Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
intrebare ulei
Last Updated: Feb 23 2019 13:21, Started by
george5110
, Jul 18 2012 21:15
·
0
#1
Posted 18 July 2012 - 21:15
daca in manualul masinii scrie ca trebuie sa folosesc ulei "ACEA A3 sau superior" pot sa pun un ulei cu "ACEA A5/B5"?
superior se refera la literele dupa "A"? sau superior ca si calitate? am cautat pe net ce inseamna ACEA , da tot nu m-am lamurit. scuze daca e o intrebare tampita pentru unii. |
#3
Posted 18 July 2012 - 21:51
si raspunsu la intrebarea mea?
fara suparare, da nu vreau sa imi dau doctoratu in uleiuri de motor. vreau un simplu raspuns, de la cineva care se pricepe. am scris ca am cautat si eu pe google da nu am inteles nimic. |
#4
Posted 18 July 2012 - 21:58
Norma Acea in a 2-a jumatate a paginii zice
ACEA A5/B5 Intruneste conditiile de vascozitate redusa impuse de normele A1/B1 Intruneste conditiile de calitate A3/B4 HTHS 2.9 ≈ 3.5 mPa, performante superioare normelor A1/B1 Deci raspunsul este da! |
#5
Posted 18 July 2012 - 22:10
prefer un raspuns de la cineva care intelege ce e cu normele astea.
articolu ala l-am gasit si eu. repet: de cautat pe google am cautat si eu. ce inseamna superior la A3? |
#7
Posted 18 July 2012 - 23:52
dan84, on 19th July 2012, 00:03, said: Nu stii ce inseamna superior? cand e vorba de ulei nu. nu stiu daca A1 e superior la A5 spre ex sau invers. (spre ex clasa energetica A e mai buna decat C) poti sa nu te mai bagi aiurea in seama si a 3 oara? stiu ca o sa iti vina greu, da te rog eu incearca si abtine-te!!!!!!!!! Edited by george5110, 18 July 2012 - 23:52. |
#8
Posted 19 July 2012 - 11:11
ACEA A5/B5 și A1/B1 și A2/B2 sunt uleiuri subțiri. Nu se folosesc decât în aplicații pentru care fabricantul le recomandă explicit.
Îs mizerii, oricum. Tu ar trebui să folosești un ulei A3/B4. Chestiile astea îți sunt explicate în .pdf-ul la care a pus link alexa, la pagina 5. Quote A1/B1 Stable, stay-in-grade oil intended for use at extended drain intervals in gasoline engines and car & light van diesel engines specifically designed to be capable of using low friction low viscosity oils with a high temperature / high shear rate viscosity of 2.6 mPa*s for xW/20 and 2.9 to 3.5 mPa.s for all other vi scosity grades. These oils are unsuitable for use in some engines. Consult owner manual or handbook if in doubt. A3/B3 Stable, stay-in-grade oil intended for use in high perform ance gasoline engines and car & light van diesel engines and/or for extended drain intervals where specified by the engine manufacturer, and/ or for year-round use of low viscosity oils, and/or for severe operating conditions as defined by the engine manufacturer. A3/B4 Stable, stay-in-grade oil intended for use in high perfo rmance gasoline and direct injection diesel engines, but also suitable for applications described under A3/B3. A5/B5 Stable, stay-in-grade oil intended fo r use at extended drain intervals in high performance gasoline engines and car & light van diesel engines designed to be capable of using low friction low viscosity oils with a High temperature / High shear rate (HTHS) viscosity of 2.9 to 3.5 mPa.s. These oils are unsuitable for use in some engines. Consult owner manual or handbook if in doubt. pdf-ul e emis chiar de ACEA. Uleiurile A3/B3-4 au vâscozitate HTHS > 3,5 centipoise. Vezi pagina 7, rubrica 1.3 din tabel. Deci când îi dai în goarnă prin oraș pe căldura asta și apa e în 100 de de grade, cu un A5/B5 nu te văd bine. |
#9
Posted 19 July 2012 - 12:37
Pejeu, on 19th July 2012, 12:11, said: Deci când îi dai în goarnă prin oraș pe căldura asta și apa e în 100 de de grade, cu un A5/B5 nu te văd bine. daca imi fierbe apa la motor nici eu nu ma vad bine indiferent de ulei. de ce ar creste apa peste 90 de grade cat e normal? totusi de ce zice A3 sau superior? nu exista nimic superior? puteau sa scrie A3 simplu si gata. |
#10
Posted 19 July 2012 - 13:05
george5110, on 19th July 2012, 00:52, said: nu stiu daca A1 e superior la A5 spre ex sau invers. (spre ex clasa energetica A e mai buna decat C) Eu am tras o privire scurta si m-am lamurit. Edited by Tipiric, 19 July 2012 - 13:05. |
|
#11
Posted 19 July 2012 - 13:45
Tipiric, on 19th July 2012, 14:05, said: Daca te-ai fi obosit 30 de secunde sa citesti linkul ala de la dan84 ai fi inteles ce inseamna A, B, C, E si cifrele care le insotesc, asa ai pierdut doua zile si tot n-ai inteles nimic. Eu am tras o privire scurta si m-am lamurit. pai zi si mie "lamuritule" care norma e superior la A3? chiar nu citeste nimeni intrebarea initiala, ci toti se apuca sa comenteze aiurea? Edited by george5110, 19 July 2012 - 13:46. |
#13
Posted 19 July 2012 - 20:53
george5110, on 19th July 2012, 14:45, said: pai zi si mie "lamuritule" care norma e superior la A3? chiar nu citeste nimeni intrebarea initiala, ci toti se apuca sa comenteze aiurea? Ți s-a explicat. A5/B5 e pentru alte aplicații. C1, C2, C3, E2, E4, E6, E7 etc. sunt pentru alte aplicații. Trebuie să folosești ACEA A3/B4. A3-10/B4-10 (2010) succede A3/B4-08, -07, -04 și ar trebui să fie mai sever. Dar faptul că un ulei e certificat doar A3/B4-04 nu înseamnă că nu ar fi putut îndeplini și A3/B4-07, de exemplu, dacă ar fi fost supus pentru recertificare. |
#14
Posted 20 July 2012 - 19:14
cea mai importanta e norma motorului, pe urma API cred eu si dupa, ACEA.
|
#15
Posted 20 July 2012 - 19:58
m-am lasat pagubas. pun direct ACEA A3.
nu a stiut nimeni sa imi spuna ce inseamna "superior". cred ca inginerii care au proiectat masina stiu mai putin despre ulei, decat unii de pe aici.... |
|
#16
Posted 21 July 2012 - 15:42
Hai ma ca imi fac eu pomana cu tine.
Literele A,B,C,E reprezinta tipul motorului: A : motoare pe benzina B : motoare Diesel C : motoare echipate cu Filtru de Particule sau sisteme postcombustie E : motoare grele Cifrele 1,2,3,4,5,6,7 reprezinta nivelul tehnic de performanta unde 1 este cel mai slab si 7 cel mai performant. Adica, sa intelegi mai bine, 7 este mai superior decat 1, A7 este cel mai superior iar A1 este cel mai inferior. P.S.: Nu incepe iar sa intrebi ce inseamna superior, inferior, litere, cifre, etc. Pentru asta exista DEX. |
#17
Posted 21 July 2012 - 16:02
george5110, on 18th July 2012, 22:15, said: daca in manualul masinii scrie ca trebuie sa folosesc ulei "ACEA A3 sau superior" pot sa pun un ulei cu "ACEA A5/B5"? Pune A3 ! A5 se pune doar in motoare care au specificata clar in carte norma asta. Cred ca ai un motor ceva mai vechi pe benzina, adica de conceptie mai veche de 10 ani. Este ? Ia baga aici si marca/tipul ! Incearca sa intelegi ce-a postat userul Pejeu in topicul asta si nu-ti mai pune atatea intrebari existentiale. A5 s-a inventat in principal pentru consum redus de combustibil, insa nu este pentru orice motor. Pe de alta parte, norma A3 nu este depasita/inferioara si sunt o groaza de motoare care merg cu asa ceva. Edited by cristi.r, 21 July 2012 - 16:04. |
#18
Posted 21 July 2012 - 17:03
cristi.r, on 21st July 2012, 17:02, said: Cred ca ai un motor ceva mai vechi pe benzina, adica de conceptie mai veche de 10 ani. Este ? Ia baga aici si marca/tipul ! asa-i. Kia ceed. care s-a lansat in 2007. a mea e mai noua. e de conceptie veche rau de tot. e asa de veche incat e cel mai puternic 1.4 normal aspirat. am deja, de un an, asemenea ulei in masina. anu asta vroiam sa pun acelasi ulei, da de curiozitate m-am uitat in carte, si am vazut e o problema de compatibilitate, de asta am intrebat. de luat foc masina, cum ziceau unii pe aici, is sigur ca nu o sa se intample.... rog un moderator sa steaga / macar sa inchida topicul asta. ca au spus unii niste ineptii de numa numa... poate mai citesc si altii si chiar ii cred. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users