Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Wizz Air își bate joc de clienți ?
#19
Posted 14 April 2023 - 14:38
Sunt reguli inca din 2004 pt Europa. Trebuie indeplinite anumite conditii ( zbori dintr- o tara UE, zbori din afara UE in UE cu o companie europeana ) . Trebuie ca cei de la companie care refuza unor pasageri imbarcarea desi au facut check in la timp sa le dea scris motivele refuzului, ca ulterior acestia sa poate primi despagubiri. Tot ei trebuie sa se ocupe de gasirea altui zbor. Daca este o diferenta mai mare de 3 ore intre ora sosirii cu zborul initial ( la care li s- a refuzat imbarcarea) si cel uletrior, iar au dreptul la o compensatie baneasca. De asemenea trebuie intai sa anunte ca e overbooked si sa intrebe cine se ofera voluntar sa renunte.
|
#20
Posted 14 April 2023 - 14:41
utopium, on 14 aprilie 2023 - 14:32, said:
Degeaba ai locuri rezervate daca nu ai checkinul facut la timp. Nu stiu sa poti sa faci doua checkinuri pe acelasi loc. In rest nu e nimic special la Wizz, overbooking e intalnit la mai toate companiile, inclusiv alea de fitze. De aici „Eu aveam loc cumpărat, aveam intrare cu prioritate. Când am mers să ne îmbarcăm, se uită la mine și zice 1C. Și eu zic: Domnule, eu am 12 C, nu am 1C. La care el zice ‘Poarta închisă, gata, am închis avionul’. Noi eram 7 oameni acolo.” Nu cred că ăla era în fața porții de îmbarcare și nu avea checkin-ul făcut... |
#21
Posted 14 April 2023 - 14:46
Nu vreau sa iau apararea comerciantilor abuzivi, dar daca zbori cu WizzAir pe anumite rute, te simti precum in arca lui Noe.
|
#22
Posted 14 April 2023 - 14:49
MembruAnonim, on 14 aprilie 2023 - 14:19, said:
De multe ori cei care si-au achizitionat biletele pe ultima suta de metri au platit si cei mai multi bani. Una este sa iti cumperi biletul cu 4 luni inainte si sa il iei destul de ieftin, si alta este sa il iei de pe o zi pe alta cand probabil va costa si de 4-5-6 ori mai scump decat cel care l-a luat cu luni inainte. Pe aceia nu ii va da afara din avion daca se intampla sa fie overbooking, scot multi bani de pe urma lor. |
#23
Posted 14 April 2023 - 14:54
SharonCollins, on 14 aprilie 2023 - 14:49, said:
Cazul meu, bilet luat cu vreo 5 luni inainte, Exact, te-a sunat pe tine care ai luat biletul cu cateva luni inainte. Probabil au mai sunat si pe altii ca tine care au cumparat biletele cu luni inainte, iar aia au fost de acord sa cedeze locurile Edited by MembruAnonim, 14 April 2023 - 14:56. |
#24
Posted 14 April 2023 - 14:57
Probabil ca l-ai luat mai ieftin, iar intre timp cererea si pretul biletelor a crescut.
|
#25
Posted 14 April 2023 - 14:57
Eu nu inteleg cum atat de multa lume accepta, resemnata, conceptul de overbooking.
Din motive legate strict de lacomia companiilor aeriene, eu nu vreau sa am de suferit, sa imi stric concediul si sa pierd banii pe o noapte de cazare. Poate ca ma duc la o conferinta internationala, poate ca ma duc la un eveniment cu data fixa(nunta, botez), nu imi permit sa pierd nici macar o zi. Destul de recent povestea un medic cum a ramas pe dinafara, tot cu Wizzair, cand trebuia sa participe la o conferinta pe teme medicale. Pana la urma am inteles ca a renuntat cineva si a reusit sa plece cu acea cursa, dupa ce a facut tamtam pe facebook in timp ce statea in aeroport. Ce mai urmeaza, overbooking la cazare? Iti rezervi camera de hotel si ajuns acolo constati ca nu le-au iesit calculele si n-a mai anulat nimeni rezervarea, asa ca du-te acasa si revino cand avem locuri libere?! Overbookingul ar trebui interzis, dar atat timp cat companiile aeriene cotizeaza unde trebuie, nu are nimeni interes sa interzica aceasta practica. Eu cu Wizzair nu mai zbor, nu prezinta siguranta, am avut mai multe experiente neplacute cu ei... |
#26
Posted 14 April 2023 - 15:02
lex2010, on 14 aprilie 2023 - 14:57, said:
Eu nu inteleg cum atat de multa lume accepta, resemnata, conceptul de overbooking. Din motive legate strict de lacomia companiilor aeriene, eu nu vreau sa am de suferit, sa imi stric concediul si sa pierd banii pe o noapte de cazare. Poate ca ma duc la o conferinta internationala, poate ca ma duc la un eveniment cu data fixa(nunta, botez), nu imi permit sa pierd nici macar o zi. Destul de recent povestea un medic cum a ramas pe dinafara, tot cu Wizzair, cand trebuia sa participe la o conferinta pe teme medicale. Pana la urma am inteles ca a renuntat cineva si a reusit sa plece cu acea cursa, dupa ce a facut tamtam pe facebook in timp ce statea in aeroport. De acord cu tine. Nici eu nu sunt de acord cu overbookingul din motivele enumerate de tine. Dar din pacate inteleg ca este prevazut de lege, adica companiile aeriene fac treaba asta legal. Nasol |
#27
Posted 14 April 2023 - 15:09
Nu stiu cat costau daca luam in ultimul moment, compania aia nu are niciodata preturi mici , problema mea a fost ca aia vedea ca sunt cu un copil si stia ca urmatorul zbor e f tarziu. De aia si alesem zborul ala ziua, desi ala tarziu era mai ieftin . ( la momentul cand am luat eu biletele). Probabil altii au cedat locurile , nu stiu. Macar au sunat inainte, sa te trezesti in aeroport dupa check in ca ramai fara zbor…
Edited by SharonCollins, 14 April 2023 - 15:13. |
#28
Posted 14 April 2023 - 15:11
SharonCollins, on 14 aprilie 2023 - 15:09, said:
compania aia nu are niciodata preturi mici De retinut este ca pretul poate fi extrem de mare daca vrei sa rezervi pe anumite rute/perioade in ultimul moment. Daca biletul costa in general 200-300 euro, cumparat in ultimul moment poate sa fie si 1000 de euro. Edited by MembruAnonim, 14 April 2023 - 15:14. |
|
#29
Posted 14 April 2023 - 15:16
Stiu, mai ales ca era vacanta de vara, si toti parintii care zboara in functie de vacantele copiilor stiu asta. Dar din nou, am scris in primul post, sunt reguli de f mult timp, companiile se bazeaza pe faptul ca oamenii fac comentarii si se stinge rapid chestia. Una e sa ai un bilet extra peste nr de locuri si alta sa faci asta constant si cu mai multi calatori.
|
#30
Posted 14 April 2023 - 15:59
andreic, on 14 aprilie 2023 - 13:25, said: Se practica. SharonCollins, on 14 aprilie 2023 - 15:16, said:
Stiu, mai ales ca era vacanta de vara, si toti parintii care zboara in functie de vacantele copiilor stiu asta. Dar din nou, am scris in primul post, sunt reguli de f mult timp, companiile se bazeaza pe faptul ca oamenii fac comentarii si se stinge rapid chestia. Una e sa ai un bilet extra peste nr de locuri si alta sa faci asta constant si cu mai multi calatori. De altfel, rezervare și plata la îmbarcare. Ca una e sa rezervi peste ce ai si alta sa emiți bilet / factura. |
#31
Posted 14 April 2023 - 16:04
MarianG, on 14 aprilie 2023 - 15:59, said:
dacă tot plătești extrem de mult cand cumperi "tarziu" eu spun ca locul alta trebuie sa aibă garanția ca e liber la momentul tranzacției. Locul este deja "luat/cumparat". Companiile aeriene vand bilete peste numarul de locuri din avion. Din statistici reiese ca un mic procent nu se prezinta la imbarcare. Asta este si motivul pt care se face overbooking. Eu nu sunt de acord cu overbooking, insa se pare ca este legal. Edited by MembruAnonim, 14 April 2023 - 16:05. |
#32
Posted 14 April 2023 - 16:31
Bursul, on 14 aprilie 2023 - 14:30, said:
De unde stie cine, cat a platit? Scrie pretul pe bilet? Au access stewardesii la lista de pasageri cu cat au platit fiecare? MembruAnonim, on 14 aprilie 2023 - 15:02, said:
De acord cu tine. Nici eu nu sunt de acord cu overbookingul din motivele enumerate de tine. Dar din pacate inteleg ca este prevazut de lege, adica companiile aeriene fac treaba asta legal. Nasol |
#33
Posted 14 April 2023 - 16:32
lex2010, on 14 aprilie 2023 - 14:57, said:
Eu nu inteleg cum atat de multa lume accepta, resemnata, conceptul de overbooking. Din motive legate strict de lacomia companiilor aeriene, eu nu vreau sa am de suferit, sa imi stric concediul si sa pierd banii pe o noapte de cazare. Poate ca ma duc la o conferinta internationala, poate ca ma duc la un eveniment cu data fixa(nunta, botez), nu imi permit sa pierd nici macar o zi. Destul de recent povestea un medic cum a ramas pe dinafara, tot cu Wizzair, cand trebuia sa participe la o conferinta pe teme medicale. Pana la urma am inteles ca a renuntat cineva si a reusit sa plece cu acea cursa, dupa ce a facut tamtam pe facebook in timp ce statea in aeroport. Ce mai urmeaza, overbooking la cazare? Iti rezervi camera de hotel si ajuns acolo constati ca nu le-au iesit calculele si n-a mai anulat nimeni rezervarea, asa ca du-te acasa si revino cand avem locuri libere?! Overbookingul ar trebui interzis, dar atat timp cat companiile aeriene cotizeaza unde trebuie, nu are nimeni interes sa interzica aceasta practica. Eu cu Wizzair nu mai zbor, nu prezinta siguranta, am avut mai multe experiente neplacute cu ei... pretul mic vine din strans cureaua. faci overbooking, scaunele sunt mai inghesuite decat in dubele sprinter, zbori pe aeroporturi ciudate, compania nu isi permite avion de rezerva deci o intarziere intarzie restul zborurilor in cascada, daca se strica avionul, se anuleaza cursele lui, in avion e mai ceva ca la teleshopping... asta e, si ieftin si perfect nu se poate. se poate si fara overbooking, de exemplu qatar se zice ca nu face overbooking. atat ca de banii unui zbor cu ei, zbori un an cu wizz. sau se poate face overbooking chiar mai barbar. in sua, cam asa e, noi suntem mici copii. atat ca la ei zborurile sunt dese, daca nu ai incaput in zborul asta, probabil urmatorul e peste 2 ore, te urca si in avionul de la concurenta, nu e problema, deci paguba e minima pentru tine. in plus, isi asuma problema, nu o dau cotita, primesti compensatii, sau de baut, mancare, cazare. sunt aeroporturi care au hotel propriu. plus ca la ei e si pe baza de voluntariat, daca ala din aeroport insista ca trebuie sa plece musai atunci, se cauta altul in avion care pentru suma x accepta sa plece cu zborul urmator. |
|
#34
Posted 14 April 2023 - 16:37
#35
Posted 14 April 2023 - 16:42
Ryanair, era 5 euro biletul și au bãgat o zi și 25% reducere. Io ii prefer fata de wizz, ca la ei e riscul minim sa ai oracaitori în avion.
Acum preturile sunt mai mari, în decembrie, tot Veneția, am dat 10 euro, în februarie, Bari, tot 10. |
#36
Posted 14 April 2023 - 17:33
MarianG, on 14 aprilie 2023 - 15:59, said:
Si care e mecanismul? Primul venit primul servit? Dacă un alt client ia loculde lângă tine placi fără nevasta ? dacă tot plătești extrem de mult cand cumperi "tarziu" eu spun ca locul alta trebuie sa aibă garanția ca e liber la momentul tranzacției. De altfel, rezervare și plata la îmbarcare. Ca una e sa rezervi peste ce ai si alta sa emiți bilet / factura. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users