Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

Pensii pe card

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
am depus actele la raiff, buletin si ultimul talon (atentie se cere ultimul talon sau decizia de pensionasa, nu obligatoriu ambele)
luna urmatoare urma sa intre pe card, dar a durat o luna pana a venit pe card.

deci doar o plimbare la banca cu buletinul si ultimul talon.

#20
Puferiu_

Puferiu_

    Membru foarte activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,436
  • Înscris: 05.07.2018
Catre ce adresa de mail ai trimis cererea?

#21
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,024
  • Înscris: 25.12.2005

View Postnica.mihai, on 03 iulie 2022 - 15:25, said:

Multumesc, am facut deja asta.
Intrebarea mea a fost directa si punctuala: sunteti in aceasta situatie ? Daca da, cat a durat de la depunerea solicitarii si pana ati primit talonul in format electronic ?
Multumesc
Nu sunt in aceasta situatie. Sunt parintii mei , dupa ce au respectat procedura , in 2 luni au primit cupon in cont sau pe mail cum au cerut

Iata procedura

" Se acceseaza contul online din fereastra de autentificare de pe pagina principală a  www.cnpp.ro, prin introducere e-mail și parolă;
Se accesează secțiunea "Completare formulare" – "Depuneri cereri si documente" – "Pensii" – "Document de informare";
Se selectează "Transmiterea documentului de informare online" și se completează câmpurile obligatorii din fereastra "Depunere documente";
Anumite informații legate de datele de identificare sunt preluate în mod automat, dar există și posibiltatea ca acestea să fie modificate de solicitant;
Numerele de dosar de pensie și de alte drepturi/indemnizații se preiau în mod automat din sistem;
Documentul Cerere pentru transmiterea documentului de informare online trebuie încărcat. Acesta poate fi downloadat prin click pe Descarcă aici din fereastra Fișiere de încărcat. După descărcare, cererea tip se completează, se semnează olograf/electronic, după caz și se încarcă prin click pe butonul Alege fișier;
Se completează codul CAPTCHA din chenarul verde, apoi click pe butonul Salvează și trimite;
Se afișează mesajul: Cererea a fost transmisă cu succes către CNPP. Mesajul indică faptul că cererea a ajuns, în vederea prelucrării, la casa teritorială de pensii care a fost selectată de pensionar la momentul completării electronice.
Beneficiarul va primi de la [email protected] un e-mail de informare cu numărul de înregistrare alocat din PORTAL.
Beneficiarul va primi un alt e-mail de la [email protected], de înregistrare a cererii în cadrul sistemului CNPP - număr alocat din Registratura casei teritoriale de pensii unde s-a depus cererea;
În secțiunea Cererile mele pot fi vizualizate detalii legate de cererea depusă;
Beneficiarul va primi un e-mail de informare după aprobarea cererii în cadrul sistemului CNPP
Accesarea documentului de informare online
Exista doua posibilităti de accesare a documentului de informare de către solicitant
Documentul de informare  poate fi accesat prin PORTAL, din contul utilizatorului: "Datele mele din sistemul public de pensii" -> "Document informare plata pensie";
Documentul de informare poate fi accesat din e-mail-ul solicitantului unde se va transmite o informare ce  conține linkul către documentul generat.
Accesarea documentului de informare generat în PORTAL se poate efectua doar in situația în care pe dispozitivul utilizat de solicitant,  acesta din urma este logat in contul de PORTAL sau a  salvat anterior datele de logare la PORTALUL CNPP.
În caz contrar, va apare un mesaj de tipul: Raportul solicitat nu există.
În această situație se va proceda astfel:
Se accesesază contul online din fereastra de autentificare de pe pagina principala a www.cnpp.ro, prin introducere e-mail și parolă;
Se accesează: "Datele mele din sistemul public de Pensii" – "Document informare plată pensie";
Verificarea autenticității documentului de informare
Pentru verificarea autenticității documentului de informare de către instituții/societăți/autorități publice, pe PORTAL a fost creată secțiunea "Contact – Verificare document de informare".
Verificarea se poate face astfel:
Prin introducerea identificatorului unic existent pe documentul de informare;
Prin scanarea codului QR existent pe documentul de informare, ceea ce presupune folosirea unei aplicații de citire a codului QR.
Tweet

View PostPuferiu_, on 03 iulie 2022 - 15:34, said:

Catre ce adresa de mail ai trimis cererea?
care cerere , pentru ce ?

#22
Puferiu_

Puferiu_

    Membru foarte activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,436
  • Înscris: 05.07.2018
La mesajul acesta ma referam.

Dar, ca sa ai cont online pe www.cnpp.ro, nu trebuie sa dai o fuga la casa de pensii de care apartii?

Ba da.

Quote

solicitantul (beneficiarul titular sau, după caz, persoana mandatată) se va prezenta personal cu cererea semnată la oricare casa teritorială de pensii, împreună cu actul de identitate în original şi copie sau, după caz, cu documentele justificative în original şi copie  pentru fiecare persoană terţă căreia îi va administra  contul.

Stiu ca si-a facut o cunostinta cont si era dezamagita ca nu putea obtine detaliile de care avea nevoie.

Edited by Puferiu_, 03 July 2022 - 15:56.


#23
alex321

alex321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,024
  • Înscris: 25.12.2005
este o procedura si aici

in principiu este o cerere pe care o depui la casa de pensii , nu e mare lucru

https://www.cnpp.ro/...re-acces-online

le in anumite csazuri o poti depune si on line

Edited by alex321, 03 July 2022 - 16:32.


#24
nica.mihai

nica.mihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 01.11.2006

View Postalex321, on 03 iulie 2022 - 15:49, said:

Nu sunt in aceasta situatie. Sunt parintii mei , dupa ce au respectat procedura , in 2 luni au primit cupon in cont sau pe mail cum au cerut
...

Stiu procedura, am parcurs-o.
Informatia de care aveam nevoie este cand a sosit primul cupon in format electronic: 2 luni.
Multumesc

#25
Puferiu_

Puferiu_

    Membru foarte activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,436
  • Înscris: 05.07.2018
Casa de Pensii cum verifica ca pensionarul este in viata daca talonul se trimite prin email?

#26
vio69c

vio69c

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,852
  • Înscris: 17.08.2022

View PostPuferiu_, on 01 octombrie 2022 - 08:58, said:

Casa de Pensii cum verifica ca pensionarul este in viata daca talonul se trimite prin email?

Se poate proceda asa:
- in tara, odata la 3 luni pensionarul se prezinta fizic la un ghiseu al casei de pensii.Nu conteaza unde, sistemul este centralizat
- In strtrainatate se va prezenta odata la 3 luni la serviciul consular

Dar, ma surprinde ca informatii financiare pot fi trimise prin mail
In alte tari aceste banci sau case de pensii sau asigurari sociale gasesc alte mijloace de informare, nu mail
care este cel mai vulnerabil

Edited by vio69c, 01 October 2022 - 09:50.


#27
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,630
  • Înscris: 13.03.2005
Si prin posta nu sunt vulnerabile? E pus fluturașul direct in cutia poștală , fără să fie într-un plic, ca să secretize informația de pe acel fluturaș... o vede poștașul și oricine deschide cutia poștală...

#28
Puferiu_

Puferiu_

    Membru foarte activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,436
  • Înscris: 05.07.2018
Talonul de pensii NU se lasa in cutia postala. Normal nu se inmaneaza niciunei alte persoane (ruda, prieten), ci doar persoanei in cauza. In cutia postala se lasa aviz pentru a se prezenta pensionarul la posta ca sa ridice talonul.

#29
MihaiwwwA

MihaiwwwA

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 29.05.2018
Mail-ul ar fi perfect daca fisierul ar fi criptat si ai primi parola de decriptare prin sms. Ar rezolva orice dubiu legat de securitatea datelor

#30
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,630
  • Înscris: 13.03.2005

View PostPuferiu_, on 01 octombrie 2022 - 10:42, said:

Talonul de pensii NU se lasa in cutia postala. Normal nu se inmaneaza niciunei alte persoane (ruda, prieten), ci doar persoanei in cauza. In cutia postala se lasa aviz pentru a se prezenta pensionarul la posta ca sa ridice talonul.
Eu ți-am spus cum sta treaba în realitate, nu cum ar trebui sa fie...

Vad lunar,în cazul socrilor mei, cărora le găsesc în posta taloanele de pensie...

Edited by wertyck, 01 October 2022 - 11:29.


#31
Puferiu_

Puferiu_

    Membru foarte activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,436
  • Înscris: 05.07.2018
Nu cred asa ceva. Eu primesc pensie de cativa ani, deci ce am zis mai sus am zis din experienta proprie.

Ia-o logic! Postasul verifica de fiecare data, cand inmaneaza talonul, ca pensionarul este in viata. Altfel, rudele/prietenii/dusmanii ar putea incasa pensia, chiar si dupa decesul pensionarului.

#32
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,630
  • Înscris: 13.03.2005
Si eu tot din experienta proprie. Eu locuiesc in locul socrilor si la nimeni din bloc nu le sunt aduse taloanele la apartament, daca nu incaseaza pensia cash.. Si e bloc de 10 etaje, in majoritate locuit de pensionari, Timisoara... Pensia socrilor le vine pe cont asociat cardului bancar, iar pe adresa de domiciliu, doar taloanele, puse in posta!

#33
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
pentru pensia pe card talonu are alta culoare si vine in cutia postala.
in caz de deces cand se face hartia de constatare se baga in sistem.
cand iei certificatul de deces se opreste buletinu.
cu certificatul de deces te duci la pensii si iei ajutorul.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate