Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Accident de la explozie de cauciuc... sau?
Last Updated: Mar 11 2022 06:27, Started by
oki_doki
, Jan 20 2008 12:01
·
0
#1
Posted 20 January 2008 - 12:01
Am trait sa o experimentez si pe asta cu toate ca nu recomand nimanui o astfel de experienta. In data de 24.decembrie 2007 pe la 21:30 ma indreptam cu masina Toyota Yaris (fabricatie 2007) catre casa, venind de la prietena mea. La un moment dat intr-o curba mai lunga dar nu periculoasa masina imi vireaza brusc stanga, apoi ori din faptul ca am tras eu de volan ori alte cauze (excluzand aici lovirea de vreo margine a drumului) masina o ia la fel de brusc spre dreapta. Urmeaza pe o panta de aproximativ 45 grade doua rostogoliri si ajung pe roti cu masina in raul de la marginea drumului. Airbag-uri (9 in dotare) nu iese nici unul, eu fara nici o zgarietura.Viteza cam 70 km/h, conditii de drum bune, drum umezit dar nu de la ploaie. Pe 27 la o inspectie a mea pe lumina constat ca , cauciucul dreapta fata e explodat. vine si devizul de la Toyota 13.800 euro masina fiind asigurata la 12.840 euro (specific acum, masina noua luata in leasing, de 8 luni). Evident ca va intra la pagube totale. Problema mea si supararea in acelasi timp este urmatoarea: Toyota sustine ca nu de la explozia de cauciuc s-a produs accidentul si daca vreau, sa ma lupt cu producatorul de cauciucuri (cauciucurile sunt YOKOHAMA - dotare implicita de catre Toyota), cei de la Toyota sustinand ca un cauciuc fara camera nu are cum sa faca explozie. Este adevarat ? Am fost cu niste prieteni care lucreaza la o fabrica de cauciucuri si ei mi-au spus ca nu este adevarat ce sustin cei de la Toyota. Cum traim in Romania si nu am nici resursele si nici timpul si nici macar un avocat in familie nu voi da in judecata reprezentanta, asa ca vor scapa de data acesta.
Si inca ceva.. ma intreb eu acum... daca as fi reactionat si as fi apasat frana era vreo diferenta sau putea sa fie si mai rau? Oricum la urmatoarea achizitie de masina voi avea grija sa am cauciucuri cu mai mult renume. |
#2
Posted 20 January 2008 - 12:06
Pare rău..
Dar YOKOHAMA ştiam că sunt destul de bune, sau nu mai e aşa? Oricum, bine că n-ai avut viteză. Te-ai gândit dacă ar fi putut fi ceva pe asfalt care să fi provocat explozia anvelopei? |
#3
Posted 20 January 2008 - 12:22
Nici macar gropi nu sunt pe acel drum. Pot spune ca e un drum f bun. Am sa postez luni o poza cu ruptura din cauciuc pentru a va face o idee mai buna asupra incidentului.
|
#4
Posted 20 January 2008 - 13:35
Explozie intr-adevar nu are cum sa faca. 99% cauza a fost o presiune incorecta (ori foarte mare, improbabil pe vremea asta rece), ori foarte mica si a dus la "descaltarea" masinii in viraj. Totusi cum arata cauciucul "explodat"? Pe creasta sau pe talon e taietura? Esti sigur ca explozia a fost cauza accidentului si nu un efect al lui (sunt zgarieturi in asfalt acolo unde crezi ca ai inceput sa derapezi din cauza cauciucului explodat?)
Edited by Adydum, 20 January 2008 - 13:46. |
#5
Posted 20 January 2008 - 14:39
Cu o saptamana inainte de accident am fost cu ea la revizia de 15.000km. La revizie le-am spus ca imi trage un pic dreapta si cei de la service au zis ca probabil e de la presiunea din pneuri asa ca au verificat/umflat toate rotile. Cei de la casco adica BCR Asigurari sustin ca nu are cum dupa 1 saptam sa ma afecteze o presiune prea mare in roti. Nu m-am uitat pe asfalt dupa urme si oricum acum cred ca nu ar mai fi vizibile. Ruptura de aprox 7-10 cm este pe talon pe partea interioara "sub masina". Cum am mai zis am sa postez luni o poza pana atunci nu am cum ca poza e pe laptop-ul de la servici.
|
#6
Posted 20 January 2008 - 14:49
YOKOHAMA sunt cauciucuri FOARTE bune si "FOARTE DE FIRMA'. te-ai gandit la o problema a directiei masinii? Cauciucul poate exploda si daca nu are camera dar totusi, daca a explodad cauciucul dreapta, de ce a luat-o maisna in partea opusa? In mod normal, daca roata stanga este moale (desumflata), maisna trage stanga NU dreapta. !
|
#7
Posted 20 January 2008 - 17:41
redfighter91, on Jan 20 2008, 14:49, said: YOKOHAMA sunt cauciucuri FOARTE bune si "FOARTE DE FIRMA'. te-ai gandit la o problema a directiei masinii? Cauciucul poate exploda si daca nu are camera dar totusi, daca a explodad cauciucul dreapta, de ce a luat-o maisna in partea opusa? In mod normal, daca roata stanga este moale (desumflata), maisna trage stanga NU dreapta. ! Daca era vorba de directia masini inseamna ca tot cei de la service se fac vinovati ca nu au verificat mai in amanunt atunci cand am fost la revizie si le-am spus ca imi trage un pic dreapta. Se pare ca nu se intampla asa adica masina vireaza invers cum e si in cazul meu. Oricum sunt 100% ca nu am fost eu de vina, deoarece imi aduc aminte perfect si de viteza, si de cat de "invartit" era volanul pentru a iesi din acea curba, si masina a virat mult prea brusc stanga. |
#8
Posted 20 January 2008 - 18:22
Zici ca erai deja in curba iar masina a tras brusc stanga, apoi dreapta. Curba era la stanga sau la dreapta?
Ai ABS/EBD/ESP/etc pe masina? E posibil ca a doua zmucitura (in directia opusa) sa fie cauzata de ESPul care a simtit ca masina trage stanga si a incercat sa o repuna "drept"... dar cauciucul fiind deja explodat/spart, masina a continuat miscarea in directia opusa, miscare probabil amplificata si de vreo manevra de a ta (probabil ai tras dreapta cand masina a luat-o initial in stanga). Asta ar putea demonstra faptul ca explozia/dezumflarea cauciucului s-a produs inainte de a te rasturna, deci probabil a cauzat accidentul. Problema e ca nu ai cum sa demonstrezi ca a tras brusc stanga, apoi dreapta... |
#9
Posted 20 January 2008 - 19:18
Am vazut Matiz cu ochii mei. Daca nu vedeam nici eu nu credeam. Cica nu ar trebuii sa faca explozie.
|
#10
Posted 20 January 2008 - 19:34
cauciuc barum (cumparat pt o economie de citeva zeci de roni pe bucata ) explodat pe autostrada in austria, vara (aproape 30 grade), din fericire la viteza nu foarte mare (120km/h), pe linie dreapta:
Barum_1.JPG 77.78K 364 downloads cauciucul avea maxim 3,000km. cind am ajuns in tara mi-au spus ca explozia nu e acoperita de garantie (oricum nu mai aveam "epava" cu mine). Edited by H725, 20 January 2008 - 19:35. |
|
#11
Posted 20 January 2008 - 19:43
hm, eu am un prieten care are cauciucuri de astea fara camera la masina si s-a trezit cu un holtsurub intr-una din roti si nu a facut bum, ci doar s-a desumflat pe in cateva ore..
ale tale's de firma, ale prietenului meu nu. Eu cred ca masina avand viteza(70km/h), iar pneul avand probleme, tu ai facut stanga(forta de apasare mai mare in mod logic era pe cauciucul dreapta fata), pneul a explodat iar pierzand controlul ai mers in directia vectorului forta centrifuga si tie ti s-a parut ca masina s-a dus in dreapta.Probabil rotile s-au indreptat spre dreapta din cauza directiei de deplasare a masinii sub actiunea fortei centrifuge cum ziceam mai sus. Asta banuiesc eu dar nu sustin sus si tare. Edited by v3lsatis, 20 January 2008 - 19:48. |
#12
Posted 20 January 2008 - 19:47
parerea mea e ca bubuie din cauza unor defecte ascunse...
asa ca la viteze mari doar centura si norocul te pot salva... Edited by H725, 20 January 2008 - 19:48. |
#13
Posted 20 January 2008 - 19:51
confirm cauciuc explodat barum spre norocul meu pe spate!
|
#14
Posted 20 January 2008 - 19:51
Nu stiu daca ai vazut pe la how it's made dar strainii fac "gumele" comform unor standarde care ii obliga sa observe cu laser micile imperfectiuni din materialul penului.
Sigur nu a venit din fabrica pneul deteriorat. Poate in 8 luni de zile a avut timp sa se deterioreze daca ai forjat masina(forjat e mult spus), daca ai plecat brusc, sau ai pus frane bruste. |
#15
Posted 20 January 2008 - 19:54
defecte ascunse plus forja dau... pana de cauciuc
Attached Files |
|
#17
Posted 20 January 2008 - 21:02
unui prieten de-al meu, i-a explodat un cauciuc pe autostrada. El banuieste ca avea galme in cauciuc.
|
#18
Posted 21 January 2008 - 01:00
un cauciuc nu e normal sa faca gilme
cine sta sa se uite la cauciucuri inainte de fiecare drum? nu incepeti cu faze ca din cauza gropilor sau a curbelor luate cu viteza au bubuit. pur si simplu de la un cauciuc fabricat in secolul XXI ai pretentii, ca doar nu e danubiana din 1988... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users