Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cand o sa fie si Romania asa
Ultima postare: nov 14 2023 00:12, Inițiat de
dtd234
, nov 11 2023 22:10
·
13
#110
Publicat: 12 noiembrie 2023 - 21:52
elless, on 12 noiembrie 2023 - 02:02, said:
Cand vom avea si noi 9.2 trillion US Dollars in datorii, adica 301.37% debt/gdp, sau echivalentul a ultimii 50 de ani de gdp din Romania. Atunci putem plati si noi jucariile astea, da. Pana atunci mancam ce avem si dormim linistiti, saraci cum suntem. Daca raman pesedeul si peneleul la butoane, in 10 ani ii depasin la datorie publica. Desigur ca toata se va duce in pensii si sinecuri pentru bugetari, dar macar o sa fim ca japonezii la un capitol On: pentru mine o tinta realista pentru urmatirii 10-15 ani ar fi: - Buc-CJ, Buc-TM, Buc-IS, sub 6 ore; - Buc-Oradea, sub 8 ore; - TM-CJ, sub 4 ore; - CJ-IS, sub 6 ore. Restul e cancan si vise umede. |
#111
Publicat: 12 noiembrie 2023 - 22:58
Bucureşti - Iaşi se poate în 4-5 ore. Ceea ce e bine pentru o excurise scurtă.
Bucureşti - Cluj, cu trecere prin munţi, poate doar cu tilting trains în 6 ore. Dar un 7-8 ar fi mai realist. Bucureşti - Oradea, se poate în 9-10. De la Iaşi la Cluj ocoleşti destul de mult cu trenul. În schimb, Bucureşti - Timişoara ar merge cu 6-7 ore. Editat de djl, 12 noiembrie 2023 - 22:59. |
#112
Publicat: 13 noiembrie 2023 - 09:42
In primul rand japonezii au inceput acum zeci de ani sa dezvolte trenurile de mare viteza sinau bagat o gramada de bani.Au trecut peste obstacile,critici,costuri,etc,etc.
Shinkansen se numeste calea ferata. Trenurile de viteza se numesc Super Expres. La noi nu ar fi viabila asemenea investitie. Ce sa faci cu un tren care merge cu 320km/ora? Cred ca un 200 la ora ar fi suficient. Momentan suntem la zeci de ani lumina. La noi merg trenurile cu 50/ora in majoritatea zonelor. Ai nevoie de investitii masive,si daca prin absurd s-ar investi in asa ceva,ar ramane problema costului biletelor. Mai merge romanul cu trenul daca pui un 400-500 Bucuresti-Iasi?.Ma indoiesc de asa ceva. |
#113
Publicat: 13 noiembrie 2023 - 19:52
djl, on 12 noiembrie 2023 - 22:58, said:
Bucureşti - Cluj, cu trecere prin munţi, poate doar cu tilting trains în 6 ore. Dar un 7-8 ar fi mai realist. Pai 8 ore jumate face si acum...pe traseul cel mai scurt. Bebestrumf9, on 13 noiembrie 2023 - 09:42, said: Mai merge romanul cu trenul daca pui un 400-500 Bucuresti-Iasi?.Ma indoiesc de asa ceva. Bebestrumf9, on 13 noiembrie 2023 - 09:42, said: Cred ca un 200 la ora ar fi suficient. Pai normal, nu zice nimeni sa trecem la 300 la ora direct! Dar nici ca acum, 30 la ora pe unele segmente... Editat de danigoleman, 13 noiembrie 2023 - 19:47. |
#115
Publicat: 13 noiembrie 2023 - 21:19
Bebestrumf9, on 13 noiembrie 2023 - 09:42, said:
In primul rand japonezii au inceput acum zeci de ani sa dezvolte trenurile de mare viteza sinau bagat o gramada de bani.Au trecut peste obstacile,critici,costuri,etc,etc. Shinkansen se numeste calea ferata. Trenurile de viteza se numesc Super Expres. La noi nu ar fi viabila asemenea investitie. Ce sa faci cu un tren care merge cu 320km/ora? Cred ca un 200 la ora ar fi suficient. Momentan suntem la zeci de ani lumina. La noi merg trenurile cu 50/ora in majoritatea zonelor. Ai nevoie de investitii masive,si daca prin absurd s-ar investi in asa ceva,ar ramane problema costului biletelor. Mai merge romanul cu trenul daca pui un 400-500 Bucuresti-Iasi?.Ma indoiesc de asa ceva. 140-160kmh media, multe, in orar si conditii decente e mai mult decat suficient pentru Romania. Liniile de mare viteza au o logica pe trasee intre orase mari. Un exemplu e ruta Napoli-Roma-Florenta-Bologna-Milano. Din Roma in Milano trenuri la 8-10 minute in orele de varf. Editat de ionutzitaly, 13 noiembrie 2023 - 21:20. |
#117
Publicat: 13 noiembrie 2023 - 22:33
LunaCrystal, on 13 noiembrie 2023 - 22:13, said:
Candva imi doream sa fie si in Romania asa. Intre timp am revenit cu picioarele pe pamant si nu mai vreau, mai bine sa ramana Romania asa cum e + mici progrese decat sa fie ca Japonia. Fratica, sunt cu 50 de ani inaintea noastra! M-as muta oricand acolo si nu as mai reveni o zi in Romania (bine, aici n-as mai reveni oricum). Mai iesiti si voi din tara, mai vizitati una alta. Cand m-am intors dupa o luna jumate de prin zona Japoniei si Coreei de Sud reluarea contactului cu Romania mi-a provocat SILA, la propriu... Dar stand numai aici de zeci de ani nu iti dai seama cat de jos suntem, neavand termen de comparatie. Si nu neaparat la viteza trenurilor, aia e ultima problema... Ce zici tu e ca in zicala aia cu vulpea cand nu ajunge la struguri...Banuiesc ca la partea cu munca ai o problema... Editat de danigoleman, 13 noiembrie 2023 - 22:42. |
#121
Publicat: 14 noiembrie 2023 - 00:12
danigoleman, on 13 noiembrie 2023 - 22:33, said:
Ce e asa naspa la Japonia? Ca sunt corecti, cinstiti, cu bun simt si le place munca cu simt de raspundere? Fratica, sunt cu 50 de ani inaintea noastra! M-as muta oricand acolo si nu as mai reveni o zi in Romania (bine, aici n-as mai reveni oricum). Mai iesiti si voi din tara, mai vizitati una alta. Cand m-am intors dupa o luna jumate de prin zona Japoniei si Coreei de Sud reluarea contactului cu Romania mi-a provocat SILA, la propriu... Dar stand numai aici de zeci de ani nu iti dai seama cat de jos suntem, neavand termen de comparatie. Si nu neaparat la viteza trenurilor, aia e ultima problema... Ce zici tu e ca in zicala aia cu vulpea cand nu ajunge la struguri...Banuiesc ca la partea cu munca ai o problema... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi