Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motorul diesel - de ce nu se fac masini sa atinga 6,7mii rpm
Ultima postare: feb 07 2009 11:53, Inițiat de
oSerX
, ian 26 2009 12:11
·
0
#91
Publicat: 05 februarie 2009 - 12:38
Evergreen, on Feb 5 2009, 02:38, said: In the diesel engine, only air is introduced into the combustion chamber. The air is then compressed with a compression ratio typically between 15 and 22 resulting into a 40 bar (about 600 psi) pressure compared to 14 bar (about 200 psi) in the gasoline engine. This high compression heats the air to 550 °C (about 1000 °F). Comparatia de mai sus este intre un motor turbo diesel si unul pe benzina natural aspirat. 40 de atm nu este o presiune tipica pentru motoarele diesel, mai degraba 30 atm, iar 30 de atm este destul de obisnuit pentru motoarele turbo pe benzina. Trebuie mentionat aici ca desi motoarele diesel au raportul de compresie putin mai mare, ele vin cu sisteme soft turbo (presiune mica). La motoarele turbo pe benzina se intampla exact pe dos, raportul de compresie este mai mic, dar presiunea sistemului turbo e mai mare. Presiunea inainte de ardere la motoarele de pe Mitsu EVO sau Subaru STI este mai mare decat la majoritatea motoarelor turbo diesel de pe piata. Chiar si in conditiile astea motoarele de pe EVO si STI se duc usor la 7000 rpm. |
#94
Publicat: 05 februarie 2009 - 15:51
IAR VA INVIRTITI in jurul cozii????
ce a fost dat cu c/p de mine nu era pentru motor supraalimentat/aspirat, diesel/benzina sau ce combinatii vreti voi sa faceti ci doar pentru a clarifica pentru totdeauna modul de functionare si anume care sint timpii si ce fac ei la un motor si bineinteles cind si cum intra carburantul in cilindru. LE: hahaha...in acelasi timp am scris acelasi lucru =)) Editat de Evergreen, 05 februarie 2009 - 15:52. |
#95
Publicat: 05 februarie 2009 - 20:01
Mai trebuie sa lamuresc un lucru, se pare necunoscut pentru multi:
Stiu ca popular se spune punct mort superior si punct mort inferior, se spune asa pentru ca la majoritatea motoarelor de automobil cilindrii sunt la verticala ! Termenii sunt incorecti pentru ca nu pot fi aplicati la motoarele boxer (cilindrii sunt la orizontala, pistonul ramane la aceeasi inaltime pe intreaga cursa) sau la motoarele cu cilindrii dispusi in stea! Corect este sum am spus eu, punct mort interior si punct mort exterior! Cit despre aprecierile lui SPF la adresa cunostintelor mele, avind in vedere ca vin de la cineva cu cunostinte atit de bogate in acest domeniu, chiar ma simt onorat ! |
#96
Publicat: 06 februarie 2009 - 07:34
Prietene kodiak, chiar daca era corect puntul mort interior si punctul mort exterior, nu ti se pare cumva ca oricum ai facut varza directiile de deplasare ale pistoanelor?
Adica eu am gresit momentul de injectie al motorinei cu cateva miimi de secunda si imi asum asta. Dar tu habar nu ai cum se deplaseaza pistonul pe evacuare sau pe compresie. Apropo, PMS si PMI nu sunt in limbaj popular ci in limbaj stiintific. Si tot apropo, aceasta denumire este conventie. Si daca intorci motorul cu fundul in sus, denumirile nu se schimba. PMS si PMI au ca punct de reper pozitia vibrochenului. Editat de SPF, 06 februarie 2009 - 07:41. |
#99
Publicat: 07 februarie 2009 - 02:28
#100
Publicat: 07 februarie 2009 - 02:52
kodiak, on Feb 6 2009, 20:42, said: Scuzati calitatea, schita e facuta acum 14 ani Unii sint de moda veche, altii adepti ai noului ;si acu 20 ani tot de PMI/PME am invatat..... dar nu prea cred ca mai am caietele, in schimb cartile sint la locul lor dar nu am cum sa ajung la ele Punct mort interior (PMI) (învechit: punct mort superior, PMS) este poziția limită interioară cilindrului la care ajunge extremitatea dinspre chiulasă a pistonului când aceasta se găsește - în timpul deplasării sale - la cea mai mare distanță posibilă față de axa arborelui cotit; această poziție coincide cu distnța minimă a pistonului față de chiulasă și este determinată de montajul pistonului în ansamblul mecanismului bielă-manivelă. Punct mort exterior (PME), (învechit: punct mort inferior, PMI) este poziția-limită interioară cilindrului la care ajunge extremitatea dinspre chiulasă a pistonului când acesta se găsește - în timpul deplasării - la cea mai micî distanță posibilă față de axa arborelui cotit; această poziție coincide cu distanța maxima a pistonului față de chiulasă și este determinată, de asemenea de montajul pistonului în ansamblul mecanismului bielă-manivelă. aici sint si alti termeni ce au provocat contuzii...aaaa....confuzii PME Abreviere pentru punctul mort exterior, care reprezinta pozitia de maxima distanta fata de chiulasa a pistonului unui motor cu ardere interna, pozitie considerata spre exteriorul motorului. In limbajul tehnic mai vechi, se numea PMI (punct mort inferior), denumire considerata improrie in cazul motoarelor cu cilindrii dispusi orizontal si, ca atare, a fost reformulata. PMI Abreviere pentru punctul mort interior, care reprezinta pozitia de minima distanta fata de chiulasa a pistonului unui motor cu ardere interna, pozitie considerata spre interiorul motorului. In limbajul tehnic mai vechi, se numea PMS (punct mort superior), denumire considerata improprie in cazul motoarelor cu cilindrii dispusi orizontal si, ca atare, a fost reformulata. Intr-o terminologie mai veche, PMI avea, de asemenea, intelesul de punct mort inferior (v. PME). PMS Abreviere pentru punctul mort superior, denumirea mai veche a punctului mort interior (v. PMI). eu sint intelegator pentru ca stiam termenii astia vechi de acasa si la scoala am fost contrariat de noile informatii fiind in acceptiunea mea in totala opozitie; adica PME e PM exterior si el de fapt e la interior in motor spre arborele cotit, partea inferioara Editat de Evergreen, 07 februarie 2009 - 02:42. |
|
#102
Publicat: 07 februarie 2009 - 11:53
Scuze acceptate SPF!
Va pun la dispozitie un articol din "Australian Journal of Basic and Applied Sciences" ! In introducerea articolului apare urmatoare fraza, citez: " In particular, different combustion chamber geometries and fuel injection characteristics are required to deal effectively with major diesel engine design problem achieving sufficiently rapid fuel-air mixing rates to complete the fuel-burning process in the time available." Sublinierea imi apartine! Lectura placuta! Fișiere atașate |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi