Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
2.0TFSI vs 3.0TDI
Last Updated: Jul 13 2023 17:20, Started by
NiX-0
, Jul 10 2023 21:53
·
5
#1
Posted 10 July 2023 - 21:53
Păreri pro și contra. Vreau să evit subiectul benzina vs diesel pentru că ni s-ar termina niciodată.
Voi, personal ce preferați și de ce? Să zicem în cazul în care vreți să cumpărați un Audi A5 și nu vă puteți hotărâ între 2.0tfsi 211cp și 3.0tdi 240cp cum ați face decizia rațională? |
#2
Posted 11 July 2023 - 06:08
Cred ca ar trebui sa ne spui cam cati km faci pe an. Si pe unde.
Nu mi-as lua pentru frecat prin oras un 3.0tdi, sincer. |
#4
Posted 11 July 2023 - 06:37
2.0 TFSI 211 cai = gunoi
3.0 TDI n ai bani de el,altfel nu ai fi intrebat. |
#5
Posted 11 July 2023 - 07:42
Lasand la o parte sarcasmul din postarea de mai sus si faptul ca eu sunt benzinar pursinge, oricand as recomanda 3.0 tdi, daca nu te deranjeaza impozitul si asigurarea sensibil mai mare. M-am dat cu 2.7 CDi de la Meredes, cu 2,4 de la Volvo si, vorba americanului, there's no replacement for displacement. Mai pe romaneste, nimic nu inlocuieste marimea capacitatii cilindrice. Aviz amatorilor de motoare de stergator parbriz, 0.9 si 1.0 TCe. E alta liga, stiu, da' nu compari un 1.0 turbo cu un aspirat de 1.8 sau 1.6 chiar, la fiabilitate.
|
#6
Posted 11 July 2023 - 07:47
Fara probleme 3.0tdi fiindcă peste nu foarte mult timp acesta va cam inceta sa existe!
|
#7
Posted 11 July 2023 - 09:40
Raz0rblade, on 11 iulie 2023 - 07:42, said: oricand as recomanda 3.0 tdi, daca nu te deranjeaza impozitul si asigurarea sensibil mai mare. E de peste 10 ori mai mare impozitul, de la 200 si ceva de lei pt 2L la aproape 3000 pentru 3L, as zice ca e o diferenta de luat in seama Pe de alta parte, nici eu n-as alege 2L TFSI, prea multe probleme semnalate la motoarele alea EA888. |
#8
Posted 11 July 2023 - 09:52
2.0 TFSI din postul initial este intr-adevar cu probleme (EA888 GEN2). Pentru un 2.0 TFSI in regula trebuie ales un EA888 GEN3 dar asta inseamna masina mai noua si alt buget...
|
#9
Posted 11 July 2023 - 09:53
Nu se mai poate face comparatie intre doua motoare care fac suta la fel dar dieselul este impozitat masiv. Presupun ca dracia cu motor diesel e gratis cumva de l-ai adus in discutie ?
Strict la costurile de exploatare anuala, acel diesel 3.0 este foarte scump. Edited by Leo2006, 11 July 2023 - 09:56. |
#10
Posted 11 July 2023 - 10:19
Motorul ala de 2.0 e o mizerie marca VAG, un motor care mananca ulei "by design" in toate iteratiile aparute in ultimii zece ani si pe care producatorul nu se agita sa il remedieze. Motorul de 3 litri e scump la impozit si RCA, ala de 2 e scump in service.
|
|
#11
Posted 11 July 2023 - 10:23
Incepand cu generatia 3 este ok motorul (post 2013). Problemele legate de consumul urias de ulei sunt specifice gneratiei 2. Din pacate varianta din topic (211 cp) este GEN2.
Edited by paultt, 11 July 2023 - 10:24. |
#12
Posted 11 July 2023 - 10:44
Sunt curios cum se va comporta al meu 2.0 TFSI 190CP (mild hybrid) de pe A5-ul meu (an 2019)...
Acum putin timp am facut schimbul de ulei... sunt curios daca o sa ceara sa completez ulei intre schimburi... |
#13
Posted 11 July 2023 - 10:58
Eu zic ca depinde și de cât vrei să-l tii. Daca schimbi mașinile ca pe șosete ia-o pe aia care e mai în minintile ei, cu km și proprietari mai putini și istoric mai puțin dubios.
Dacă ai de gând s-o ții mulți ani eu as lua benzinarul. Tot apar restricții și taxe în tot mai multe orașe și de obicei sunt mai stricte la diesel. |
#14
Posted 11 July 2023 - 11:08
3.0 diesel.
Mă distrează sfaturile legate de frica indusă. Au zis la TV că se li vor taia nasurile celor cu diesel... |
#15
Posted 11 July 2023 - 11:16
Concret la mine în sat cu un benzinar Euro5 mergi pana în 2029 (cât un diesel Euro6D), cu un diesel Euro5 mai ai mai puțin de an jumate. Bănuiesc ca cele doua motoare luate în calcul aici sunt Euro5.
Problema e ca fiecare oraș are regulile lui, e nebunie totala. Ar trebui cumva uniformizare restricțiile astea. |
|
#16
Posted 11 July 2023 - 11:39
In satele din Romania poti merge fara probleme cu non euro, atat benzina cat si motorina, deci la noi nu exista probleme dinastea, iar daca ar exista nu se pot pune de azi pe maine.
|
#17
Posted 11 July 2023 - 11:42
#18
Posted 11 July 2023 - 12:18
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users