Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...
 Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...
 

Receiver RDS pentru DIGI Cablu HSC-1170NA cu probleme

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
28 răspunsuri în acest subiect

#1
dantim1

dantim1

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 687
  • Înscris: 27.06.2002
Initial am crezut ca are legatura cu modificarile aproape zilnice in grila de programe! Dar deja face astfel de 2 zile!
Cand pornesc receiverul de DIGI Cablu HSC 1170NA din stand-by se vede imaginea BINE cam 20 de secunde, dupa care se face ecranul negru cu info de ALARMA CARTELA ACCES LIPSA si atat.
Am incercat si "revenire la setarile fabricantului" si rescanare completa, am facut si update de soft si degeaba. Programele le gaseste fara probleme, actualmente 99 TV+7 radio.
Ce credeti ca ar trebui sa fac sa rezolv problema?
Multumesc!

#2
fussyd3vil

fussyd3vil

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 949
  • Înscris: 21.10.2008
sa le dai un telefon...?

#3
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.752
  • Înscris: 10.05.2008
s-a indoit cartela de la caldura si nu mai sta pe cititor. lipeste pe spatele ei in zona chipului un abtipild mai gros, gen cel de pus preturi in alimentara. daca to nu merge contact service.

Fișiere atașate


Editat de maistoru, 05 ianuarie 2010 - 18:09.


#4
uccio

uccio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 54
  • Înscris: 07.09.2008
are dreptate @fussydevil suna la DIGI, in mod normal ar trebui sa te ajute, la Dolce au fost prompti in legatura cu alta problema in cazul meu.

#5
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.785
  • Înscris: 04.11.2005
Daca te duci la service s-ar putea sa primesti un Technisat K3X :D

#6
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.752
  • Înscris: 10.05.2008

View PostBlackhawk, on 5th January 2010, 18:15, said:

Daca te duci la service s-ar putea sa primesti un Technisat K3X :D

eu am primit doar abtipildul :))

prima data era un pusti mai nou la service. mi-a dat alta cartela si a mai functionat vre-o luna. pe urma m-am dus din nou si se intorsese nenea care se pricepea.

#7
dantim1

dantim1

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 687
  • Înscris: 27.06.2002
Multumesc @maistoru pentru idee, am incercat dar, din pacate, tot la fel face, cele 20 de secunde in care functioneaza corect se intampla la fiecare repornire din stand-by si dupa aceea, invariabil, afiseaza ALARMA CARTELA ACCES LIPSA.
Am fost astazi si la sediul principal din Timisoara dar ce-i de la Service au zis ca nu au ce sa-i faca si alt receptor functional
nu au pe stoc!
Si cand te gandesti ca posesorii de TV cu tuner DVB-C incorporat vad programele la liber fara a fi necesara vreo cartela!
L.E. Am intrat la Meniu/PPV/IPPV Informatii smartcard si seria cartelei este detectata corect. Deci ma gandesc ca cartela este vazuta de cititor.

Editat de dantim1, 05 ianuarie 2010 - 18:57.


#8
opop

opop

    bolnav cronic :(

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.570
  • Înscris: 06.01.2007
de unde ai tu reciver "pentru digi cablu " ?
inteleg ca inca nu e lansata "oferta" adica nu exista abonamentu deocamdata..

#9
SorinuIS

SorinuIS

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 521
  • Înscris: 20.07.2009

View Postopop, on 5th January 2010, 20:26, said:

de unde ai tu reciver "pentru digi cablu " ?
inteleg ca inca nu e lansata "oferta" adica nu exista abonamentu deocamdata..

Si eu am, si alte cateva sute de mii de romani. Avem pile!! :naughty:

#10
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.752
  • Înscris: 10.05.2008

View Postopop, on 5th January 2010, 20:26, said:

de unde ai tu reciver "pentru digi cablu " ?
inteleg ca inca nu e lansata "oferta" adica nu exista abonamentu deocamdata..


View PostSorinuIS, on 5th January 2010, 20:30, said:

Si eu am, si alte cateva sute de mii de romani. Avem pile!! :naughty:

sunt oameni care au receptoare digicablu.
ele s-au dat din 2007 pana in vara lui 2009 cand nu a mai existat pe nicaieri.
aceste recivere arata si se comporta la fel ca cele de digisatelit de la hiunday.
ATENTIE nu este vorba de recivere HD.
aceste recivere s-au dat mai mult pentru a prinde extra in zonele de casa unde reteau nu permite sau pentru hbo in alte zone.

#11
TheAlphonso

TheAlphonso

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 218
  • Înscris: 18.11.2005
Am patit si eu de ieri: Alarma Cartela Acces Lipsa, insa daca intru in meniu la cartela imi apare CARTELA ACCES EXPIRATA. Cred ca asta e problema pe care de fapt dobitocii de la Relatii cu clientii ar fi trebuit s-o stie in functie de seria cartelei mele.

#12
dantim1

dantim1

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 687
  • Înscris: 27.06.2002
Unde in meniu iti apare Cartela Acces Expirata? Ce versiune de software ai?

#13
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.785
  • Înscris: 04.11.2005
E clar ca vechiul sistem nici nu mai e intretinut, de fapt niciodata n-a fost. Sa vezi ce batai de cap am avut la un prieten cu activarea pe cablu.. pana la urma a scos fum conserva :D

Chiar nu inteleg ce va deranjeaza, la service cu ele si primiti Technisat :D

Editat de Blackhawk, 05 ianuarie 2010 - 23:48.


#14
TheAlphonso

TheAlphonso

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 218
  • Înscris: 18.11.2005
Meniu - Setarea Sistemului - Cartela Smart
ALARMA CARTELA ACCES EXPIRATA
PS: Versiune cartela SMART: DNASP142 / RevG02
Versiune Software SW 1.23

Editat de TheAlphonso, 05 ianuarie 2010 - 23:50.


#15
dantim1

dantim1

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 687
  • Înscris: 27.06.2002

View PostBlackhawk, on 5th January 2010, 23:43, said:

Chiar nu inteleg ce va deranjeaza, la service cu ele si primiti Technisat :D
Am fost azi cu el la Service dar nu au stiut ce sa-i faca si altul functional nu aveau sa-mi ofere.


View PostTheAlphonso, on 5th January 2010, 23:48, said:

Meniu - Setarea Sistemului - Cartela Smart -ALARMA CARTELA ACCES EXPIRATA
La mine in acel meniu imi arata seria cartelei formata din 12 cifre dar tot ALARMA CARTELA ACCES LIPSA afiseaza in loc de imagine normala!

Editat de dantim1, 06 ianuarie 2010 - 00:07.


#16
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.752
  • Înscris: 10.05.2008

View PostBlackhawk, on 5th January 2010, 23:43, said:

Chiar nu inteleg ce va deranjeaza, la service cu ele si primiti Technisat :D

ce tot dai zor atata?
se dau in service la bucuresti?
ma faci sa trec maine ( la ziua ) pe acolo  :thumbup:

#17
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.785
  • Înscris: 04.11.2005
A meritat incercat :P

#18
SorinuIS

SorinuIS

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 521
  • Înscris: 20.07.2009

View Postdantim1, on 5th January 2010, 17:51, said:

Initial am crezut ca are legatura cu modificarile aproape zilnice in grila de programe! Dar deja face astfel de 2 zile!
Cand pornesc receiverul de DIGI Cablu HSC 1170NA din stand-by se vede imaginea BINE cam 20 de secunde, dupa care se face ecranul negru cu info de ALARMA CARTELA ACCES LIPSA si atat.
Am incercat si "revenire la setarile fabricantului" si rescanare completa, am facut si update de soft si degeaba. Programele le gaseste fara probleme, actualmente 99 TV+7 radio.
Ce credeti ca ar trebui sa fac sa rezolv problema?
Multumesc!

Acum am facut update si am exact problema ta. Ai ajuns la vre-un rezultat?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate