CLIMATRONIC SKODA OCTAVIA
Last Updated: Aug 31 2012 22:18, Started by
cornel1111111
, Feb 12 2012 10:37
·
0
#1
Posted 12 February 2012 - 10:37
Buna am ceva prob. cu incalzirea la masina. Masina este o Skoda Octavia 1.6 mpi din 2003, dotata cu climatronic. De trei zile, in mers, am pierdut caldura. Mentionez ca in mersul turat, peste 3000 rot/min, masina baga caldura super, problema apare la turatii joase, nu mai baga deloc caldura. Si fiind o masina pe benzina, nu pot sa merg cu ea la turatii mari din principii economice. Va multumesc
|
#2
Posted 12 February 2012 - 11:09
cornel1111111, on 12th February 2012, 10:37, said: Buna am ceva prob. cu incalzirea la masina. Masina este o Skoda Octavia 1.6 mpi din 2003, dotata cu climatronic. De trei zile, in mers, am pierdut caldura. Mentionez ca in mersul turat, peste 3000 rot/min, masina baga caldura super, problema apare la turatii joase, nu mai baga deloc caldura. Si fiind o masina pe benzina, nu pot sa merg cu ea la turatii mari din principii economice. Va multumesc |
#3
Posted 12 February 2012 - 11:49
#4
Posted 12 February 2012 - 11:54
chiar si climatronic fiind tot cu apa calda se face incalzirea, cel putin asa am vazut la mai multe modele!
O problema similara cu a ta am intalnit la o alta masina ,nu conteaza marca, problema era la distribuitorul de caldura, care impartea caldura pe zone..stanga dreapta! nu mai lucra cum trebuie si trimitea aer cald doar intr-o parte a masinii sau chiar deloc! desi acul indica 90C Edited by Al3csutzul, 12 February 2012 - 11:55. |
#5
Posted 12 February 2012 - 11:59
Al3csutzul, on 12th February 2012, 11:54, said: chiar si climatronic fiind tot cu apa calda se face incalzirea, cel putin asa am vazut la mai multe modele! O problema similara cu a ta am intalnit la o alta masina ,nu conteaza marca, problema era la distribuitorul de caldura, care impartea caldura pe zone..stanga dreapta! nu mai lucra cum trebuie si trimitea aer cald doar intr-o parte a masinii sau chiar deloc! desi acul indica 90C |
#6
Posted 12 February 2012 - 12:18
cornel1111111, on 12th February 2012, 11:59, said: Dar de ce imi incalzeste la turati mari perfect, si la turatii sub 2000 nimic? poate sa fie apa si la 100 de grade ca nimic nu se intampla la turatii joase.Doar la peste 3000 de ture. sa fie ceva infundat si la 3000 sa mai scape ceva aer cald? |
#7
Posted 12 February 2012 - 12:27
doru700, on 12th February 2012, 12:18, said: atunci verificati climatronicul cu un tester auto ,posibil motorasele cu dirijarea aerului se intampla sa mai ramana blocate , |
#8
Posted 12 February 2012 - 12:45
cornel1111111, on 12th February 2012, 12:27, said: Dar aerul este dirijat bine, oriunde vreau eu , acolo este dirijat, problema e ca il dirijez rece, cand eu il vreau dirijat cald:) |
#9
Posted 12 February 2012 - 12:48
Se manifesta si pe Auto si pe Manual ? E ciudata problema ta. Eu zic asa:
- E posibil sa se fi dus senzorul de temperatura interioara, sa-si calculeze eronat temperatura, nu stiu cum se manifesta cand se intampla asta, e doar o presupunere, dar daca e asa cum de atunci cand mergi la turatii ceva mai mari isi revine ? Ciudat. - Din cate stiu modul Econ (butonul) opreste compresorul aerului conditionat, pentru economie, cum reiese si din numele lui, nu stiu daca are legatura si cu turatia motorului, adica sa-ti bage mai putina caldura la turatii mici facand el niste deductii logice de ce mergi asa. Nici nu stiu daca-l utilizezi. - Filtru de polen in ce stare e ? Cand l-ai schimbat ultima oara ? Poate fi si de aici problema. - La Mercedes, BMW si altele, cu siguranta si la grupul VAG, exista un mod de diagnoza al climatronicului, prin apasarea simultana a unor butoane intri in el, acolo iti arata anumite informatii, cauta pe net detalii despre asta, e posibil sa te ajute, in functie de ce informatii primesti ceri pareri pe forumuri mai specializate. - In final, daca nu reusesti, la reprezentanta pentru o constatare, n-ar trebui sa coste mult (doar constatarea), reparatia ti-o faci unde consideri in functie de gravitate. Succes ! Edit: Vad intre timp ca cineva ti-a dat un raspuns mai exact Edited by alex-softpedia, 12 February 2012 - 12:50. |
