Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Jurnal de bord Toyota Avensis 1.8vvt-i
#1064
Publicat: 04 aprilie 2018 - 07:32
Legi, on 04 aprilie 2018 - 07:16, said:
Felicitari pt achizitie! Eu tot mai sper ca vor introduce Camry si pe piata europeana. Asa se aude. Referitor la materiale se pare ca e oarecum generala treaba. Discutam cu un prieten aseara si spunea ca Arteonul are materiale gen carton presat. Nu sunt fan VW. Am avut un Passat de serviciu și era o mașină tristă. Consider că arteon nu are ce căuta în gama vw. Dar "un prieten spune că arteon are materiale gen carton presat" mi se pare discuție de persoane fără legătură cu industria auto |
#1066
Publicat: 04 aprilie 2018 - 08:38
Legi, on 04 aprilie 2018 - 08:29, said:
Parerea era a unui inginer, director de service la Toyota si Iveco. te rog să testezi măcar vizual mașina și să ne spui dacă susții același lucru. repet, consider că arteon nu are ce căuta în gama VW, dar asta este altă discuție. p.s.: din carton presat probabil că e parchetul lui |
#1070
Publicat: 06 aprilie 2018 - 18:13
Astazi a fost o zi productiva. Am reusit sa spal ambele masini, am schimbat pompita de la stopitoarele parbrizului (cea veche era moarta, acum totul e ok). Ieri am lansat comanda de parbriz nou, in max 2 saptamani ar trebui sa fie montat pe masina. Maine o incalt de vara.
Altfel, all good, nu-mi vine inca sa cred ca urmeaza s-o vand.. Editat de closchkutza, 06 aprilie 2018 - 18:14. |
#1071
Publicat: 06 aprilie 2018 - 19:58
closchkutza, on 06 aprilie 2018 - 18:13, said:
Astazi a fost o zi productiva. Am reusit sa spal ambele masini, am schimbat pompita de la stopitoarele parbrizului (cea veche era moarta, acum totul e ok). Ieri am lansat comanda de parbriz nou, in max 2 saptamani ar trebui sa fie montat pe masina. Maine o incalt de vara. Altfel, all good, nu-mi vine inca sa cred ca urmeaza s-o vand.. Ca urmeaza sa o pui la vanzare, ca de vandut mai greu. Nu zic doar de masina ta, ci in general. Se cauta cat mai ieftin, se stie, cu kilometri putini si tipla boss. ) Daca vrei sa vinzi ceva sa nu blochezi banii, mai scazi cateva sutici sub pretul pietei. Sau o dai unei cunostinte la pretul cerut de tine, dar si cunostintele vor ieftin, ca vorba aia, fa si mie un pret ca pt mine asa. |
#1072
Publicat: 19 aprilie 2018 - 12:48
Am gasit nivelul la antigel sub nivelul LOW, m.am uitat atent, nu vad pierderi pe nicaieri, nici sub masina pete..am completat, il tin sub observatie.
Ce nu inteleg, vasul de expansiune nu are senzor de avertizare Low Level? Ma refer la acei eletrozi care verifica continuitatea, iar cand lichidul nu mai face "punte" intre ei apare avertizare. M.am uitat la vasul de expansiune nu vad nici un cablu/mufa care sa iasa din el. Chiar nu are? |
|
#1073
Publicat: 19 aprilie 2018 - 13:06
Nu are nici un senzor in vasul de expansiune, la 1.8 vasul ala este un vas de expansiune chior (ca un apendic), nu este parte din circuitul mic de racire cum este la alte motorizari, nu circula lichid prin el cand merge motorul (are 2 furtune, unul de prea-plin care evacueaza excesul si unul pe care intra lichid in vas din radiator cand se incalzeste sistemul si tot pe acolo se trage lichid din vas la racirea sistemului).
Din experienta, nivelul lichidului din vas mai scade in timp, din motive de evaporare. Eu mi-am cumparat o sticla de antigel OEM si cam o data, max 2 ori pe an completez ~100ml. Ca sa verifici nivelul din sistem, cu motorul rece-rece, desfaci capacul de la radiator (este sub acoperitoarea de plastic din fata, trebuie s-o dai jos) si trebuie sa fie plin pana sus. Daca nu e, adaugi antigel pana sus si pui capacul. Sa nu faci asta cu motorul cald ca e nasol! La schimbul de antigel, umplerea sistemului se face tot pe la busonul de la radiator iar vasul de expansiune se umple separat (pana la jumatate) pe la busonul sau. Editat de closchkutza, 19 aprilie 2018 - 13:10. |
#1074
Publicat: 19 aprilie 2018 - 19:48
Sa inteleg ca lipsa antigelului /nivel scazut va fi anuntata doar prin cresterea temperaturii indicata pe bord?
La asta nu ma asteptam... evident ca un utilizator atent mai verifica din cand in cand, insa oricand in mers, poate interveni o "problema" iar pana la cresterea temperaturii mi se parea logic sa imi indice scaderea nivelului de lichid. |
#1075
Publicat: 20 aprilie 2018 - 01:38
Masinile moderne nu mai anunta cand au uleiul sub nivel, la Citroen si Renault aveam un mesaj in bord care imi arata cat ulei am, la Lexus ma bazaie ca nu are lichid de spalat parzbrizul, dar uleiul il verifici manual la joja, care este atat de prost proiectata ca si o bucata de sarma arata mai bine nivelul de lubrefiant.
Editat de connectorxp, 20 aprilie 2018 - 01:38. |
#1076
Publicat: 20 aprilie 2018 - 09:26
alexmanu, on 19 aprilie 2018 - 19:48, said:
Sa inteleg ca lipsa antigelului /nivel scazut va fi anuntata doar prin cresterea temperaturii indicata pe bord? alexmanu, on 19 aprilie 2018 - 19:48, said:
La asta nu ma asteptam... evident ca un utilizator atent mai verifica din cand in cand, insa oricand in mers, poate interveni o "problema" iar pana la cresterea temperaturii mi se parea logic sa imi indice scaderea nivelului de lichid. - trebuie sa nu completezi deloc, cu anii (multi ani) - macar la revizie si tot se mai uita cineva pe acolo (la mine la fiecare revizie au aruncat un ochi si la antigel; - daca spargi radiatorul..te cam prinzi; - nivel scazut in vasul de expansiune nu inseamna nivel scazut in sistemul de racire. La extrem, vasul poate fi gol insa nivelul din sistemul de racire poate fi normal. Am scris mai sus cum se verifica nivelul din sistem iar vasul de expansiune trebuie tinut peste MIN dar nu mai sus de jumate (daca se umple din greseala nu-i bai, o sa-l dea afara pe furtunul de supraplin insa e risipa). La celalalt extrem, poti avea vasul de expansiune plin ochi si sistemul de racire gol-golut. Editat de closchkutza, 20 aprilie 2018 - 09:30. |
#1077
Publicat: 24 aprilie 2018 - 22:27
Sa mai facem un update micut...
Odo: 193700 km. Ieri masina a primit parbriz nou, astazi am ridicat-o de la Toyota Nord. Totul pare in regula pana acum, parbrizul nu are defecte de vreun fel si vizual pare montat foarte bine. N-am ce sa le reprosez pana acum. Basca, parbizul era curat atat pe interior cat si la exterior cand am ridicat masina, fara sa fi spalat masina. Am montat si setul de roti de vara..faine anvelope mai sunt Sport Maxx-urile astea. Am rezolvat problema cu lumina ciudata pe faza scurta schimband becurile acum ceva vreme. Se pare ca aveau ceva probleme Philips-uri montate care au mai costat si o carca de bani. Am montat AEG Xenon...ceva (sunt cam fan AEG / Electrolux la electrocasnice) si pana acum nu vad diferente in calitatea iluminarii vs Philips Vision Plus, basca setul de AEG a fost mai ieftin decat un bec de la Philips. Joi este programata la spa-ul anual dupa care sambata va lua calea Iasi-ului ..impreuna cu nou proprietar. Editat de closchkutza, 24 aprilie 2018 - 22:30. |
|
#1078
Publicat: 25 aprilie 2018 - 13:31
"Manerul" exterior de la portbagaj banuiesc ca este prins in suruburi de haion, dar nu imi dau seama daca accesul la suruburi se face din exterior sau prin interiorul haionului, a mesterit cineva pe acolo?
Am observat ca are un mic joc si vreau sa intervin inainte sa raman cu el in mana. L.e. AEG XENON sunt white sau Blue? P.s. Sa ii dai noului proprietar si linkul catre Softpedia...poate are timp sa continue jurnalul. Editat de alexmanu, 25 aprilie 2018 - 13:36. |
#1079
Publicat: 25 aprilie 2018 - 14:24
Prin maner te referi la modulul electric de deschidere a portbagajului (butonul ala mare acoperit cu cauciuc)?
Daca da, accesul este prin interior, l-am schimbat pe al meu acum vreun an ca s-a ros cauciucul (si nu se poate schimba separat de modul). Se da jos tapiseria "capacului" de la portbagaj, apoi se desfac suruburile care tin bagheta cu luminile numarului fixata pe capacul portbagajului iar modulul se scoate din bagheta (are niste urechi de plastic dublate de niste suruburi, daca tin bine minte). Accesul este prin interiorul baghetei. Cred ca varianta cu White, nu mai tin bine minte insa ma cam feresc de chestii cu "blue" si alte promisiuni de lumina albastruie deci nu cred ca am luat Blue. Viitorul proprietar are cont aici, a citit tot jurnalul si chiar il invit, daca vrea, sa continue topicul . Editat de closchkutza, 25 aprilie 2018 - 14:26. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi