Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cosmote!
Last Updated: Jan 22 2013 21:10, Started by
MissR
, Jan 22 2013 20:31
·
0
#1
Posted 22 January 2013 - 20:31
Am o cartela de cosmo , azi am activat o optiune si am si serviciul web&walk ! Faza e ca aveam nevoie de setarile pt acest seriviciu , dupa nenumarate subiecte citite pe forum , am reusit sa activez serviciul si si cand sa obtin setarile primesc mesaj si mi se spune ca pt telefonul meu web&walk nu poate fi activat , pt info relatii cu clientii sau pe site ! La relatii cu clientii e atat dar atat de imposibil sa ajungi incat si cel mai incapatanat si perseverent om renunta in cele din urma ! Am incercat toate posibilitatile sa ajung la relatii cu clientii si de pe un numar de Orange insa totul e in zadar ! Citesc pe site ca acel seriviciu web&walk compatibil cu Lg KU990i , pai si daca e disponibil de ce nu-l pot activa ? Stie cineva o solutie cat de cat salvatoare ? Sau macar am vreo sansa din 1000 sa ajung la RC ??? Ce sa fac ? Am citit o gramada de subiecte pe forum dar nimic nu ma ajuta !
|
#2
Posted 22 January 2013 - 20:40
Măi, cu analfabeții ăștia, mai bine renunți.
Vezi că este un subiect deschis despre acest serviciu, scrie acolo sigur și ce setări trebuie să faci. |
#4
Posted 22 January 2013 - 20:45
Puferiu, on 22 ianuarie 2013 - 20:42, said:
Incearca 1234, apoi 1-5-0. Senseless Puferiu ... vorbeste robotul ala idiot mai mult ca mine in 8 ore de munca ! benis, on 22 ianuarie 2013 - 20:40, said:
Măi, cu analfabeții ăștia, mai bine renunți. Vezi că este un subiect deschis despre acest serviciu, scrie acolo sigur și ce setări trebuie să faci. Am incercat ! Crede-ma ca am introdus toate numerele posibile ca sa ajung la RC si am trimis tot felul de mesaje ca sa pot sa obtin setarile ! Cand sun la 1234 imi apare : "Redirectionare activata" ! Sa fie aia problema ? |
#6
Posted 22 January 2013 - 20:50
MembruAnonim, on 22 ianuarie 2013 - 20:46, said:
1234....1-3-3-0 Dupa 1-3-3-0 imi spune asa : Daca vrei sa activezi optiunea nu stiu care apasa , daca o vrei pe cealalta apasa , si daca vrei sa revii la meniul anterior mai apasa odata ! E prea greu macar sa ma puna in asteptare , stau la coada pana la 23:00 da sa raspunda naibii cineva ! Nevertheless multumesc pt raspuns ! |
#7
Posted 22 January 2013 - 20:52
Ai incercat cu 1-5-0 si nu ai reusit ?
"ajutati-ma, dar nu vreau sa fiu ajutat" ? |
#8
Posted 22 January 2013 - 20:53
Da un restart la telefon si ia setarile wnw din nou. Pentru setari atomate trimite textul DA la 9691.
Setarile manuale wnw sunt urmatoarele: Creati un profil cu numele:Webnwalk APN (Access Point Name):wnw Nume utilizator:wnw Parola:wnw Pagina de start: http://m.webnwalk.ro Autentificare: Normala Selectati profilul ca implicit(activ) la setari internet si setari java Opriti si reporniti telefonul. |
#9
Posted 22 January 2013 - 20:55
#10
Posted 22 January 2013 - 21:02
Dar ai asteptat sa termine ce are de spus ? Apoi te preia un operator, daca e disponibil.
Edited by Puferiu, 22 January 2013 - 21:03. |
|
#11
Posted 22 January 2013 - 21:10
Puferiu, on 22 ianuarie 2013 - 21:02, said:
Dar ai asteptat sa termine ce are de spus ? Apoi te preia un operator, daca e disponibil. Serviciul este momentan indisponibil , reincearca mai tarziu ! De azi cam de pe la 12 asa reincerc ! cred ca aia au liber VladPaul74, on 22 ianuarie 2013 - 20:53, said:
Da un restart la telefon si ia setarile wnw din nou. Pentru setari atomate trimite textul DA la 9691. Setarile manuale wnw sunt urmatoarele: Creati un profil cu numele:Webnwalk APN (Access Point Name):wnw Nume utilizator:wnw Parola:wnw Pagina de start: http://m.webnwalk.ro Autentificare: Normala Selectati profilul ca implicit(activ) la setari internet si setari java Opriti si reporniti telefonul. Am ceva de genul la puncte de acces : Tipul conexiunii : Purtator ( GPRS/UMTS) Autentificare (Fara autentificare/PAP/CHAP) Nume utilizator Parola APN Le-am completat pe toate si cu GPRS si UMTS si PAP si CHAP si tot degeaba ! gresesc ? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users