Renault Latitude
Last Updated: Jun 04 2021 23:22, Started by
paul_kelso
, Jun 07 2010 20:25
·
0
#38
Posted 09 June 2010 - 11:39
Masina asta este desenata de cei din Coreea, defapt tot conceptul este al celor de la Samsung, modelul fiind SM5. La fel si Fluence, care este diferit de Megane 3, tot in Coreea a fost facut. Nu este un lucru rau, dintre toate Renault, acesta, facut in Coreea, aduce designul Renault pe linie de plutire. Sa nu uitam esecul Laguna 3 si Koleos, doua masini bune insa cu un design slab de tot.
Designerul de la Mazda, actualmente la Renault, o sa il vedem in actiune la urmatoarea generatie de masini Renault. Interiorul este bine lucrat, mai mult decat asemanator cu cel al Lagunei 3. [ http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2010/03/RenaultSamsungSM5-interior.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Tom_Cat, 09 June 2010 - 11:44. |
#39
Posted 09 June 2010 - 11:49
Tom_Cat, on 9th June 2010, 12:39, said: Masina asta este desenata de cei din Coreea, defapt tot conceptul este al celor de la Samsung, modelul fiind SM5. La fel si Fluence, care este diferit de Megane 3, tot in Coreea a fost facut. Nu este un lucru rau, dintre toate Renault, acesta, facut in Coreea, aduce designul Renault pe linie de plutire. Sa nu uitam esecul Laguna 3 si Koleos, doua masini bune insa cu un design slab de tot. Chiar nu intelegi ca samsung practic nu exista ca producator de automobile . Din 2020 (rectific) reno nici nu mai are voie sa le foloseasca numele de samsung. S-a discutat chiar pe aici pe forum daca-mi amintesc... As Renault does not have any R&D center and have a few factories in Asia, RSM will spearhead the Renault's expansion efforts into the rapidly developing Asian market. Also, it should be noted that Renault is continuing the use of 'Samsung' name until 2020[1] under a license agreement with the Samsung group Toata istoria: http://www.cartype.c...renault_samsung Edited by ncristi, 09 June 2010 - 11:50. |
#40
Posted 09 June 2010 - 12:05
Eu inteleg ca tu vrei sa spui ca nu exista, insa practic, niste oameni cu ochii oblici produc SM3, SM5 si Koleos intr-o tara denumita Coreea de Sud. Ca nu o sa mai aiba denumirea de Samsung Motors in 2020 te cred, insa ACUM, masinile care ies pe poarta acelei fabrici poarta denumirea de SAMSUNG.
Designul Latitude pe de alta parte este unul clasic pentru producatorii din estul indepartat, astfel arata ca oricare alta limuzina facuta de ei (Epica, Legend, etc). Este un design curat, sobru, cu un interior de buna calitate. |
#41
Posted 09 June 2010 - 18:45
Tom_Cat, on 9th June 2010, 09:27, said: ......................: Laguna 3 este vazuta ca o masina buna, insa foarte urata, la fel si coupe-ul, care sincer sa fiu singurul lucru care il salveaza este tocmai spatele de Aston. Pai cum am mai zis, e o chestiune de gusturi. Coupe-ul la 180 de cai si 400 de Nm, cu echipare foarte bogata, singura lipsa parca, reglajul electric al scaunelor, nu vad concurenta din partea lui A5 sau seria 3 de la BMW, in varianta coupe evident. Si asta la un pret de cam 26000, la care mai scazi cu programul rabla. Acum nu vreau a fiu avocatul lui Gosn, sau al designului reno, dar daca e cineva sa-mi raspunda prin ce e mai reusit la design un WV Passat ? Sau a privit cineva un acord de la Honda intr-o alta culoare decat negru, sa analizati cate linii rupte are caroseria aia ? Sa mai amintesc de zoom-zoom-ul mazdei ? Sau poate "delicatetea" si frumusetea unei toyote Avensis ?...Si pot continua cu exemple... Toti se oripileaza la vederea unui reno pentru ca cea mai vanduta marca in ultimii ani, a fost reno. Cred ca romanii s-au obisnuit cu miile de "coji" aduse din germania si acolo este "normalul" in design al romanului, ca de, poti exclama mandru, "am TDI fratee...". Sa mai zic de criticile primite la inceput de Loganul cel de toate zilele ? NU s-a vandut din cauza asta ? Ei da... Nimeni nu obliga pe nimeni sa cumpere o masina daca nu-i place, asta nu inseamna ca reno da faliment din cauza unui model primit cu reticenta de piata. Si totusi se vinde... |
#42
Posted 09 June 2010 - 19:07
Ai dreptate, insa Renault nu are vanzarile care le spui tu, fiind in rahat din punctul asta de vedere. Dealtfel fabrica unde se face Laguna 3 are probleme mari, tocmai ca nu produce. Renault s-a tinut foarte bine in Dacia si Nissan, Renault in sine, din pacate, nu reuseste sa treaca de pasa proasta.
Nu vezi tu concurenta, insa atat BMW cat si Audi sunt masini mai bune decat coupeul de la Renault, care pierde detasat la vanzari. Orice alta masina din clasa ei arata mai bine ca un Renault, singurul care ridica stacheta este Megane 3 in versiune Coupe, care da, arata bine. Restul....sunt hidoase (Atentie, vorbim de generatia actuala). Dar unde vinde Renault? Laguna 3 este un fiasco total, noua limuzina, asta Latitude o sa aiba un pret pe masura, cine o cumpara? Nimeni, pentru ca Renault nu are ce sa caute pe acolo pe sus, este un brand ieftin din clasa medie. |
#43
Posted 09 June 2010 - 20:12
Nu stiu daca am fost inteles, nu am zis ca renoul e peste A5 sau seria 3, dar la pretul ala nu cred ca poti cumpara una nemteasca. Si sti foarte bine ce-ti ofera neamtul, parbrizul si "aerul" de dupa el, daca vrei sa bagi in ea, pai pretul... Nu comparam masinile la SH aduse, discutam de ofertele de masini noi.
Eu am cativa colegi cu nemtesti, eu cu reno. Sa-ti spun cate am schimbat eu in 7 ani cu renoul meu "ieftin" si cati bani au bagat ei in injectoare, fulii, usi cu probleme de la apa inghetata ...? Si sa ma opresc aici. Crede-ma, romanul in mandria lui prosteasca, nu o sa vina pe forumuri sa-si spuna problemele cu nemteasca lui, macar sa creada ca totusi are in dotare, "mitul" masinii germane. Si pot continua cu exempe si de japoneze. Masinile in totalitatea lor, sunt niste "fiare" consumabile, de unde cade unul ce a dat pe masina 35-40 de mi si altul care o foloseste aceiasi perioada dar dand pe ea "doar" 24 de mi. Parca nu imi mai pasa de ce marca "ieftina" folosesc, pe bune... |
#44
Posted 10 June 2010 - 06:07
Stimatu' multumit de masina lui, n-ai vrea sa faci matale un topic in zona care trebuie (desi am impresia ca exista deja Laguna coupe vs. A5 vs. 325ci) si sa lasi aici locul numai pentru Renault/Samsung Latitude?
|
#45
Posted 10 June 2010 - 08:09
Offtopic: the frustrations of reno's owners are waaaay beyond limits . Nu mai poti comenta ceva de Renault ca gata...esti nu stiu cum si nu stiu cum. Bre digioptic: era vorba de design. Discutarea designului = chestie subiectiva. Fiecare vede o masina intr-un fel propriu, de aceea e si bine sa existe o asa varietate de design-uri. La fel e si cu preturile si ofertele...de fapt. Toate masinile fac acelasi lucru, poate un Renault la fel de dotat si..aparent performant va costa jumatate fata de un BMW sau un Audi, dar crede-ma....sunt diferente enorme intre ele. Iar diferentele astea, de nuanta, nu ai cum sa le vezi decat miscandu-te cu ambele "tabere" sa le zic asa. Atunci vei putea vedea cat de diferite pot fi niste sisteme de clima bizonica, sau functionarea stergatoarelor de parbriz...sau diverse optiuni etc etc. Si abia atunci iti vei putea face o imagine de ansamblu despre ele. Acum...ca merita sau nu diferenta respectiva de bani, e iar o chestie subiectiva. Dar dpdv al designului, Laguna 3 (nu coupe) mi se pare personal una dintre cele mai nereusite masini din ultimele generatii. Ziceai de celelalte, chiar daca au linii intrerupte, respecta totusi niste proportii. La L3 nu e cazul.
Ontopic: E frumoasa. Chiar reusita. Astept sa vad si Renault Longitude cum o fi aratand... |
#46
Posted 10 June 2010 - 09:11
Bre richelieu, asta ca sa ma adresez in tonul tau, asa este, design=subiectivism. Am raspuns, poate nu pe placul iubitorilor de nemtesti incercand sa punctez ideia gresita de marca reno=ieftin si prost. Scuze ! Sincer, prefer o masina noua si bine dotata, fie ea si frantuzeasca, decat una teutona si goala. Asa este, topicul e dedicat designului si nu parerii fiecaruia despre o marca sau alta. Am totusi ideie de ce inseamna design-ul auto, iar cand am amintit de caroseriile altor marci, crede-ma chiar le-am studiat.
Cat despre designul lagunei 3 berlina, iti dau dreptate, daca imi placea 100%, o cumparam. Cat de fiasco este, cred ca e greu sa dau noi un raspuns aici, doar citind cateva articole pe net sau plecand urechea la parerile unora sau altora. Nu s-a vandut ca generatia veche, chiar auzeam zvonuri de schimbare radicala a profilului uzinei de la Sandouville. Este asteptat un facelift la L3, cat de reusit va fi...(?) Sa vedem cat se va vinde acest Latitude, cu design mai apropiat de caroseriile cu proportii respectate... @buntzi draga, nu ma obosesc sa-ti raspund pe tonul tau, scuze daca te-am oripilat cu parerea mea. e un forum public si nu cred ca am jignit sau am adus atingere cuiva prin poatarile mele. La buna vedere stimabile... Edited by digioptic, 10 June 2010 - 09:16. |
|
#47
Posted 10 June 2010 - 09:21
L3 esti fiasco aici pe forum. Realitatea este cu totul si cu totul alta. Pacat ca nu am timp sa caut cifrele...
|
#48
Posted 10 June 2010 - 09:28
Nu m-am pronuntat asupra vanzarilor ei. S-o fi vandut...desi in Romania am vazut extrem de putine pe strazi, contrar generatiei anterioare. Dar personal mi se pare o masina hidoasa. Doar Multipla era mai urata....
|
#50
Posted 10 June 2010 - 10:56
Quote Laguna The all-new, third-generation Renault Laguna was launched in the final quarter of 2007. It was touted as the car which would revive Renault?s fortunes as a symbol of new high-quality levels. Despite a positive early reaction to this D1 segment car, its popularity has nosedived, this in a segment which has traditionally been of great significance to Renault, being a high-volume and relatively high-margin car. The arrival of estate and coupe versions of the Laguna are not seen as helping the situation much. The Laguna II suffered from significant quality issues. Its successor is a marked improvement in quality and has not suffered from the same problems. However, the depression in the European family car market, due partly to the economic slowdown, partly to pressure from CO2 emissions legislation which penalises larger D-segment cars such as the Laguna, have been the cause of its woes. The bad reputation of its predecessor and a too conservative design also damaged sales. . The Laguna III sold so slowly in its first year on the market that the shift pattern at the factory where it is built, at Sandouville in France, was reduced to one from three, leading to a significant number of redundancies. Asadar, Laguna 3 are un succes atat de mare, incat uzina lucreaza pe 1 singur schimb si vor sa produca acolo si alte modele pentru ca altfel sunt nevoiti sa concedieze. Renault are vanzari pe segmentul de pret redus (Megane-Clio), low-cost (Dacia) si in domeniul utilitarelor, pentru ca sunt ieftine. Renault este un producator ieftin si prost, cu exceptiile Laguna si Koleos, care nu se vand tocmai din acest motiv (perceptia pe piata). Daca nu iti permiti o masina, sa ii zicem teutona sau cu ochii mici, insa iti permiti un Renault, asta nu inseamna ca masinile respective au probleme, ci ca tu ca si cumparator esti sarac si alegi o masina ieftina. Desi imi place Renaultul Latitude, faptul ca este un concurent pentru gama premium de intrare (A6, Serie 5, Citroen C6, Honda Legend, etc) nu are nicio sansa, nimeni nu o sa cumpere un Renault "de lux". Este un lucru evident. (Vezi esecul Vel Satis). Attached FilesEdited by Tom_Cat, 10 June 2010 - 10:58. |
#51
Posted 10 June 2010 - 11:17
Tom_Cat, on 10th June 2010, 11:56, said: ..................................... Daca nu iti permiti o masina, sa ii zicem teutona sau cu ochii mici, insa iti permiti un Renault, asta nu inseamna ca masinile respective au probleme, ci ca tu ca si cumparator esti sarac si alegi o masina ieftina. ..................................... Vai ce m-ai lovit, exact in corazon bre... Si ca sa te linistesti, la oferta un Avensis e cam la acelasi pret cu un Coupe Laguna. Ei ce crezi ca prefer eu...? Serios acum, nu are rost sa polemizam ce prefera fiecare. Eu ma opresc aici. |
|
#52
Posted 10 June 2010 - 11:35
Sa inteleg ca tie o masina sport-coupe la pretul unei masini de familie ti se pare scumpa? Daca ai 25.000 si ai nevoie de o masina nu iti cumperi Laguna Coupe, ci o masina practica. Daca vrei o masina Coupe dar nu ai banii necesari, poti sa cumperi Laguna Coupe pentru ca este cea mai ieftina, asa cum si Loganul este cea mai ieftina din clasa ei, cum si Meganul sau Clio, etc. Vrei masina pe bani putini, Renault este solutia.
Latitude este o limuzina de la Renault, care ma astept sa coste mai putin decat concurenta. Problema pentru Renault este, ca de la o suma in sus nu vrei sa fie ieftina, altfel nu ai cheltuii suma aceea pe o masina. Eu te inteleg, cand o sa ai peste 20.000 eur de dat pe o masina o sa vezi ca la Renault nici nu te uiti. Edited by Tom_Cat, 10 June 2010 - 11:36. |
#53
Posted 10 June 2010 - 11:45
@Tom
Documentu pus de tine are 1 an . Cat despre avesnsis=lagune cupe - dupa mine nu laguna este ieftina (in timpurile astea cel putin) ci avensisul este scump. La banii astia daca nu agreez reno ma uit la Passat cc, C5, Mazda 6, mondeo etc. Avensisul cel nou are o pb cu designul ... ca si laguna ne-cupe Edited by ncristi, 10 June 2010 - 11:48. |
#54
Posted 10 June 2010 - 12:01
@ncristi: am impresia ca tie nu-ti place pentru ca designul are ceva teuton in el, gresesc?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users