Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

land rover discov 3

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
7 răspunsuri în acest subiect

#1
elena-cta

elena-cta

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 3
  • Înscris: 28.03.2010
As vre sa cumpar un LRD3 dar am auzit ca nu prea sunt fiabile . Ce parere aveti? Intre LRD3 si
Mit Pajero pe care l-ati alege. Masina este si pentru oras dar si pentru concedii normale la munte.

#2
mac_razvan

mac_razvan

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 826
  • Înscris: 11.01.2007

 elena-cta, on 28th March 2010, 07:45, said:

As vre sa cumpar un LRD3 dar am auzit ca nu prea sunt fiabile . Ce parere aveti? Intre LRD3 si
Mit Pajero pe care l-ati alege. Masina este si pentru oras dar si pentru concedii normale la munte.
Land Rover Discovery 3 este o masina foarte fiabila, avem una la servici cu 450000 km, in afara de reviziile normale, s-a stricat de cateva ori mecanismul de la frana de mana (este electrica) si o perna de aer la suspensie.Masina merge in proportie de 50 % offroad si nu prea a fost menajata de cei care o conduc.Consumul de motorina la motorul de 2,7 l este de 10% mixt, iar confortul suspensiei este mult mai bun, fata de Pajero.

#3
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.314
  • Înscris: 27.03.2007
Amandoua sunt masini foarte bune si capabile, atat pe drum cat si pe langa el. Pajero e mai simpla, mai old-school, in timp ce Discovery 3 are ca mare plus suspensia pneumatica reglabila si programele electronice pentru diverse tipuri de teren.

Intr-adevar, Discovery 3 e ceva mai comoda pe asfalt si are o tinuta de drum ceva mai buna, ruliul nefiind atat de pronuntat.

Mergi neaparat cu fiecare dintre ele si vezi care-ti place mai mult.

Editat de fastcarjunkie, 28 martie 2010 - 22:00.


#4
Serbann

Serbann

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 332
  • Înscris: 21.05.2007
Land Rover in general sunt fiabile. De Discovery nu am auzit sa aiba probleme deosebite. Nu as cumpara asa ceva pt. ca le consider prea mari dar daca ar fii sa aleg, as alege Discovery.

#5
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.786
  • Înscris: 01.12.2007

 mac_razvan, on 28th March 2010, 09:34, said:

Land Rover Discovery 3 este o masina foarte fiabila, avem una la servici cu 450000 km, in afara de reviziile normale, s-a stricat de cateva ori mecanismul de la frana de mana (este electrica) si o perna de aer la suspensie.Masina merge in proportie de 50 % offroad si nu prea a fost menajata de cei care o conduc.Consumul de motorina la motorul de 2,7 l este de 10% mixt, iar confortul suspensiei este mult mai bun, fata de Pajero.

tu te auzi ce spui ?
450.000km si nu s-a schimbat o bucsa,o bieleta,ambreaj,turbo  :peacefingers: ,mai si merge 50% in regim off-road,adica 225k km ,waw ai fi luat premii dicovery daca ar fi fost asa fiabil

2.7-le ala consuma mult mai mult,daca tie iti ia 10% mixt intelegem ca ex.urban manaca 6,5-7%  :deadtongue:

strict dintre cele doua as alege Discovery,este mai confortabila,este mai buna in regim on-road,interiorul nu este atat de spartan si nu in ultim rand taxe mult mai mici,Pajero are 3,2

#6
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.314
  • Înscris: 27.03.2007
Nici la Pajero nu se poate spune ca e spartan interiorul.

#7
elena-cta

elena-cta

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 3
  • Înscris: 28.03.2010
asa am ales si eu ....discovery....
merci pentru ajutor

Editat de elena-cta, 29 martie 2010 - 06:00.


#8
mac_razvan

mac_razvan

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 826
  • Înscris: 11.01.2007

 ionut_ionut, on 28th March 2010, 23:32, said:

tu te auzi ce spui ?
450.000km si nu s-a schimbat o bucsa,o bieleta,ambreaj,turbo  :peacefingers: ,mai si merge 50% in regim off-road,adica 225k km ,waw ai fi luat premii dicovery daca ar fi fost asa fiabil

2.7-le ala consuma mult mai mult,daca tie iti ia 10% mixt intelegem ca ex.urban manaca 6,5-7%  :deadtongue:

strict dintre cele doua as alege Discovery,este mai confortabila,este mai buna in regim on-road,interiorul nu este atat de spartan si nu in ultim rand taxe mult mai mici,Pajero are 3,2
Nu inteleg de ce iti dai cu parerea daca nici macar nu te-ai urcat in Discovery 3, ce am spus mai sus este absolut adevarat, consumul este 10,2 - 10,3 l pe computerul de bord , offroad nu a facut la modul extrem, iar piesele schimbate au fost mecanismul de la frana de mana, cam 3 bucati in 5 ani si o perna de aer, restul doar ulei,filtre,placute de frana, discuri de frana,antigel si distributie.De fapt acest forum este plin de cetateni care isi dau cu parerea, ca de , asa-i romanul!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate