Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Despre Land Rover Defender
Last Updated: May 10 2016 09:40, Started by
akeem
, Mar 04 2004 07:59
·
0
#1
Posted 04 March 2004 - 07:59
Ca tot a venit vorba despre Defender in thread-ul cu H2, am zis sa deschid unul nou, ma gandesc ca si printre voi sunt destui care apreciaza o recreere la sfarsit de saptamana in mijlocul naturii, atunci cand mai vor si altceva decat aglomeratie, galagie, fum, stres, etc., etc.
Dar vreau sa precizez de la bun inceput ca pentru mine a ma duce la munte nu inseamna deplasarea in Porsche Cayenne, cu cutie automata, piele Nappa si DVD-player si admirarea peisajului de pe balcon de la etajul 7 al Hotelului Alpin in timp ce-mi savurez cafeaua si o tigara ci petrecerea a catorva zile intr-un loc in care singura urma umana o reprezinta cel mult o cabanuta de barne, cu foc de lemne si fara curent electric. Nu cad nici in extrema cealalta cu catarari pe carari imposibile si traversarea unui munte doar cu rucsacul in spate - ii inteleg pe cei ce o fac dar pe mine pur si simplu nu ma pasioneaza. Deci, o masina capabila, bine echipata, care sa ma duca pe drumuri forestiere fara teama ca raman intepenit acolo, dar nici ca-i zgarii vopseaua metalizata sau ca-i murdaresc cromurile cu noroi. Tragand linie si adunand => Defender, ca G-Klasse e totusi prea scump si pretentios iar Landcruiser (ala adevarat) nu se mai fabrica. Dar nu varianta scurta (90), deoarece nu sunt interesat de competitii gen trial, cu traseu de cativa km in care omori motorul si suspensiile prin gropi infernale si noroaie pana la praguri ci varianta lunga (110), pe care sa o captusesc bine cu tot soiul de echipamente. Ma distreaza acum cand imi aduc aminte despre ideile mele de pe vremuri in materie de pregatire a unui 4x4: pe atunci preferatul meu era Nissan Terrano I, mai apoi Opel Frontera, iar gadget-urile se limitau la un bull-bar cromat + proiectoare si eventual niste roti supradimensionate. Astazi mi-as dori (vise, taica) un Defender 110 kaki (sau camuflaj) si: - motor diesel cu priza de aer la inaltime, radiator cu ventilator suplimentar, esapament din inox, baterie si filtre de aer speciale off-road. - suspensii speciale, mai solide si cu cursa mai lunga. - scuturi pt. directie, diferentiale si rezervor. - bull-bar ,roll-cage si praguri. - gratare de protectie pt. faruri, stopuri si geamuri. - winch (chiar hidraulic!). - caucioace speciale, cu margini ranforsate si sistem "second-air" sau "runflat". - proiectoare suplimentare (am vazut unele de 210 watts, cu ventilare de aer, raza larga sau ingusta si bataie pana la 5 mile!). - echipament de bord: inclinometru, GPS, etc. - rampe de iesit din nisip sau pentru trecut peste santuri. De asemenea se mai pot adauga: arzator pe motorina, instalatie de purificare a apei, instalatie de climatizare, topor, lopata, tarnacop, rezervoare suplimentare de apa si motorina, si nu in ultimul rand portbagaj pt acoperis ca sa ai unde pune toate astea inclusiv cortul. A, si sa nu uit: mai exista niste chestii pt capitonat interiorul, gen sandwich, impermeabile, ignifuge si izolatoare de zgomot (si huse pt. scaune la fel). Mai adaugati si voi. Attached Files |
#7
Posted 04 March 2004 - 16:50
Fiecare cu pasiunile lui . Eu de exemplu in locul defenderului + gadgeturi mi-ash prepara o masina sport superba ( multi cai putere , 2 locuri , etc. ) , m-as duce pana la sinaia , as lasa-o in parcare undeva si de-acolo cu cortul pe munte .. mi se pare mai direct contacul cu natura .
|
#8
Posted 05 March 2004 - 07:36
Da, dar eu ma gandeam la o vacanta-raid de zile si km. multi pe coclauri.
|
#9
Posted 05 March 2004 - 07:58
Pai daca vrei ceva pentru drum lung eu zic ca este bun un Discovery
2003 [ http://www.autogaleria.pl/tapety/img/land_rover/land_rover_discovery_2003_02_s.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sau un Freelancer 2002 [ http://www.autogaleria.pl/tapety/img/land_rover/land_rover_freelander_2002_06_s.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#10
Posted 06 March 2004 - 09:55
Singura masina pe care as da banii ar fi Range Rover
[ http://www.rau-autowood.com/images/Rover-exterior.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.rau-autowood.com/images/Zam-dash-left.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asta da masina .... |
|
#11
Posted 06 March 2004 - 10:13
La ora actuala e considerata cea mai tare din domeniul 4x4 de lux (mai ales cand va primi noile motoare de la Jaguar). Dar nu e pacat de ea s-o bagi pe aratura?
|
#12
Posted 06 March 2004 - 15:38
Mi-as lua Defender daca as fii padurar, atunci sa vezi distractie :cool:
|
#14
Posted 07 March 2004 - 12:26
Quote Originally posted by akeem Nu mai am revistele la mine, dar ti-as scana una echipata ca un Hummer, cu mitraliera in spate si aruncatoare de grenade in fata, numai bune pentru aia de distrug padurile. Eu ma gandeam sa fugaresc braconierii nu sa distrug padurea. Poate gasesti revista totusi, chiar sunt curios cum arata cu mitraliera si aruncator de grenade. |
#15
Posted 07 March 2004 - 14:17
xfil3s....Range Roverul acela este BESTIAL...Si eu mi-as da ultimul leut pentru ea. Am vazut in Bucuresti una neagra cu un tunning usor de am cazut pe spate..
|
|
#16
Posted 07 March 2004 - 15:00
@Jarrive asa este , este o masina de nota 10+ , jos palaria . Am un amic care a refuzat sa-si ia un Range Rover si a preferat un A8 , eu cred ca nu a fost cea mai buna alegere , dar si a8 e OK !
Thankz! |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users