Cat de multumiti sunteti de Orange?
Last Updated: May 08 2024 05:23, Started by
a_d_y
, Nov 13 2010 12:26
·
46
#37
Posted 17 November 2010 - 11:51
Un lucru și mai enervant este să ai abonamentul suspendat, să ți să spună să confirmi plata facturii prin apel gratuit la *131# și să nu poți suna acolo pentru că ai contractul suspendat. Pot să-i spun ipocrizie?
|
#38
Posted 17 November 2010 - 12:04
*131# functioneaza in timp ce e abonamentul suspendat si de la *100# daca alegi ramura buget iti da voie, la restu opt nu mai ai acces
|
#39
Posted 17 November 2010 - 13:06
st3fan18, on 17th November 2010, 12:04, said: *131# functioneaza in timp ce e abonamentul suspendat si de la *100# daca alegi ramura buget iti da voie, la restu opt nu mai ai acces |
#40
Posted 17 November 2010 - 13:35
Eu zic să nu vă mai plangeti de Orange RO. Daca treceti prin UK, vedeti aici jale la telefonie. Semnalul e vai mama lui, astia au niste legi dubioase care ii limiteaza puterea. Daca esti intr-o cladire mai serioasa, adio semnal. Tre sa scoti capul pe geam. Si asta e cam peste tot... chiar si in londra!
Am avut numar de orange in ro de 6 ani, si as da orice sa pot reveni la serviciile din tara in loc de serviciile de aici. |
#41
Posted 17 November 2010 - 17:03
Champy0n, on 17th November 2010, 13:35, said: Daca treceti prin UK, vedeti aici jale la telefonie. Semnalul e vai mama lui, astia au niste legi dubioase care ii limiteaza puterea. Daca esti intr-o cladire mai serioasa, adio semnal. Tre sa scoti capul pe geam. Si asta e cam peste tot... chiar si in londra! |
#42
Posted 19 November 2010 - 10:50
Corect. Calitativ, serviciile gsm de la noi sunt peste majoritatea tarilor din UE. Vitezele de internet, calitatea semnalului, acoperirea... Dar e mult mai usor sa injuram, pe stilul OTV. :-)
Daca Romania ar sta pe plan economic la nivelul la care e in GSM...am fi bine mersi in top 5. :-) |
#43
Posted 19 November 2010 - 17:47
sicko, on 19th November 2010, 10:50, said: Calitativ, serviciile gsm de la noi sunt peste majoritatea tarilor din UE. Deci, omul a spus că în UK semnalul este prost și asta datorită legislației. Este restrictivă deoarece se dorește să protejeze populația de eventualele efecte secundare ale emițătoarelor prea puternice. Aceeași situație este și în Franța unde sunt și mai paranoici. La noi, unde ajunge în parlament orice handicapat intelectual legile sunt făcute pe genunchi fără studii de impact, fără analize economice, șamd. Faptul că la noi semnalul este mai bun decât la ei nu înseamnă că, gata, trebuie să generalizăm și să concluzionăm că serviciile gsm de la noi sunt peste majoritatea tarilor din UE. Dacă în Anglia un consultant vorbea la telefon cu clientul cum au făcut unii de la Orange cu mine fii sigur că zburau imediat. Dar, la noi, nesimțitul de consultant nu doar că nu cunoaște legea și propriile condiții contractuale prostindu-te în față, dar este și nesimțit pentru că nu te lasă să-i spui ce ai de spus, iar când, totuși, reușești să deschizi gura te întrerupe de nenumărate ori ca să te facă să renunți. Mă rog, chestie de educație. Dacă astea sunt servicii peste cele din țările UE... sicko, on 19th November 2010, 10:50, said: Daca Romania ar sta pe plan economic la nivelul la care e in GSM...am fi bine mersi in top 5. :-) |
#44
Posted 19 November 2010 - 20:42
Să-mi spun și eu părerea:
* Sînt mulțumit de calitatea semnalului, acolo unde este (sînt și locuri unde lipsește... poate mai multe decît lasă ei să se înțeleagă). * Sînt mulțumit de felul în care tratează cu clientul (ca organizare, ca profesionalism) atunci cînd vor și e în interesul lor. Cam atît. Nemulțumit sînt de: * Sistemul lor WebCare, care este mult sub cel al Vodafone ca features. Și egal cu acela din punct de vedere al riscului ca un abonat să-i fie spart contul și încărcat credit cu sume foarte mari complet fără nicio verificare suplimentară. * Sistemul lor Cronos care iar este mult sub Vodafone. Voi menționa aici actualizările extrem de greoaie, erorile multe și remarcabilul feature de a lăsa opțiunile dezactivate între 12 noaptea și ora reactivării în ziua în care expiră... * Toate modurile creative în care încearcă să-și ciupească clienții la bani, chiar și la mărunțiș. Înțeleg că scad veniturile dar frizează penibilul cînd încep să se zgîrcească la cîte o (1) foaie de hîrtie. * Prostia cruntă de care dau dovadă ne-modificînd contractele pentru a elimina din ele ilegalitățile și găurile. Este perfect posibil să se facă oferte și contracte cu retenție beton... pe de altă parte, ar exista și un revers al medaliei, în sensul că n-ar mai putea minți cît o fac acum. Deci e posibil să nu fie prostie ci intenție... |
#45
Posted 22 November 2010 - 00:16
Orange Abonament - Multumit,
Orange Prepay - Super multumit. Orange Internet - Slabut. Mai am un cosmote primit gratis ( abonament ) si unde cu orange-ul am semnal cosmote-ul sta in 2 linii si ma chinui sa vorbesc. |
#46
Posted 28 November 2010 - 14:02
Foarte multumit de Orange am 4 abonamente de voce unul de internet pe mobil si unul de internet pe modem plus o cartela prepay, acolo unde nu am semnal apoi nu am semnal de la nici o retea mobila, bine ca exista statiile radio, in rest dep relatii cu clientii a fost satisfacator dar serviciile din orange shop chiar excelente
Abonamente 2 x voce 3 euro cu optiune de 6 euro 1 x delfin 4 1 x delfin 20 plus internet pe mobil 200 Mb 1 x colibrii de 6 gb Cilent platinium chiar foarte intelegatori i mi-au deschis porturile necesare la ab de internet pe mobil pentru a putea face videocast in timp real ceea ce cei de la Vodafone nu au vrut sa auda total 60 euro cost ab |
|
#47
Posted 30 November 2010 - 16:15
Am 4 abonamente orange luate pe parcursul a 10 ani. Au inceput sa ma dezamageasca atunci cand am facut o cesiune a unui abonament de pe numele meu pe firma al carei asociat unic eram, cesiune care a dus la schimbarea datei de facturare. Pentru ca un operator de date nu a observat si schimbarea de adresa iar facura partiala corespunzatoare perioadei de la cesiune pana la reglarea datei de facurare a ajuns unde a intarcat dracul copiii, m-am trezit cu abonamentele sistate. Pentru mine a fost o zi de cosmar si sigur ca incompetentului nu i s-a intamplat nimic.
A urmat un nou episod in care nu imi dadeau voie sa activez numerele magice la care eram indreptatit sustinand ca am pierdut beneficiire de vechime datorita trecerii abonamentelor pe firma si inapoi. Atunci s-a rezolvat cu ajutorul opc-ului. Acum, am acceptat o oferta de la retention pe care ei o respecta doar partial si iar suntem in conflict (descris in topicul despre fidelizare). Daca ar exista altii mai buni, as pleca si maine. Edited by MembruAnonim, 30 November 2010 - 16:18. |
#48
Posted 06 December 2010 - 21:51
nu am fost multumit de orange motiv pt care mi am luat bagajele si am plecat cu nr in vodafone
de azi nu mai am nicio treaba cu orange mi am achitat si factura dupa portare de 113 lei ca oferte sunt ok dar eu nu am cu cine sa comunic in aceasta retea motiv pt care am si parasit o prieteni f putini in orange iar din familie chiar nimeni nu are orange de bine de rau pe vodafone am cu cine sa imi consum minutele ca si oferta pre paid consider oferta orange mai buna abonamentul pantera mi se pare super ok dar asta e n am cu cine... Edited by cristi_6303, 06 December 2010 - 21:52. |
#49
Posted 28 December 2010 - 13:27
cristi_6303, on 6th December 2010, 21:51, said: nu am fost multumit de orange motiv pt care mi am luat bagajele si am plecat cu nr in vodafone de azi nu mai am nicio treaba cu orange mi am achitat si factura dupa portare de 113 lei ca oferte sunt ok dar eu nu am cu cine sa comunic in aceasta retea motiv pt care am si parasit o prieteni f putini in orange iar din familie chiar nimeni nu are orange de bine de rau pe vodafone am cu cine sa imi consum minutele ca si oferta pre paid consider oferta orange mai buna abonamentul pantera mi se pare super ok dar asta e n am cu cine... La mine a fost invers. Eram in Vodafone si majoritatea prietenilor/cunoscutilor erau in Orange. Calitatea retelei(semnal, sunet) erau mai bune la Vodafone. Dar ce folos? M-am portat in Orange acum 2 ani si acum am mai prelungit cu 1 an. |
#50
Posted 28 December 2010 - 20:35
sunt foarte multumit ...... de abonamentul corporate .......
