Asigurare telefon - prin Vodafone
Last Updated: Mar 11 2017 10:50, Started by
fotojunior
, Feb 08 2013 18:03
·
0
#1
Posted 08 February 2013 - 18:03
Salutare,
Vreau sa va povestesc cum au decurs lucrurile in cazul unei daune la un telefonul Samsung Galaxy S I asigurat la Marsh Broker. In data de 30.02.2013 am avut un accident si am spart ecranul telefonului, avand asigurare Telefon Premium 3 Eur / luna, m-am deplasat la un magazin Vodafone si am cerut lamuriri in legatura cu procedura deschiderii dosarului de dauna. Am fost indrumat sa sun direct asiguratorul intre 9-18, dar intrucat era ora 19.20 am sunat a doua zi si am comunicat telefonic ce s-a intamplat, imediat mi-a fost deschis dosar de dauna si in cca 30 minu am primit pe mail trei variante de telefon pentru a-mi alege una dintre ele si a ma deplasa la un magazin Vodafone pt a-l ridica. Intrucat mi-au oferit LG Optimus L7, HTC Desire X si HTC Windows 8, am refuzat, le-am comunicat pe mail si in aceiasi zi am primit confirmarea de primire a mailului cu solicitarea mea de de a-mi oferii alte variante intrucat cele 3 aveau performante mai slabe decat telefonul avariat. Mi-au raspuns imediat, ca in maxim 7 zile lucratoare voi primii raspunsul daca se ofera o alta lista cu 3 alternative sau ramane aceleiasi oferta. In data de 06.03.2013 am primit o alta lista ce cuprindea LG Optimus L7, HTC One S si Samsung Galaxy S III mini 8G. Am ales HTC One S, am comunicat magazinul de unde vreau sa il ridic si mi-au spus ca din acel moment pot sa ma deplasez la magazinul ales cu aparatul defect Samsung Galaxy S I si incarcatorul acestuia. La magazin am predat epava si am primit telefonul HTC One S nou sigilat cu garantie 24 luni. Sincer, am fost placut surprins cat de repede si de usor a decurs totul. Mentionez ca totul se putea termina intr-o singura zi daca acceptam unul dintre cele 3 telefoane propuse prima data. Deci se poate si in Romania. Respect. Edited by fotojunior, 08 February 2013 - 18:07. |
#2
Posted 08 February 2013 - 18:43
la portocalii a durat o luna reparatia telefonului (tot galaxy s1)
|
#3
Posted 08 February 2013 - 18:54
#4
Posted 08 February 2013 - 19:27
Nu trebuie sa le multumesti celor de la Vodafone, ci celor de la Marsh Broker.....Au alt sistem pus la punct si trateaza altfel clientul.
Te asigur ca daca era Vodafone prin Regenersis, ai fi murit cu ei de gat.Te amanau de te luau dracii.... Edited by cristian0007, 08 February 2013 - 19:31. |
#5
Posted 08 February 2013 - 19:47
HFL, on 08 februarie 2013 - 18:54, said:
Nu te supara...Pe bune??? pe bune. si eu am fost foarte placut surprins si de aceea am relatat acest caz. cristian0007, on 08 februarie 2013 - 19:27, said:
Nu trebuie sa le multumesti celor de la Vodafone, ci celor de la Marsh Broker.....Au alt sistem pus la punct si trateaza altfel clientul. Te asigur ca daca era Vodafone prin Regenersis, ai fi murit cu ei de gat.Te amanau de te luau dracii.... eu nu am multumit celor de la Vodafon, ci doar am relatat cum s-a rezolvat problema. Edited by fotojunior, 08 February 2013 - 19:48. |
#6
Posted 08 February 2013 - 19:50
#7
Posted 08 February 2013 - 19:59
driftking91, on 08 februarie 2013 - 19:50, said:
Ai scris 30.02.2013 în primul post, de-asta ai fost întrebat dacă e ''pe bune''. scuzele mele, mi-a luat-o mintea inainte cu o luna, sau ... vreau sa vina primavara mai repede ... cine stie rectific : accident - 30.01.2013, inlocuit aparatul in - 06.02.2013. ce sa faci... batranetea respect Edited by fotojunior, 08 February 2013 - 20:05. |
#8
Posted 08 February 2013 - 21:14
Eu am luat un S3 pe loc. La 10 l-am scapat, la 12 aveam altul nou
|
#9
Posted 11 March 2017 - 10:50
Am citit acum "Termenii și condițiile Asigurării", iar la excluderi, adică ce nu despăgubește Marsh, sunt o grămadă de articole, printre care:
"i. Pentru niciun Furt sau Deteriorare produsă de Dumneavoastră (sau de orice altă persoană care utilizează Echipamentul Dvs. cu permisiunea Dvs.) printr-o acţiune deliberată sau din neglijenţă" Asta înseamnă că dacă l-am scăpat pe jos si s-a spart display-ul... p.la despăgubire, că e neglijenţă, nu ? Sau dacă mi-l fură unu, e tot neglijență, că n-am avut grijă să nu mi-l fure, și iarăși p.la despăgubire, nu ? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users