Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Orange DTH România - Topic General.
Ultima postare: feb 22 2024 20:55, Inițiat de
zuzarel
, mai 17 2006 23:51
·
44
#10822
Publicat: 30 noiembrie 2009 - 22:57
dupa "lupte " de aproximativ 2 saptamini,cu amenintari cu OPC si trimis in scris pe adresa RTC Bucuresti rezilierea,azi am am reusit in fine sa introduc oficial in baza de date RTC rezilierea contractului dolce si abo RTC ... nu are rost sa spun ca m-a sunat un domn de la 1930 si a incercat disperat sa ma convinga sa anulez rezilierea ( pe 4 ian 2010) ca imi ofera marea cu sarea...ca imi da pachetul cinestar,ca imi da gratuit HBO ,ca daca reziliez inainte de 04 ian 2010 (atunci expira cei 2 ani de dolce) voi plati penalitati...si l-am rugat pe domnu` in cauza sa revada pctul 12 din contractul dolce unde scrie clar,eu abonat tre sa primesc notifi cu 60 de zile inainte de expirarea contractului ca expira,iar eu sa notific ( conform dex notific insemna a da in scris ceva...) cu cel putin 30 inainte de expirare ca vreau sa renunt si cum ii spuneam lu ` nenea ca am incercat sa notific in scris RTC in TM (ca de aici sunt),si o duduie de acolo m-a trimis la plimbare..si m-am dus ...la OPC am facut reclamatie si apoi pe siteul RTC este un formular de reziliere contract...pe asta l-am completat si l-am trimis prin posta cu recom si confirm primire pe adresa RTC.....(asta a fost vineri 27.11.2009).ma rog am parlamentat cu tipul aprox 30 min....pe linga faptul ca a descalificat DTH concurente...ca sint neserioase , ca nu au calitate, programe...si atunci am luat foc...pai nenea Focus are HD..., digi are Sport la greu si durerea mea , mai multe programe unguresti...(gusturile nu se discuta)...ca dolce nu baga programe noi ...ca in sept a facut manevra variat in locul variety....ca sint programe cerute de marea majoritate...si iar am explodat....pai TCM si VH1 piewrd in fata lui eurochannel si tvrm educational ???? pai ma indoiesc...a incercat sa ma convinga fel si chip,,dar ghinionul lui ca am citit contractul dolce si stiam sa raspund....si inca ceva tare la acest domn,,,rtc este o firma de stat (sic) ce pune clientul pe primul loc...pai normal ca doar prostul tre sa plateasca factura....si inca ceva tare ...am 2 stb-uri..si ce ma fac cu al doilea ca doar l-am cumparat...pai il vind ...il arunc pe bega...treaba mea ...ma rog pe 04 01 2010 adio dolce...va scriu dupa ce scap de ei....succes celor ce ramin la ei Editat de karoly32, 30 noiembrie 2009 - 23:03. |
#10823
Publicat: 01 decembrie 2009 - 00:38
karoly32, on 30th November 2009, 22:57, said: dupa "lupte " de aproximativ 2 saptamini,cu amenintari cu OPC si trimis in scris pe adresa RTC Bucuresti rezilierea,azi am am reusit in fine sa introduc oficial in baza de date RTC rezilierea contractului dolce si abo RTC ... nu are rost sa spun ca m-a sunat un domn de la 1930 si a incercat disperat sa ma convinga sa anulez rezilierea ( pe 4 ian 2010) ca imi ofera marea cu sarea...ca imi da pachetul cinestar,ca imi da gratuit HBO ,ca daca reziliez inainte de 04 ian 2010 (atunci expira cei 2 ani de dolce) voi plati penalitati...si l-am rugat pe domnu` in cauza sa revada pctul 12 din contractul dolce unde scrie clar,eu abonat tre sa primesc notifi cu 60 de zile inainte de expirarea contractului ca expira,iar eu sa notific ( conform dex notific insemna a da in scris ceva...) cu cel putin 30 inainte de expirare ca vreau sa renunt si cum ii spuneam lu ` nenea ca am incercat sa notific in scris RTC in TM (ca de aici sunt),si o duduie de acolo m-a trimis la plimbare..si m-am dus ...la OPC am facut reclamatie si apoi pe siteul RTC este un formular de reziliere contract...pe asta l-am completat si l-am trimis prin posta cu recom si confirm primire pe adresa RTC.....(asta a fost vineri 27.11.2009).ma rog am parlamentat cu tipul aprox 30 min....pe linga faptul ca a descalificat DTH concurente...ca sint neserioase , ca nu au calitate, programe...si atunci am luat foc...pai nenea Focus are HD..., digi are Sport la greu si durerea mea , mai multe programe unguresti...(gusturile nu se discuta)...ca dolce nu baga programe noi ...ca in sept a facut manevra variat in locul variety....ca sint programe cerute de marea majoritate...si iar am explodat....pai TCM si VH1 piewrd in fata lui eurochannel si tvrm educational ???? pai ma indoiesc...a incercat sa ma convinga fel si chip,,dar ghinionul lui ca am citit contractul dolce si stiam sa raspund....si inca ceva tare la acest domn,,,rtc este o firma de stat (sic) ce pune clientul pe primul loc...pai normal ca doar prostul tre sa plateasca factura....si inca ceva tare ...am 2 stb-uri..si ce ma fac cu al doilea ca doar l-am cumparat...pai il vind ...il arunc pe bega...treaba mea ...ma rog pe 04 01 2010 adio dolce...va scriu dupa ce scap de ei....succes celor ce ramin la ei Abia astept legea care sa-i oblige pe furnizorii de servicii din Romania sa nu mai forteze oamenii sa faca contracte pe perioade de ani de zile. Inca o data bravo! |
#10825
Publicat: 01 decembrie 2009 - 00:43
sly_d, on 1st December 2009, 00:38, said: super! felicitari! daca am trecut de perioada minim contractuala nu pot rezilia sa zicem? Editat de costiMembruAnonimita79, 01 decembrie 2009 - 00:43. |
#10826
Publicat: 01 decembrie 2009 - 09:14
Iaro, on 29th November 2009, 13:43, said: romtelecom isi rezerva dreptul de a modifica grila de programe dupa data de 30 noiembrie. ascest lucru nu inseamna neaparat ca va introduce canale noi, ci poate sa mearga in continuare cu aceleasi programe. in vreme de criza au renuntat vad eu si la pachetul HD. Ei, azi dimineata am vazut un print screen pe acest forum cu Digi HD. Uite ca la ei nu e criza. |
#10828
Publicat: 01 decembrie 2009 - 10:28
Atentie, multa atentie la comportamentul angajatilor Romtelecom cand reziliati ! Pana ieri consideram ca rezilierea decurge normal, la Dolce nu mai vizionam de 3-4 saptamani, Vocea n-o mai foloseam de ... 5 ani, doar Clicknet-ul era activ, chiar "duduia" ! Cu tot sistemul lor stufos interdepartamental se pot intampla situatii de care m-am lovit eu ieri. Acoperiti-va de inscrisuri, inregistrari si corespondenta ca pe ei oricum nu-i ajuta, dar va pot fi utile voua ulterior. Mai jos gasiti scrisoarea mea catre Romtelecom si O.J.P.C. Braila:
"Stimata "Echipa Romtelecom", Dupa calupuri de corespondenta, dupa ore de discutii telefonice pe cheltuiala mea (Vodafone), dupa ce conf. Art. 13.2 din Contractul de mai jos "s-au convenit intre Parti" (subsemnatul si d-ul A. Mustatea reprezentant vanzari call-centre Romtelecom) datele la care se incheie colaborarea, respectiv Dolce la data de 03.12.2009, Voce la 08.12.2009 si Clicknet la 08.12.2009, astazi incompetenta (de)Serviciului Comercial a iesit in evidenta prin: 1. suspendarea fara nici o notificare de la serviciul Voce si Clicknet inainte de termen incepand cu data de 30.11.2009; 2. aflarea vestii ca nu mi-am dat acceptul la rezilierea Dolce este cel putin hilara, ma supun unui risc inutil de a plati si dupa data de 03.12.2009 un serviciu asupra caruia am depus o notificare de reziliere a Contractului cu 30 zile mai inainte si asupra carei date s-a convenit deja. Pentru punctul 1, in virtutea dreptului la protectie in calitate de cumparator/beneficiar prin prezenta cer autosesizarea Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor pentru incalcarea obligatiilor de catre Romtelecom a "Contractului pentru furnizarea de servicii" nr. .../04.12.2007 la: Art. 3.2, in care este prevazuta "obligatia Romtelecom de a notifica in scris Clientul despre posibilitatea acestuia de a-si manifesta optiunea de a impiedica prelungirea automata a duratei Contractului pentru Serviciul respectiv, cu cel putin 60 zile inainte de expirarea Contractului" (nu am primit notificare); Art. 13.1, unde "oricare dintre Parti poate denunta unilateral Contractul pe baza unei notificari prealabile" (nu am primit notificarea de suspendare a serviciului Clicknet). In ce priveste punctul 2 cer acelasi ajutor din partea institutiilor abilitate pentru incalcarea Art. 3.1 din acelasi Contract, in care se stipuleaza ca "Clientul notifica Romtelecom cu scrisoare cu cel putin 30 zile inainte intentia de a nu mai continua Contractul pentru Serviciul respectiv" (am emis notificari repetate in datele de 30.10 si 02.11.2009) Cum echipamentele serviciilor ce urmeaza sa le inlocuiasca pe cele numite mai sus sosesc strict la datele de reziliere cu Romtelecom, fac raspunzator pe acesta pentru "daune cum ar fi beneficiul nerealizat, pierderi de profit, de clienti, de imagine si afectarea reputatiei" conform Art. 13.6. Solicit prin prezenta ca pana marti 01.12.2009 orele 00.00 sa-mi fie reactivat serviciul Clicknet aflat inca sub Contract. In caz contrar am sa ma adresez in data de 02.12.2009 la O.J.P.C. Braila si instantelor civile carora am sa le pun la dispozitie copii dupa Contract, corespondenta electronica si probe audio a convorbirilor din data de 30.11.2009 (5 din 6 angajati Romtelecom m-au aruncat de la un serviciu la altul disociindu-se totodata de practicile Romtelecom), actiune ce-mi este necesara pentru solicitarea de daune interese pentru acoperirea prejudiciului creat." Din cei 6 reprezentanti call-centre 2 (doua) de la "Comercial" s-au umplut de ridicol, observau clar greseala facuta de ei/ele si incercau sa ma convinga ca-i problema la "Tehnic" insistand sa-mi dea legatura cu ei pentru ca "postul meu este deranjat" si nu "suspendat". Culmea prostiei a fost atinsa cand una dintre ele a "comis-o": "pai domnule, dvs. aveti cererea de reziliere datata 14.11 !" (real 30.10), "in regulaaa, in ce data suntem doamna, nu cumva in 30.11 ? dupa spusele dvs. asta nu inseamna ca reziliem in 13.12 ? eu atunci de ce am Clicknet-ul suspendat azi ?" Si tot asa... Va atrag atentia ca data rezilierii nu presupune obligatoriu 30 zile numarate de la data cererii de rezilierie. Cererea poate fi inaintata si cu mai mult de 30 zile inainte, urmand ca printr-un reprezentant vanzari Romtelecom (nu de la Magazine teritoriale, aia sunt nevinovati, mai rau, ma obligau sa inaintez cererea exact cu 30 zile inainte de ziua ultima de Contract, la fiecare Serviciu in parte ) sa convina Partile asupra datelor de incheiere a Contractului pe fiecare Serviciu, conform Art. 13.2. Nici la aceasta ora nu am Internet, imi rezolv problemele cu un singur laptop printr-un obosit "Business Everywhere". Maine 02.12.2009 introduc actiune la instanta civila ca sa ma distrez putin cu ei, ori imi asigura Internet pana vor muschii mei ori cineva de la ei trebuie sa scoata bani din buzunar. O.J.P.C.-ul nu are timp de reactie, asa ca nu-mi pun nadejdea in ei, dar le fac si lor o vizita maine. Pacat de o colaborare onesta de doi ani, tavalita de cativa incompetenti, care mai mult ca sigur sunt si remunerati pentru asta ! Succes la debransari ! Editat de Popybo, 01 decembrie 2009 - 10:30. |
|
#10831
Publicat: 01 decembrie 2009 - 13:01
CABLE MAN, on 1st December 2009, 11:54, said: IN CRAIOVA se instaleaza DOLCE -cablu,mi-a spus un prieten ,in al carui bloc au inceput sa lucreze la acest proiect. VA fi o antena DOLCE comuna pe blocuri si de acolo se vor cabla apartamentele. acest serviciu este de ceva vreme.. din cate am inteles daca sunt multi doritoti intr-un bloc(parca 50%) se monteaza o antena comuna si au rezolvat problema montarii antenelor individuale+ problema celor cu orientare spre nord. |
#10832
Publicat: 01 decembrie 2009 - 14:47
Acum cateva minute am constata ca cele trei programe Discovery World, Discovery Science, Travel & living aflate in pachetul explorer au disparut din grila defapt au fost dezactivate eu avand doar pachetul de baza..... hmmmmmmmmmmm...........
Am o intrebare defapt ce inseamna PE TOATA PERIOADA CONTRACTUALA? ca eu inteleg prin asta toata perioada in care contractul este valabil.... deci nu acea perioada de 2 ani... ce e de facut? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi