Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom

Ce e aratarea asta ?

Probleme timonerie schimbator sau...
 Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!
 pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect
 touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 

DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a

* * * * * 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
10482 replies to this topic

#7003
cris1981

cris1981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 22.10.2011
Treaba dumitale , dar mai bine nu te zgarci si cumpara-i chinezoaicei o lama si un lant de calitate , sti cum ii , ca si cu papucii si alte cele ...ieftin , nici pretenti nu poti sa ai , compensat la cate perechi trebe sa cumperi ... ajungi mai rau :)
Cand vine cu 'originalu'  , ii firesc sa tragi cu ce ai , dar dupa aia ii si pacat sa o chinui cu 'penalitati' ... asa diferenta mare iti poate da un lant de calitate si o lama , de nu-ti vine sa crezi !

#7004
leomagic44

leomagic44

    Io, cu electronii.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,050
  • Înscris: 06.02.2012
La 200 ron cat am dat pe ea acum 2 ani, 60 ron mi se pare mult, nu cred ca merita 100ron, sau chiar mai mult, pe ceva de calitate.
Oricum daca se strica iau alta.

#7005
n-am

n-am

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 29.02.2016
Dupa cum am zis, drujba nu e a mea, e a fratelui meu, iar el e stangaci cu fierataniile, drept dovada, a mers cu ea asa (cu pompa de ulei dusa) pana a distrus lama si lantul, si nu a observat ca e ceva in neregula. De aia am zis sa-i iau ceva chinezarii ieftine, + ca nu stie sa ascuta lantul, cand il ascute mai rau il strica. Intr-un an a papat 3 lame si 3 lanturi, printre care a avut si una oregon.

#7006
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu am luat cu 20 lei din DR lama 40cm si lant  (.325)

Lama a gresit ala si mi-a dat de Husqvarna. Noroc ca prietenul meu "gresise" la rindul sau cind a cumparat si avea una de Stihl iar lui ii trebuia de Husky. Doar am facut rocada. Lantul l-am ascutit de 5 ori (am taiat numai lemne fff vechi si cu cuie+buturugi). Dupa asta, s-a rupt.

#7007
n-am

n-am

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 29.02.2016
Si-a scos banii. Posted Image

#7008
b34life

b34life

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 962
  • Înscris: 08.01.2015
Dupa 1 an de zile...

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kS7_shyMLpc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#7009
Husqvarna

Husqvarna

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 17.08.2015
Salutare la toti! Am o problema cu un stihl ms 230 cand il accelerez moare.. carburatorul ii reglat standard 2 ture... daca ii strang L -ul si desurubez relantiul sa stea lantul se comporta ca si cum nu ar avea benzina si moare... iar daca ii deschid L -ul si o reglez sa stea la relanti cand o accelerez da sa moara.. in turatie merge perfect.. ce poate sa fie? Carburatorul este spalat tot tot... inafara de cuiul pontou...astept pareri .. Respecte ;)

#7010
b34life

b34life

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 962
  • Înscris: 08.01.2015
Ai verificat sita de impuritati? Poate se aduna mizerie pe acea sita si moare motorul cand accelerezi.  
Incearca sa schimbi kitul de site si membrane la carburator daca tot nu merge.

Edited by b34life, 04 December 2016 - 22:11.


#7011
Husqvarna

Husqvarna

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 17.08.2015

View Postb34life, on 04 decembrie 2016 - 22:11, said:

Ai verificat sita de impuritati? Poate se aduna mizerie pe acea sita si moare motorul cand accelerezi.  
Incearca sa schimbi kitul de site si membrane la carburator daca tot nu merge.
Ca sa inteleg problema ii din carburator 100% ? Sau mai poate si si admisia?oricum o sa schimb carburatorul

View PostHusqvarna, on 04 decembrie 2016 - 22:14, said:


Ca sa inteleg problema ii din carburator 100% ? Sau mai poate si si admisia?oricum o sa schimb carburatorul
Sita ii curata si membranele la fel


#7012
b34life

b34life

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 962
  • Înscris: 08.01.2015
Eu zic ca e de la carburator.
Filtrul de benzina e curat?
Uita-te bine la carburator sa nu aiba ceva arcuri sau tije slabite si sa nu mai tina relantiul.
Am citit pe un forum despre un carburator de Sthil care nu tinea la relanti dar in turatie statea perfect.
Problema a fost un arc care actiona clapeta de la debitul de aer...

Edited by b34life, 04 December 2016 - 22:52.


#7013
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,610
  • Înscris: 23.09.2009

View PostHusqvarna, on 04 decembrie 2016 - 22:07, said:

Salutare la toti! Am o problema cu un stihl ms 230 cand il accelerez moare.. carburatorul ii reglat standard 2 ture... daca ii strang L -ul si desurubez relantiul sa stea lantul se comporta ca si cum nu ar avea benzina si moare... iar daca ii deschid L -ul si o reglez sa stea la relanti cand o accelerez da sa moara.. in turatie merge perfect.. ce poate sa fie? Carburatorul este spalat tot tot... inafara de cuiul pontou...astept pareri .. Respecte Posted Image
L este reglat la o tura deschis in mod normal. De aici pornesti cu reglajul.

#7014
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,711
  • Înscris: 30.07.2003
Pomenesti de reglajul L si relanti, dar nimic de H.
Tu o reglezi sa mearga la relanti, merge, dar in sarcina ai probleme. Normal, pentru ca ai Hul dereglat.

Cum spunea Vasile, porneste de la o tura desfacute L si H si regleaza-le. Probabil o sa ajungi spre 1.5 ture cu fiecare.

Edited by til, 05 December 2016 - 08:55.


#7015
Husqvarna

Husqvarna

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 17.08.2015
Si L Si H am inceput sa le reglez de la 1 tura .. am pornit durjba statea turata am mai deschis un sfert L dupaia statea la relanti bine si in turatie era prea sus si am mai deschis un sfert H in turatie mergea perfect.. relantiul bun nu se invartea lantul si mergea rotund... dar cand acceleram se ineca si murea... iar daca acceleram la blana din prima mergea 2 secunde inecat si apoi accelera... dar daca piscam asa usor acceleratia se ineca...

O tura cum intelegeti voi ? O rotire complecta a surubului?poate m.am exprimat gresit .. 2 ture adica ca taietura din surub sa se roteasca de 2 ori=asta inseamna o rotire complecta ... am gresit eu cand m.am exprimat scuze :-D

#7016
b34life

b34life

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 962
  • Înscris: 08.01.2015
O tura inseamna o rotatie completa(360°).
Iti faci un semn pe surubelnita sa stii exact cat desurubezi.

M-ai indus in eroare. Primadata ai spus ca mergea perfect in turatie si apoi, daca accelerai brusc/ sau in trepte se ineca.
Daca merge perfect ar trebui sa poti accelera din prima pana la turatie maxima fara nici o ezitare.

Edited by b34life, 05 December 2016 - 19:21.


#7017
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,711
  • Înscris: 30.07.2003
Bre, dar stii de al treilea surub de reglaj? De acolo reglezi relantiul mai sus mai jos si in asa fel incat sa nu se invarteasca lantul. Nu din L si H

#7018
b34life

b34life

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 962
  • Înscris: 08.01.2015
Am atasat mai jos 2 poze extrase din manualul utilizatorului pentru modele Sthil MS 210, 230, 250.
Daca mai aveti probleme cu reglatul carburatorului sau alte aspect, scrieti pe google modelul de motoferastrau si veti gasi manualul.
Acolo aveti toate detaliile.
E chiar simplu! Posted Image

P.S.: Sper sa intelegi @Husqvarna!

Attached Files


Edited by b34life, 05 December 2016 - 21:09.


#7019
zippo68

zippo68

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 10.11.2008
Carburatorul are reglajul standard scrie pe capacul de la stihl cate ture L si H le lui cat zice si tai asa daca un ai un tachometru.iI GREU SA IL PUI LA FIX DOAR DUPA URECHE.Poate sa iti traga aer pe undeva.Nu cred ca sa fie din carburator .

#7020
Husqvarna

Husqvarna

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 17.08.2015
Multumesc o sa mai incerc si o sa postez cand gasesc problema

Edited by Husqvarna, 06 December 2016 - 12:40.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate