Cat costa sa imi fac o firma?
Last Updated: Mar 02 2009 11:23, Started by
driverx
, Jun 14 2003 13:35
·
0
#1
Posted 14 June 2003 - 13:35
Salutare,
Am o intrebare: cat m-ar costa sa imi fac o firma? Adica tot ce e necesar de cumparat, intocmit, platit. Care sunt conditiile? Care sunt actele necesare, care sunt pasii necesari, pe unde trebuie sa umblu, asta ca sa stiu cam ce ma asteapta. Trebuie minim doi asociati ca sa faci o firma? Sau ajunge doar o persoana? Daca eu am flotant in CJ pot sa imi fac firma aici sau trebuie sa am rezidenta permanenta? Daca nici unul din asociati nu are o proprietate putem pune sediul social pe apartamentul unei tertze persoane? Rog pe cine a trecut prin asemenea experienta sa imi spuna cat mai multe detalii. Multumesc anticipat. |
#3
Posted 14 June 2003 - 17:27
necromanc,
M-ai lamurit foarte tare. Multumesc. Eu intrebam care is cheltuielile necesare pentru a crea firma. Nu conteaza ce fac cu ea! Binenteles ca costurile pot sa difere in functie de domeniile de activitate dar nici alea nu stiu care is ca as vrea sa imi pun mai multe. Astept in continuare un raspuns care sa ma lamureasca cat de cat. |
#4
Posted 14 June 2003 - 17:53
Daca esti student cheltuielile sunt reduse
Daca nu esti, pe noi ne-a costat acum un an ~ 8-10 mil lei http://www.biroulunic.ro - info despre asta. In general trebuie ca cineva sa iti realizeze statutul. Asta in general costa, daca nu ai de unde sa te inspiri si sa il faci chiar tu. Apoi urmeaza distractia la Biroul Unic, unde sunt N taxe, N birouri de stat la coada si platesti in fct de cate domenii de activitate doresti si ce autorizatii ai nevoie... Din pacate nu mai stiu preturile... |
#5
Posted 16 June 2003 - 02:32
Courage
Multumesc pentru infos. Este tare 'incurajator' ce am vazut pe acolo. :cya: |
#6
Posted 19 June 2003 - 14:10
Daca mergi la un avocat care se ocupa de probleme din astea te costa cam 7-8 mil fara capital social, cu stampila, chitantier, facturier.
Daca esti asociat unic nu o sa poti fi angajat la firma ta. Trebuie sa ai un act de spatiu din localitatea respectiva. Daca nu e al vostru faceti un contract de comodat. Daca mai vrei mai spun..... |
#7
Posted 19 June 2003 - 14:19
lukedan,
1sn....daca vrei mai spune...orice informatie poate deveni foarte folositoare. Oricum, ce mi-ai zis deja era foarte important. Exact amanuntele ma intereseaza ca asta pot deveni cateodata nimicitoare :cya: |
#8
Posted 19 June 2003 - 14:43
Pai daca ai spatiu si cazier fiscal meri la o firma de infiintari si mai dai cateva semnaturi. Daca vrei sa te agiti tu cred ca e mai nashpa. S-ar putea sa dai mai mult pe benzina/taxi decat la un avocat. Cat despre cazierul fiscal e mai complicat si depinde de la judet la judet. Eu am primit un raspuns de la min de finante care m-a lamurit bushtean:
"Cu referire la solicitarea dumneavoastra privind cazierul fiscal, in urma consultarii directiei de specialitate din minister, suntem in masura sa va comunicam urmatorul raspuns: Cum se poate obtine, in ce termen si de unde In conformitate cu prevederile Hotararii Guvemului nr.75/2001 privind organizarea si functionarea cazierului fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare si a prevederilor Hotararii Guvemului nr. 31/2003 de aprobare a Normelor metodologice de aplicare a Hotararii Guvemului nr.75/2001 privind organizarea si functionarea cazierului fiscal, certificatul de cazier fiscal se poate obtine de la Directia generala a finantelor publice a judetului in raza careia solicitantul isi are domiciliul/sediul, prin depunerea unei cereri puse gratuit la dispozitia contribuabililor de functionarii Directiei generale a finantelor publice. In cazul municipiului Bucuresti, solicitantul trebuie sa se adreseze Directiei generale a finantelor publice a municipiului Bucuresti iar in cazul contribuabililor mari, Directiei generale de administrare a marilor contribuabili din municipiul Bucuresti si judetul Ilfov. Termenul de eliberare a certificatului de cazier fiscal este de 10 zile calendaristice, respectiv 3 in regim de urgenta, si este conditionata de plata unei taxe de timbru in valoare de 2.000 lei, respectiv 4.000 lei pentru regim de urgenta. Aceasta taxa se poate plati la orice unitate CEC din localitatea respectiva sau la primaria locala, in functie de modul de organizare stabilit de autoritatile locale pentru incasarea impozitelor si taxelor locale. Observatia 1 Directiile generale a finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti precum si Directia generala de administrare a marilor contribuabili din municipiul Bucuresti si judetul Ilfov gestioneaza cazierul fiscal si eliberarea certificatelor de cazier fiscal conform unor norme unice la nivel national, ca urmare, cerintele fata de contribuabil sunt aceleasi indiferent de judetul in care acesta domiciliaza. Observatia 2 Cazierul fiscal este organizat ca o baza de date nationala, fiecare judet avand acces la informatiile referitoare la contribuabilii care isi au domiciliul/sediul in judetul respectiv, indiferent de localitate. Avand in vedere acest fapt, daca o persoana cu domiciliul intr-un judet doreste sa infiinteze o firma in alt judet, va fi obligata sa solicite eliberarea certificatului de cazier fiscal de la directia generala a finantelor publice in raza careia isi are domiciliul. Observatia 3 Asa cum s-a mentionat in paragraful anterior, directia generala a finantelor publice a unui judet are acces la toate informatiile referitoare la contribuabilii care isi au domiciliul/sediul in judetui respectiv. Ca urmare, in momentul in care un contribuabil se muta in alt judet, noul judet de domiciliu va avea acces la toate informatiile referitoare la acesta, indiferent cate domicilii anterioare a avut. Observatia 4 si Observatia 5 Analiza si confirmarea/infirmarea afirmatiilor respective nu intra in competenta directiei noastre. Observatia 6 In conformitate cu prevederile legale in vigoare, nu este obligatorie prezentarea cazierului judiciar la depunerea cererii de eliberare a certificatului de cazier fiscal. Daca au existat cazuri in care cazierul judiciar a fost solicitat de organele fiscale, aceasta reprezinta o practica locala Cu stima, Bogdan Grunevici Expert, Directia de relatii publice si comunicare Ministerul Finantelor Publice " Daca ai intrebari pune-le concret ca mai uit si eu din detalii Hai bafta. |
#9
Posted 23 February 2009 - 22:31
Salut!cat ar costa sa deschid o firma ptr consultanta financiara sau imobiliare???si cam ce profit as avea???
|
#10
Posted 23 February 2009 - 22:34
appleTREX, on Feb 23 2009, 22:31, said: Salut!cat ar costa sa deschid o firma ptr consultanta financiara sau imobiliare???si cam ce profit as avea??? ahahahaha la ce-ntrebare ai pus mai bine te lasi. tu stii ce-i ala profit ? tu habar nu ai ce-i ala profit si vrei sa-ti faci firma de consultanta financiara !?? ahahahaha poanta anului... |
|
#11
Posted 23 February 2009 - 22:35
#12
Posted 02 March 2009 - 11:23
Sper sa nu se supere initiatorul topicului dar am o intrebare legata de subiect si nu vreau sa mai deschid un alt topic inutil.
Daca am 2 firme cum pot sa le includ intr-un grup? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users