Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Jurnal de bord Ford Cougar

- - - - -
  • Please log in to reply
252 replies to this topic

#55
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postd0ru, on Aug 23 2008, 23:09, said:

am ramas la cel integrat, dar in a 1/3/5 cand te deplasezi, pasagerii nu prea mai vad mare lucru si atunci cand schimbi viteza la fel, nu ? plus ca te uiti in jos de tot la el, sau doar eu am impresia asta.


depinde cum stai....eu am 1.83 si tin scaunul in spate si pe inaltime undeva sub jumatea reglajulu. O sa-ti pun poza mai incolo sa vezi cum se vede in a 5-a. (ia cam 20% din inaltime la vedere )

revenind la jurnal..... cu masina am facut 10.500 km si azi am reusit sa scot un consum de 5.6 l cu o viteza medie de 70-75km/h (80-90 afara si 50-60 in loc.) iar in masina aveam o pasagera (55kg) si aprox 75-100 kg in portbagaj . Conditiile de mers erau ok , nu am accelerat/nu am franat la intrari in localitati , nu am facut depasiri in forta ....intr-un cuvant am mers la consum..mers relaxant de pensionar . :D Nu credeam sa scot sub 5.8 litri dar am facut-o , oricum sub 5.4 l nu cred ca scade.....dar nu se stie niciodata.
Acest consum este irelevant pentru ca rar merg cu 80-90km/h .

Aseara am pus frana de la 40 km/h pana la 0 km/h sa nu imi sparg bara fata intr-un caine.....si nenorocitu de caine cand am dat sa plec mi-a muscat din bara spate....mi-a lasat ca semn 2 puncte negre (de la colti) si o mica zgaraietura :cursing: . Il cunosc, si daca-l prind il dau sa-l faca carnati  chinezii din Europa-Niro sau astia de la tigarile Monkey din bz. :console:
Revin cu poze mai incolo.......

Edited by cosmin_miu, 27 August 2008 - 21:47.


#56
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
1 poza ptr doru (oricum am facut poza cam de la nivelul umerilor...nu de la nivelul capului )
2 poza cu urmele lasate de caine pe bara din spate
3.poza cu consumul...cand am ajuns la semafor in bz
4.poza cu consumul in urma cu vreo 35-40km.
5.poza cu cele 100kg care defapt mi se par mai mult.(momentan folosesc ambele masini la marfa ...ca papucu e in reparatie -_- )
6.poza cu xenonul in contrast cu lumina publica.

Attached Files


Edited by cosmin_miu, 28 August 2008 - 01:00.


#57
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Azi am fost sa fac revizia (am pregatit-o pt drum) Am verificat tot inclusiv schimbat consumabile.

Consumabilele le-am cumparat de la Forcar : ulei 5L , filtru ulei , filtru benzina , filtru aer (toate originale) - 225 lei . Puteam sa optez si pentru consumabile alternative (delphi , ina ,alco) la un pret cu 20-30% mai mic.
Manopera la Ford Buzau echivalentul a 180 min a costat -215 lei (manopera mai scumpa cu 15% daca vii cu piesele tale ) dar am redus cel putin 70% la piesele cumparate de la forcar.

Singurul avantaj al service-ului este ca cunosc cel putin 3 persoane , si ca pot verifica cele schimbate , etc....oricum se vede foarte bine si de la sala de asteptare !

Attached Files


Edited by cosmin_miu, 03 September 2008 - 21:58.


#58
kjz

kjz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 22.11.2005
Excelent consum, eu nu prea scot sub 8 afara :) in oras cat iti ia?

#59
alexdpdv

alexdpdv

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 56
  • Înscris: 17.08.2008
Salut.La ce pret gasesc in DE un Cougar din 2002 <100kkm ?

#60
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postkjz, on Sep 8 2008, 18:36, said:

Excelent consum, eu nu prea scot sub 8 afara :) in oras cat iti ia?


in oras 10-10.5 L , bine asta intr-un oras normal cu un trafic cat de cat normal (bz )

ieri am ajuns in spania cu un consum mediu de 7.2 L mers in mare parte 120-130km/h , prin germania cativa km cu 210 km/h , unele portiuni cu A/C + (15 km prin Viena , 10 prin Bonn=koln , 30 prin Paris , 10 prin Castellon si vreo 50-100 prin alte orasele din franta ). Ahh plus unele `liniute ` pe autobahn cu un a6 , seria3 si seria1. (stiam ca nemtii nu se iau la intreceri .....dar au facut-o )

consumul mediu din RO pana Austria -Viena l-am avut 6.7 L


Edited by cosmin_miu, 11 September 2008 - 13:43.


#61
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.02.2007

View Postcosmin_miu, on Aug 27 2008, 22:43, said:

depinde cum stai....eu am 1.83 si tin scaunul in spate si pe inaltime undeva sub jumatea reglajulu. O sa-ti pun poza mai incolo sa vezi cum se vede in a 5-a. (ia cam 20% din inaltime la vedere )

revenind la jurnal..... cu masina am facut 10.500 km si azi am reusit sa scot un consum de 5.6 l cu o viteza medie de 70-75km/h (80-90 afara si 50-60 in loc.) iar in masina aveam o pasagera (55kg) si aprox 75-100 kg in portbagaj . Conditiile de mers erau ok , nu am accelerat/nu am franat la intrari in localitati , nu am facut depasiri in forta ....intr-un cuvant am mers la consum..mers relaxant de pensionar . :D Nu credeam sa scot sub 5.8 litri dar am facut-o , oricum sub 5.4 l nu cred ca scade.....dar nu se stie niciodata.
Acest consum este irelevant pentru ca rar merg cu 80-90km/h .

Aseara am pus frana de la 40 km/h pana la 0 km/h sa nu imi sparg bara fata intr-un caine.....si nenorocitu de caine cand am dat sa plec mi-a muscat din bara spate....mi-a lasat ca semn 2 puncte negre (de la colti) si o mica zgaraietura :cursing: . Il cunosc, si daca-l prind il dau sa-l faca carnati  chinezii din Europa-Niro sau astia de la tigarile Monkey din bz. :console:
Revin cu poze mai incolo.......

bestiala sa ai asa o masinutza de versatila, cand vrei sa poti merge cu ea cu 210 si iarasi cand vrei sa poti obtine cu ea si consum sub 6, si sa mai aiba si 130 de caluti sub capota si sa mai si arate bestial...vreau si eu Cougar :D
btw cat te-a ajuns pana la urma pisicutza (cu tot cu taxe cu tot?)

#62
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postbbogdanmircea, on Sep 12 2008, 19:39, said:

bestiala sa ai asa o masinutza de versatila, cand vrei sa poti merge cu ea cu 210 si iarasi cand vrei sa poti obtine cu ea si consum sub 6, si sa mai aiba si 130 de caluti sub capota si sa mai si arate bestial...vreau si eu Cougar :D btw cat te-a ajuns pana la urma pisicutza (cu tot cu taxe cu tot?)


da si mie imi place chestia....mai ales pt un 2.0 (masina are un consum incredibil...bine asta daca nu ai comutator la picior on-off ) :D

scrie la inceputul jurnalului 6350 (cu garantie , fara garantie 5900-6000 ) si taxa de 800 .

legat de masina si de drum :

Abia m-am intors de 1 saptamana din Turul Europei (bine semi-tur ) Ungaria-Austria-Germania-Luxembourg-Franta-Spania unde am vizitat multe locuri si multe orase ( Viena-Bonn-Koln-Linz-Luxembourg-Paris-Orleans-Toulouse-Lyon-Marseille-Cannes-Barcelona-Benicassim-Castellon-Valencia).

Masina s-a comportat bine , nu a carait , nu a marait nu s-a intamplat niciun incident neplacut (tehnic sau rutier), am fost multumit de comportamentul ei. In total am facut aprox 8500 km ,iar consumul pe autostrazi a fost de 6.7- 6.8L (in conditiile in care am mers uneori si cu A/C si cu cateva sprint-uri ). Cu acest drum am in total 21.000 km facuti in 5 luni fara nici cea mai mica problema.....

Ce m-a frapat este faptul ca in germania 3 nemti s-au bagat la o mica liniutza (chiar redman imi spuneau ca ei nu prea se baga ). M-am dat cu 118D si l-a facut pana la 200 , cu un A6 breck (nu stiu motorizare) cu care am fost egal , si cu un seria5 breck de prin 96 care mi-a dat o rusinica pana la 220 de vreo 3-4 masini distanta....bine eu mai aveam si bagaje + 2 pers.

M-au cam rupt in doua autostrazile in Franta (la un moment dat vroiam sa le arunc o petarda in loc de bani ...pe langa Cannes erau un fel de cosulete in care aruncai banii). Cel mai mult ma stresa faptul ca trebuia sa opresc ca sa iau tichet sau sa platesc. Am mers vreo 400-500 km si pe nationale , atunci cand oboseam de condus pe autostrada sau cand era senin. Daca ploua si era nopate ma bagam inapoi pe autostrada !

Din Germania l-am luat si pe redman_bz si am plecat spre Paris .....el urmand sa se intoarca in DE si eu sa-mi continuii drumul spre Spania. Eu am mai ramas o noapte in Paris deoarece mai aveam vreo 1500 km de km pana la destinatie , iar el a plecat imediat. Ni s-a intamplat la amandoi acelasi lucru cu benzina , cand ne-am povestit pe internet ce ni se intamplase nu ne vedea sa credem :lol: .

El a luat-o pe nationale vreo 250 km prin franta, la un moment dat seara....cand mai avea 100 km de mers cu benzina s-a gandit sa alimenteze....dai si cauta, cam nicio benzinarie nu era deschisa, decat cele automate cu card. Initial s-a gandit sa doarma la un hotel sau langa benzinarie....dar pana la urma si-a dat seama ca are card si a alimentat !

Eu am facut aprox 1300-1400 km prin franta si mai aveam vreo 250 km pana la granita cu Spania , la un moment dat seara ora 21-22 ma gandesc sa bag benzina , mai aveam de facut 200 km cu benzina din rezervor. Am mers si pe autostrada si pe nationale.....nu am gasit nimic decat automate ......am intrat iar pe autostrada si tot am cautat....de unde, nimic. Chestia a fost ca pe acolo prin Pyrinei erau si cam rare benziinarile , am dat si pe PQI sa-mi gaseasca cea mai apropiata benzinarie pe autostrada..si aia era in renovare sau nu stiu ce naiba....in fine dupa am ajuns la vreo 4 benzinarii automate , inchise sau in renovare ...mai aveam de facut 80 km/h conform computerului de bord , iar pe GPS imi arata cea mai apropiata benzinarie la 90 km. In bezna care era prin Pyrinei , acum fiind pe N80 zaresc niste luminite intr-o vale....si ma indrept catre crezand ca e sansa mea de scapare. AJung acolo ora 23 cred ....nici tipenie de om , gasesc o benzinarie automata si una normala inchisa. Am hotarat sa nu bagam de la automata sa nu ne praduiasca cardul cu banii de rezerva asa ca am gasit o parcare intre niste case si am dormit acolo la 1 km de benzinarie deoarece pe bord imi mai arata 50 km de parcurs cu benzina.

Prin apropiere nu era niciun hotel , eram destul de obosit ....am dormit acolo in masina. Dimineata ne-am trezit si am fost intampinati de niste olandezi (dupa nr caravanei sprinter ) care ne-au salutat ciudat cu `bonjour` ....poate nici ei nu mai aveau benzina si asteptau deschiderea benzinariei :D
La putin timp dupa ce am vizitat locurile destul de frumoase......am aflat ca se numeste Tarascon Sur Ariege.....oricum destul de dragutz acest satuc si lumea destul de primitoare......am vizitat putin satucul , am cumparat niste paine cu specific frantuzesc si ne-am indreptat spre benzinarie care tocmai se deschisese

Acum finalul peripetiei ....de ce mi-a fost mie frica in legatura cu cardul, redman_bz nu a scapat, in sensul ca a alimentat benzina de 25 E a achitat cu cardul si cand a ajuns acasa a constatat cu stupoare ca-i lipsesc de pe card toti banii....avand initial 95 E!!!! Deci benzinaria automata l-a praduit de 70 E....a depus reclamatie la banca de germania sa vada ce poate rezolva.....asta daca nu erau niste romanasi intermediari la benzinaria aia din franta :lol:

Pun si cateva poze din spania........oricum o sa revin si cu alte poze&detalii dar momentan ma grabesc

Attached Files


Edited by cosmin_miu, 02 October 2008 - 16:16.


#63
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.02.2007
deci asa e cu benzinariile astea cu card de afara...
loool
eu cand eram in State puneam tot cu card benzina si acolo era invers faza, adik indiferent cat puneai, daca verificai imediat cardul observai ca iti lua doar 1 dolar la galon sau ceva de genul
initial ne-am bucurat crezand ca e stricat automatul sau ceva si facem o economie, dar dup-aia am observat ca la sfarstitul saptamanii iti lua si diferenta de bani

#64
webber

webber

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 30.04.2005
Salut,
mi-am luat si eu recent o pisicuta tot din germania si desi sunt foarte multumit si mandru de ea trebuie sa te corectez in unele aspecte
http://webber-ro.hi5...wnerId=73197358

View Postcosmin_miu, on Apr 15 2008, 20:41, said:

Consumul mediu masinii din koln pana in buzau a fost 7.4 tinand cont ca am avut o viteza medie de 98km/h
Masina are un rezervor de 60l si o autonomie de aprox 800-900km.
Cel mai mic consum l-am scos 6.3 la drum lung (DN2 - 350km) cu medie de 80km/h si top de 130
Cu rezervorul plin mie pe bord imi aratau 500 si ceva de km pana la refill, nicidecum 800


View Postcosmin_miu, on Apr 15 2008, 20:41, said:

Fisa tehnica
motor 2.0i 16v-131cp zetec
0-100km/h -9s

Abia Cougar 2.5 scoate "oficial" 9,3 sec
Cougar 2.0 ajunge in 11 secunde din cate imi amintesc... nu e chiar felina la care te-ai astepta


View Postcosmin_miu, on Apr 15 2008, 20:41, said:

Costuri si intretinere:

Dupa cum am spus consuma f. putin (consumul fiind o temere initiala a mea).Reviziile putin mai scumpe ca la mzd , undeva intre 500 si 700 lei. Iar de costul pieselor nu stiu mai nimic doar zvonuri precum ca ar fi scumpe si au un timp mare de comandare.(dar deja cu asta sunt obisnuit de la mzd unde majoritatea vorbeau doar din cartile cu povesti si spuneau ca piesele sunt scumpe si vin greu iar reviziile sunt usturatoare ......cu timpul utilizarii am dovedit contrariul povestitorilor de basme).Acum ramane de vazut cum sta treaba si la cougar.
Inca nu i-am facut revizie dar stiu de la alti proprietari ca piesele sunt ieftine/rezonabile exceptand "bodywork"


View Postcosmin_miu, on Apr 15 2008, 20:41, said:

Minus-uri
-lipsa suportului din fata pentru pahar si doza

E intr-adevar destul de deranjant acest aspect. din cate am gasit pe net ar fi vorba de 2 modele unul cu "cup holder" si altul cu "pen holder".
Solutia: Cumperi o cola la McDonalds si le ceri un cup holder :) eu l-am prins langa schimbator pe partea pasagerului, alt loc mai bun n-am gasit (in geam nu se poate fiind prea groasa portiera)


View Postcosmin_miu, on Apr 15 2008, 20:41, said:

Ce m-a uimit foarte mult a fost faptul ca m-au oprit oameni in Germania,Austria si Ungaria (la vigniete) sa ma intrebe de ea , dar multora nu am putut sa le zic mai nimic deoarece stiu putine cuvinte nemtesti iar engleza nu prea intelegeau. Multi credeau ca a aparut acum....

Eu i-am dat siglele jos (caut logo cougar originale din SUA sa vad cum reusesc sa cumpar) iar asta ii nedumereste si mai tare pe curiosi :)) adesea sunt intrebat "da' ce masina-i asta?" :)))
http://webber-ro.hi5...wnerId=73197358  scuze dar nu le am decat pe hi5 deocamdata :)


View Postcosmin_miu, on Apr 15 2008, 20:41, said:

i-am dat si 230km/h si 20km/h

in talon scrie viteza maxima constructiva 209km/h @ 5500 rpm
eu am prins 230km/h dar e doar afisajul din bord!!! care e cu 5-10km mai mare
http://webber-ro.hi5...wnerId=73197358


View Postcosmin_miu, on Jun 20 2008, 13:56, said:

noi `jucarele` pt gugal ! tocmai ce mi-au ajuns din DE. :)
2.Macheta 1/18 Ford Cougar - 9.50 E macheta + 3.90 E transport = 13.4 E
de unde? neaparat vreau si eu!!!


uite o chestie utila sa iti verifici pisicuta
http://www.vbennett..../ford/index.htm

#65
webber

webber

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 30.04.2005

View Postpop_ciprian_zet, on Jun 25 2008, 19:19, said:

Vreau sa cumpar de pe ebay embleme cu cap de cougar pentru grila fata si pentru spate. Am avut prieteni care prima data cand au vazut emblema de pe bord m-au intrebat ce model de Jaguar este. :))
asta  vreau si eu... hai sa ne cuplam :)  :kisstogether:

#66
webber

webber

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 30.04.2005

View Postcosmin_miu, on Sep 11 2008, 14:29, said:

in oras 10-10.5 L , bine asta intr-un oras normal cu un trafic cat de cat normal (bz )

ieri am ajuns in spania cu un consum mediu de 7.2 L
Consum Urban
Piatra Neamt 10-11% (deh... oras mic:) )
Bucuresti 12-15% depinde de trafic/ora
Londra 15 -18% dar intr-o zi am ajuns si la 22% mediu indicat pe bord  :cursing: cu AC

Consum extraurban
Germania autoastrada 7-8% depinde cat de nervos eram :)
Romania DN2 Bucuresti Bacau 7-9%

View Postcosmin_miu, on Oct 2 2008, 17:00, said:

M-au cam rupt in doua autostrazile in Franta (la un moment dat vroiam sa le arunc o petarda in loc de bani ...pe langa Cannes erau un fel de cosulete in care aruncai banii). Cel mai mult ma stresa faptul ca trebuia sa opresc ca sa iau tichet sau sa platesc. Am mers vreo 400-500 km si pe nationale , atunci cand oboseam de condus pe autostrada sau cand era senin. Daca ploua si era nopate ma bagam inapoi pe autostrada !
Eu eram patit de anul trecut cand am fost cu motorul (si desi pt motocilete taxele sunt cam la jumate tot a fost scuuump!  :cursing: ) asa ca anul asta am vrut sa fac economie si am mers pe nationale.
Am prins vreme buna si am mers mult in afara orelor de varf (dimineata f devreme si seara) si vreau sa spun ca a fost foarte fun traseul.  NFS ce mai :D asfaltul e impecabil, demn de autostrada, iar serpentinele si dealurile te tin in "priza" ca intr-un montagne russe :)
pe nationala in franta m-au oprit pt viteza (aveam 130 si limita e de 90) dar pt ca m-am prefacut ca nu stiu franceza sau engleza dupa ce au vazut ca nu au cu cine se intelege m-au lasat in pace. imi spuneau ca imi confisca masina daca nu le platesc 90E amenda  :death:

#67
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
felicitari pentru masinutza ...dar trebuie sa te contrazic (cu argumente matematice & media ) la cele corectate de tine :bigwhitegrin:  :icecream:

Quote

Cel mai mic consum l-am scos 6.3 la drum lung (DN2 - 350km) cu medie de 80km/h si top de 130
Cu rezervorul plin mie pe bord imi aratau 500 si ceva de km pana la refill, nicidecum 800

legat de consum e vorba si de persoana si stilul de condus......Am aratat consumul de 5.6 si am specificat ca a fost facut la viteze cuprinse intre 80 si 100km/h.....incearca sa o menajezi si o sa scoti acelasi consum de 5.6 :D . De vizionat pozele : 5.6 L consum la 88.419 km (ora 21) si poza 2 cu 5.6L consum la 88.455km (ora 21:28). Plecasem de la Bucuresti si i-am facut poza dupa Urziceni si la semafor in Bz.

Rezervorul are 57L + 3L rezerva = 60 L , daca zici ca ti-a consumat 6.3 pe DN2 aplici regula de 3 simpla si o sa-ti iasa o autonomie de 952 km (60L ) .Probabil atunci cand ai avut autonomie de 500 km aveai consumul ala din LONDRA. :console:
Atasez poza in care se vede pe comp. bord daca dai Zoom exact 758 KM , facusem plinul in Tarascon sur Ariege si eram (cum se vede in poza ) la Tunnel de Puymorens aprox 100km distanta de Tarascon de unde rezulta ca am avut o autonomie de aprox 858 km si iese exact consumul cu care am ajuns in spania....de care ziceam mai sus 7.1 -7.2L ( ``ieri am ajuns in spania cu un consum mediu de 7.2 L`` )

Daca calculele (bani , litri,computer de bord ) nu ies atunci e o problema undeva , poate ai rezervoru spart sau poate te-au inselat la pompa :naughty:

Quote

Abia Cougar 2.5 scoate "oficial" 9,3 sec
Cougar 2.0 ajunge in 11 secunde din cate imi amintesc... nu e chiar felina la care te-ai astepta

Stii tu ceva dar nu tot...confuzi cele 9.3s de la 2.5V6 cu cele 8,3 secunde oficiale

Eu m-am dat cu multe masini care au in carte intre 9.5 si 10s ....pe toate `le-am ars` considerabil. Oricum o sa postez si un filmulet mai incolo cu 0-100km/h real al masinii.

Cougar 2.0 - 9.6s http://www.carfolio..../car/?car=36190
Cougar 2.5 - 8.3s http://www.carfolio..../car/?car=36168

Quote

Inca nu i-am facut revizie dar stiu de la alti proprietari ca piesele sunt ieftine/rezonabile exceptand "bodywork"

Am scris intr-un post mai sus (acum 1 luna ) preturile pieselor si reviziilor. :rolleyes: (vezi post 57 )

Quote

E intr-adevar destul de deranjant acest aspect. din cate am gasit pe net ar fi vorba de 2 modele unul cu "cup holder" si altul cu "pen holder".

da am vazut si eu in cartea tehnica ca exact de sub pen holder iesea un cup holder daca apasai....dar depinde de model(optiune).

Quote

Eu i-am dat siglele jos (caut logo cougar originale din SUA sa vad cum reusesc sa cumpar) iar asta ii nedumereste si mai tare pe curiosi adesea sunt intrebat "da' ce masina-i asta?"

M-am gandit si io la inceput sa-i dau siglele jos ...dar am renuntat la idee....o las asa cum e.

Eu m-am cam saturat de astia ....mi s-a intamplat si cu mazda3 la fel. Pe cat de mult imi placea sa intru in vorba si sa prezint masina, pe atat de mult ii urasc acum.
Ahh in Germania a vrut sa mi-o cumpere un dealer , iar in Paris m-a intrebat un negrotei ce masina este si cat costa ca nu a mai vazut pana acum ....era entuziasmat si tot imi punea intrebari , i-am raspuns initial dar dupa aia i-am zis ca ma grabesc si tre sa plec.

Quote

in talon scrie viteza maxima constructiva 209km/h @ 5500 rpm
eu am prins 230km/h dar e doar afisajul din bord!!! care e cu 5-10km mai mare

i-am dat aproape de limita de 240 din care am mai scazut eroarea de 10 km/h asa a rezultat aprox. 230km/h. Viteza din talon e vax-albina.....este posibil ca eroarea sa fi fost si mai mare, nu m-am uitat pe GPS. Oricum daca pana la 210-220 s-a dus bine de la 220 in colo am sarit in ea ca la kart-uri ca sa iau demaraj :D

Quote

de unde? neaparat vreau si eu!!!

de pe ebay.de
la pret sofort kaufen = 19.90 + transport 6.90 E
http://cgi.ebay.de/F...id=p3286.c0.m14

sau daca vrei sa licitezi (ai sansa sa-l cumperi mai ieftin, cum l-am luat eu la 13,4 E cu totu)
http://cgi.ebay.de/F...id=p3286.c0.m14

P.S. mai revin cu poze si intamplari din excursie ....sambata sau duminica cand am timp sa postez.

Attached Files


Edited by cosmin_miu, 10 October 2008 - 03:06.


#68
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
nu am mai scris demult ....intre timp redman_bz si-a recuperat banii praduiti la benzinaria din franta. A fost eroare de `computator` :D ,deci aveti grija cu plata la benzinarii automate.

am trecut de pragul de 100.000km (momentan am 102.000 km ). Mai am 4 luni si-mi expira garantia pe care nu am folosit-o ptr nimic in 8 luni si 24.000 km (oricum nu-mi pare rau ca am acceptat garantia in schimbul a 350 E , pentru ca m-am simtit mai in siguranta pe parcusul celor 8000 km facuti in 2 saptamani in cele 5 tari)

Acum cateva zile am fost provocat(desii nu vroiam) si m-am dat cu un 320d (1 masina jumate distanta :D ) si noua mazda6 1.8i (2 masini distanta :D )

Am primit si o oferta de cumparare , mi-a dat cineva 7000 E pe ea , desii pretul imi convenea nu am dat-o deoarece momentan nu am bani de bagat in alta masina pe care o doresc, nu am chef iar de alte inmatriculari ,.....+ inca imi place.
M-am gandit sa o tin in continuare si sa strang bani pana in primavara -vara de un cabrio....

Mai adaug cateva poze cu masinuta......
1 poza printr-o benzinarie in franta ....verificam mailu si scriam putin pe softpedia :D ca era wi-fi gratis
2 in fata casei lui redman_bz din germania
3 un pui de somn de 1h intr-o benzinarie din austria
4 intr-o parcare de pe langa gara din luxembourg
5 si 6 pe o nationala din franta
7 si 8 intr-o parcare a Lidl din spania
9 in fata casei lui redman_bz din de.

Attached Files


Edited by cosmin_miu, 14 November 2008 - 02:21.


#69
webber

webber

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 30.04.2005

View Postcosmin_miu, on Sep 3 2008, 22:50, said:

Consumabilele le-am cumparat de la Forcar : ulei 5L , filtru ulei , filtru benzina , filtru aer (toate originale) - 225 lei . Puteam sa optez si pentru consumabile alternative (delphi , ina ,alco) la un pret cu 20-30% mai mic.
Manopera la Ford Buzau echivalentul a 180 min a costat -215 lei (manopera mai scumpa cu 15% daca vii cu piesele tale ) dar am redus cel putin 70% la piesele cumparate de la forcar.
Eu am optat pt un service din Piatra Neamt (orasul natal) ca oricum fac drumuri destul de des acolo.
Mi-au schimbat ulei 5L (un litru mi l-a dat rezerva), filtru ulei, filtru benzina (nu a gasit decat original "made in usa"), filtru aer, filtru de polen, mi-au schimbat un bec de pozitie si unul faza scurta la fiecare far (destul de complicat de demontat), mi-au inversat rotile fata-spate stanga -dreapta si mi-au verificat densitatea lichidului de racire (mai trebuia adaugat apa). Toate astea m-au costat 470ron cu manopera cu tot. foarte rezonabil zic eu.

In alta ordine de idei, am fost la RAR-ul nostru iubit <_< pentru CIV si m-au surprins cand mi-au spus ca modelul acesta de motorizare exista in baza lor de date cu doua omologari ambele identice din toate punctele de vedere mai putin norma de poluare. una este euro2 alta euro3. au trimis solicitare la bucuresti sa le raspunda ei ca poate sunt mai destepti la capitala. pana vine raspunsul stau cu emotii desi sunt aproape convins ca e euro3. Cand a bagat-o in hala lor pentru testare s-au adunat toti "inginerii" in jurul ei sa arunce o privire si sa isi dea cu parerea. m-am simtit destul de mandru daca masina mea a reusit sa atraga atentia unor oameni carora le trec prin maini zeci de modele de masini in fiecare zi. :D

#70
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postwebber, on Nov 14 2008, 12:45, said:

Eu am optat pt un service din Piatra Neamt (orasul natal) ca oricum fac drumuri destul de des acolo. Mi-au schimbat ulei 5L (un litru mi l-a dat rezerva), filtru ulei, filtru benzina (nu a gasit decat original "made in usa"), filtru aer, filtru de polen, mi-au schimbat un bec de pozitie si unul faza scurta la fiecare far (destul de complicat de demontat), mi-au inversat rotile fata-spate stanga -dreapta si mi-au verificat densitatea lichidului de racire (mai trebuia adaugat apa). Toate astea m-au costat 470ron cu manopera cu tot. foarte rezonabil zic eu. In alta ordine de idei, am fost la RAR-ul nostru iubit <_< pentru CIV si m-au surprins cand mi-au spus ca modelul acesta de motorizare exista in baza lor de date cu doua omologari ambele identice din toate punctele de vedere mai putin norma de poluare. una este euro2 alta euro3. au trimis solicitare la bucuresti sa le raspunda ei ca poate sunt mai destepti la capitala. pana vine raspunsul stau cu emotii desi sunt aproape convins ca e euro3. Cand a bagat-o in hala lor pentru testare s-au adunat toti "inginerii" in jurul ei sa arunce o privire si sa isi dea cu parerea. m-am simtit destul de mandru daca masina mea a reusit sa atraga atentia unor oameni carora le trec prin maini zeci de modele de masini in fiecare zi. :D


ai facut revizia intr-un service Ford ? sau intr-o alta reprezentanta ?

legat de motorizare da asa este sunt 2 de 2.0 unu cu E2 si unu cu E3.(dar trebuiau sa stie pe loc :huh: )
Mie mi-au facut CIV , IDENTIFICARE si ITP in aprox 4h , a reiesit asa cum ma asteptam Euro3 .
Spune-mi ce cod motor ai in brief si ce an este(nu anul primei inmatriculari) ca sa-ti zic ce Euro este !

Edited by cosmin_miu, 14 November 2008 - 16:40.


#71
webber

webber

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 30.04.2005

View Postcosmin_miu, on Nov 14 2008, 17:33, said:

ai facut revizia intr-un service Ford ? sau intr-o alta reprezentanta ?

legat de motorizare da asa este sunt 2 de 2.0 unu cu E2 si unu cu E3.(dar trebuiau sa stie pe loc :huh: )
Mie mi-au facut CIV , IDENTIFICARE si ITP in aprox 4h , a reiesit asa cum ma asteptam Euro3 .
Spune-mi ce cod motor ai in brief si ce an este(nu anul primei inmatriculari) ca sa-ti zic ce Euro este !
Am facut revizia intr-un service normal, poate considerat cel mai bun din Piatra Neamt... nu am nici un fel de garantie la masina, deci teoretic nu ar conta.

Eu am fost la RAR in Neamt, probabil de asta nu au stiut pe loc ce omologare sa ii dea si mi-au spus ca au solicitat raspuns la Bucuresti.
Eu am EDBC1/4B01 din 1999. Tu ce cod motor ai, la fel? ca din cate am vazut sunt doar 4-5 coduri la cougar.

Pun si eu cateva poze facute azi cu pisicuta mea :D
Sper ca nu te superi ca transform topicul tau in topic de discutii pe tema Ford Cougar in general ;)

Attached Files



#72
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
aha....eu nu-mi explicam diferenta de doar 20 lei intre revizia mea si a ta , dar acum mi-o explic. Si eu daca nu faceam in service Ford imi scadea manopera la aprox 100 lei deci ma costa in jur de 350 lei.

Eu am facut RAR-ul in Buzau. M-am uitat acum in brieful meu si motorul este EDBC1/4BCCNA (nu stiu ce reprezinta codul asta :o ) dar EDBC1 intra la E3.

Nu e o problema ca expuii aici poze , chiar dimpotriva. Misto pozele cu uzina in spate.... :D

Uite copii versus de pe CIV-ul si Brief-ul meu. Si o poza icognito de la ITP (unde nu au verificat decat franele si noxele :deadtongue: ) .......bine dar pe ala din fata il tot purica acolo.....poate verificau asa prin sondaj :lol:

Attached Files


Edited by cosmin_miu, 15 November 2008 - 00:32.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate