Renault Latitude
Last Updated: Jun 04 2021 23:22, Started by
paul_kelso
, Jun 07 2010 20:25
·
0
#20
Posted 08 June 2010 - 09:33
Este genu de masina pe care o tot vand prin tari arabe asia etc. Asa este si cu safrane sau cum dracu-i spune (un samsung dealtfel) - o masina care se vine doar in tarile arabe. Tare ma indosiesc ca pentru evropa si-au schimbat abordarea de design. Oricum masina pare fada si nu are nimic interesant.
Un design asiatic - sters, comun plictisitor etc. |
#22
Posted 08 June 2010 - 12:42
Mie imi place cum arata in poza asta :
latitudefil02.jpg 25.1K 185 downloads Desi mi se pare ca bosajele fata aduc a Peugeot 407 iar spatele imi aminteste de Epica, nu poate sa fie chiar noua cu totul, ca atunci ar fi considerata ciudata, cum de altfel s-a mai intamplat la versiunile anterioare de caroserii prea originale. Edited by lacoste, 08 June 2010 - 12:44. |
#23
Posted 08 June 2010 - 12:50
Daca poza chiar e a modelului in cauza pot spune ca e destul de curatel designul dar foarte cuminte... Totusi la Renault nu cred ca designul a fost neaparat problema cat faptul ca aplica aceiasi reteta de la Clio si la un model de Lux, adica umbla sa aiba niste costuri cat mai mici si automat masina costa mult si valoreaza putin... Sper ca Renault sa fi invatat cate ceva de la Peugeot si Citroen care se pricep mult mai bine la facut masini adevarate...
lacoste, on 8th June 2010, 13:42, said: Mie imi place cum arata in poza asta : latitudefil02.jpg Desi mi se pare ca bosajele fata aduc a Peugeot 407 iar spatele imi aminteste de Epica, nu poate sa fie chiar noua cu totul, ca atunci ar fi considerata ciudata, cum de altfel s-a mai intamplat la versiunile anterioare de caroserii prea originale. ce nu-mi place la ea, este in mod special dispunerea rotilor... are un ditamai botul cu rotile foarte departe de capatul caroserie... o sa fie un fel de barcuta pe strada... in rest chiar nu am nimic de criticat la design mai ales ca e greu sa fii si original si in trend in zilele noastre |
#25
Posted 08 June 2010 - 13:06
Marius3k, on 8th June 2010, 13:54, said: Vrei sa spui ca desi e mare, are ampatamentul mic? in cuvintele mele asta doream sa spun am oroare la astfel de masini din mai multe motive... primul motiv este ca balansul greutatii fata-spate e destul de prost si al doilea motiv este ca o astfel de masina nu este suficient de agila pentru traficul din oras (la toate virajele trebuie sa fii ceva mai atent sa nu darami vreun gard sau sa faci alta duda)... mai sunt si alte motive dar per total mie nu imi place asta... in general ampatamentul mic la o masina mare face obiectul in sine mai instabil iar feelingul la volan e cam aiurea desigur, e greu de spus ceva clar cat timp nu am condus-o dar daca e doar sa arunc o privire la ea asta imi sare in ochi... Edited by akajohn, 08 June 2010 - 13:06. |
#26
Posted 08 June 2010 - 13:06
akajohn, on 8th June 2010, 13:50, said: ce nu-mi place la ea, este in mod special dispunerea rotilor... are un ditamai botul cu rotile foarte departe de capatul caroserie... o sa fie un fel de barcuta pe strada... in rest chiar nu am nimic de criticat la design mai ales ca e greu sa fii si original si in trend in zilele noastre Aceeasi problema si la 407, o sa fie destul de nasol la borduri, denivelari, gropi |
#28
Posted 08 June 2010 - 16:10
Dragon Warrior, on 8th June 2010, 06:49, said: saab 9-3 la indigo EDIT! Pacat de nume: oribil. Trebuia sa o dea ei in bara cu ceva. Edited by AndyM, 08 June 2010 - 16:38. |
|
#29
Posted 08 June 2010 - 20:27
AndyM, on 8th June 2010, 17:10, said: Mai bine sa se faca modele care seamana cu altele bune dpdv al designului, decat sa incerce cei de la Renault un design nou si sa arate ca naibi. De exemplu: Laguna 3. Cu Laguna 3 e si o chestiune de gusturi, nu zic ca e 100% reusita, sunt cateva linii fara continuitate si rupte neinspirat. Dar cu Laguna Coupe, cred ca au reusit cel mai frumos Renault de 20 de ani incoace. Si culmea, pleaca de la aceiasi ideie de design, conceptul "Fluence", atentie, nu fluence-ul actual. Nu cred ca nu se pricep la design, cel putin ultimele modele sunt foarte reusite. Dar, dupa parerea mea, acest coupe chiar e reusit. Cu permisiunea initiatorului topicului, pun o poza, doua de exemplu... Attached Files |
#30
Posted 09 June 2010 - 07:45
L3 cupe este de 100x mai interesanta si mai expresiva decat chestia aia de mai sus. Cu designul de la Latitude au lovit acolo unde este romanu sensibil - masina prezidentiala (alba sau negra daca se poate) de carat cepa la piata si facut gratar pe pajistile patriei. Probabil ca are un sitem de sunet pe masura sa se auga ACM cum trebuie.
|
#31
Posted 09 June 2010 - 08:12
Mda, n-arata rau dar nici nu vreau sa incep sa enumar toate "influentele" prezente in designul masinii.
|
#32
Posted 09 June 2010 - 08:27
ncristi, on 9th June 2010, 08:45, said: L3 cupe este de 100x mai interesanta si mai expresiva decat chestia aia de mai sus. Cu designul de la Latitude au lovit acolo unde este romanu sensibil - masina prezidentiala (alba sau negra daca se poate) de carat cepa la piata si facut gratar pe pajistile patriei. Probabil ca are un sitem de sunet pe masura sa se auga ACM cum trebuie. Masina asta de mai sus (n.b Latitude) reprezinta modelul premium al producatorului Renault. Designul nu a lovit unde este romanul sensibil, pentru ca nu i se adreseaza lui si oricum succesul modelului o sa se lase asteptat. Masina este dezvoltata de coreeni pentru ca centrul de design al Renault a dat chix : Laguna 3 este vazuta ca o masina buna, insa foarte urata, la fel si coupe-ul, care sincer sa fiu singurul lucru care il salveaza este tocmai spatele de Aston. Asadar, Latitude se doreste o limuzina, nu o masina de carat cfeapa la piata sau gratar pe pajistele patriei. Pentru acestea exista Logan, Megane sau mai nou Duster. |
#33
Posted 09 June 2010 - 09:44
Tom_Cat, on 9th June 2010, 09:27, said: Masina asta de mai sus (n.b Latitude) reprezinta modelul premium al producatorului Renault. Designul nu a lovit unde este romanul sensibil, pentru ca nu i se adreseaza lui si oricum succesul modelului o sa se lase asteptat. Masina este dezvoltata de coreeni pentru ca centrul de design al Renault a dat chix : Laguna 3 este vazuta ca o masina buna, insa foarte urata, la fel si coupe-ul, care sincer sa fiu singurul lucru care il salveaza este tocmai spatele de Aston. Asadar, Latitude se doreste o limuzina, nu o masina de carat cfeapa la piata sau gratar pe pajistele patriei. Pentru acestea exista Logan, Megane sau mai nou Duster. Nu vreu sa spun ca cei de la technocentre s-au gandit la vecinii mei de culoare mai inchisa cand au gandit masina. Am tras concluzia din comenturile de pe diverse siteuri - " frate ce misto.zici ca-i Passat frateee " @ Tom Taticu centrului de design pentru reno-samsung (nu stiu ce influenta are asupra nissan) se afla la technocentre. Asa ca nu se misca nimic pana nu se aproba p'acolo. Chiar daca masina a fost desenta in coreea asa cum spuneti dvs (eu nu am citit pe niecieri asa ceva ) tot din franta s-au trasat liniile masinii asa cum se treg pentru fiecare model scos de reno - samsung. Samsung practic nu exista ca marca si am inteles ca din 2012 masinile fabricate acolo in fostele uzine samsung nici macar nu o sa se mai numeasca asa...probabil ca d'aia cei de la reno se gandesc la ssang-yong...ii intereseaza mai mult numele decat fabricile in sine. Edited by ncristi, 09 June 2010 - 09:52. |
|
#35
Posted 09 June 2010 - 11:05
Aici sunt si poze cu interiorul
http://www.renault.c...motors-sm5.aspx Pentru un Renault mi se pare destul de frumoasa . |
#36
Posted 09 June 2010 - 11:23
Vad ca francezii au cam fo' pan'la urma asimilati de germani cu toate protestele lor. Vezi C5 Mk.II (care pe langa designul 'teutonic' e berlina simpla, nu liftback cum era primul); acum si Latitude (care, apropo, e nume de masina pentru piata americana; o fi vreun indiciu?). O cam dau pe chestii fade. Io suspectez ca si-au cam concediat din designeri, iar aia care au ramas au zis sa mearga 'la sigur'.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users