Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Despre Land Rover Defender

- - - - -
  • Please log in to reply
131 replies to this topic

#37
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
Misto :OK:
Mai vad doua 90, aveti o adevarata armada ;)
Celui din poza i-ar mai trebui o priza de aer la inaltime si deocamdata ajunge.
Si ar mai fi (pentru dus pe aratura) niste protectii pt. praguri (nu trepte) si poate o retea de protectie pentru geamuri ca sa poti intra printre craci.
Oricum, portbagajul este exact cum imi place mie, adica numai pe partea plata a plafonului. Majoritatea il au pana in fata si parca nu prea da bine (dupa ce ca e el patratos...)
Ce motor are?

#38
Crash

Crash

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,066
  • Înscris: 27.08.2002

Quote

Originally posted by akeem
Misto :OK:  
Mai vad doua 90, aveti o adevarata armada ;)  
Celui din poza i-ar mai trebui o priza de aer la inaltime si deocamdata ajunge.
Si ar mai fi (pentru dus pe aratura) niste protectii pt. praguri (nu trepte) si poate o retea de protectie pentru geamuri ca sa poti intra printre craci.
Oricum, portbagajul este exact cum imi place mie, adica numai pe partea plata a plafonului. Majoritatea il au pana in fata si parca nu prea da bine (dupa ce ca e el patratos...)
Ce motor are?


masina e misto chiar daca e modelata din topor.......nu mai zic de contact pe stanga,scaune de bebelusi si pozitia pe scaunul soferului un pic spre dreapta(cobori handicapat  :D )

P.S:stai sa vezi ce o sa cauti bateria  :OK:

#39
zahei

zahei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,463
  • Înscris: 28.08.2002

Quote

Originally posted by akeem
Ce motor are?


sorry, poza era de pe net pentru cine nu stie modelul, nu am la indemana nici o poza cu masina in cauza. nu avem modelul 90, in schimb avem mai multe 110 station vagon. si sunt dotate exact pentru aratura, inclusiv cu suportul de roata de rezerva pe capota motorului (eu unul nu pot ridica capota cu roata pe ea :D)

are motor de 2.4 (sper sa  nu ma insel, exista 2.7?)

#40
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
Chiar eram curios cum se ridica o capota cu roata pe ea.
De motor, ma interesa daca era Diesel: 200Tdi, 300Tdi (sunt identice la performante, doar ca 300 are un pic chiulasa optimizata) sau Td5 (astea noi): La toate e vorba de 2500 cmc.
Banuiesc ca al tau era pe benzina, pt ca Diesele-le nu prind 150.

#41
viorel

viorel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 30.10.2004
se spune ca cea mai frumoasa femeie e cea pe care ti-o poti permite.
eu am un ARO 244 din 2001 pe care l-am luat la inceputul anului cu 4000 euro si merge teribil.are alarma,spoilere,inchidere,casetofon de firma,metalizata ,geamuri fumurii.(a fost a unui director nu s-a carat varza cu ea si nu are pic de rugina.
ARO 244 este cotata ca performante off road cu defender.
poate stiti ca aro are 8 trepte pentru 4x4 ,4 grele si 4 normale.
in prima viteza grea am urcat o panta la care am crezut ca ma dau pe spate de inclinata.
efectiv faci off road cu bani putini si nici nu te costa reparatia in vcaz de ceva cat un Logan.
in orice sat mai rasarit din tara gasesti pe cineva sa te "dreaga".
eu am cu ea 60000 km si nu am probleme .
secretul e si ce cauciucuri ai,ce ulei ,ce motorina si ce mecanic ai.

Attached Files



#42
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
Mda, seamana asa de mult ca de la distanta trebuie sa te gandesti care dintre ele e (vorbesc de Defender vs. 244 cu 2 faruri). Nu m-as mira ca designul sa fi fost furat.
In rest, solutiile tehnice sunt asemanatoare cu exceptia faptului ca Defender are ambele punti rigide, in timp ce Aro are suspensie independenta pe fata.
Cat despre off-road, meseriasii de la LandRover spun ca nr.1 il reprezinta caucioacele iar optiunea nr.2 trebuie sa fie neaparat scuturile (steering guard, tank guard si diff guard).

#43
viorel

viorel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 30.10.2004
[eu am cauciucuri Gladiator 4x4 tipul M+S nu A/T care sunt mixte si ma descurc
si pe teren accidentat si pe noroi.
ai dreptate ca fara scuturi si protectii serioase busesti masina rau pe dedesubt.
la ARO problema e simpla ca daca te bagi sub una ai senzatia ca te afli sub un camion de masive ce sunt toate.
hai mai ca si noi am facut ceva reusit pentru off road dar cum trebuie sa ramanem romani "era pacat sa si progresam cand putem ramine unde eram acum 40 de ani",nu?

#44
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
Chiar voiam sa te intreb, pentru ca am vazut profilul caucioacelor tale in postul din "Cauciucuri de iarna" si nu aratau a AT ci MT sau M+S. Profilul cel mai apropiat de acestea (dupa care cred ca este copiat) este la un GoodYear MT. AT-urile au intr-adevar "dinti" adanci, dar partea superioara este plana, pentru a putea forma o banda de rulare cat de cat pentru sosea. MT-urile sunt cu profil de autocuratare si cu "gheare" de agatare si pe margine.

#45
viorel

viorel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 30.10.2004
cauciucurile sunt bune si pentru ca eu fac 5000 km pe luna iar avantajul mare este ca sunt 2.6 mil lei in Vitan.
exista profile ca MT mai bune dar au profilul moale si daca mergi si pe astfalt se tocesc repede,si sa dai vre-o 150 euro pe bucata nu prea iti vine,daca nu faci off road profesionist

Attached Files



#46
casuta

casuta

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 17.12.2002
Si la noi la National TV noile DSNG-uri (car de stiri cu transmisie prin satelit) au venit pe Defendere ( 3 bucati ). N-ai probleme cind iesi cu ele de pe sosea, da' nici prea tare nu le-am fortat.

#47
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
Pune si tu niste poze si spune mai multe despre ele (130, 110, 90) etc.

#48
casuta

casuta

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 17.12.2002
o sa pun in citeva zile, sa le fac niste poze, ok?

#49
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
OK.
Sa faci si la interior si la motor una.

#50
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
Uite una din preferatele mele, versiunea militara (se pare ca daca ai banul pe tine si esti hotarat sa-ti iei un Defender, ti-o poti comanda la firma respectiva care o caroseaza). Cel mai interesant este "key features" din finalul articolului - cu "improvements", desi masina era deja destul de 'tough".
Singurele modificari pe care le-as face: as muta roata de rezerva la locul ei, in spate si, normal, as renunta la oglinzile cu brate alungite.

Am vazut un reportaj la National TV, intr-un colt al ecranului era si masina de care zicea @casuta, parca un 110 Station Wagon alb.

Attached Files

  • Attached File  LR1.jpg   220.78K   321 downloads
  • Attached File  LR3.jpg   119.95K   245 downloads

Edited by akeem, 08 December 2004 - 10:22.


#51
kristik

kristik

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 03.12.2004
eu as muta si volanul pe stanga... ca altfel  :death:

apropo, cam care-i consumul la motoarele astea diesel de 2.5 ?

#52
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,937
  • Înscris: 17.10.2003
:D  de volan uitasem.

Pai nu scrie acolo? 9.5 l/100km la viteza de 90km/h.
In orice caz, in toate cataloagele Defender-urile sunt cotate cu 10l/100 in medie.
Dar prin reportajele din LRO din care am postat, tipii spun ca consumul este mai mic dar creste drastic peste viteza de 70 mph (la ce aerodinamica are, mi se pare normal). De asemenea se cunoaste la consum si daca-i pui un portbagaj deasupra si-l umpli cum au astia obiceiul sa plece prin raiduri.

#53
Arpi

Arpi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,950
  • Înscris: 23.06.2003
Orice ati zice un patrol ramane un patrol si o masina JAPONEZA!
:OK:


@xfil3s

Superba masina!

Attached Files


Edited by akeem, 08 June 2005 - 07:07.


#54
RedGuy

RedGuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 10.09.2002
Aceasta masinuta este DA BEST EVER! Caroseria nituita... stopurile alea ca niste ornamente de Craciun... rezerva pe capota (sau eventual un scaun de vanatoare)... la naiba, pana si alea cu portbagajul ala imens deasupra arata bine! Imi doresc una, la mana a doua, a treia, a patra... la masina asta nu cred ca conteaza :D .
Singura masina care se mai apropie ca look este Mercedes G ala vechi (am condus unul din '80, era finisat ca un Aro si mergea pe camp mai bine decat pe sosea).

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate