Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

2.0TFSI vs 3.0TDI

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
NiX-0

NiX-0

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 17.05.2023
Păreri pro și contra. Vreau să evit subiectul benzina vs diesel pentru că ni s-ar termina niciodată.
Voi, personal ce preferați și de ce?
Să zicem în cazul în care vreți să cumpărați un Audi A5 și nu vă puteți hotărâ între 2.0tfsi 211cp și 3.0tdi 240cp cum ați face decizia rațională?

#2
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,918
  • Înscris: 31.03.2003
Cred ca ar trebui sa ne spui cam cati km faci pe an. Si pe unde.
Nu mi-as lua pentru frecat prin oras un 3.0tdi, sincer.

#3
florynsv

florynsv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,037
  • Înscris: 09.08.2009
As lua 2.0 tfsi pentru impozit!

#4
newusername123

newusername123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,799
  • Înscris: 05.09.2019
2.0 TFSI 211 cai = gunoi
3.0 TDI n ai bani de el,altfel nu ai fi intrebat.

#5
Raz0rblade

Raz0rblade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 18.08.2021
Lasand la o parte sarcasmul din postarea de mai sus si faptul ca eu sunt benzinar pursinge, oricand as recomanda 3.0 tdi, daca nu te deranjeaza impozitul si asigurarea sensibil mai mare. M-am dat cu 2.7 CDi de la Meredes, cu 2,4 de la Volvo si, vorba americanului, there's no replacement for displacement. Mai pe romaneste, nimic nu inlocuieste marimea capacitatii cilindrice. Aviz amatorilor de motoare de stergator parbriz, 0.9 si 1.0 TCe. E alta liga, stiu, da' nu compari un 1.0 turbo cu un aspirat de 1.8 sau 1.6 chiar, la fiabilitate.

#6
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Fara probleme 3.0tdi fiindcă peste nu foarte mult timp acesta va cam inceta sa existe!

#7
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,561
  • Înscris: 12.10.2005

 Raz0rblade, on 11 iulie 2023 - 07:42, said:

oricand as recomanda 3.0 tdi, daca nu te deranjeaza impozitul si asigurarea sensibil mai mare.

E de peste 10 ori mai mare impozitul, de la 200 si ceva de lei pt 2L la aproape 3000 pentru 3L, as zice ca e o diferenta de luat in seama :) Pe de alta parte, nici eu n-as alege 2L TFSI, prea multe probleme semnalate la motoarele alea EA888.

#8
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007
2.0 TFSI din postul initial este intr-adevar cu probleme (EA888 GEN2). Pentru un 2.0 TFSI in regula trebuie ales un EA888 GEN3 dar asta inseamna masina mai noua si alt buget...

#9
Leo2006

Leo2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,829
  • Înscris: 30.08.2006
Nu se mai poate face comparatie intre doua motoare care fac suta la fel dar dieselul este impozitat masiv. Presupun ca dracia cu motor diesel e gratis cumva de l-ai adus in discutie ?
Strict la costurile de exploatare anuala, acel diesel 3.0 este foarte scump.

Edited by Leo2006, 11 July 2023 - 09:56.


#10
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Motorul ala de 2.0 e o mizerie marca VAG, un motor care mananca ulei "by design" in toate iteratiile aparute in ultimii zece ani si pe care producatorul nu se agita sa il remedieze. Motorul de 3 litri e scump la impozit si RCA, ala de 2 e scump in service.

#11
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007
Incepand cu generatia 3 este ok motorul (post 2013). Problemele legate de consumul urias de ulei sunt specifice gneratiei 2. Din pacate varianta din topic (211 cp) este GEN2.

Edited by paultt, 11 July 2023 - 10:24.


#12
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,966
  • Înscris: 04.10.2007
Sunt curios cum se va comporta al meu 2.0 TFSI 190CP (mild hybrid) de pe A5-ul meu (an 2019)...
Acum putin timp am facut schimbul de ulei... sunt curios daca o sa ceara sa completez ulei intre schimburi...

#13
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,221
  • Înscris: 08.01.2021
Eu zic ca depinde și de cât vrei să-l tii. Daca schimbi mașinile ca pe șosete ia-o pe aia care e mai în minintile ei, cu km și proprietari mai putini și istoric mai puțin dubios.

Dacă ai de gând s-o ții mulți ani eu as lua benzinarul. Tot apar restricții și taxe în tot mai multe orașe și de obicei sunt mai stricte la diesel.

#14
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,056
  • Înscris: 02.03.2003
3.0 diesel.

Mă distrează sfaturile legate de frica indusă. Au zis la TV că se li vor taia nasurile celor cu diesel...

#15
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,221
  • Înscris: 08.01.2021
Concret la mine în sat cu un benzinar Euro5 mergi pana în 2029 (cât un diesel Euro6D), cu un diesel Euro5 mai ai mai puțin de an jumate. Bănuiesc ca cele doua motoare luate în calcul aici sunt Euro5.

Problema e ca fiecare oraș are regulile lui, e nebunie totala. Ar trebui cumva uniformizare restricțiile astea.


#16
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
In satele din Romania poti merge fara probleme cu non euro, atat benzina cat si motorina, deci la noi nu exista probleme dinastea, iar daca ar exista nu se pot pune de azi pe maine.

#17
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,114
  • Înscris: 17.01.2012

 NiX-0, on 10 iulie 2023 - 21:53, said:

Voi, personal ce preferați și de ce?


io-l vreau pe ăla de are putere și cuplu cât mai mare!
să depășesc tot ce-mi stă-n cale cât mai repede - să nu CUMVA să se prindă de mine „mersul melcului”! Posted Image

Edited by gushpi, 11 July 2023 - 11:43.


#18
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,966
  • Înscris: 04.10.2007

 gushpi, on 11 iulie 2023 - 11:42, said:

io-l vreau pe ăla de are putere și cuplu cât mai mare!
să depășesc tot ce-mi stă-n cale cât mai repede - să nu CUMVA să se prindă de mine „mersul melcului”! Posted Image

Exact, sa il depasesti pe prostul din fata sa devii prostul din fata lui...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate