Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Orange România - Orange TV Connect (ex-TelekomTV.ro).
Ultima postare: mai 15 2024 14:30, Inițiat de
vierme
, feb 25 2011 00:50
·
1
#1585
Publicat: 22 noiembrie 2017 - 10:36
@ramurel
Eu unu nu imi dau datele personale asa de usor, fie el si un cont pe un site romanesc/strain/PIN samd, etc. Acel site, acea functie de "pachet de continut" are un administrator in spate care modifica ce este nevoie. Fapt ce s-a si intamplat dupa un mail detaliat trimis la servicii clienti telekom. Inteleg nelamurirea si usurinta ta de a-ti da datele personale asa de usor, nu toata lumea lucreaza in IT. Am fost in toane bune si am explicat, data viitoare nu mai scriu nimic. Numai bine! |
#1586
Publicat: 22 noiembrie 2017 - 11:41
1. Ai sunat la un Call Center oficial, nu la un număr oarecare.
2. În cazul unor aplicații, specialiștii de acolo intră pe mașini virtuale și, prin folosirea userului și parolei tale, testează comportamentul aplicației. Dacă ție îți apare vreo chestie, le va apărea și lor! 3. Faptul că s-a rezolvat la tine, e de remarcat. Dar, te asigur, există și situația unor incompatibilități hardware (mai rar) sau software (mai des), iar singurii care pot verifica acest lucru sunt cei care intră pe cont (aici au acces și la log-ul aplicației). 4. Convorbirile sînt înregistrate, orice modificare făcută pe cont ar trebui să se regăsească în convorbire și să aibă acceptul tău. Ca o concluzie, fiecare procedează cum dorește, dar parcă nu trebuie să mergem chiar așa de departe cu gîndurile negative... P.S. Cazul prezentat la punctul 3 mi s-a întîmplat mie... |
#1587
Publicat: 22 noiembrie 2017 - 12:04
@aelxb eu am sunat la 1234, că nu reușeam să setez ceva și mi-a cerut tot așa datele, i le-am dat și s-a uitat omul și am rezolvat problema. Nu s-a întâmplat nimic, nu-mi dau seama ce date personale îți pot fura, să nu exageram acum, oricum la serviciul clienți nu sunt convorbiri private, ele se monitorizează, rămân în baza de date.
Dacă o luam așa, îți pot activa tot felul de servicii și fără accesul in contul tau de Telekom TV, dar să nu devenim paranoici |
#1589
Publicat: 01 decembrie 2017 - 17:30
Pot vedea TelekomTV pe pc, doar pe Chrom. Pe Firefox si pe Microsoft Edge imi da mesajul "
Pentru a vedea acest video trebuie să instalezi plugin-ul VeriMatrix ViewRight ". Asta desi plugin-ul respectiv este deja instalat! Puteti sa ma lamuriti si pe mine cum rexolv problema? Precizez ca aplicatia TelekomTV o folosesc legal, atat pe mobil cat si pe pc. Multumesc! |
#1592
Publicat: 06 decembrie 2017 - 08:19
Poate sa confirme cineva daca mai functioneaza aplicatia pentru smart TV-urile Samsung? Am achizitionat zilele trecute un Smart TV Samsung si nu gasesc aplicatia asta. Am sunat la Telekom sa intreb daca mai exista aplicatia asta si m-au pasat de la unu la altul si nici unul nu stia de aplicatia asta. Parca erau picati de pe Luna.
|
#1598
Publicat: 10 decembrie 2017 - 19:35
Am cumparat si eu de curand "Pachet online Telekom Sport" si am o nelamurire.
Banuiesc, ca la majoritatea platformelor asta reprezinta un abonament lunar si se reinnoieste automat. Se reinnoieste strict din Creditul Disponibil sau pot sa ma trezesc cu alti bani luati de pe card? De obicei ca sa fiu sigur ca nu am nicio problema si reinnoiesc cand imi doresc, nu raman abonat dupa ce cumpar un pachet de genul. Pe telekomtv.ro am mesajul "Dacă vrei să te dezabonezi de la un pachet de conținut, o poți face din secțiunea MyAccount de pe site-ul www.telekom.ro.". Am intrat totusi in sectiunea MyAccount si nu vad niciun detaliu legat de acest abonament. Ma poate ajuta cineva? Thanks Editat de Tony7Y, 10 decembrie 2017 - 19:38. |
#1599
Publicat: 10 decembrie 2017 - 21:38
Nu se reînnoiește automat. Eu am pachetul Canale TV Online. După ce expiră o lună activezi din nou pachetul (dacă ai credit pe cont).
În MyAccount am căutat și eu dar nu am găsit nimic de unde să poți dezactiva serviciul. Editat de Kalman2007, 10 decembrie 2017 - 21:40. |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi