Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Jurnal de bord Golf V GT TSI 170 CP
Ultima postare: ian 16 2019 18:52, Inițiat de
Ahile
, iun 14 2007 18:57
·
0
#344
Publicat: 09 ianuarie 2019 - 16:08
Salut!
Raspund cu mare intirziere. Ma bucur ca poate ti-a fost de ajutor topicul meu. Intr-adevar, n-am avut probleme cu masina in afara de doua supape la turbosuflanta care au fost schimbate cu costuri mici. In rest, consumabile. Ah, da! Am schimbat si bujiile si lichidul de frina si bateria in anii astia. In rest parca nimic altceva. Acum am 48 000 km doar. Poate si de asta nu am avut alte evenimente neplacute. Recent am inlocuit anvelopele. Dupa aproape 12 ani. Mai aveau carne pe ele dar erau de vara si cam vechi. Modelul vechi era Bridgestone Potenza RE050 cu care a venit din fabrica. Am ales drept schimb Nexen NBlue 4season. Foarte multumit de ele sint. Foarte silentioase si comode. Si sint bune si iarna. Cost 1200 lei pentru 4 anvelope 224/45/r17 an fabricatie 2018 si montaj echilibrare etc. Cost fara Tva ca le-am luat pe firma, inclusiv montajul. Editat de Ahile, 09 ianuarie 2019 - 16:12. |
#348
Publicat: 10 ianuarie 2019 - 16:43
Unii fabricanti recomanda sa le schimbi dupa 6 ani.
Michelin recomanda sa mergi 5 ani cu anvelopele (de la data fabricatiei) apoi poti sa mai mergi inca 5 cu conditia sa le verifici anual la un expert. In total 10 ani ar fi ok dupa Michelin. Eh, eu am mers 11 ani si 8 luni ca sa fiu foarte precis. Un pic mai mult decit recomanda marea firma franceza. Nu cred ca s-a pus nici o secunda problema de a fi un pericol in trafic. Anvelopele au 47500 km dar 95% din ei facuti in afara oraselor iar eu sint genul care pun frina extrem de rar, incercd sa economisesc combustibil regliind viteza anticipind traficul, astfel incit mai au si acum destula carne pe ele. De asemenea nici una din ele nu a fost vreodata peticita/vulcanizata. Maisna tinuta in garaj cu saptaminile (in Bucuresti circul cu alta masina, mai mica). Deci expunere redusa la UV. In anumite conditii poti merge linistit 12 ani cu un set de anvelope. |
#351
Publicat: 11 ianuarie 2019 - 10:40
Pentru tine cauciucul e cauciuc si-atat? Otelul la fel, nu? Hai sa postam de dragul de-a posta.
Fiecare producator de anvelope are alta reteta, functie de care anvelopele se comporta altfel la rulare si in timp (evident ca diferentele nu sunt astronomice intre ele, dar exista). |
#352
Publicat: 12 ianuarie 2019 - 13:47
Michelin are o gama larga de anvelope, pt tot felul de destinatii. Totusi recomandarile de folosire in timp nu tin cont de diferentele intre compozitia anvelopelor din cadrul grupului Michelin. Exista o singura recomandare valabila pentru toata gama lor.
Deci nu este o problema de variatii de compozitie a gumei, ci o problema de imbatrinire generala a anvelopelor. Unii nu recomandau nimic in trecut. Altii recomanda 10 ani, altii 6 ani. Unii vorbesc chiar de 4 sau 5 ani.Pe ce baza? E si un conflict de interese cumva. Cu cit recomanzi mai putin cu atit vei vinde mai mult, nu? Daca miine constructorii se pun de acord si recomanda schimbarea la 3 ani, ce facem? Ca ele au aproape 1 an cind le cumparam noi. Mergem cu ele 1 an sau 2 si dupa aia le aruncam ca sa luam altele? |
|
#353
Publicat: 12 ianuarie 2019 - 14:48
Ahile, pe 12 ianuarie 2019 - 13:47, a scris:
... Daca miine constructorii se pun de acord si recomanda schimbarea la 3 ani, ce facem? Ca ele au aproape 1 an cind le cumparam noi. Mergem cu ele 1 an sau 2 si dupa aia le aruncam ca sa luam altele? |
#354
Publicat: 16 ianuarie 2019 - 18:52
_R_A_D_U, pe 12 ianuarie 2019 - 14:48, a scris:
Sunt alti vinzatori care spun ca o anvelopa noua e... tot noua si daca a stat nevinduta 3-4 ani. Oricum, astea au alt pret. Un lucru e cert: la cele 6 anvelope premium (bridgestone, conti, dunlop, goodyear, michelin, pirelli) durata de viata a cauciucului duce fara probleme 8-9 ani daca a fost exploatat/depozitat corespunzator. Eu apreciez si marfa sud-coreeana sa stii: Nexen, Hankook cred ca oferta o calitate poate mai buna decit Pirelli sau Dunlop uneori. Iar pretul e mai mic de obicei. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi