Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

La multi ani @liviu_np!

Opel Insignia sau Renault Talisman

Parintii si cariera copiilor - ca...
 Stand up sau autoironir,concetate...

Antene gsm Medgidia

Criza alimentara, criza apei, cri...

achizitie auto nou de la dealer
 Contor trifazic/pompa de caldura

Prima masina - 0 experienta la vo...

e-distributie Muntenia s-a "m...

Livrare Hyundai i30 2022 cu DCT
 Brother - Eroare scanare A9

Achizitie auto

Procedura Preschimbare nr verzi p...

Copiii si obezitatea
 

Renault Latitude

- - - - -
  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#19
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Pe un rinichi, si daca pierde impartim banii intre noi.

#20
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 10.12.2006
Este genu de masina pe care o tot vand prin tari arabe asia etc. Asa este si cu safrane sau cum dracu-i spune (un samsung dealtfel) - o masina care se vine doar in tarile arabe. Tare ma indosiesc ca pentru evropa si-au schimbat abordarea de design. Oricum masina pare fada si nu are nimic interesant.

Un design asiatic - sters, comun plictisitor etc.

#21
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,657
  • Înscris: 28.11.2005
Nu pot spune ca nu-mi place, cum ar spune englezul.

#22
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Mie imi place cum arata in poza asta :

Attached File  latitudefil02.jpg   25.1K   185 downloads

Desi mi se pare ca bosajele fata aduc a Peugeot 407 iar spatele imi aminteste de Epica, nu poate sa fie chiar noua cu totul, ca atunci ar fi considerata ciudata, cum de altfel s-a mai intamplat la versiunile anterioare de caroserii prea originale.

Edited by lacoste, 08 June 2010 - 12:44.


#23
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,806
  • Înscris: 15.07.2004
Daca poza chiar e a modelului in cauza pot spune ca e destul de curatel designul dar foarte cuminte... Totusi la Renault nu cred ca designul a fost neaparat problema cat faptul ca aplica aceiasi reteta de la Clio si la un model de Lux, adica umbla sa aiba niste costuri cat mai mici si automat masina costa mult si valoreaza putin... Sper ca Renault sa fi invatat cate ceva de la Peugeot si Citroen care se pricep mult mai bine la facut masini adevarate...

View Postlacoste, on 8th June 2010, 13:42, said:

Mie imi place cum arata in poza asta :

Attachment latitudefil02.jpg

Desi mi se pare ca bosajele fata aduc a Peugeot 407 iar spatele imi aminteste de Epica, nu poate sa fie chiar noua cu totul, ca atunci ar fi considerata ciudata, cum de altfel s-a mai intamplat la versiunile anterioare de caroserii prea originale.


ce nu-mi  place la ea, este in mod special dispunerea rotilor... are un ditamai botul cu rotile foarte departe de capatul caroserie... o sa fie un fel de barcuta pe strada... in rest chiar nu am nimic de criticat la design mai ales ca e greu sa fii si original si in trend in zilele noastre ;)

#24
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,536
  • Înscris: 14.03.2006
Vrei sa spui ca desi e mare, are ampatamentul mic? :)

#25
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,806
  • Înscris: 15.07.2004

View PostMarius3k, on 8th June 2010, 13:54, said:

Vrei sa spui ca desi e mare, are ampatamentul mic? :)


in cuvintele mele asta doream sa spun :) am oroare la astfel de masini din mai multe motive... primul motiv este ca balansul greutatii fata-spate e destul de prost si al doilea motiv este ca o astfel de masina nu este suficient de agila pentru traficul din oras (la toate virajele trebuie sa fii ceva mai atent sa nu darami vreun gard sau sa faci alta duda)... mai sunt si alte motive dar per total mie nu imi place asta... in general ampatamentul mic la o masina mare face obiectul in sine mai instabil iar feelingul la volan e cam aiurea ;)  desigur, e greu de spus ceva clar cat timp nu am condus-o dar daca e doar sa arunc o privire la ea asta imi sare in ochi...

Edited by akajohn, 08 June 2010 - 13:06.


#26
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,965
  • Înscris: 08.08.2005

View Postakajohn, on 8th June 2010, 13:50, said:

ce nu-mi  place la ea, este in mod special dispunerea rotilor... are un ditamai botul cu rotile foarte departe de capatul caroserie... o sa fie un fel de barcuta pe strada... in rest chiar nu am nimic de criticat la design mai ales ca e greu sa fii si original si in trend in zilele noastre ;)

Aceeasi problema si la 407, o sa fie destul de nasol la borduri, denivelari, gropi

#27
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Dintre toate Renaulturile designul acesteia mi se pare cel mai reusit. Defapt se vede ca nu mai este mana "Creatorului lui Clio Symbol". Interiorul cred ca este de nota 20 ca si design si functionalitate, sa speram ca nu au facut economie de materiale de calitate.

#28
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,874
  • Înscris: 01.08.2005

View PostDragon Warrior, on 8th June 2010, 06:49, said:

saab 9-3 la indigo
Mai bine sa se faca modele care seamana cu altele bune dpdv al designului, decat sa incerce cei de la Renault un design nou si sa arate ca naibi. De exemplu: Laguna 3.

EDIT!
Pacat de nume: oribil.
Trebuia sa o dea ei in bara cu ceva.

Edited by AndyM, 08 June 2010 - 16:38.


#29
digioptic

digioptic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 841
  • Înscris: 30.10.2007

View PostAndyM, on 8th June 2010, 17:10, said:

Mai bine sa se faca modele care seamana cu altele bune dpdv al designului, decat sa incerce cei de la Renault un design nou si sa arate ca naibi. De exemplu: Laguna 3.

  Cu Laguna 3 e si o chestiune de gusturi, nu zic ca e 100% reusita, sunt cateva linii fara continuitate si rupte neinspirat. Dar cu Laguna Coupe, cred ca au reusit cel mai frumos Renault de 20 de ani incoace. Si culmea, pleaca de la aceiasi ideie de design, conceptul "Fluence", atentie, nu fluence-ul actual.

Nu cred ca nu se pricep la design, cel putin ultimele modele sunt foarte reusite. Dar, dupa parerea mea, acest coupe chiar e reusit. Cu permisiunea initiatorului topicului, pun o poza, doua de exemplu...

Attached Files



#30
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 10.12.2006
L3 cupe este de 100x mai interesanta si mai expresiva decat chestia aia de mai sus. Cu designul de la Latitude au lovit acolo unde este romanu sensibil - masina prezidentiala (alba sau negra daca se poate)  de carat cepa la piata si facut gratar pe pajistile patriei. Probabil ca are un sitem de sunet pe masura sa se auga ACM cum trebuie.

#31
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Mda, n-arata rau dar nici nu vreau sa incep sa enumar toate "influentele" prezente in designul masinii.

#32
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007

View Postncristi, on 9th June 2010, 08:45, said:

L3 cupe este de 100x mai interesanta si mai expresiva decat chestia aia de mai sus. Cu designul de la Latitude au lovit acolo unde este romanu sensibil - masina prezidentiala (alba sau negra daca se poate)  de carat cepa la piata si facut gratar pe pajistile patriei. Probabil ca are un sitem de sunet pe masura sa se auga ACM cum trebuie.

Masina asta de mai sus (n.b Latitude) reprezinta modelul premium al producatorului Renault. Designul nu a lovit unde este romanul sensibil, pentru ca nu i se adreseaza lui si oricum succesul modelului o sa se lase asteptat. Masina este dezvoltata de coreeni pentru ca centrul de design al Renault a dat chix : Laguna 3 este vazuta ca o masina buna, insa foarte urata, la fel si coupe-ul, care sincer sa fiu singurul lucru care il salveaza este tocmai spatele de Aston.

Asadar, Latitude se doreste o limuzina, nu o masina de carat cfeapa la piata sau gratar pe pajistele patriei. Pentru acestea exista Logan, Megane sau mai nou Duster.

#33
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 10.12.2006

View PostTom_Cat, on 9th June 2010, 09:27, said:

Masina asta de mai sus (n.b Latitude) reprezinta modelul premium al producatorului Renault. Designul nu a lovit unde este romanul sensibil, pentru ca nu i se adreseaza lui si oricum succesul modelului o sa se lase asteptat. Masina este dezvoltata de coreeni pentru ca centrul de design al Renault a dat chix : Laguna 3 este vazuta ca o masina buna, insa foarte urata, la fel si coupe-ul, care sincer sa fiu singurul lucru care il salveaza este tocmai spatele de Aston.

Asadar, Latitude se doreste o limuzina, nu o masina de carat cfeapa la piata sau gratar pe pajistele patriei. Pentru acestea exista Logan, Megane sau mai nou Duster.

Nu vreu sa spun ca cei de la technocentre s-au gandit la vecinii mei de culoare mai inchisa cand au gandit masina. Am tras concluzia din comenturile de pe diverse siteuri - " frate ce misto.zici ca-i Passat frateee "

@ Tom

Taticu centrului de design pentru reno-samsung (nu stiu ce influenta are asupra nissan) se afla la technocentre. Asa ca nu se misca nimic pana nu se aproba p'acolo. Chiar daca masina a fost desenta in coreea asa cum spuneti dvs (eu  nu am citit pe niecieri asa ceva ) tot din franta s-au trasat liniile masinii asa cum se treg pentru fiecare model scos de reno - samsung. Samsung practic nu exista ca marca si am inteles ca din 2012 masinile fabricate acolo in fostele uzine samsung nici macar nu o sa se mai numeasca asa...probabil ca d'aia cei de la reno se gandesc la ssang-yong...ii intereseaza mai mult numele decat fabricile in sine.

Edited by ncristi, 09 June 2010 - 09:52.


#34
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
^^ Ihi, tot francezu-i fruncea.

#35
mykeyboy

mykeyboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 01.06.2006
Aici sunt si poze cu interiorul
http://www.renault.c...motors-sm5.aspx
Pentru un Renault mi se pare destul de frumoasa :rolleyes: .

#36
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,435
  • Înscris: 30.01.2008
Vad ca francezii au cam fo' pan'la urma asimilati de germani cu toate protestele lor. Vezi C5 Mk.II (care pe langa designul 'teutonic' e berlina simpla, nu liftback cum era primul); acum si Latitude (care, apropo, e nume de masina pentru piata americana; o fi vreun indiciu?). O cam dau pe chestii fade. Io suspectez ca si-au cam concediat din designeri, iar aia care au ramas au zis sa mearga 'la sigur'.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate