Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sandero, e cazul sa cumparam?
#19
Publicat: 16 iunie 2008 - 14:32
mai devreme, cand am citit topicul, dadusem pe gugal dupa Nissan almera, ca ma frapa asemanarea de design. Dupa care mi-am dat seama ca lantul e cam asa: Dacia - reno - nissan. Sau invers
Parere personala si subiectiva cel mai probabil: masina e uratica si depasita la capitolul design. Nu stiu nici o masina actuala din clasa ei care sa aiba linia de design mai veche decat Sandero. Spatele mai e cum mai e, insa fatau' si lateralu' aduce aminte de ... da, de Almera, oricum o dau. Poate si ceva de Clio Symbol ... Sifonieru' e de departe mai atragator din fata. [ http://www.autof1.ro/wp-content/uploads/2007/12/renault_sandero_02.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Fișiere atașateEditat de Tyby, 16 iunie 2008 - 14:35. |
#20
Publicat: 16 iunie 2008 - 14:37
As zice ca aduce exact cu Clio3. Bine, un frate mai urat al lui, dar...
http://forum.autohoj..... Clio3RS5.jpg Editat de ticodriver, 16 iunie 2008 - 14:38. |
#22
Publicat: 16 iunie 2008 - 14:41
am vazut Sandero sambata la Arad si mi-a lasat o impresie foarte proasta.
Pe masina de expozitie prezentata plasticul de la exterior avea ,,bule", volanul e oribil, si celelalte finisaje se vede de la o posta ca-s romanesti. pe scurt: masina urata, finisaje de doi lei, dotari/optiuni saracacioase. pana la urma am luat un C3, vezi aici, cu motorizare de 1,4 75CP, pe aceeasi bani aproape si care arata a Masina. intr-un cuvant despre Sandero: nerecomandat! Editat de radumiki, 16 iunie 2008 - 14:41. |
#24
Publicat: 16 iunie 2008 - 14:54
undercoverbrother, on Jun 16 2008, 15:04, said: chiar daca a pierdut unul din cele aproape 2 avantaje ale loganului (portbagajul), francezii cred ca au speculat bine inertia pornita de Logan cat si capacitatea noastra renumita de a alege pe care am demonstrat-o de atatea ori. nu doar la masini ci la orice. sunt sigur ca nu-i vom dezamagi deci se va vinde la greu. eu as vrea sa vad in primul rand o imbunatarire a securitatii active adica a stabilitatii si a franelor, loganul fiind de departe cea mai instabila din clasa. pus in fata unor evenimente neprevazute poti sa ajungi destul de usor sa testezi daca are toate stelele la ea sau nu. sfatul meu, cumparati cat mai multe loganuri, sanderouri, fabii, meganuri ca sa fie astia fortati sa ieftineasca masinile. au fost niste vs-uri in care loganul iesea mai bine decat niste concurenti directi nu dau numele ca iarasi iese razboi. Cat despre alegerea proasta , lol. sunt o gramada de alte alegeri si mai proaste, insa unora li se par mai bune doar pentru ca scrie o marca straina pe fund. Nu dau iarasi nume , ca iarasi mi se interpreteaza |
#25
Publicat: 16 iunie 2008 - 14:56
radumiki, on Jun 16 2008, 15:41, said: ........................pana la urma am luat un C3, vezi aici, cu motorizare de 1,4 75CP, pe aceeasi bani aproape si care arata a Masina. .......................... Super oferta de la Tariceanu PS: felicitari si drumuri bune sa ai cu ea. (1.4 pe C3 merge, 1.1 e de coma). Editat de Octavian___28, 16 iunie 2008 - 14:57. |
#26
Publicat: 16 iunie 2008 - 15:02
Octavian___28, on Jun 16 2008, 14:56, said: Super oferta de la Tariceanu PS: felicitari si drumuri bune sa ai cu ea. (1.4 pe C3 merge, 1.1 e de coma). ca sa-ti spun sincer, acu' facu-i conexiunea cu Tariceanu dupa ce-mi zisa-si tu! masina o va conduce cumnata, arata bine, finisajele sunt OK, dotarile corespunzatoare, merita banii... cat despre Sandero, nu zic ca nu merita banii, zic ca e naspa, atata tot! |
#27
Publicat: 16 iunie 2008 - 17:29
sandero este o masina populara mai ceva ca VW.
daca nu m-a credeti duceti-va pe pasajul baneasa si stati 1 ora acolo. sigur va trece un tren plin cu Sandero. pt cei care nu stiu aceea e linia care duce la constanta, adica acele sandero se duc la export. un singur tren are 1km (nu exagerez, poate are si 2km) lungime, cred ca sunt cam 1000 de sandero in fiecare tren. asta da masina populara. iar pt tine uko, cumparati un i10 ca sunt foarte faine, seamana cu matizul. stim ca esti impotriva daciei, tu preferi sa-ti cumperi Geely ca e mai proasta, mai scumpa dar nu e romaneasca. |
#29
Publicat: 16 iunie 2008 - 17:47
dr4qul4, on Jun 16 2008, 18:29, said: iar pt tine xtrem, cumparati un i10 ca sunt foarte faine, seamana cu matizul. stim ca esti impotriva daciei, tu preferi sa-ti cumperi Geely ca e mai proasta, mai scumpa dar nu e romaneasca. |
#30
Publicat: 16 iunie 2008 - 17:48
Kunzite, on Jun 16 2008, 18:36, said: eu stau cam la 1km de calea ferata asa ca nu aud trenurile. in schimb am trecut de 3 ori pe acolo in ultma saptamana si am vazut 3 trenuri. nu-mi venea sa cred cat era de lung, de la pasaj ajungea mai departe de prima curba (spre cta) si nu vedeam locomotiva. posibil sa fi exagerat cu 1000 masini/tren, probabil ceva pe la 500. iar trenurile trec mai mult dimineata demult (probabil si noaptea). chestia e ca am mai vazut trenuri si in lunile trecute, numai ca erau camuflate. acum dupa ce au lansat-o nu se mai ascund. |
#31
Publicat: 16 iunie 2008 - 23:37
undercoverbrother, on Jun 16 2008, 15:04, said: sfatul meu, cumparati cat mai multe loganuri, sanderouri, fabii, meganuri ca sa fie astia fortati sa ieftineasca masinile. CORECT. cat despre Sandero, parca parca evoluam... nu prea mult da totusi dupa atatea 1310, parca imi cade bine sa vad mai multe modele... |
#32
Publicat: 17 iunie 2008 - 07:47
In primul rand topicul asta nu are sens. Cu atat mai mult cu cat a si precizat initiatorul topicului ca intentia este aceea de a contracara masina Sandero. Mi se pare o prostie, sa faci un topic pentru a contracara o masina .Parca d-aia nu mai pot eu ca se vinde sau nu sandero.
Apoi, partea in care ne spune ca e o masina NOUA la care e probabil sa apara sute(!!!) de probleme mi se pare iar o tampenie. Chiar nu stiu cum sa interpretez asta,xtrem e bun cunoscator al pietei auto, si mi-e greu sa cred ca nu stie ca sandero e de fapt 90% Logan, iar restul de 10% sunt imbunatatiri fata de logan. Insa pun afirmatia cum ca e masina noua pe seama faptului ca vrea sa denigreze masina, altfel nu imi explic Apoi alta chestie, spune ca loganul nu e fiabil. Total neadevarat, intrati pe daciaclub, si vedeti acolo cate probleme sunt la logan, iar apoi intrati pe hyundaiclub, si faceti o comparatie. Nu vorbesc prostii, faceti singuri testul asta si o sa vedeti ca desi loganul costa cu 2-3-4000 de euro mai putin, desi loganul s-a vandut in numar de 10 ori mai mare, problemele mai multe tot la Hyundai sunt! Si ca sa vorbim si concret, la Dacia PROBLEME GENERALE in afara de rugina(care apare la destule masini din loturile mai vechi) nu mai exista alta problema Generala.Normal ca exista si alte probleme nu s-a inventat inca masina la care sa nu apara probleme. In schimb la hyundai, trebuie sa recunosti si tu xtrem ca amortizoarele, caseta de directie si mai nou reglajul farurilor sunt probleme generale! E drept,se schimba pe garantie, insa stii bine ca e o intreaga aventura cu cei de la HAR. Iar cat despre Sandero si intrebarea din titlul topicului eu zic ca ar trebui sa intelegem ca pur si simplu exista o clasa de oameni pentru care Sandero sau Loganul sunt ideale. Din pacate in Romania clasa asta de oameni e destul de numeroasa. Iti dau exemplu masina lui maximus, a facut in 2 ani 6-7000 de km. Pur si simplu masina asta i se potriveste. Ca de altfel si multora dintre romani. |
#33
Publicat: 17 iunie 2008 - 08:19
jay333, on Jun 16 2008, 15:13, said: Uko, chiar tu transformi topicul intr-un vs. Las-o mai moale. Nu mi-as cumpara Sandero din motivele: pret/dotari (mai pun ceva si imi iau una mult mai bine dotata), micsorarea spatiului interior (cu scaunele fata date in spate la maximum mai raman aprox 7cm pentru picioarele pasagerilor din spate). Nu mi-as mai lua nici Logan la cat costa acum. Prefer sa dau un 12k euro pe un Kia chel mult mai dotat decat logan/sandero full. Si inca ceva ce am mai observat. Sandero are 120.000 km garantie extinsa si nu 100.000 km. Eu cred ca asta este o dovada a increderii producatorilor in Sandero. Editat de aleksutzu07, 17 iunie 2008 - 08:25. |
|
#34
Publicat: 17 iunie 2008 - 08:25
dr4qul4, on Jun 16 2008, 18:48, said: eu stau cam la 1km de calea ferata asa ca nu aud trenurile. in schimb am trecut de 3 ori pe acolo in ultma saptamana si am vazut 3 trenuri. nu-mi venea sa cred cat era de lung, de la pasaj ajungea mai departe de prima curba (spre cta) si nu vedeam locomotiva. posibil sa fi exagerat cu 1000 masini/tren, probabil ceva pe la 500. iar trenurile trec mai mult dimineata demult (probabil si noaptea). chestia e ca am mai vazut trenuri si in lunile trecute, numai ca erau camuflate. acum dupa ce au lansat-o nu se mai ascund. |
#35
Publicat: 17 iunie 2008 - 08:37
Tyby, on Jun 16 2008, 15:32, said: Parere personala si subiectiva cel mai probabil: masina e uratica si depasita la capitolul design. Nu stiu nici o masina actuala din clasa ei care sa aiba linia de design mai veche decat Sandero. Spatele mai e cum mai e, insa fatau' si lateralu' aduce aminte de ... da, de Almera, oricum o dau. Poate si ceva de Clio Symbol ... Sifonieru' e de departe mai atragator din fata. [ http://www.sn.ro/wp-content/uploads/2007/12/renault_sandero_02.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Octavian___28, on Jun 16 2008, 15:41, said: Mie chiar spatele mi se pare urat. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi