Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
2.0TFSI vs 3.0TDI
Ultima postare: iul 13 2023 17:20, Inițiat de
NiX-0
, iul 10 2023 21:53
·
5
#1
Publicat: 10 iulie 2023 - 21:53
Păreri pro și contra. Vreau să evit subiectul benzina vs diesel pentru că ni s-ar termina niciodată.
Voi, personal ce preferați și de ce? Să zicem în cazul în care vreți să cumpărați un Audi A5 și nu vă puteți hotărâ între 2.0tfsi 211cp și 3.0tdi 240cp cum ați face decizia rațională? |
#5
Publicat: 11 iulie 2023 - 07:42
Lasand la o parte sarcasmul din postarea de mai sus si faptul ca eu sunt benzinar pursinge, oricand as recomanda 3.0 tdi, daca nu te deranjeaza impozitul si asigurarea sensibil mai mare. M-am dat cu 2.7 CDi de la Meredes, cu 2,4 de la Volvo si, vorba americanului, there's no replacement for displacement. Mai pe romaneste, nimic nu inlocuieste marimea capacitatii cilindrice. Aviz amatorilor de motoare de stergator parbriz, 0.9 si 1.0 TCe. E alta liga, stiu, da' nu compari un 1.0 turbo cu un aspirat de 1.8 sau 1.6 chiar, la fiabilitate.
|
#7
Publicat: 11 iulie 2023 - 09:40
Raz0rblade, on 11 iulie 2023 - 07:42, said: oricand as recomanda 3.0 tdi, daca nu te deranjeaza impozitul si asigurarea sensibil mai mare. E de peste 10 ori mai mare impozitul, de la 200 si ceva de lei pt 2L la aproape 3000 pentru 3L, as zice ca e o diferenta de luat in seama Pe de alta parte, nici eu n-as alege 2L TFSI, prea multe probleme semnalate la motoarele alea EA888. |
#9
Publicat: 11 iulie 2023 - 09:53
Nu se mai poate face comparatie intre doua motoare care fac suta la fel dar dieselul este impozitat masiv. Presupun ca dracia cu motor diesel e gratis cumva de l-ai adus in discutie ?
Strict la costurile de exploatare anuala, acel diesel 3.0 este foarte scump. Editat de Leo2006, 11 iulie 2023 - 09:56. |
#13
Publicat: 11 iulie 2023 - 10:58
Eu zic ca depinde și de cât vrei să-l tii. Daca schimbi mașinile ca pe șosete ia-o pe aia care e mai în minintile ei, cu km și proprietari mai putini și istoric mai puțin dubios.
Dacă ai de gând s-o ții mulți ani eu as lua benzinarul. Tot apar restricții și taxe în tot mai multe orașe și de obicei sunt mai stricte la diesel. |
#15
Publicat: 11 iulie 2023 - 11:16
Concret la mine în sat cu un benzinar Euro5 mergi pana în 2029 (cât un diesel Euro6D), cu un diesel Euro5 mai ai mai puțin de an jumate. Bănuiesc ca cele doua motoare luate în calcul aici sunt Euro5.
Problema e ca fiecare oraș are regulile lui, e nebunie totala. Ar trebui cumva uniformizare restricțiile astea. |
|
#17
Publicat: 11 iulie 2023 - 11:42
#18
Publicat: 11 iulie 2023 - 12:18
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi