine. Fiecare bobina are 2 capete scoase afara cu culori diferite rosu , galben si albastru. Se leaga cite un capat al fiecarei bobine impreuna ( un fir rosu, unul albastru si unul galben) Raman 3 fire libere: la rosu si galben aplicam 220V; In plus pe firul rosu legam un capat al unui condensator nepolarizat de cca. 100 microF si 350V, celalalt capat se leaga la firul albastru ramas liber. Astfel am alimentat motorul in stea. Important este ca, capatul comun al bobinelor sa fie conectat ïn "faza" adica sa fie inceputul sau sfirsitul bobinelor. Puterea va fi mica, se va incalzi....dar se va invarti. In varianta legarii in triunghi, incalzirea va fi mai mare. ( probat practic), oricum se recomada montarea ventilatorului si a capacului spate.
|
#26
Publicat: 30 iulie 2014 - 12:33
As mai vrea sa fac inca o remarca, acel motor nu se porneste in sarcina ! Daca spui ca il ai pentru o moara este indicat ca motorul sa se porneasca pe liber adica fara sa ( se puna cerealele ) dupa ce prinde turatie abia apoi poti pune ce anume folosesti tu...
Un motor similar ca al tau am avut si eu de 2.5KW am rezolvat problema cu un condensator de 400V si 200uF recuperat dintr-un TV motorul pornea foarte bine insa daca el a fost proiectat pentru 380v din aia 2.4KW care ai spus ca are motoru o sa ai cam 1KW real ceea ce o sa fie la limita pentru acea moara. Indicat ar fii sa cumperi un motor mono la 3KW sau sa mergi cu motoru la rebobinat sa ti-l faca mono. Am si eu moara de ( uroaie ) si stiu cat conteaza puterea unui motor. |
#27
Publicat: 30 iulie 2014 - 14:24
Exact cum a spus si Lepitir.Motoarele trifazate adaptate la monofazat cu, condensatoare sunt pierdere de vreme.Randamentul scade la mai bine de jumatate iar daca nu se aleg capacitatile potrivite coboara si mai mult putand chiar nici sa nu porneasca in gol.Coroborat cu faptul ca restul energie este transferata in caldura rezulta un motor cu regim de lucru foarte fierbinte , viata foarte scurta,dificultati in pornire si punere in sarcina si factura mare la curent degeaba.
Dar vad ca oricum lumea se incapataneaza sa foloseasca asa. Se mai poate folosi convertizor Monofazat la trifazat Pur sinus dar la puterile de care ai nevoie iti cumperi 20 de motoare monofazate noi (nu china) si oricum si cu aceasta solutie iti scade randamentul binisor dar macar iti merge motorul in parametri. |
#29
Publicat: 31 iulie 2014 - 12:33
Sincer am cautat moara cu ciocanele.....zeci de modele...preturi diferite.... am lasat-o balta.....Un vecin al meu si-a cumparat motor mai vechi (100 ron) si si-a facut singur o moara cu cutite.....care merge...brici...1 dubla de porumb face cam in 3 min cronometrate....motorul este romanesc la 220 nu stiu ce putere are ca nu se mai vede bine pe tablita .
Toata afacerea la dus maxim 300 ron si 1 saptamana de lucru. M-am hotarat sa cumpar motor.....cauta....zeci de modele.....ca unele sunt chinezesti si nu rusesti ca au bobinaj de aluminiu si nu cupru.... am fost prin Doraly sa caut motor monofazic...si multi nu vroiau sa il desfaca in fata mea sa vad bobinajul......decat cativa care cereau peste 400 ron motor de 2,2 kw si 3000 rpm si orice proba ii facea.. Pana la urma am gasit motorul din imagine...cu 300 ron si cu 23 de kg in spate plimbandu-te prin Bucuresti.....dar a meritat...sincer.... Moara e aproape gata .....2-3 zile si o pun la treaba...Revin cu poze... Fișiere atașate |
#30
Publicat: 04 august 2014 - 13:17
Am si eu o morisca facuta cu 4 cutite , actionata de un motor de 3 KW,380V binenteles alimentat la 220,legat in triunghi. porneste an gol cu ajutorul a 3 condensatori de televizor , cred ca 50+50 micro F fiecare .Macina un butoi de 100 litri in max.15min. Am uitat sa mentionez ca are 1500 rot/min si la moara ajung cam 4000,vreau sa spun fulie mare la motor si mica la moara.
Mai am unul de 1,1Kw la 900 rot/min tot trifazic, alimentat binenteles monofazic pe care il folosesc la o batoza ce nu am reusit niciodata sa o infund |
#31
Publicat: 04 august 2014 - 18:55
Am reusit pana la urma sa fac moara ( cu MARELE ajutor din partea vecinului meu)....merge brici....cronometrat galeata de 10 litri din aceea de apa pana intr-un minut....sita de 4 mm.....Investitie.....300 ron motorul....50 transportul....restul de table....am facut rost....si 6 beri Ursus pt vecin .....sa zic 400 ron Total....
E bine ca am asteptat si nu mi-am luat moara cu ciocanele din comert....ruseasca chinezeasca....etc Fișiere atașate |
#32
Publicat: 05 august 2014 - 09:32
Felicitari pentru constructie....dar.... acest sistem cu, cutitele fixate pe axul motorului, va face ca in scurt timp sa cedeze lagarele motorului. Cauza: cutitele nu sunt echilibrate perfect si produc vibratii puternice ( care uneori mai intra si in rezonanta) solicitand rulmentul din motor si locasul in care acesta este fixat in scut. Daca scutul ( capacul ) motorului mai este si din Al., atunci moarte curata...... Acest tip de moara se face cu lagar separat, de obicei cu 2 rulmenti radial-axiali si cu fulie de antrenare.
|
#33
Publicat: 05 august 2014 - 10:33
lepetir, on 05 august 2014 - 09:32, said:
Felicitari pentru constructie....dar.... acest sistem cu, cutitele fixate pe axul motorului, va face ca in scurt timp sa cedeze lagarele motorului. Cauza: cutitele nu sunt echilibrate perfect si produc vibratii puternice ( care uneori mai intra si in rezonanta) solicitand rulmentul din motor si locasul in care acesta este fixat in scut. Daca scutul ( capacul ) motorului mai este si din Al., atunci moarte curata...... Acest tip de moara se face cu lagar separat, de obicei cu 2 rulmenti radial-axiali si cu fulie de antrenare. Multumesc de sfat. Pe moment o las asa pt 10 minute care fac pe saptamana....pe moment.E din fonta capacul cred....23 de kg in total daca era din aluminiu nu cantarea atat....cred "Acest tip de moara se face cu lagar separat, de obicei cu 2 rulmenti radial-axiali si cu fulie de antrenare." trimite-mi niste link-uri poze ceva sa inteleg mai bine cu s-o fac. Pana la urma cred ca o sa caut un ax si o fac cu curea si fulie si am terminat cu balciu.... |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi