Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Pensii pe card
Last Updated: Oct 03 2022 17:22, Started by
Ninja
, Dec 28 2004 12:08
·
0
#19
Posted 03 July 2022 - 15:34
am depus actele la raiff, buletin si ultimul talon (atentie se cere ultimul talon sau decizia de pensionasa, nu obligatoriu ambele)
luna urmatoare urma sa intre pe card, dar a durat o luna pana a venit pe card. deci doar o plimbare la banca cu buletinul si ultimul talon. |
#21
Posted 03 July 2022 - 15:49
nica.mihai, on 03 iulie 2022 - 15:25, said:
Multumesc, am facut deja asta. Intrebarea mea a fost directa si punctuala: sunteti in aceasta situatie ? Daca da, cat a durat de la depunerea solicitarii si pana ati primit talonul in format electronic ? Multumesc Iata procedura " Se acceseaza contul online din fereastra de autentificare de pe pagina principală a www.cnpp.ro, prin introducere e-mail și parolă; Se accesează secțiunea "Completare formulare" – "Depuneri cereri si documente" – "Pensii" – "Document de informare"; Se selectează "Transmiterea documentului de informare online" și se completează câmpurile obligatorii din fereastra "Depunere documente"; Anumite informații legate de datele de identificare sunt preluate în mod automat, dar există și posibiltatea ca acestea să fie modificate de solicitant; Numerele de dosar de pensie și de alte drepturi/indemnizații se preiau în mod automat din sistem; Documentul Cerere pentru transmiterea documentului de informare online trebuie încărcat. Acesta poate fi downloadat prin click pe Descarcă aici din fereastra Fișiere de încărcat. După descărcare, cererea tip se completează, se semnează olograf/electronic, după caz și se încarcă prin click pe butonul Alege fișier; Se completează codul CAPTCHA din chenarul verde, apoi click pe butonul Salvează și trimite; Se afișează mesajul: Cererea a fost transmisă cu succes către CNPP. Mesajul indică faptul că cererea a ajuns, în vederea prelucrării, la casa teritorială de pensii care a fost selectată de pensionar la momentul completării electronice. Beneficiarul va primi de la [email protected] un e-mail de informare cu numărul de înregistrare alocat din PORTAL. Beneficiarul va primi un alt e-mail de la [email protected], de înregistrare a cererii în cadrul sistemului CNPP - număr alocat din Registratura casei teritoriale de pensii unde s-a depus cererea; În secțiunea Cererile mele pot fi vizualizate detalii legate de cererea depusă; Beneficiarul va primi un e-mail de informare după aprobarea cererii în cadrul sistemului CNPP Accesarea documentului de informare online Exista doua posibilităti de accesare a documentului de informare de către solicitant Documentul de informare poate fi accesat prin PORTAL, din contul utilizatorului: "Datele mele din sistemul public de pensii" -> "Document informare plata pensie"; Documentul de informare poate fi accesat din e-mail-ul solicitantului unde se va transmite o informare ce conține linkul către documentul generat. Accesarea documentului de informare generat în PORTAL se poate efectua doar in situația în care pe dispozitivul utilizat de solicitant, acesta din urma este logat in contul de PORTAL sau a salvat anterior datele de logare la PORTALUL CNPP. În caz contrar, va apare un mesaj de tipul: Raportul solicitat nu există. În această situație se va proceda astfel: Se accesesază contul online din fereastra de autentificare de pe pagina principala a www.cnpp.ro, prin introducere e-mail și parolă; Se accesează: "Datele mele din sistemul public de Pensii" – "Document informare plată pensie"; Verificarea autenticității documentului de informare Pentru verificarea autenticității documentului de informare de către instituții/societăți/autorități publice, pe PORTAL a fost creată secțiunea "Contact – Verificare document de informare". Verificarea se poate face astfel: Prin introducerea identificatorului unic existent pe documentul de informare; Prin scanarea codului QR existent pe documentul de informare, ceea ce presupune folosirea unei aplicații de citire a codului QR. Tweet Puferiu_, on 03 iulie 2022 - 15:34, said:
Catre ce adresa de mail ai trimis cererea? |
#22
Posted 03 July 2022 - 15:57
La mesajul acesta ma referam.
Dar, ca sa ai cont online pe www.cnpp.ro, nu trebuie sa dai o fuga la casa de pensii de care apartii? Ba da. Quote solicitantul (beneficiarul titular sau, după caz, persoana mandatată) se va prezenta personal cu cererea semnată la oricare casa teritorială de pensii, împreună cu actul de identitate în original şi copie sau, după caz, cu documentele justificative în original şi copie pentru fiecare persoană terţă căreia îi va administra contul. Stiu ca si-a facut o cunostinta cont si era dezamagita ca nu putea obtine detaliile de care avea nevoie. Edited by Puferiu_, 03 July 2022 - 15:56. |
#23
Posted 03 July 2022 - 16:28
este o procedura si aici
in principiu este o cerere pe care o depui la casa de pensii , nu e mare lucru https://www.cnpp.ro/...re-acces-online le in anumite csazuri o poti depune si on line Edited by alex321, 03 July 2022 - 16:32. |
#24
Posted 03 July 2022 - 21:54
alex321, on 03 iulie 2022 - 15:49, said:
Nu sunt in aceasta situatie. Sunt parintii mei , dupa ce au respectat procedura , in 2 luni au primit cupon in cont sau pe mail cum au cerut ... Stiu procedura, am parcurs-o. Informatia de care aveam nevoie este cand a sosit primul cupon in format electronic: 2 luni. Multumesc |
#25
Posted 01 October 2022 - 08:58
Casa de Pensii cum verifica ca pensionarul este in viata daca talonul se trimite prin email?
|
#26
Posted 01 October 2022 - 09:49
Puferiu_, on 01 octombrie 2022 - 08:58, said:
Casa de Pensii cum verifica ca pensionarul este in viata daca talonul se trimite prin email? Se poate proceda asa: - in tara, odata la 3 luni pensionarul se prezinta fizic la un ghiseu al casei de pensii.Nu conteaza unde, sistemul este centralizat - In strtrainatate se va prezenta odata la 3 luni la serviciul consular Dar, ma surprinde ca informatii financiare pot fi trimise prin mail In alte tari aceste banci sau case de pensii sau asigurari sociale gasesc alte mijloace de informare, nu mail care este cel mai vulnerabil Edited by vio69c, 01 October 2022 - 09:50. |
#27
Posted 01 October 2022 - 10:12
Si prin posta nu sunt vulnerabile? E pus fluturașul direct in cutia poștală , fără să fie într-un plic, ca să secretize informația de pe acel fluturaș... o vede poștașul și oricine deschide cutia poștală...
|
#28
Posted 01 October 2022 - 10:42
Talonul de pensii NU se lasa in cutia postala. Normal nu se inmaneaza niciunei alte persoane (ruda, prieten), ci doar persoanei in cauza. In cutia postala se lasa aviz pentru a se prezenta pensionarul la posta ca sa ridice talonul.
|
|
#29
Posted 01 October 2022 - 10:57
Mail-ul ar fi perfect daca fisierul ar fi criptat si ai primi parola de decriptare prin sms. Ar rezolva orice dubiu legat de securitatea datelor
|
#30
Posted 01 October 2022 - 11:30
Puferiu_, on 01 octombrie 2022 - 10:42, said:
Talonul de pensii NU se lasa in cutia postala. Normal nu se inmaneaza niciunei alte persoane (ruda, prieten), ci doar persoanei in cauza. In cutia postala se lasa aviz pentru a se prezenta pensionarul la posta ca sa ridice talonul. Vad lunar,în cazul socrilor mei, cărora le găsesc în posta taloanele de pensie... Edited by wertyck, 01 October 2022 - 11:29. |
#31
Posted 02 October 2022 - 20:19
Nu cred asa ceva. Eu primesc pensie de cativa ani, deci ce am zis mai sus am zis din experienta proprie.
Ia-o logic! Postasul verifica de fiecare data, cand inmaneaza talonul, ca pensionarul este in viata. Altfel, rudele/prietenii/dusmanii ar putea incasa pensia, chiar si dupa decesul pensionarului. |
#32
Posted 02 October 2022 - 21:49
Si eu tot din experienta proprie. Eu locuiesc in locul socrilor si la nimeni din bloc nu le sunt aduse taloanele la apartament, daca nu incaseaza pensia cash.. Si e bloc de 10 etaje, in majoritate locuit de pensionari, Timisoara... Pensia socrilor le vine pe cont asociat cardului bancar, iar pe adresa de domiciliu, doar taloanele, puse in posta!
|
#33
Posted 03 October 2022 - 17:22
pentru pensia pe card talonu are alta culoare si vine in cutia postala.
in caz de deces cand se face hartia de constatare se baga in sistem. cand iei certificatul de deces se opreste buletinu. cu certificatul de deces te duci la pensii si iei ajutorul. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users