ordine operatii la decuplare
Last Updated: May 22 2012 18:03, Started by
nmg
, Aug 10 2011 12:27
·
0
#1
Posted 10 August 2011 - 12:27
Am auzit de doua variante de lucru la decuplarea semiremorcilor de capul tractor:
prima: 1. Cuplare frana de parcare pe capul tractor / semiremorca 2. Decuplare sa 3. Ridicat semiremorca pe picioare 4 . etc ... a doua: 1. Cuplare frana de parcare pe capul tractor / semiremorca 2. Ridicat semiremorca pe picioare 3. Decuplare sa 4. etc ... Cele doua variante difera prin faptul ca la prima intai se decupleaza saua (de la levier) si apoi se ridica remorca pe picioare iar la cea de-a doua intai se salta remorca si apoi se decupleaza. Care ar fi varianta si ordinea corecta ? |
#2
Posted 10 August 2011 - 12:46
Prima. Gandeste-te ca daca nu decuplezi si ridici intai semiremorca se ridica si capu tractor. Deci intai decuplezi si dupaia ridici
|
#3
Posted 10 August 2011 - 12:47
tragi siguranta, ridici din perne, lasi picioarele de la vagon jos, lasi putin din perne pana se desprinde cupla, mergi putin inainte, deconectezi cablurile si gata...
|
#4
Posted 10 August 2011 - 12:54
RazvanBV91, on 10th August 2011, 13:46, said: Prima. Gandeste-te ca daca nu decuplezi si ridici intai semiremorca se ridica si capu tractor. Deci intai decuplezi si dupaia ridici coracao, on 10th August 2011, 13:47, said: tragi siguranta, ridici din perne, lasi picioarele de la vagon jos, lasi putin din perne pana se desprinde cupla, mergi putin inainte, deconectezi cablurile si gata... Heh, daca ai suspensie reglabila e usor dar nu sunt sigur ca o sa am parte de asa ceva |
#6
Posted 13 August 2011 - 09:49
Toate camioanele au perne de aer, deci o sa poti sa salti din perne ca sa-ti fie mai usor cand lasi picioarele jos. Ai telecomanda langa scaunul soferului in stanga. Apesi butonul din mijloc de sus si dupa aia sageata in sus. Decuplezi si dupa aia dai egalizare si apesi din nou butonul de sus ca sa 'opresti' telecomanda. E indicat sa o salti putin mai mult ca nu stii cine va prelua remorca si e greu sa salti picioarele daca ai vagonul incarcat sau ai probleme cu reductorul, si nu vrei sa ai frigiderul plin cu un anume sortiment de carne...
Drumuri bune. |
#7
Posted 30 October 2011 - 09:28
salutare . nu prea am avut timp sa intru pe forum ca nu am net in permanenta dar cea mai simpla modalitate si usoara si de siguranta de a decupla vagonul este urmatoarea .....
-se trage frana de mana la tractor, -se lasa vagonul la maxim din perne jos -se trage piedica,levierul de siguranta -se lasa picioarele jos fara a se ridica mai mult decit este nevoie, -se decupleaza conductele de aer si cablurile electrice . -la iesirea de sub vagon ..... se merge in fata pina ce busonul rezervorului este in coltul vagonului.... -se lasa la maxim din perne jos tractorul si se iese complet de sub vagon .. Bafta |
#8
Posted 16 November 2011 - 21:08
ginoxxx, on 12th August 2011, 20:49, said: Toate camioanele au perne de aer, deci o sa poti sa salti din perne ca sa-ti fie mai usor cand lasi picioarele jos. Ai telecomanda langa scaunul soferului in stanga. Apesi butonul din mijloc de sus si dupa aia sageata in sus. Decuplezi si dupa aia dai egalizare si apesi din nou butonul de sus ca sa 'opresti' telecomanda. E indicat sa o salti putin mai mult ca nu stii cine va prelua remorca si e greu sa salti picioarele daca ai vagonul incarcat sau ai probleme cu reductorul, si nu vrei sa ai frigiderul plin cu un anume sortiment de carne... Drumuri bune. Destul de vechi topicul dar totusi mai merge un reply. Nu toate camioanele au perne de aer pentru ca exista si pe arcuri, spre exemplu capetele 4x4 sau 6x4 etc. Stiu ca nu asta era esenta topicului dar m-am gandit ca sunt oameni care nu stiu aceste lucruri si mai bine sa nu-i inducem in eroare. Bafta ! |
#9
Posted 26 February 2012 - 15:24
porcius, on 16th November 2011, 21:08, said: Stiu ca nu asta era esenta topicului dar m-am gandit ca sunt oameni care nu stiu aceste lucruri Cand cuplati semiremorca lasati dracului tractorul jos la maxim si nu mai stergeti vaselina de pe cupla pe partea din fata a semiremorcii ca se murdaresc furtunurile si cablurile de vaselina care vaselina va pata toate hainele celor care mai umbla pe acolo!!! Cand ridicati sau coborati picioarele semiremorcii vedeti ca manivela poate fi cuplata in doua viteze ca sa zic asa!Nu mai fortati pe viteza mare sa ridicati semiremorca pe picioare ca se strica angrenajele si nu le schimba nici dracu pana ce semiremorca va fi casata.Caz in care pentru a cupla sau decupla semiremorca va dura o vesnicie. |
#10
Posted 22 May 2012 - 18:03
Iata instructiuni de cuplare si decuplare cap tractor/remora:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CfEdLsJtW_s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Kortana, 22 May 2012 - 18:03. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users