insa cei de la relatii clienti pentru abonamente persoane fizice ...... sunt de groaza. inteleg de ce se plange lumea pe aici ... am facut temporar un abonament pf pe care'l voi transfera pe corporate dupa o luna ... mai bine ma duceam sa fac imprumut la o banca. era mai usor ... cred |
#51
Posted 15 January 2011 - 13:00
o colega a trimis cerere de activare extraoptiune orange ieri adica acum 24 de h si nici pana acum nu s a activat
ura si la gara se muta la vodafone sau cosmote e praf orange pe prepaid |
|
#52
Posted 15 January 2011 - 16:06
#53
Posted 03 February 2011 - 14:24
Voce - Multumit
Internet - imi merge mai bine stick-ul gratuit de la RDS Internet direct pe telefon - bun unde e acoperire 3G Sms, mms - nu le prea folosesc Oferte abonament pentru clienti deja existenti - foarte slabe; N-am sa inteleg (a se citi nu vreau sa inteleg) de ce naiba unu care isi ia cartela pre pay are mii de minute in retea, sute de minute nationale si 100, 200 sau mai multi mega in internet cu cativa euro, iar eu abonat de 11 ani am la abonament de 6 euro, 200 min in retea si 50 nationale, fara nici un kb de internet. Oferte telefoane la prelungire - iarasi slabut. Acum vad ca or sa intre Motorola Defy si LG Optimus 2X black care or sa aiba preturi pe masura. In schimb ar fi fost ok sa fie in oferta si cateva telefoane cu Android mai accesibile (ca in oferta Vodafone) la niste abonamente rezonabile (ma refer la un Pantera 12). La telefoane cu Android destul de slabut fata de concurenta. Relatii cu clientii - nu am avut neplaceri cu ei. Toate cele de mai sus la abonament persoane fizice. Pentru persoane juridice se schimba treaba. Am la firma unde lucrez abonament cu 16 numere de telefon + 1 de internet mobil. La un abonament de 75 euro pe luna, primesc 87 euro credit pentru consum per total numere. In flota este gratis, iar dupa consumarea minutelor aferente creditului (care sunt de ordinul miilor), tarifele sunt cu 20% mai mici fata de cele standard. Am votat multumit si sper sa-si intoarca fata si spre cei ce le-au platit abonamente ani de zile. Edited by madarusu, 03 February 2011 - 14:31. |
#54
Posted 03 February 2011 - 15:29
Eu, ca abonat de ceva ani de zile, pot spune ca sunt multumit. Am renegociat de curand abonamentul si, de unde vroiam sa-l inchid, m-au convins sa-l prelungesc pe inca un an si chiar sa platesc cu 2 euro mai mult decat pana acum. Dar am considerat ca merita. Oferta e asa:
- 700 min orange - 155 min nationale - 5 nr orange cu care pot vorbi gratuit - 100 sms orange - 50 sms nationale Mai am, de la o oferta anterioara, 30 MMS-uri pe viata. Pentru 8.33 euro (TVA inclus) mi se pare o oferta foarte buna. Despre semnal, pe scurt: in Bucuresti e OK, in tara mi se pare cel mai bun. Calitatea audio a convorbirilor mi se pare peste Vodafone si Cosmote. Internetul, cel putin cel pe mobil, mi se pare iarasi OK. Edited by horia.popescu, 03 February 2011 - 15:30. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users