#10
Posted 12 February 2012 - 12:53
- incearca o aerisire a instalatiei de racire. daca tot nu merge:
- schimba caloriferul, este infundat |
|
#11
Posted 13 February 2012 - 11:53
Esti sigur ca apa are 90 de grade?Nu indica eronat indicatorul din bord? Pune mina pe furtunurile de la apa si-ti dai seama de temperatura apei.La 90 grade nu prea poti tine mina pe furtune. Asa ca o curiozitate nu cumva "ai dat sau ai primit" curent pentru a porni masina? |
#12
Posted 17 February 2012 - 20:17
gabriel17, on 13th February 2012, 11:53, said: Esti sigur ca apa are 90 de grade?Nu indica eronat indicatorul din bord? Pune mina pe furtunurile de la apa si-ti dai seama de temperatura apei.La 90 grade nu prea poti tine mina pe furtune. Asa ca o curiozitate nu cumva "ai dat sau ai primit" curent pentru a porni masina? |
#13
Posted 27 February 2012 - 21:03
Am fost la alt service, m-a pus dracu', de acolo am adus-o mai stricata. Nu au gasit nimic in neregula la instalatia de incalzire, mi-au dat raspunsul ca ar fi de vina pompa de apa si de aceea nu da aer cald la turatii joase. Ma intreb, daca nu e buna pompa, atunci motorul nu ar trebui sa aiba o racire deficitara si in consecinta sa imi incalzeasca , la deal de exemplu? Venind spre casa din service, constatam ca acceleratia im joaca feste, daca apasam prea repede acceleratia, imi murea motorul. Am dus-o la alt service, cred ca le-am luat pe toate din oras, la diagnoza a iesit supapa EGR cu probleme, costul de schimb: 500 lei. Sper sa o repare ca nu mai stiu unde sa o duc, noroc ca mai am o masina, un golf 2 turbo diesel 1.6 din 88, pe asta nu l-am vazut defect de cand este la mine(4 ani) si il folosesc in stil "barbar", adica car de toate, merg pe drumuri de tara, forestiere, etc., si nu am nici un bai cu el. In concluzie, geaba am masina cu dotari aproape full ca tot cu o rabla din secolul trecut imi fac necazul:))
|
#14
Posted 28 February 2012 - 15:20
cornel1111111, on 27th February 2012, 21:03, said: Ma intreb, daca nu e buna pompa, atunci motorul nu ar trebui sa aiba o racire deficitara si in consecinta sa imi incalzeasca , la deal de exemplu? |
#15
Posted 28 February 2012 - 19:52
daca nu ar functiona pompa eu zic ca ar creste temperatura in mod excesiv
cu EGR poate ca ar merge curatat d-aia e buna o diagnoza, sa ai un punct de plecare....daca stie mesterul sa interpreteze rezultatul geamurile...poate o siguranta arsa.... |
|
#16
Posted 02 March 2012 - 10:25
La aia de spuneam mai sus functiona pompa dar scapa apa pe undeva de ajunsese cam golisor radiatorul.
|
#17
Posted 02 March 2012 - 10:44
@cornel1111111 de unde esti? Cauta pe cineva cu VCDS si fa un log in mers pe climatronic si posteaza-l aici. Fara un log ne dam cu parerea aiurea. Poate nimerim, poate nu, doar ca sunt banii tai in joc.
|
#18
Posted 02 March 2012 - 22:02
DarkAngelBv, on 2nd March 2012, 10:44, said: @cornel1111111 de unde esti? Cauta pe cineva cu VCDS si fa un log in mers pe climatronic si posteaza-l aici. Fara un log ne dam cu parerea aiurea. Poate nimerim, poate nu, doar ca sunt banii tai in joc. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users